Record na record na record. Petergod.quote:Op woensdag 11 februari 2026 22:12 schreef Zorro het volgende:
Op deze manier gaat PSV het record van AZ verbreken van kampioen in de vroegste speelronde
Is dat jaren 80? Kan mij niet herinneren dat het Van Gaal AZ zo snel kampioen was.quote:Op woensdag 11 februari 2026 22:12 schreef Zorro het volgende:
Op deze manier gaat PSV het record van AZ verbreken van kampioen in de vroegste speelronde
Wedstrijd gekeken en echt geen flauw idee waarom ze zich benadeeld voelen.quote:Op woensdag 11 februari 2026 23:00 schreef TweedeKlum het volgende:
Wel sympathiek dat het publiek de scheidsrechter bedankt.
Ik heb alleen het laatste kwartier gezien en net de goals maar ze kunnen beter boos op Sandler zijn, die laat zich gewoon piepelen door Zechiël.quote:Op woensdag 11 februari 2026 23:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Wedstrijd gekeken en echt geen flauw idee waarom ze zich benadeeld voelen.
Bidden en smeken.quote:Op woensdag 11 februari 2026 22:11 schreef Caland het volgende:
@:alaphilippe_ en ik zijn zo ready voor deze tokkie Dick downfall
Neem de tijd zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 12:59 schreef Caland het volgende:
"Er is weer licht aan het einde van de tunnel", vertelt Van Gangelen. "Ik ben inderdaad al een hele tijd uit de roulatie, maar er is weer licht aan het einde van de tunnel. Ik ga binnenkort maar weer eens voorzichtig proberen hoe het is om een uitzendinkje te doen. Ik ga eerst eens even rustig terugkomen en kijken hoe dat gaat en hoe dat werkt voor mij."
Bekijk deze YouTube-video
Dick is een harde werker. Die zou enorm passen bij Feyenoord.quote:Op woensdag 11 februari 2026 22:11 schreef Caland het volgende:
@:alaphilippe_ en ik zijn zo ready voor deze tokkie Dick downfall
Je gunt dit niemand maar ik werd wel onderhand doodmoe van de act Van Gangelen.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 12:59 schreef Caland het volgende:
"Er is weer licht aan het einde van de tunnel", vertelt Van Gangelen. "Ik ben inderdaad al een hele tijd uit de roulatie, maar er is weer licht aan het einde van de tunnel. Ik ga binnenkort maar weer eens voorzichtig proberen hoe het is om een uitzendinkje te doen. Ik ga eerst eens even rustig terugkomen en kijken hoe dat gaat en hoe dat werkt voor mij."
Hijzelf ook klaarblijkelijk.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 14:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Je gunt dit niemand maar ik werd wel onderhand doodmoe van de act Van Gangelen.
@PowerLoungen Benieuwd hoe lang het duurt voordat de moordende goednieuwsshowmachine van ESPN hem weer ziek maakt.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 12:59 schreef Caland het volgende:
Al die kut promoclipjes van ze.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 16:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
@:PowerLoungen Benieuwd hoe lang het duurt voordat de moordende goednieuwsshowmachine van ESPN hem weer ziek maakt.
De vorige keer duurde zijn act een jaar of 20 . Verschil is nu wel hopelijk dat velen weten dat die gewoon acteert net als die presentatoren daar.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 16:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
@:PowerLoungen Benieuwd hoe lang het duurt voordat de moordende goednieuwsshowmachine van ESPN hem weer ziek maakt.
Na een kampioenschap of bekerwinst de kleedkamer binnen gaan en dan doen of hij 'one of the boys' is.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De vorige keer duurde zijn act een jaar of 20 . Verschil is nu wel hopelijk dat velen weten dat die gewoon acteert net als die presentatoren daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |