quote:Op dinsdag 10 februari 2026 17:33 schreef sp3c het volgende:
heb je mij nooit zien doen dus ik weet niet waar je heen wilt
quote:Op dinsdag 10 februari 2026 16:48 schreef sp3c het volgende:
niks, mensen hebben gewoon een hekel aan Amerika en Amerikanen gekregen dankzij hem
maar daar staat heel wat andersquote:
Ow zo.quote:
ik zocht naar alle in die quotequote:
Moet je een maga petje dragen tijdens je trip. Kijken of die mensen het dan nog steeds niets uitmaakt.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 17:40 schreef asco het volgende:
Kan niet wachten op het moment dat ik weer in Amerika ben.![]()
Heerlijk tussen allemaal mensen die niet 24/7 met hun overheid bezig zijn laat staan een buitenlandse overheid.
Maar als je zegt "Amerika en Amerikanen" wordt "alle" behoorlijk overbodig.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 17:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik zocht naar alle in die quote
kon het niet vinden
niet echtquote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:04 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Maar als je zegt "Amerika en Amerikanen" wordt "alle" behoorlijk overbodig.
het zijn twee hele verschillende statementsquote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:08 schreef HeatWave het volgende:
Mods zijn kut
Alle mods zijn kut.
Zoek de verschillen.
Nou, echt dag en nachtquote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
het zijn twee hele verschillende statements
ze mogen geen van beidequote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, echt dag en nacht.
Welke van de 2 mag en welke niet?.
Snap ik, omdat ze identiek zijnquote:
neequote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Snap ik, omdat ze identiek zijn.
Alle mods op fok zijn stom.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:08 schreef HeatWave het volgende:
Mods zijn kut
Alle mods zijn kut.
Zoek de verschillen.
Echt wel.quote:
nee totaal nietquote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:15 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Alle mods op fok zijn stom.
Op fok zijn de mods stom.
[..]
Echt wel.
Ja, maar dat zijn idd 2 verschillende zaken.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee
als ik zeg ik mag door rood rijden en daarna ik mag te hard rijden dan zeg ik twee verschillende dingen maar voor beiden krijg je een boete
Gaat het uiteraard niet om, er zit gewoon geen verschil tussen voetballers zijn dom en alle voetballers zijn dom.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:16 schreef sp3c het volgende:
jij wil gelijk weer iedereen dood
niemand zegt iets dergelijks
natuurlijk welquote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gaat het uiteraard niet om, er zit gewoon geen verschil tussen voetballers zijn dom en alle voetballers zijn dom.
etc etc etc.
maar is er sprake van een boycot?quote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:18 schreef VEM2012 het volgende:
Vorig jaar werd hetzelfde over Tesla beweerd, maar die hebben gewoon een heel klein dipje gehad (niet eens gerelateerd aan Musk/Trump) en hebben al lang weer een stijgende lijn (obv de laatste 6 maanden YoY stijging).
Dus ik ben heel benieuwd of inderdaad The Coca Cola Company daadwerkelijk omzetdaling gaat krijgen, of dat het weer een verzinsel is van de MSM.
Sowieso lijkt mij het vrij lastig om een verstokte Coca Cola drinker aan huismerk cola te krijgen.
We zullen het zien.
Ik doe overigens wel mee met het Coca Cola boycot, maar dat is omdat ik nooit Coca Cola in huis haal. En ik vermoed dat dit voor 99,99% van de mensen die meedoen met het boycot geldt.
De vraag stellen is hem beantwoorden...quote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:53 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wie gelooft dit? Dan zou het toch merkbaar moeten zijn in de winkels? Of is het weer gewoon propaganda
Dat is wel iets totaal anders en heeft ook meerdere reden. B.v. de berichtgeving dat de douane ronduit onbeschoft is. Is ook zo trouwens. Al heel lang (ik heb het nooit anders meegemaakt).quote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:54 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Je ziet het bijvoorbeeld al terug in het aantal vluchten en passagiers die kant op.
Ik vraag mij dus af of dat echt zo is. Minder M&M kopen is nog tot daar aan toe (al zijn de alternatieven volgens mij bijzonder vaak onderdeel van Mars en wordt het allemaal in Veghel gemaakt als ik mij niet vergis). Maar Coca Cola? Dat is een beetje als een coke verslaafde die uit protest geen coke meer zegt te gaan snuiven. Dat houdt die vast wel een paar uur vol.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
maar is er sprake van een boycot?
mensen kopen gewoon minder Amerikaanse spulletjes ... nou en?
ik geloof niet dat coca cola verslaafden bestaanquote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:25 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik vraag mij dus af of dat echt zo is. Minder M&M kopen is nog tot daar aan toe (al zijn de alternatieven volgens mij bijzonder vaak onderdeel van Mars en wordt het allemaal in Veghel gemaakt als ik mij niet vergis). Maar Coca Cola? Dat is een beetje als een coke verslaafde die uit protest geen coke meer zegt te gaan snuiven. Dat houdt die vast wel een paar uur vol.
Nee het was er nooit een feestje, maar het willen inzien van, en het weigeren van mensen op basis van hun social media is wel nieuw en dat komt echt door Trumpquote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:22 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat is wel iets totaal anders en heeft ook meerdere reden. B.v. de berichtgeving dat de douane ronduit onbeschoft is. Is ook zo trouwens. Al heel lang (ik heb het nooit anders meegemaakt).
Dat is ook enorm kut. Alleen snap ik wel dat ze mensen die dagelijks de president doodwensen ook niet lekker in hun land willen laten rondhobbelen.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:26 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nee het was er nooit een feestje, maar het willen inzien van, en het weigeren van mensen op basis van hun social media is wel nieuw en dat komt echt door Trump
Het gaat wel verder dan doodsbedreigingen, die mensen hoef je niet in je land te hebben inderdaad. Ook dingen die volgens hun eigen "absolute free speech" zouden mogen kunnen grond zijn iemand te weigeren.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is ook enorm kut. Alleen snap ik wel dat ze mensen die dagelijks de president doodwensen ook niet lekker in hun land willen laten rondhobbelen.
En dat zou los moeten staan van of het nou over Trump, Biden of Obama zou gaan.
Hier krijg je ook een ban wegens doodsverwensingen.
Daarom "tweet" ik ook niet, ik denk niet dat ze FOK! in de gaten houdenquote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:35 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het gaat wel verder dan doodsbedreigingen, die mensen hoef je niet in je land te hebben inderdaad. Ook dingen die volgens hun eigen "absolute free speech" zouden mogen kunnen grond zijn iemand te weigeren.
Ik heb Amerikaanse Coca Cola op export gezet omdat deze anders smaakte dan de Nederlandse, mensen waren best een beetje verslaafd er aanquote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik geloof niet dat coca cola verslaafden bestaan
als je echt zonder wilt kan dat echt wel en diegenen die er echt helemaal los van gaan zijn niet degenen die Amerikaanse producten kopen gok ik
Is dat je eigen ervaring of heb je dit van horen zeggen?quote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:35 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het gaat wel verder dan doodsbedreigingen, die mensen hoef je niet in je land te hebben inderdaad. Ook dingen die volgens hun eigen "absolute free speech" zouden mogen kunnen grond zijn iemand te weigeren.
Iedere supermarkt heeft tegenwoordig huismerk M&M's.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:25 schreef VEM2012 het volgende:
Minder M&M kopen is nog tot daar aan toe (al zijn de alternatieven volgens mij bijzonder vaak onderdeel van Mars
Het zijn niet de schappen waar ik mij pleeg op te houden, dus wie weet.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 23:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Iedere supermarkt heeft tegenwoordig huismerk M&M's.
Geld overigens ook voor alle andere populaire Amerikaanse koek, snoep en chips producten.
Als je dat werkelijk denkt dan ben je echt van het padje los lolquote:Op dinsdag 10 februari 2026 17:40 schreef asco het volgende:
Kan niet wachten op het moment dat ik weer in Amerika ben.![]()
Heerlijk tussen allemaal mensen die niet 24/7 met hun overheid bezig zijn laat staan een buitenlandse overheid.
Dat is het hele idee van sancties.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 17:51 schreef Straatcommando. het volgende:
Het idee daarachter is trouwens ook dat de welwillende mensen werk maken van het buitenspel zetten van diegene die er voor zorgen dat die relaties verstoort raken.
Dat ligt toch standaard in een aparte schap?quote:Op woensdag 11 februari 2026 08:30 schreef Montagui het volgende:
Ik let in de supermarkt nooit op waar een product vandaan komt.
Er is maar 1 ding waar ik wel op let, of vlees 'vega' is, want dat vind ik smerig.
Net als die Nederlandse overheidsorganisaties die roepen dat ze wel even de Amerikaanse clouddiensten gaan vervangen, ik kan al voorspellen dat dit een securitydrama van jewelste word.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:45 schreef nostra het volgende:
"De maat is vol voor veel Nederlanders", gevolgd door een artikel dat mensen het best zouden willen als ze er niet op zouden hoeven inleveren, maar het daarom in werkelijkheid niet doen en als ze het doen niet goed doen, juist ja.
Jup, of gewoon niet want (nog) geen capaciteit. Wie heb je, Leaseweb, OVHCloud, IONOS..?quote:Op woensdag 11 februari 2026 12:03 schreef raptorix het volgende:
[..]
Net als die Nederlandse overheidsorganisaties die roepen dat ze wel even de Amerikaanse clouddiensten gaan vervangen, ik kan al voorspellen dat dit een securitydrama van jewelste word.
Dat soort partijen ja, als je daarmee samen hebt gewerkt dan weet je hoe stroperig en duur ze zijn, jaartje of 10 terug had ik dringend wat extra diskspace op een server nodig, 2 maanden mee bezig geweest en 400 euro per maand voor 16 gig extra. Ook bleek nadat we een relatieve DDos hadden gehad op een server, dat we helemaal niet achter een firewall zaten, betaalden we wel 3K per maand voor.quote:Op woensdag 11 februari 2026 12:21 schreef nostra het volgende:
[..]
Jup, of gewoon niet want (nog) geen capaciteit. Wie heb je, Leaseweb, OVHCloud, IONOS..?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |