Naja des te vreemder dat hij zich alleen op voetbal ging richten. Want Oranje zat toen ook nog niet bij NOSquote:Op maandag 9 februari 2026 21:11 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Niet verloren. Niet meer op geboden.
Oranje hadden ze natuurlijk wel op eindtoernooien.quote:Op maandag 9 februari 2026 21:12 schreef franklop het volgende:
[..]
Naja des te vreemder dat hij zich alleen op voetbal ging richten. Want Oranje zat toen ook nog niet bij NOS
Bert wel.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:45 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik zit ook meer te denken aan al die inleiders en bonusanalisten.
Een interview meteen na afloop kan nog wel eens mooie emotie opleveren. Dus Bert/collega zou ik niet als eerste wegbezuinigen.
Dat was inderdaad niet de beste timing. Erg jammer inderdaad bij Snoeks had je niet het idee dat het allemaal ingestudeerd was.quote:Op maandag 9 februari 2026 21:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Oranje hadden ze natuurlijk wel op eindtoernooien.
Helaas voor Frank duurde het 7 jaar voordat we weer een eindtoernooi speelden
AdvancedPower toch?quote:Op maandag 9 februari 2026 19:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hoe heette die user die fan was van Hege Bokko
Wanneer is datquote:Op maandag 9 februari 2026 21:21 schreef Ericr het volgende:
Femke heeft nog twee kansen. Die 1500m is goed haalbaar en 500m buiten vallen of zware misslag al zo goed als binnen. Maar ontzettend knappe races, de rest had veel meer moeite met dit ijs.
Bruggen, oh wacht dat waren de Romeinen.quote:Op maandag 9 februari 2026 21:23 schreef WAvanBuren het volgende:
Nu al een deuk in haar medailleen ze is niet de eerste waarbij dat ding van het lint af is geflikkerd.
Die Italianen kunnen ook echt niks fatsoenlijks maken heh?
quote:Op maandag 9 februari 2026 21:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Zat nog even naar de tijden te kijken, maar de top25 snelste tijden ooit is nu 24x Salt lake en Calgary en dan op de tiende plek heb je opeens een tijd gereden op een tijdelijk baantje in Milaan
Ik opende net Instagram en kreeg meteen een filmpje van NOSsport van het commentaar, meerdere ‘kippenvel’ en ‘ik kan dit blijven luisteren’ reacties.quote:Op maandag 9 februari 2026 21:25 schreef DeeBee het volgende:
Het commentaar overigens onprofessioneel, cringe en treurig. Je zal hier goud winnen en dan die onzin voor eeuwig moeten aanhoren bij je prestatie... Service he! #werkenbijdenos
Dat is ook zo met de manier waarop ze de OS uitzenden. Alleen maar juich reacties, dus de NOS zal dit nog in den treuren zo blijven doen.quote:Op maandag 9 februari 2026 21:27 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik opende net Instagram en kreeg meteen een filmpje van NOSsport van het commentaar, meerdere ‘kippenvel’ en ‘ik kan dit blijven luisteren’ reacties.
We zijn gedoemd.
De beste wint.quote:Op maandag 9 februari 2026 20:38 schreef Hetekip het volgende:
Jammer dat Kok niet heeft gewonnen en die influencer met rare vriend gewonnen heeft.
Worden de schaatsers uberhaupt nog beter onder Sjak Orie?... Al paar jaar niet meerquote:Op maandag 9 februari 2026 21:33 schreef Szura het volgende:
Schulting wilde dus een tijd in de 1.14. Had je nog niet genoeg aan gehad.
Goed overzicht. Mijn vrouw had ergens stukje gelezen dat de vrouwen 1000m überhaupt afstand is die het meest is achtergebleven qua ontwikkeling.quote:Op maandag 9 februari 2026 20:55 schreef hhh38 het volgende:
De 10e tijd (en de winnende) voor de afgelopen 4 OS:
[..]
De subtop maakt totaal geen ontwikkeling door. Die kunnen met moeite een rondje 27-laag rijden terwijl Leerdam en Kok een volle seconde sneller rijden.
Is die van goud?quote:Op maandag 9 februari 2026 21:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
Willen jullie mijn toppik redden?
OWS / Draai hier je Italiaanse kneiters
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |