SPOILER: speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door PSVCL op 08-02-2026 18:26:04 ]
quote:Op maandag 9 februari 2026 13:49 schreef maxi-mus het volgende:
Het lelijke NAC staat onderaan.
GENOT.
De KNVB zet meteen Makkelie op het kelderduel in Almelo van zaterdag.quote:Op maandag 9 februari 2026 13:49 schreef maxi-mus het volgende:
Het lelijke NAC staat onderaan.
GENOT.
Jeetje wat negatiefquote:Op woensdag 11 februari 2026 08:47 schreef Paul het volgende:
5 euro ingezet op winst Nec vanavond
Denk de eerste 10-0 dit seizoen in de eredivisie
Laat hem maar lekker zittenquote:
😓😡quote:Op woensdag 11 februari 2026 10:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Laat hem maar lekker zitten
Dan moet ik een half jaar van fok 😭quote:Op woensdag 11 februari 2026 10:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gaan jullie degraderen?
Wij kunnen van ieder team winnen. Twee keer winnen, dat is nu het allerbeste scenario voor ons.'quote:Op woensdag 11 februari 2026 12:06 schreef Paul het volgende:
[..]
Dan moet ik een half jaar van fok 😭
Ben bang dat we gaan degraderen ja
Nec Groningen Pec Az komen nu. Verlies je allemaalquote:Op woensdag 11 februari 2026 12:36 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Wij kunnen van ieder team winnen. Twee keer winnen, dat is nu het allerbeste scenario voor ons.'
Gelukkig snapt El Karouani hoe voetbal werkt.
Zwanenzang van Jans.quote:Op woensdag 11 februari 2026 15:31 schreef 3rr0r het volgende:
18:45 Go Ahead Eagles sc Heerenveen
21:00 NEC Nijmegen FC Utrecht
We zitten klaar met witte zakdoekjes, jij ook?!quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:42 schreef Paul het volgende:
Go Ahead en utrecht in strijd om degradatie 😵😰
Jaaaquote:Op woensdag 11 februari 2026 20:46 schreef mitt het volgende:
[..]
We zitten klaar met witte zakdoekjes, jij ook?!
Dankuwelquote:Op woensdag 11 februari 2026 20:50 schreef PSVCL het volgende:
[..]
: NEC moet ajax,feyenoord van plek 2 afhouden. Heb niks tegen Utrecht
Dat wordt zondag weer de bus opwachten na Feyenoord-uit.quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:32 schreef mitt het volgende:
Die krijgt de Boel niet meer op de rit.
De spanning NECt zequote:Op woensdag 11 februari 2026 21:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
NEC gaat bezwijken onder de druk nu het spannend wordt.
Classic Schreuderball.quote:Op woensdag 11 februari 2026 21:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat doet de verdediging daar bedoel je.
Welke verdediging?quote:Op woensdag 11 februari 2026 21:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat doet de verdediging daar bedoel je.
Hier schrik ik vanquote:
Dit zou Arno Vermeulen ook kunnen zeggenquote:Op woensdag 11 februari 2026 21:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mogen is moeten geworden bij nec
quote:Op woensdag 11 februari 2026 21:51 schreef Makamba_ het volgende:
Nec heeft wel meer wedstrijden omgedraaid. Volste vertrouwen.
quote:Op woensdag 11 februari 2026 21:53 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dit wordt 2-2 en dat is bij dezen besloten.
🎉🎉quote:Op woensdag 11 februari 2026 21:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh ja, Utrecht speelt alleen goed tegen ploegen aan de top.
Arrogante dorpsgekquote:Op woensdag 11 februari 2026 22:17 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Alle 17 de clubs zijn opvulling voor de PSVdivisie
GMTAquote:Op woensdag 11 februari 2026 22:19 schreef Zorro het volgende:
Zelfde tekst, zelfde seconden.
Alleen voor de echte bazen weggelegd.
Het ken net!quote:Op woensdag 11 februari 2026 22:20 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Nee het is Het Ken nog hè
Record na record na record. Petergod.quote:Op woensdag 11 februari 2026 22:12 schreef Zorro het volgende:
Op deze manier gaat PSV het record van AZ verbreken van kampioen in de vroegste speelronde
Is dat jaren 80? Kan mij niet herinneren dat het Van Gaal AZ zo snel kampioen was.quote:Op woensdag 11 februari 2026 22:12 schreef Zorro het volgende:
Op deze manier gaat PSV het record van AZ verbreken van kampioen in de vroegste speelronde
Wedstrijd gekeken en echt geen flauw idee waarom ze zich benadeeld voelen.quote:Op woensdag 11 februari 2026 23:00 schreef TweedeKlum het volgende:
Wel sympathiek dat het publiek de scheidsrechter bedankt.
Ik heb alleen het laatste kwartier gezien en net de goals maar ze kunnen beter boos op Sandler zijn, die laat zich gewoon piepelen door Zechiël.quote:Op woensdag 11 februari 2026 23:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Wedstrijd gekeken en echt geen flauw idee waarom ze zich benadeeld voelen.
Bidden en smeken.quote:Op woensdag 11 februari 2026 22:11 schreef Caland het volgende:
@:alaphilippe_ en ik zijn zo ready voor deze tokkie Dick downfall
Neem de tijd zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 12:59 schreef Caland het volgende:
"Er is weer licht aan het einde van de tunnel", vertelt Van Gangelen. "Ik ben inderdaad al een hele tijd uit de roulatie, maar er is weer licht aan het einde van de tunnel. Ik ga binnenkort maar weer eens voorzichtig proberen hoe het is om een uitzendinkje te doen. Ik ga eerst eens even rustig terugkomen en kijken hoe dat gaat en hoe dat werkt voor mij."
Bekijk deze YouTube-video
Dick is een harde werker. Die zou enorm passen bij Feyenoord.quote:Op woensdag 11 februari 2026 22:11 schreef Caland het volgende:
@:alaphilippe_ en ik zijn zo ready voor deze tokkie Dick downfall
Je gunt dit niemand maar ik werd wel onderhand doodmoe van de act Van Gangelen.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 12:59 schreef Caland het volgende:
"Er is weer licht aan het einde van de tunnel", vertelt Van Gangelen. "Ik ben inderdaad al een hele tijd uit de roulatie, maar er is weer licht aan het einde van de tunnel. Ik ga binnenkort maar weer eens voorzichtig proberen hoe het is om een uitzendinkje te doen. Ik ga eerst eens even rustig terugkomen en kijken hoe dat gaat en hoe dat werkt voor mij."
Hijzelf ook klaarblijkelijk.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 14:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Je gunt dit niemand maar ik werd wel onderhand doodmoe van de act Van Gangelen.
@PowerLoungen Benieuwd hoe lang het duurt voordat de moordende goednieuwsshowmachine van ESPN hem weer ziek maakt.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 12:59 schreef Caland het volgende:
Al die kut promoclipjes van ze.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 16:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
@:PowerLoungen Benieuwd hoe lang het duurt voordat de moordende goednieuwsshowmachine van ESPN hem weer ziek maakt.
De vorige keer duurde zijn act een jaar of 20 . Verschil is nu wel hopelijk dat velen weten dat die gewoon acteert net als die presentatoren daar.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 16:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
@:PowerLoungen Benieuwd hoe lang het duurt voordat de moordende goednieuwsshowmachine van ESPN hem weer ziek maakt.
Na een kampioenschap of bekerwinst de kleedkamer binnen gaan en dan doen of hij 'one of the boys' is.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De vorige keer duurde zijn act een jaar of 20 . Verschil is nu wel hopelijk dat velen weten dat die gewoon acteert net als die presentatoren daar.
En als de camera's uit zijn begint het schofferen en praat die waarschijnlijk opeens heel anders.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Na een kampioenschap of bekerwinst de kleedkamer binnen gaan en dan doen of hij 'one of the boys' is.
quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:04 schreef Durmada het volgende:
PSV kan hier uitstekende zaken doen voor een eventuele titel.. maar Volendam kan stunten.
Als ze vaker scoren dan PSV dan zeker!quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:04 schreef Durmada het volgende:
PSV kan hier uitstekende zaken doen voor een eventuele titel.. maar Volendam kan stunten.
Kan vriezen, kan dooienquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:04 schreef Durmada het volgende:
Heb je haast?quote:
Ik geef het even door.quote:
Nou nou nouquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:43 schreef Cupfighter het volgende:
Welkom in de PSVdivisie , arrogante mongolen
Je schrijft PSVCL verkeerdquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:43 schreef Cupfighter het volgende:
quote:Op vrijdag
13 februari 2026 20:43 schreef Cupfighter het volgende:
Volendam bakt er niet veel van. Als PSV dit toch niet ovet de streep trekt dan is dat toch wel een onnodig verlies van punten.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:42 schreef Zorro het volgende:
Mauro denkt: Als ik nou gewoon recht op de keeper schiet dan heeft ie ook een eerlijke kans
Zo zo zo jongemanquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:43 schreef Cupfighter het volgende:
PSV is steeds in balbezit dankzij Volendam die er weinig van bakt. Maar het is veel te traag en slordig in de afwerking aan de hand van de gemiste kansen.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:47 schreef VEM2012 het volgende:
Ik kan er niet blij van worden wat ik zie…
Wow!quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:51 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Een deel van de PSV aanhang doet qua arrogantie niets onder van dat akelige Ajax publiek
Daar stoor ik mij aan. Maak het gewoon af.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:52 schreef Cherni het volgende:
[..]
PSV is steeds in balbezit dankzij Volendam die er weinig van bakt. Maar het is veel te traag en slordig in de afwerking aan de hand van de gemiste kansen.
Tegen Groningen was een verlies zeer goed mogelijk want Groningen speelde een uitstekende partij tegen PSV. Daar kwamen we zeer goed weg.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:59 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Daar stoor ik mij aan. Maak het gewoon af.
Als je slap blijft spelen kun je ook tegen Volendam een probleem krijgen.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:02 schreef Cherni het volgende:
[..]
Tegen Groningen was een verlies zeer goed mogelijk want Groningen speelde een uitstekende partij tegen PSV. Daar kwamen we zeer goed weg.
Namen en rugnummers, naast PSVCL.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:51 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Een deel van de PSV aanhang doet qua arrogantie niets onder van dat akelige Ajax publiek
Vanaf de flank komt ook niet een fatsoenlijke voorzet.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:14 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als je slap blijft spelen kun je ook tegen Volendam een probleem krijgen.
"Een deel van" is dus één van je vage kennissen en @psvcl.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:20 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
In mij prive omgeving zit er ook zo eentje
Op dit forum is PSVCL wel de enige
Ja sorry ik stoor me enorm aan de TTquote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
"Een deel van" is dus één van je vage kennissen en @:psvcl.
Dan valt het dus allemaal reuze mee.
Ik ook maat, ik ook.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:23 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja sorry ik stoor me enorm aan de TT
Net als tegen Telstar thuis.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:26 schreef ISVV het volgende:
Goh, dit zagen we niet aankomen.
Gelukkig is er nog reparatietijd
Ik chargeer.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:26 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Alsof ze geen kampioen worden🤣
Dan begin ik de titel ineens leuk te vinden.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:23 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja sorry ik stoor me enorm aan de TT
quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:10 schreef Zorro het volgende:
Heeft PSV in de rust een snelcursus breien gevolgd of zo?
Ik juich niet.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Juichen om de 1-1 tegen Volendam.
Jeetje zeg.
Eind april.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
PSV wil niet te vroeg kampioen worden?
Dat moet toch gewoon kunnenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ook wel een beetje karma voor het vrij geven van Saibari natuurlijk
Het is wel een beetje hautain natuurlijk, lekker zeggen 'zonder Saibari kunnen we het ook wel'.quote:
Dat was idd vrij apart.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Moest hij naar de HEMA voor wat handdoeken?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
ze willen kampioen worden in de arenaquote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
PSV wil niet te vroeg kampioen worden?
Groningenpsvclowns.jpgquote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:50 schreef Zorro het volgende:
PSV en carnaval blijft een leuke rubriek
quote:
En de VAR?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 18:51 schreef William_Papadin het volgende:
Heracles genaaid. Donkerrode kaart voor NAC en faalhaas Makelie geeft geel.
Dat is allang geen ach meer, maar het begint exemplarisch te worden voor AZquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inmiddels gewisseldquote:Op zaterdag 14 februari 2026 20:06 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Ziet het eruit alsof hij verder kan?
Waarom zou je als niet-Ajacied of Fortuna supporter al niet iets anders aan het doen zijn op zaterdagavond?quote:
PAPEGAAIEDquote:
Wat is het toch een doldwaas spelletje dat voetbalquote:Op zaterdag 14 februari 2026 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
PAPEGAAIED![]()
Kijk je even niet. Is het van 1-0 naar 1-2
Omdat ik als kansloze Feyenoord supporter altijd hoop dat Ajax een ongenadig pak slaag krijgt natuurlijkquote:Op zaterdag 14 februari 2026 20:16 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Waarom zou je als niet-Ajacied of Fortuna supporter al niet iets anders aan het doen zijn op zaterdagavond?
Die postte iemand hier gister ook al, wtf. Dit kan echt niet. Makkeliequote:Op zondag 15 februari 2026 11:40 schreef Makamba_ het volgende:
[ x ]
Zie de overtreding nu pas, lekker gewerkt VAR.
Vorige week ook al gezwijnd tegen Utrecht. Wat een armoe.quote:Op zondag 15 februari 2026 14:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze juichen alsof ze zojuist Olympisch kampioen zijn geworden.
Zo zijn er ook clubs die juichen om een 1-1 tegen Volendam.quote:Op zondag 15 februari 2026 14:11 schreef Meister1984 het volgende:
Triest dit..en dan vieren alsof je een finale wint. Dit feyenoord wordt gewoon 3e of 4e.
We zijn allemaal mensen.quote:Op zondag 15 februari 2026 14:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zo zijn er ook clubs die juichen om een 1-1 tegen Volendam.
Wel de club die makkelijk kampioen wordt. Het 3e jaar achter elkaar al. Zit diep hequote:Op zondag 15 februari 2026 14:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zo zijn er ook clubs die juichen om een 1-1 tegen Volendam.
Dat maakt het eigenlijk nog triester.quote:Op zondag 15 februari 2026 14:13 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Wel de club die makkelijk kampioen wordt. Het 3e jaar achter elkaar al. Zit diep he
Jij bent een nóg grotere kleuter dan @PSVCL , knappe prestatie.quote:Op zondag 15 februari 2026 14:13 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Wel de club die makkelijk kampioen wordt. Het 3e jaar achter elkaar al. Zit diep he
Kan je niet beter?quote:Op zondag 15 februari 2026 14:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat maakt het eigenlijk nog triester.
Lekker happen kleuter.quote:Op zondag 15 februari 2026 14:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jij bent een nóg grotere kleuter dan @:psvcl , knappe prestatie.
quote:Op zondag 15 februari 2026 14:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jij bent een nóg grotere kleuter dan @:psvcl , knappe prestatie.
Hiermee bewijs je mooi niet kinderachtig te zijnquote:Op zondag 15 februari 2026 14:16 schreef PSVCL het volgende:
Marc Nagtegaal is een Nederlands voetbalscheidsrechter uit Hendrik-Ido-Ambacht
[..]![]()
Ik gun jullie de 2e plek ( een nieuwe DVD) , NEC wordt het toch niet , die haken af..en ajax mag geen CL geld innen.
quote:Op zondag 15 februari 2026 14:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hiermee bewijs je mooi niet kinderachtig te zijn
Je ziet de PSV'ers in dit topic het al in de broek doen.quote:Op zondag 15 februari 2026 14:18 schreef SonicVolcano het volgende:
Dit was de kampioenspenalty.
Feyenoord is helemaal terug in de strijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |