Heropening van bejaardentehuizen!quote:Op maandag 9 februari 2026 21:56 schreef tizitl2 het volgende:
[..]
De kap van alle voedselbossen natuurlijk!
Ik vraag me soms af of ze niet gewoon achterlijk is.quote:Op maandag 9 februari 2026 22:01 schreef TheVulture het volgende:
Carolain die het een risico vindt om een onervaren bestuurder Minister van Landbouw te maken... ik dacht even in een satirische act te zijn beland
Als het niet zo is dan weet ze dat heel goed te verbergen.quote:Op maandag 9 februari 2026 22:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik vraag me soms af of ze niet gewoon achterlijk is.
Waar mag die nu weer wat raaskallen dan?quote:Op maandag 9 februari 2026 22:01 schreef TheVulture het volgende:
Carolain die het een risico vindt om een onervaren bestuurder Minister van Landbouw te maken... ik dacht even in een satirische act te zijn beland
Bij het Journaal of Nieuwsuur geloof ikquote:Op maandag 9 februari 2026 22:09 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Waar mag die nu weer wat raaskallen dan?
Dan miste ik haar net bij nieuwsuur.quote:Op maandag 9 februari 2026 22:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bij het Journaal of Nieuwsuur geloof ik
Hoho, Femke zat wel in Boer zoekt vrouwquote:Op maandag 9 februari 2026 22:01 schreef TheVulture het volgende:
Wie betaalt de WW premie?quote:Op maandag 9 februari 2026 22:44 schreef Elan het volgende:
WW door de helft. Premie blijft gelijk. Wachtgeld blijft intact.
Wie legt het me uit?
Idd, dat het landbouwakkoord van Denemarken hier nog niet als blauwdruk is gebruikt, is natuurlijk een gewoon vreemd. Ik hoop dat ze daar snel uit komen. LTO heeft nu gemerkt dat zelf een minister leveren ook niks oplevert.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:27 schreef freako het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook de juiste insteek. Je moet én de Kamer én de landbouwsector mee krijgen. Dan kun je er niet met gestrekt been ingaan. Geen Tjeerd de Groot, geen Femke Wiersma. Hopelijk kan er nu alsnog een Landbouwakkoord komen. In Denemarken lukte het wel.
GL/PvdA zou al die stemmers kunnen trekken als ze een asielbeleid zoals de Deense sociaaldemocraten voorstellen.quote:Op maandag 9 februari 2026 08:11 schreef Rnie het volgende:
Die van PVV naar FvD overgewaaide kliek (eigenlijk gewoon zo links als de pest, politiek compleet ongeïnformeerd en gedreven door het enkele topic migratie) zou eens moeten nadenken over hoe desastreus dat beleid voor henzelf uitpakt als JA21 aan de knoppen zou zitten.![]()
Jaimi van Essen had ik gemist, die was idd de laatste 6 jaar wethouder. Zit helaas niet op de meest invloedrijke portefeuille wat dit betreft.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 06:18 schreef Hexagon het volgende:
Jaimi van Essen en Claudia van Bruggen hebben wel een verleden in de gemeentepolitiek. En Jetten zelf natuurlijk ook.
Nou ja, JA21 is economisch natuurlijk gewoon puur rechts. Waar de PVV op papier nog veel linkse componenten heeft, al blijken dat in de praktijk meer stemmentrekkers dan reële overtuigingen. Voor de onderkant van de samenleving dan niet een heel logisch alternatief (of je.moet echt uit principe stemmen), al heb ik de indruk dat JA21 niet heel erg in die vijver vist.quote:
De PVV is meer gewoon conservatief daarin. Je krijgt als onderkant wat er is en meer niet. Ja21 wil dat pro actief veranderen. De PVV staat vooral op de rem.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 07:08 schreef nostra het volgende:
[..]
Nou ja, JA21 is economisch natuurlijk gewoon puur rechts. Waar de PVV op papier nog veel linkse componenten heeft, al blijken dat in de praktijk meer stemmentrekkers dan reële overtuigingen. Voor de onderkant van de samenleving dan niet een heel logisch alternatief (of je.moet echt uit principe stemmen), al heb ik de indruk dat JA21 niet heel erg in die vijver vist.
Forum wisselt van libertair naar communistisch, afhankelijk van het onderwerp, daar is echt geen peil op te trekken.
Maar voor beide is alles wat niet over buitenlanders gaat toch gewoon volledig bijzaak?quote:Op dinsdag 10 februari 2026 07:30 schreef Hexagon het volgende:
[..]
De PVV is meer gewoon conservatief daarin. Je krijgt als onderkant wat er is en meer niet. Ja21 wil dat pro actief veranderen. De PVV staat vooral op de rem.
Dat is vaak wel het belangrijkste ja.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 07:46 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Maar voor beide is alles wat niet over buitenlanders gaat toch gewoon volledig bijzaak?
Ze kiezen heel bewust om zich primair als anti-buitenlandersclubjes te presenteren. En daar komt bijna al hun aanhang ook gewoon vandaan. Het is ook niet voor niets dat politici binnen die uiterst rechtse kliek zo makkelijk van clubje wisselen…
Yup. Angst en haat zijn hun levensbloed.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 07:46 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Maar voor beide is alles wat niet over buitenlanders gaat toch gewoon volledig bijzaak?
Ze kiezen heel bewust om zich primair als anti-buitenlandersclubjes te presenteren. En daar komt bijna al hun aanhang ook gewoon vandaan. Het is ook niet voor niets dat politici binnen die uiterst rechtse kliek zo makkelijk van clubje wisselen…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |