Dit kan echt niet.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:57 schreef WAvanBuren het volgende:
“Wordt in 1 adem genoemd met Lindsey Vonn”![]()
![]()
![]()
Maar ze bewijst hier wel het gelijk van de aanwijsplek.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
Maar Leerdam presteerde niet op het OKT!
Ik had Naomi Verkerk dit niet zien doen overigens.
Zij waren niet zo flashy als Leerdam.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:53 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dat is het natuurlijk niet. Anders zouden een Gullit en Cruijff nooit zo populair zijn geweest (en toen was Nederland nog wel een pak calvinistischer dan nu). Of de als een adonis en halfgod gedragende Ard Schenk.
Veel toptatleten zijn niet normaal en bezitten een persoonlijkheidsstoornis.
Overigens overdrijft de NOS nogal met hoe wereldberoemd Leerdam zou zijn. Kom op zeg, het is LeBron James niet (of Lindsey Vonn, Simone Biles).
Morgenochtend een artikel op NOS.nl met alle Buitenlandse Pers!quote:Op maandag 9 februari 2026 18:57 schreef WAvanBuren het volgende:
![]()
![]()
Het is de NOS he.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:57 schreef franklop het volgende:
Ze doen echt alsof Jutta wereldberoemd is. Maar als ze zonder Jake loopt herkend niemand haar
Ik was eerst,quote:
quote:Op maandag 9 februari 2026 18:57 schreef WAvanBuren het volgende:
![]()
![]()
Joeta doet geen MSMquote:Op maandag 9 februari 2026 18:58 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Morgenochtend een artikel op NOS.nl met alle Buitenlandse Pers!
Herkendquote:Op maandag 9 februari 2026 18:57 schreef franklop het volgende:
Ze doen echt alsof Jutta wereldberoemd is. Maar als ze zonder Jake loopt herkend niemand haar
Paul.quote:
Then again zou ik LeBron ook niet herkennen als hij langs me zou lopen.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:57 schreef franklop het volgende:
Deze medailles schijnen wel vrij snel kapot te krijgen…quote:Op maandag 9 februari 2026 18:59 schreef Toby56 het volgende:
Die Miho heeft ook een hele medaillekast vol.
Niet kapot te krijgen. Maar deze keer was het verschil met goud wel erg groot.
We gaan het zien.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:34 schreef Hugo_Treger het volgende:
Als dit niet goud is, beter ik mijn leven!
Staat nu wel al boven Vonn in de all-time medaillespiegelquote:Op maandag 9 februari 2026 18:57 schreef WAvanBuren het volgende:
![]()
![]()
Weet je wel niet hoeveel dat kost zo’n vlagquote:Op maandag 9 februari 2026 18:59 schreef Nia het volgende:
Waarom was er geen NL vlag vanaf de tribunes voor Jutta?. Het leek steeds alsof de Japanse gewonnen had.
En toch maar 1 keer individueel olympisch goud.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:59 schreef Toby56 het volgende:
Die Miho heeft ook een hele medaillekast vol.
Niet kapot te krijgen. Maar deze keer was het verschil met goud wel erg groot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |