Echt ja, zo vreselijk opzichtig en steeds extremer ook. Gewoon een tweede Joris van den Berg.quote:Op maandag 9 februari 2026 20:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je weet bij hem gewoon dat die dat vanochtend heeft zitten te bedenken en heeft opgeschreven heeft he.
Net zoals knetter, glamour goud.
Die doet echt alles om in ons collectieve geheugen te komen, dat is zijn enige doel.
Echt he. Grootste voorbeeld daarvan is wel dat WR van Loubinaud. Hersman zag vooral de tijd en baalde enorm dat het net niet onder zes minuten is. Maar Van Dijk ging helemaal uit zijn dak, want ja wie weet blijft dat WR wel jarenlang staan en blijven we zijn commentaar wel horen.quote:Op maandag 9 februari 2026 20:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Lekker afwisselen tussen Herbert die geen race-inzicht heeft en Erik die alleen maar bezig is met z'n voorbedachte zinnen op het juiste moment uitspreken
Joris van de Berg heeft dat ook in extreme mate, maar had nooit verwacht dat hij daarin nog overtroffen kon wordenquote:Op maandag 9 februari 2026 20:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je weet bij hem gewoon dat die dat vanochtend heeft zitten te bedenken en heeft opgeschreven heeft he.
Net zoals knetter, glamour goud.
Die doet echt alles om in ons collectieve geheugen te komen, dat is zijn enige doel.
Blijft toch wel jammer dat Snoeks toen stopte om volledig te focussen op voetbalquote:Op maandag 9 februari 2026 20:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Lekker afwisselen tussen Herbert die geen race-inzicht heeft en Erik die alleen maar bezig is met z'n voorbedachte zinnen op het juiste moment uitspreken
Van Dijk is een Joris van den Berg van d'n Aldi. Joris is al strontvervelend, maar heeft op zich nog wel kwaliteiten. Als ze die jaren geleden nou hadden gezegd dat die juist rustiger moest worden i.p.v. hem aan te moedigen nog meer te doen, dan was dat best een goede commentator geweest.quote:Op maandag 9 februari 2026 20:58 schreef Em31 het volgende:
[..]
Echt ja, zo vreselijk opzichtig en steeds extremer ook. Gewoon een tweede Joris van den Berg.
Had ik ook nooit verwacht. Waarbij Joris gelukkig nog wel een paar procentjes naar beneden heeft bijgesteld. Blijft alsnog strontvervelend uiteraard.quote:Op maandag 9 februari 2026 20:59 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Joris van de Berg heeft dat ook in extreme mate, maar had nooit verwacht dat hij daarin nog overtroffen kon worden
Van Dijk kan de tijdenbalk niet goed aflezen. Wat op zich wel vrij hinderlijk is.quote:Op maandag 9 februari 2026 21:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Van Dijk is een Joris van den Berg van d'n Aldi. Joris is al strontvervelend, maar heeft op zich nog wel kwaliteiten. Als ze die jaren geleden nou hadden gezegd dat die juist rustiger moest worden i.p.v. hem aan te moedigen nog meer te doen, dan was dat best een goede commentator geweest.
Van Dijk daarentegen maakt heel erg veel fouten, ziet helemaal niks en is echt alleen maar met zichzelf bezig.
En dat gecombineerd met zichzelf een minuut nadat die A heeft gezegd enorm tegenspreken door B te zeggen. Wat nog versterkt wordt door Hersman of Dijkstra ernaast. Plus dat ze anno nu nog steeds niet kunnen doorrekenen naar een eindtijdquote:Op maandag 9 februari 2026 21:01 schreef franklop het volgende:
[..]
Van Dijk kan de tijdenbalk niet goed aflezen. Wat op zich wel vrij hinderlijk is.
Glitter glamour goud toch?quote:Op maandag 9 februari 2026 21:02 schreef Redefine het volgende:
Overigens viel die 'knetter, glamour, goud' mij net pas op bij de laatste herhaling....
Ah ja dat is natuurlijk logischer. En dus nog meer bedacht.quote:
Zowel voor het schaatsen als het voetbal een verlies.quote:Op maandag 9 februari 2026 21:00 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Blijft toch wel jammer dat Snoeks toen stopte om volledig te focussen op voetbal
BLING BLING LEERDAM gaat helaas nietquote:Op maandag 9 februari 2026 21:02 schreef Redefine het volgende:
Overigens viel die 'knetter, glamour, goud' mij net pas op bij de laatste herhaling....
En de NOS toen alle rechten qua voetbal verloorquote:Op maandag 9 februari 2026 21:00 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Blijft toch wel jammer dat Snoeks toen stopte om volledig te focussen op voetbal
Enorme ergernis inderdaad. Noemt zo vaak de verkeerde tijd, of de goeie tijd bij de verkeerde schaatserquote:Op maandag 9 februari 2026 21:01 schreef franklop het volgende:
[..]
Van Dijk kan de tijdenbalk niet goed aflezen. Wat op zich wel vrij hinderlijk is.
Hadden ze de Champions League nog toen ie stopte met schaatsen?quote:Op maandag 9 februari 2026 21:05 schreef franklop het volgende:
[..]
En de NOS toen alle rechten qua voetbal verloor
Muv Eredivisie geloof ik
Van de week bij de 3000m las hij de rondetijd af van degene die op dat moment 1 stond (die er ook staat bij tussentijd huidige paar). En dat was 100% onbedoeldquote:Op maandag 9 februari 2026 21:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Enorme ergernis inderdaad. Noemt zo vaak de verkeerde tijd, of de goeie tijd bij de verkeerde schaatser
Geloof dat ze die daarna gelijk verlorenquote:Op maandag 9 februari 2026 21:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hadden ze de Champions League nog toen ie stopte met schaatsen?
Boswachter of bubba zie ik daar wel voor aan. Maar dat is ook een schatje ja.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hoe heette die user die fan was van Hege Bokko
https://nos.nl/artikel/696729-snoeks-stopt-als-schaatsstemquote:Op maandag 9 februari 2026 21:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hadden ze de Champions League nog toen ie stopte met schaatsen?
Grappig, had verwacht dat het verliezen van die CL rechten een paar jaar eerder was.quote:Op maandag 9 februari 2026 21:09 schreef franklop het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/696729-snoeks-stopt-als-schaatsstem
September 2014
https://www.nu.nl/media/3(...)s-league-binnen.html
December 2014
Niet verloren. Niet meer op geboden.quote:Op maandag 9 februari 2026 21:07 schreef franklop het volgende:
[..]
Geloof dat ze die daarna gelijk verloren
We hadden het over positieve dingen.quote:
Naja des te vreemder dat hij zich alleen op voetbal ging richten. Want Oranje zat toen ook nog niet bij NOSquote:Op maandag 9 februari 2026 21:11 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Niet verloren. Niet meer op geboden.
Oranje hadden ze natuurlijk wel op eindtoernooien.quote:Op maandag 9 februari 2026 21:12 schreef franklop het volgende:
[..]
Naja des te vreemder dat hij zich alleen op voetbal ging richten. Want Oranje zat toen ook nog niet bij NOS
Bert wel.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:45 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik zit ook meer te denken aan al die inleiders en bonusanalisten.
Een interview meteen na afloop kan nog wel eens mooie emotie opleveren. Dus Bert/collega zou ik niet als eerste wegbezuinigen.
Dat was inderdaad niet de beste timing. Erg jammer inderdaad bij Snoeks had je niet het idee dat het allemaal ingestudeerd was.quote:Op maandag 9 februari 2026 21:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Oranje hadden ze natuurlijk wel op eindtoernooien.
Helaas voor Frank duurde het 7 jaar voordat we weer een eindtoernooi speelden
AdvancedPower toch?quote:Op maandag 9 februari 2026 19:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hoe heette die user die fan was van Hege Bokko
Wanneer is datquote:Op maandag 9 februari 2026 21:21 schreef Ericr het volgende:
Femke heeft nog twee kansen. Die 1500m is goed haalbaar en 500m buiten vallen of zware misslag al zo goed als binnen. Maar ontzettend knappe races, de rest had veel meer moeite met dit ijs.
Bruggen, oh wacht dat waren de Romeinen.quote:Op maandag 9 februari 2026 21:23 schreef WAvanBuren het volgende:
Nu al een deuk in haar medailleen ze is niet de eerste waarbij dat ding van het lint af is geflikkerd.
Die Italianen kunnen ook echt niks fatsoenlijks maken heh?
quote:Op maandag 9 februari 2026 21:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Zat nog even naar de tijden te kijken, maar de top25 snelste tijden ooit is nu 24x Salt lake en Calgary en dan op de tiende plek heb je opeens een tijd gereden op een tijdelijk baantje in Milaan
Ik opende net Instagram en kreeg meteen een filmpje van NOSsport van het commentaar, meerdere ‘kippenvel’ en ‘ik kan dit blijven luisteren’ reacties.quote:Op maandag 9 februari 2026 21:25 schreef DeeBee het volgende:
Het commentaar overigens onprofessioneel, cringe en treurig. Je zal hier goud winnen en dan die onzin voor eeuwig moeten aanhoren bij je prestatie... Service he! #werkenbijdenos
Dat is ook zo met de manier waarop ze de OS uitzenden. Alleen maar juich reacties, dus de NOS zal dit nog in den treuren zo blijven doen.quote:Op maandag 9 februari 2026 21:27 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik opende net Instagram en kreeg meteen een filmpje van NOSsport van het commentaar, meerdere ‘kippenvel’ en ‘ik kan dit blijven luisteren’ reacties.
We zijn gedoemd.
De beste wint.quote:Op maandag 9 februari 2026 20:38 schreef Hetekip het volgende:
Jammer dat Kok niet heeft gewonnen en die influencer met rare vriend gewonnen heeft.
Worden de schaatsers uberhaupt nog beter onder Sjak Orie?... Al paar jaar niet meerquote:Op maandag 9 februari 2026 21:33 schreef Szura het volgende:
Schulting wilde dus een tijd in de 1.14. Had je nog niet genoeg aan gehad.
Goed overzicht. Mijn vrouw had ergens stukje gelezen dat de vrouwen 1000m überhaupt afstand is die het meest is achtergebleven qua ontwikkeling.quote:Op maandag 9 februari 2026 20:55 schreef hhh38 het volgende:
De 10e tijd (en de winnende) voor de afgelopen 4 OS:
[..]
De subtop maakt totaal geen ontwikkeling door. Die kunnen met moeite een rondje 27-laag rijden terwijl Leerdam en Kok een volle seconde sneller rijden.
Is die van goud?quote:Op maandag 9 februari 2026 21:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
Willen jullie mijn toppik redden?
OWS / Draai hier je Italiaanse kneiters
Eigenlijk alleen Wennemarsquote:Op maandag 9 februari 2026 21:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Worden de schaatsers uberhaupt nog beter onder Sjak Orie?... Al paar jaar niet meer
Ze blijven allemaal hangen op een subtop niveau.quote:Op maandag 9 februari 2026 21:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Worden de schaatsers uberhaupt nog beter onder Sjak Orie?... Al paar jaar niet meer
Het roest in de folderquote:Op maandag 9 februari 2026 21:23 schreef WAvanBuren het volgende:
Nu al een deuk in haar medailleen ze is niet de eerste waarbij dat ding van het lint af is geflikkerd.
Die Italianen kunnen ook echt niks fatsoenlijks maken heh?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
Jij bent echt de enige die mij doet denken, zijn AI posts wel zo slecht.quote:Op maandag 9 februari 2026 20:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jutta Leerdam, heeft in tegenstelling tot Joy Beune gisteren wel laten zien dat ze een topsportmentaliteit heeft en een echte vechter is. Na die fantastische tijd van Femke Kok, heeft ze echt alles gegeven om daar nog overheen te gaan.
Er wordt veel gezegd over Jutta, maar ze doet in de eerste plaats mee aan de Olympische Spelen om medailles (liefst goud) te winnen, voor zichzelf en voor Nederland, niet om met de pers te praten.
De pers is er enkel geïnteresseerd in dingen die reuring veroorzaken en iemand die Jake Paul als verloofde heeft en zelf influencer is via social media, is natuurlijk een makkelijk target. Ik begrijp wel dat ze daar niet aan mee wilt doen.
Eensch. Die hele NOS club bij dat schaatsen was te gênant voor woorden, zeker vandaag.quote:Op maandag 9 februari 2026 21:25 schreef DeeBee het volgende:
Het commentaar overigens onprofessioneel, cringe en treurig. Je zal hier goud winnen en dan die onzin voor eeuwig moeten aanhoren bij je prestatie... Service he! #werkenbijdenos
Beste 1000 meter ooit kan op zich wel, ook als je geen WR rijdtquote:Op maandag 9 februari 2026 21:59 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Eensch. Die hele NOS club bij dat schaatsen was te gênant voor woorden, zeker vandaag.
“Jutta is een absolute wereldster”
“5 miljoen volgers” keer of 47
“Jutta rijdt hier de beste 1000m ooit” maar zit nog altijd 0,70 onder het WR
“De hele wereld kijkt mee”
“Jutta wordt in één adem genoemd met Lindsey Vonn”
![]()
Ik heb best wat begrip voor wat gezond chauvinisme en snap dat ze blij zijn… Maar dit kan écht niet
Vooral het verschil tussen goud en zilver. Dan ben je nog een uur extra kwijt aan verplichtingen.quote:Op maandag 9 februari 2026 22:08 schreef Strani het volgende:
Leerdam heeft geen behoefte aan een bezoekje aan de NOS-studio. Gelukkig was Femke er wel.
Niet alle WR's zijn inderdaad per se de beste race ooit inderdaad.quote:Op maandag 9 februari 2026 22:10 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Beste 1000 meter ooit kan op zich wel, ook als je geen WR rijdt
Als je de algemene reactie op haar vriend altijd ziet, dan weet ik niet of dit op een positieve manier geïnterpreteerd moet worden.quote:Op maandag 9 februari 2026 21:59 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
“De hele wereld kijkt mee”
“Jutta wordt in één adem genoemd met Lindsey Vonn”
Vind je hem een verschrikking en een proleet?quote:Op maandag 9 februari 2026 22:46 schreef Redefine het volgende:
Nog even gecheckt. En Vonn heeft wel flink minder volgers op Instagram dan Utah (3,4 om 5,4 miljoen). Ik vind hem een verschrikking en een proleet, maar Jake Paul is dan ook wel echt enorm groot op sociale media. 28,8 miljoen volgers. Ik vind hem een verschrikking en een proleet. Dus daar lift ze zeker op mee. En ze zit natuurlijk ook die serie waarin de Pauls worden gevolgd.
Wereldwijd lijkt mij Vonn alsnog een grotere naam, maar in de VS kan het zomaar zijn dat de uitspraken van de NOS lachwekkend klinken, maar niet eens ver van de waarheid hoeven af te zitten.
Ja.quote:Op maandag 9 februari 2026 22:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Vind je hem een verschrikking en een proleet?
Het ding is denk ik wel dat ze in de VS Vonn kennen als “die skiester” en Jutta hoofdzakelijk als “de verloofde van”.quote:Op maandag 9 februari 2026 22:46 schreef Redefine het volgende:
Nog even gecheckt. En Vonn heeft wel flink minder volgers op Instagram dan Utah (3,4 om 5,4 miljoen). Ik vind hem een verschrikking en een proleet, maar Jake Paul is dan ook wel echt enorm groot op sociale media. 28,8 miljoen volgers. Ik vind hem een verschrikking en een proleet. Dus daar lift ze zeker op mee. En ze zit natuurlijk ook die serie waarin de Pauls worden gevolgd.
Wereldwijd lijkt mij Vonn alsnog een grotere naam, maar in de VS kan het zomaar zijn dat de uitspraken van de NOS lachwekkend klinken, maar niet eens ver van de waarheid hoeven af te zitten.
Deels wel ja. Al geldt voor Vonn dat die toch ook vooral bekends is als persoonlijkheid dan als sporter. Maar dat is ook wel iets Amerikaans.quote:Op maandag 9 februari 2026 23:14 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Het ding is denk ik wel dat ze in de VS Vonn kennen als “die skiester” en Jutta hoofdzakelijk als “de verloofde van”.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 9 februari 2026 21:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
Willen jullie mijn toppik redden?
OWS / Draai hier je Italiaanse kneiters
Dat is ook de kritiek die je vaak hoort over Orie. Die heeft een aanpak die vaak werkt voor de beste die hij heeft en de rest moet daar dan maar in mee gaan, terwijl die vaak niet in dat malletje passen of overtraind raken ofzo.quote:
Wordt tijd voor een nieuwe trainersimpuls daar.quote:Op maandag 9 februari 2026 23:23 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat is ook de kritiek die je vaak hoort over Orie. Die heeft een aanpak die vaak werkt voor de beste die hij heeft en de rest moet daar dan maar in mee gaan, terwijl die vaak niet in dat malletje passen of overtraind raken ofzo.
Roest heeft toch vooral die zwabbervoet?quote:Op maandag 9 februari 2026 23:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wordt tijd voor een nieuwe trainersimpuls daar.
Het is niet voor niets dat Van Velde zo goed presteert met zijn team, alleen Roest gaat voor geen meter. De rest doet het prima
De beteren gaan of moeten weg. Die ploeg nu wordt toch niemand vrolijk van. Ok ze hebben Wennemars maar die gaat zo'n ploeg niet dragen.quote:Op maandag 9 februari 2026 21:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Verbij ging ook slecht daarquote:Op maandag 9 februari 2026 23:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wordt tijd voor een nieuwe trainersimpuls daar.
Het is niet voor niets dat Van Velde zo goed presteert met zijn team, alleen Roest gaat voor geen meter. De rest doet het prima
Ook nog hopen op het mirakel waarbij Groenewoud haar startplek voor de 1500 afstaat aan Beune. Dan hebben we een reële kans op een SWIEPquote:Op maandag 9 februari 2026 20:02 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat dat voor haar niet zoveel uitmaakt, de tactiek zal toch wel vast staan, of het nu de 1e of 10e rit wordt.
TV-commentaar zou met Erben en Sebas ook een stuk leuker zijnquote:Op maandag 9 februari 2026 20:05 schreef AllesKaputt het volgende:
https://www.nporadio1.nl/(...)26-02-09-radiolympia
ZESENTWINTIG ÉÉN! ZESENTWINTIG ÉÉN!
Lekker stukje synchroon schreeuwen van Erben en Sebas.
Noem je ook iemandquote:Op dinsdag 10 februari 2026 00:44 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Verbij ging ook slecht daar
Dat gaat sowieso wel gebeuren, gezien z'n MS.quote:Op maandag 9 februari 2026 21:14 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Bert wel.
Oprotten met die trolgnoom.
Daleman kan er weinig van inderdaad.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 00:46 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Nederland heeft ook gewoon te weinig toptalent. Alleen Kok, De Boo en Wennemars zijn grote talenten.
Sebas zegt ook iets met glitter, glamour tijdens racequote:Op dinsdag 10 februari 2026 02:30 schreef Gretzl het volgende:
[..]
TV-commentaar zou met Erben en Sebas ook een stuk leuker zijn
Die is ook wel haar soepelheid kwijt. Stuk geblokter geworden.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 07:27 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Daleman kan er weinig van inderdaad.
Die heeft het schriftje van Van Dijk meegekregenquote:Op dinsdag 10 februari 2026 07:35 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Sebas zegt ook iets met glitter, glamour tijdens race
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |