Honden voelen aan of je ok bent.quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2026 20:38 schreef Soury het volgende:
Gilbert weer janken, graag even op je boezem uithuilen... Snif snif
quote:
Ach is het weer zover? Vieze glibberige vent. Krijg al de rillingen als ik aan 'm denkquote:Op woensdag 18 februari 2026 20:39 schreef Firuze60 het volgende:
Ik kijk nog even rechtstreeks mee..
Gilbert![]()
![]()
![]()
Nog veel erger dat Elsje in zijn verkooppraatjes lijkt te geloven, domme mutsquote:Op woensdag 18 februari 2026 20:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ach is het weer zover? Vieze glibberige vent. Krijg al de rillingen als ik aan 'm denkZo'n stereotype sales mannetje. Blegh.
Holy shit wat ziet die eruitquote:Op woensdag 18 februari 2026 20:55 schreef Soury het volgende:
Compleet opgespoten Saskia richting Klaas, hemeltje lief. Ze staat heeft letterlijk een bolle kop van haar eigen ingrepen.
Met gratis aangenaaide oogkleppen.quote:Op woensdag 18 februari 2026 20:57 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nog veel erger dat Elsje in zijn verkooppraatjes lijkt te geloven, domme muts
Ja die kan je zo in de kerstboom hangen. Alle uitdrukkingen zijn uit haar smoel.quote:Op woensdag 18 februari 2026 20:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Holy shit wat ziet die eruitDat is toch helemaal niks voor Klaas ook
Die zoekt meer een sportief natuurmens als ik het een beetje goed heb begrepen.
Dit roep ik ook elke keer naar tv: ga zuipen!!quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:03 schreef Soury het volgende:
Goh Hanneke heeft iets anders dan skieen, laten we eens gek doen en gaan schaatsen. Ga godverdomme de kroeg in en bestel een fles wijn of twee. Feestbeest
Dit is idd leuk aan Claudia.quote:Op woensdag 18 februari 2026 15:17 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af wat mensen nou zo leuk vinden dan aan Klaas.
Bij Claudia denk ik bij elke man in het begin dat het wat kan worden (en soms wat langer). Dat maakt die verhaallijn continu leuk, je weet niet wat je moet verwachten.
Meen je dat? Ik zie een wassen beeld en een echt beeld, hahaquote:Op woensdag 18 februari 2026 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een contrast, die Saskia en Barbara.
Barbara lijkt echt veel ouder (dan 49) qua huid. Saskia lijkt 38.
Ik zie ook liever wat karakter trekjes. Lachrimpeltjes en misschien wat getekend door het leven. Veel mooier.quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:10 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Meen je dat? Ik zie een wassen beeld en een echt beeld, haha
Of juist niet..quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:30 schreef Kanaroe het volgende:
Ooooh, Saskia heeft een cosmetische kliniek
Mooi uithangbordje wel dit
Ja altijd fijn als altijd verbaasd kijkend door het leven wil gaan.quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:30 schreef Kanaroe het volgende:
Nou helemaal niet eigenlijk. Als dit het resultaat is zou ik er heel ver weg van blijvenquote:Op woensdag 18 februari 2026 21:30 schreef Kanaroe het volgende:
Zij denkt wellicht dat ze zo ook klandizie binnen kan harkenquote:
Nou hè, ik zie dat soort gezichtsaanpassingen zelf niet zo snelquote:Op woensdag 18 februari 2026 21:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja altijd fijn als altijd verbaasd kijkend door het leven wil gaan.
Tja, ieder zijn/haar meug, plus wat ik hierboven typquote:Op woensdag 18 februari 2026 21:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou helemaal niet eigenlijk. Als dit het resultaat is zou ik er heel ver weg van blijvenMijn hemel.
Hanneke is een vleesgeworden ongemakkelijkheid. Er is niks bij die meid geen uitstraling geen humor geen spontaniteit helemaal niks.quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:32 schreef Battlecruiser het volgende:
De handgebaren van Hanneke zijn lachwekkend onbeholpen. Ze staat telkens op dezelfde manier te roeren met haar handen, zelfs bij tegengestelde begrippen. Toen mensen vroeger bij mij stage liepen leerde ik ze altijd dat een gebaar je uitspraak moet ondersteunen en vooral dat tegengestelde begrippen tegengestelde gebaren moeten hebben. Willem-Alexander had ik ook graag als leerling gehad…
Damm ! Ik heb er één. Maar daar ben ik wel heel lief voor. In de zomer meer maar dan op balkon.quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:47 schreef Kanaroe het volgende:
Ik heb trouwens 47 kamerplanten, even geteld terwijl Hanneke in beeld was
Kwartiertje gietwerk ongeveer
Wow! Das mij al 13 minuten te lang..quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:47 schreef Kanaroe het volgende:
Ik heb trouwens 47 kamerplanten, even geteld terwijl Hanneke in beeld was
Kwartiertje gietwerk ongeveer
quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Damm ! Ik heb er één. Maar daar ben ik wel heel lief voor. In de zomer meer maar dan op balkon.
Ik kan niet in een huis zonder plantenquote:Op woensdag 18 februari 2026 21:51 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Wow! Das mij al 13 minuten te lang..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |