Eigenlijk alleen Wennemarsquote:Op maandag 9 februari 2026 21:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Worden de schaatsers uberhaupt nog beter onder Sjak Orie?... Al paar jaar niet meer
Ze blijven allemaal hangen op een subtop niveau.quote:Op maandag 9 februari 2026 21:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Worden de schaatsers uberhaupt nog beter onder Sjak Orie?... Al paar jaar niet meer
Het roest in de folderquote:Op maandag 9 februari 2026 21:23 schreef WAvanBuren het volgende:
Nu al een deuk in haar medailleen ze is niet de eerste waarbij dat ding van het lint af is geflikkerd.
Die Italianen kunnen ook echt niks fatsoenlijks maken heh?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
Jij bent echt de enige die mij doet denken, zijn AI posts wel zo slecht.quote:Op maandag 9 februari 2026 20:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jutta Leerdam, heeft in tegenstelling tot Joy Beune gisteren wel laten zien dat ze een topsportmentaliteit heeft en een echte vechter is. Na die fantastische tijd van Femke Kok, heeft ze echt alles gegeven om daar nog overheen te gaan.
Er wordt veel gezegd over Jutta, maar ze doet in de eerste plaats mee aan de Olympische Spelen om medailles (liefst goud) te winnen, voor zichzelf en voor Nederland, niet om met de pers te praten.
De pers is er enkel geïnteresseerd in dingen die reuring veroorzaken en iemand die Jake Paul als verloofde heeft en zelf influencer is via social media, is natuurlijk een makkelijk target. Ik begrijp wel dat ze daar niet aan mee wilt doen.
Eensch. Die hele NOS club bij dat schaatsen was te gênant voor woorden, zeker vandaag.quote:Op maandag 9 februari 2026 21:25 schreef DeeBee het volgende:
Het commentaar overigens onprofessioneel, cringe en treurig. Je zal hier goud winnen en dan die onzin voor eeuwig moeten aanhoren bij je prestatie... Service he! #werkenbijdenos
Beste 1000 meter ooit kan op zich wel, ook als je geen WR rijdtquote:Op maandag 9 februari 2026 21:59 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Eensch. Die hele NOS club bij dat schaatsen was te gênant voor woorden, zeker vandaag.
“Jutta is een absolute wereldster”
“5 miljoen volgers” keer of 47
“Jutta rijdt hier de beste 1000m ooit” maar zit nog altijd 0,70 onder het WR
“De hele wereld kijkt mee”
“Jutta wordt in één adem genoemd met Lindsey Vonn”
![]()
Ik heb best wat begrip voor wat gezond chauvinisme en snap dat ze blij zijn… Maar dit kan écht niet
Vooral het verschil tussen goud en zilver. Dan ben je nog een uur extra kwijt aan verplichtingen.quote:Op maandag 9 februari 2026 22:08 schreef Strani het volgende:
Leerdam heeft geen behoefte aan een bezoekje aan de NOS-studio. Gelukkig was Femke er wel.
Niet alle WR's zijn inderdaad per se de beste race ooit inderdaad.quote:Op maandag 9 februari 2026 22:10 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Beste 1000 meter ooit kan op zich wel, ook als je geen WR rijdt
Als je de algemene reactie op haar vriend altijd ziet, dan weet ik niet of dit op een positieve manier geïnterpreteerd moet worden.quote:Op maandag 9 februari 2026 21:59 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
“De hele wereld kijkt mee”
“Jutta wordt in één adem genoemd met Lindsey Vonn”
Vind je hem een verschrikking en een proleet?quote:Op maandag 9 februari 2026 22:46 schreef Redefine het volgende:
Nog even gecheckt. En Vonn heeft wel flink minder volgers op Instagram dan Utah (3,4 om 5,4 miljoen). Ik vind hem een verschrikking en een proleet, maar Jake Paul is dan ook wel echt enorm groot op sociale media. 28,8 miljoen volgers. Ik vind hem een verschrikking en een proleet. Dus daar lift ze zeker op mee. En ze zit natuurlijk ook die serie waarin de Pauls worden gevolgd.
Wereldwijd lijkt mij Vonn alsnog een grotere naam, maar in de VS kan het zomaar zijn dat de uitspraken van de NOS lachwekkend klinken, maar niet eens ver van de waarheid hoeven af te zitten.
Ja.quote:Op maandag 9 februari 2026 22:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Vind je hem een verschrikking en een proleet?
Het ding is denk ik wel dat ze in de VS Vonn kennen als “die skiester” en Jutta hoofdzakelijk als “de verloofde van”.quote:Op maandag 9 februari 2026 22:46 schreef Redefine het volgende:
Nog even gecheckt. En Vonn heeft wel flink minder volgers op Instagram dan Utah (3,4 om 5,4 miljoen). Ik vind hem een verschrikking en een proleet, maar Jake Paul is dan ook wel echt enorm groot op sociale media. 28,8 miljoen volgers. Ik vind hem een verschrikking en een proleet. Dus daar lift ze zeker op mee. En ze zit natuurlijk ook die serie waarin de Pauls worden gevolgd.
Wereldwijd lijkt mij Vonn alsnog een grotere naam, maar in de VS kan het zomaar zijn dat de uitspraken van de NOS lachwekkend klinken, maar niet eens ver van de waarheid hoeven af te zitten.
Deels wel ja. Al geldt voor Vonn dat die toch ook vooral bekends is als persoonlijkheid dan als sporter. Maar dat is ook wel iets Amerikaans.quote:Op maandag 9 februari 2026 23:14 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Het ding is denk ik wel dat ze in de VS Vonn kennen als “die skiester” en Jutta hoofdzakelijk als “de verloofde van”.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 9 februari 2026 21:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
Willen jullie mijn toppik redden?
OWS / Draai hier je Italiaanse kneiters
Dat is ook de kritiek die je vaak hoort over Orie. Die heeft een aanpak die vaak werkt voor de beste die hij heeft en de rest moet daar dan maar in mee gaan, terwijl die vaak niet in dat malletje passen of overtraind raken ofzo.quote:
Wordt tijd voor een nieuwe trainersimpuls daar.quote:Op maandag 9 februari 2026 23:23 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat is ook de kritiek die je vaak hoort over Orie. Die heeft een aanpak die vaak werkt voor de beste die hij heeft en de rest moet daar dan maar in mee gaan, terwijl die vaak niet in dat malletje passen of overtraind raken ofzo.
Roest heeft toch vooral die zwabbervoet?quote:Op maandag 9 februari 2026 23:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wordt tijd voor een nieuwe trainersimpuls daar.
Het is niet voor niets dat Van Velde zo goed presteert met zijn team, alleen Roest gaat voor geen meter. De rest doet het prima
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |