PSV is steeds in balbezit dankzij Volendam die er weinig van bakt. Maar het is veel te traag en slordig in de afwerking aan de hand van de gemiste kansen.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:47 schreef VEM2012 het volgende:
Ik kan er niet blij van worden wat ik zie…
Wow!quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:51 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Een deel van de PSV aanhang doet qua arrogantie niets onder van dat akelige Ajax publiek
Daar stoor ik mij aan. Maak het gewoon af.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:52 schreef Cherni het volgende:
[..]
PSV is steeds in balbezit dankzij Volendam die er weinig van bakt. Maar het is veel te traag en slordig in de afwerking aan de hand van de gemiste kansen.
Tegen Groningen was een verlies zeer goed mogelijk want Groningen speelde een uitstekende partij tegen PSV. Daar kwamen we zeer goed weg.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:59 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Daar stoor ik mij aan. Maak het gewoon af.
Als je slap blijft spelen kun je ook tegen Volendam een probleem krijgen.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:02 schreef Cherni het volgende:
[..]
Tegen Groningen was een verlies zeer goed mogelijk want Groningen speelde een uitstekende partij tegen PSV. Daar kwamen we zeer goed weg.
Namen en rugnummers, naast PSVCL.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:51 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Een deel van de PSV aanhang doet qua arrogantie niets onder van dat akelige Ajax publiek
Vanaf de flank komt ook niet een fatsoenlijke voorzet.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:14 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als je slap blijft spelen kun je ook tegen Volendam een probleem krijgen.
"Een deel van" is dus één van je vage kennissen en @psvcl.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:20 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
In mij prive omgeving zit er ook zo eentje
Op dit forum is PSVCL wel de enige
Ja sorry ik stoor me enorm aan de TTquote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
"Een deel van" is dus één van je vage kennissen en @:psvcl.
Dan valt het dus allemaal reuze mee.
Ik ook maat, ik ook.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:23 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja sorry ik stoor me enorm aan de TT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |