Mascara.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:49 schreef Mrmime het volgende:
Wat is nu dat zwarte wat haar neus uitloopt
Dopingquote:Op maandag 9 februari 2026 18:49 schreef Mrmime het volgende:
Wat is nu dat zwarte wat haar neus uitloopt
Die is nu daar ook medaille kandidaat.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:48 schreef TheVulture het volgende:
Ik durf Femke nu ook wel op te schrijven voor de 1500m
Absoluutquote:Op maandag 9 februari 2026 18:44 schreef TheVulture het volgende:
Ik had het Femke ongelofelijk gegund maar dit is wel gewoon een bazenprestatie van Jutta als je na zo'n wereldtijd nog even kunt overtoepen
Die van Ids was ook mooi.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:49 schreef Toby56 het volgende:
Tuitert heeft wel gelijk; samen met Tarzan Gerard waren dit de twee mooiste (Nederlandse) 1000 meters ooit.
Hoewel Ard Schenks 1.18,8 in Inzell 1971 (destijds WR), na een nacht stappen tot 6 uur des ochtends, ook wel bijzonder was. Helaas heb ik daar nog nooit beelden van gezien. Nou ja, vroeger misschien wel, toen ik naar Ard en Kees keek op de tv. Maar toen wist ik nog niet wat een kater was.
Dit was met die van Nuis de meest irritante ooit.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:49 schreef Toby56 het volgende:
Tuitert heeft wel gelijk; samen met Tarzan Gerard waren dit de twee mooiste (Nederlandse) 1000 meters ooit.
Hoewel Ard Schenks 1.18,8 in Inzell 1971 (destijds WR), na een nacht stappen tot 6 uur des ochtends, ook wel bijzonder was. Helaas heb ik daar nog nooit beelden van gezien. Nou ja, vroeger misschien wel, toen ik naar Ard en Kees keek op de tv. Maar toen wist ik nog niet wat een kater was.
Ze eindigt op slechts 0.28 van Leerdam, die een wereldtijd rijdt.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:50 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nou ja nee klopt maar met deze volle ronde en een opening niet ver van Kok.
Volle rondje na 200 meter is wel anders dan na 100 meter.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:50 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nou ja nee klopt maar met deze volle ronde en een opening niet ver van Kok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |