Nope, bezuinigingenquote:
Dione is hier gewoon totaal ongeschikt voor, met die al dan niet geveinsde kennis van zakenquote:
Schuld van Geert?quote:
Naar het stottermannetje verlangenquote:Op zaterdag 7 februari 2026 21:18 schreef Szura het volgende:
Vanavond had je dus een Erben aan tafel willen hebben
Brengt wel emotie, wat een dooie bende daar aan tafelquote:Op zaterdag 7 februari 2026 21:39 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Naar het stottermannetje verlangen
Heel het schaatsen vind ik een dooie bende, het boeit me werkelijk niets.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 21:40 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Brengt wel emotie, wat een dooie bende daar aan tafel
500 en de 1000 vind ik wel leuk, loopt mooi door, de rest kan mij persoonlijk ook niet veel schelen nee.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 21:41 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Heel het schaatsen vind ik een dooie bende, het boeit me werkelijk niets.
Stekelenburg zal pas als laatste het veld moeten ruimen...quote:Op zaterdag 7 februari 2026 21:45 schreef PowerLoungen het volgende:
Wint ongeveer alles
''Hou je rekening met een vierde plaats''
Voor de zoveelste keer , genadeloos zuiveren die zooi.
Mwah, Femke Kok zei dat ook wel eens. Dacht dat het meer iets voor sprinters wasquote:Op zaterdag 7 februari 2026 21:51 schreef Redefine het volgende:
Hersman en Van Dijk zouden zeggen dat Beune niet snappy genoeg was.
Want dat is opeens een ding bij hen sinds Inzel.
Klopt. In dit geval hadden ze het overgenomen van De Boo die het na zijn eerste 500 meter zei. Daarvoor hadden ze het er amper/nooit over, maar daarna zowat elke ritquote:Op zaterdag 7 februari 2026 21:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mwah, Femke Kok zei dat ook wel eens. Dacht dat het meer iets voor sprinters was
Dione brengt het weer naar een klokhuizerig niveau.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 21:37 schreef Szura het volgende:
Hihihi dat gekke schansspringen, hoe kom je erop om dat te gaan doen hihi. Nitwit Dione zet de toon direct.
Dionequote:Op zaterdag 7 februari 2026 21:58 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Kijk ze eens glunderen bij het woord penis.
Mannen met big dick energy hebben dan dubbel geluk. En meer wind vangen en meer zelfvertrouwen.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 22:03 schreef R-woud93 het volgende:
Afrikaanse mannen zouden dus ook mee moeten doen, medaillekansen zijn ''groot''
Als de mannen morgen 8e, 10e en 14e worden wel ja.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 22:04 schreef Szura het volgende:
Over pakken gesproken, zou Van der Tuuk nog op het matje geroepen worden deze OS?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Hier kun je elke zuiplap uit Gerlos aan tafel zetten.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 22:07 schreef Redefine het volgende:
Jullie zijn de beste skiërs van Nederland he, dat mag ik wel zeggen. Ze brengt het alsof ze honderden anderen achter zich laten.
quote:Op zaterdag 7 februari 2026 22:07 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
Hier kun je elke zuiplap uit Gerlos aan tafel zetten.
Nou zijn dit ook wel vrij goede skiërsquote:Op zaterdag 7 februari 2026 22:07 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
Hier kun je elke zuiplap uit Gerlos aan tafel zetten.
Wel weer dat die Van de Bunt en Huizinga nog even los extra benoemd en Bosker niet. Nou verwacht ik ook het minste van die drie, maar als de NK vorm heeft eindigt nog het hoogste van de drie. Erben zal nog steeds wel MAD zijn dat Bosker is geselecteerd.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 22:17 schreef GotenSSJ het volgende:
Benieuwd naar eeuwig talent Huizinga. Erben schei uit
Leuk, maar hij noemde Bosker gewoon.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 22:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wel weer dat die Van de Bunt en Huizinga nog even los extra benoemd en Bosker niet. Nou verwacht ik ook het minste van die drie, maar als de NK vorm heeft eindigt nog het hoogste van de drie. Erben zal nog steeds wel MAD zijn dat Bosker is geselecteerd.
Hij noemde ze alle drie, maar ging verder niet op Bosker in.quote:Op zondag 8 februari 2026 11:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Leuk, maar hij noemde Bosker gewoon.
Hij is de baas van Talent Chris Huizinga, dat lijkt mij dus niet.quote:Op zondag 8 februari 2026 22:06 schreef GotenSSJ het volgende:
Wij hopen dat Sven het schaatsen zometeen even compleet afbrand.
Ga je toch nooit iets mee winnen, dus kan je net zo goed doen.quote:Op zondag 8 februari 2026 22:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij is de baas van Talent Chris Huizinga, dat lijkt mij dus niet.
Ik vind het een prima gesprek. Wat mij betreft hadden ze Dione en haar gasten geskipt.quote:Op zondag 8 februari 2026 22:02 schreef Steven184 het volgende:
Ziet er gezellig uit bij nepobaby, Sven en talent Chris.
Een gemiddelde begrafenis heeft meer sfeer.
Als je het op een afzet tegen het alternatief Wennemars/Tuitert zeker ja.quote:Op zondag 8 februari 2026 22:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vind het een prima gesprek. Wat mij betreft hadden ze Dione en haar gasten geskipt.
En Henry/Stekelenburg in Hilversum?quote:Op zondag 8 februari 2026 22:17 schreef TheVulture het volgende:
Het is niet dat ik Dione graag zie interviewen maar het is wel een aparte keuze om Stekelenburg daar dit soort interviews af te zien nemen op de locatie terwijl dit ook gewoon door een Dione of Henry gedaan kan worden toch?
Jij denkt dat Stekelenburg z'n snoepreisjes op wil geven?quote:Op zondag 8 februari 2026 22:17 schreef TheVulture het volgende:
Het is niet dat ik Dione graag zie interviewen maar het is wel een aparte keuze om Stekelenburg daar dit soort interviews af te zien nemen op de locatie terwijl dit ook gewoon door een Dione of Henry gedaan kan worden toch?
Nee je had Henry toch gewoon in Milaan deze show kunnen laten maken die Dione nu doet.quote:Op zondag 8 februari 2026 22:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
En Henry/Stekelenburg in Hilversum?
Maar dat willen ze niet vanwege bezuinigingen. Daarom moet Dione in Hilversum blijven.quote:Op zondag 8 februari 2026 22:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee je had Henry toch gewoon in Milaan deze show kunnen laten maken die Dione nu doet.
Het voelt wel een beetje geforceerd aan ja...quote:Op zondag 8 februari 2026 22:17 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Jij denkt dat Stekelenburg z'n snoepreisjes op wil geven?
Ja en dat is dus eigenlijk gewoon voor de bühne als je toch een hele studio in Milaan gaat optuigen. Je bezuinigd alleen op het invliegen van 3/4 gasten per dag.quote:Op zondag 8 februari 2026 22:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar dat willen ze niet vanwege bezuinigingen. Daarom moet Dione in Hilversum blijven.
Ja snap ik, maar nu hebben ze wel een soort Aldi-versie van het concept. Dan had je die hele studio in Hilversum ook achterwege kunnen laten en gewoon Henri het deel wat Dione nu doet kunnen laten doen, in Milaan.quote:Op zondag 8 februari 2026 22:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar dat willen ze niet vanwege bezuinigingen. Daarom moet Dione in Hilversum blijven.
Ging over het voorstukjequote:Op zondag 8 februari 2026 22:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vind het een prima gesprek. Wat mij betreft hadden ze Dione en haar gasten geskipt.
Dit dus, en die gasten zijn er vaak toch al wel op uitnodiging van NOC*NSF of op eigen gelegenheidquote:Op zondag 8 februari 2026 22:20 schreef Remco het volgende:
[..]
Ja en dat is dus eigenlijk gewoon voor de bühne als je toch een hele studio in Milaan gaat optuigen. Je bezuinigd alleen op het invliegen van 3/4 gasten per dag.
En op de crew, dat lijkt mij een significante kostenpost. En je kan nu gewoon een simpel zaaltje afhuren.quote:Op zondag 8 februari 2026 22:20 schreef Remco het volgende:
[..]
Ja en dat is dus eigenlijk gewoon voor de bühne als je toch een hele studio in Milaan gaat optuigen. Je bezuinigd alleen op het invliegen van 3/4 gasten per dag.
Speel niet zo op De Manquote:
Kijken of er nog wat te verdienen valt.quote:Op zondag 8 februari 2026 22:06 schreef Felagund het volgende:
Als chirurg naar een afdaling kijken, lol. Wat moet ik mij daar bij voorstellen?
Aan die knie van Vonn is weinig eer meer aan te halen.quote:Op zondag 8 februari 2026 22:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Kijken of er nog wat te verdienen valt.
Maar juist wel weer veel geld te verdienen gok ik.quote:Op zondag 8 februari 2026 22:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Aan die knie van Vonn is weinig eer meer aan te halen.
Op zich is het wel goed dat ze voor live sport kiezen i.p.v. het programma. Maar heel gek is het wel ja. Dan zit je daar als publiek opeens mee tv te kijken.quote:Op zondag 8 februari 2026 22:34 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap er ook geen reet van dat je in zo'n studio vol met gasten naar deze landenwedstrijd gaat zitten kijken, terwijl het een circusonderdeel is waar maar 5 landen aan meedoen
Die heeft anders best een bijzonder verhaal vanwege haar dopingluchtquote:Op zondag 8 februari 2026 22:48 schreef Redefine het volgende:
Heel veel tijd zouden ze besteden aan de daadwerkelijke winnares van de afdaling? Drie seconden? Die heeft natuurlijk geen verhaal, dus dan heb je pech.
Dat levert geen tranen opquote:Op zondag 8 februari 2026 22:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die heeft anders best een bijzonder verhaal vanwege haar dopinglucht
Ja, beetje jammer dit dat Vonn alle aandacht krijgt.quote:Op zondag 8 februari 2026 22:48 schreef Redefine het volgende:
Heel veel tijd zouden ze besteden aan de daadwerkelijke winnares van de afdaling? Drie seconden? Die heeft natuurlijk geen verhaal, dus dan heb je pech.
Als vuilnisman zou die denk ik geen skiër zijn geworden.quote:Op zondag 8 februari 2026 22:50 schreef Redefine het volgende:
De Man praat ook wel echt als een chirurg.
Dit is toch wel blauwdruk NOS om zo'n item zo aan te vliegen "Jongens, Vonn is gevallen, hoe kunnen we dat uitmelken?" "He laten we De Man bellen, die is toch chirurg?"quote:Op zondag 8 februari 2026 22:50 schreef Redefine het volgende:
De Man praat ook wel echt als een chirurg.
Wel schaatser. Kjeld met zijn vuilnisbjelt.quote:Op zondag 8 februari 2026 22:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als vuilnisman zou die denk ik geen skiër zijn geworden.
Ja. Al denk ik dat ze ook zonder val hem in de uitzending hadden gehad.quote:Op zondag 8 februari 2026 22:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit is toch wel blauwdruk NOS om zo'n item zo aan te vliegen "Jongens, Vonn is gevallen, hoe kunnen we dat uitmelken?" "He laten we De Man bellen, die is toch chirurg?"
Op zich kan zo'n analyse wel, al haalt het de vaart er wel wat uit, maar dan moet je het wel goed verpakken.quote:Op zondag 8 februari 2026 22:54 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap dat er vanuit Nederlands perspectief weinig te juichen valt tot nu toe, maar dit programma zou zoveel leuker zijn zonder dit soort diepte-analyses over sporters die Tante Truus uit Schubbekutteveen geen hol interesseert.
Jeroen had al te lang geen aandacht gekregen, dan gaat hij er zelf om vragen.quote:Op zondag 8 februari 2026 22:56 schreef TheVulture het volgende:
Bedankt Jeroen, we zaten op jouw mening te wachten
Dit was op Dione haar initiatief, die betrekt Jeroen opeens erbij.quote:Op zondag 8 februari 2026 22:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jeroen had al te lang geen aandacht gekregen, dan gaat hij er zelf om vragen.
Dione weet dat Jeroen de aandacht wel wil.quote:Op zondag 8 februari 2026 22:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dit was op Dione haar initiatief, die betrekt Jeroen opeens erbij.
Dione moet kunnen uitslapen!quote:Op zondag 8 februari 2026 23:03 schreef Redefine het volgende:
Om twee uur is er skiën. Dan heb je wel al de helft gemist.
Dione had het zelfs over het supertrio. Met Schulting er dus bij.quote:Op zondag 8 februari 2026 23:02 schreef TheVulture het volgende:
Ireen jinxed de boel even met goud en zilver. Dione: "met Jutta en Femke?"
Nee Dione, met Truus en Ingrid uit Hoogkarspel
Suus gaat met een 1:15 netjes 8e worden.quote:Op zondag 8 februari 2026 23:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dione had het zelfs over het supertrio. Met Schulting er dus bij.
Achtste zou nog wel netjes zijn.quote:Op zondag 8 februari 2026 23:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Suus gaat met een 1:15 netjes 8e worden.
Zienerquote:Op zondag 8 februari 2026 23:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 februari 2026 23:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ziener.quote:Op zondag 8 februari 2026 23:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nepomniachtchiquote:Op maandag 9 februari 2026 21:24 schreef Szura het volgende:
Laat nepo schoolkrantjournalist Stekelenburg maar lekker alleen aan z’n tafeltje zitten
Dat is wel een goede beschrijving als je haar hoort praten ja.quote:
Die ziet er fantastisch uit voor haar leeftijdquote:
Stukje haar verven.quote:Op maandag 9 februari 2026 21:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die ziet er fantastisch uit voor haar leeftijd
quote:Op maandag 9 februari 2026 21:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja en je zag Djeek kijken van wie ben jij?quote:
Zeker, zo wil ik ook wel 80 worden.quote:Op maandag 9 februari 2026 21:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
'Ben ik nou een nichtje van Utah vergeten?'quote:Op maandag 9 februari 2026 21:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja en je zag Djeek kijken van wie ben jij?
Niek had gehoopt op weer nul medailles.quote:Op maandag 9 februari 2026 21:40 schreef Szura het volgende:
Niek heeft de schurft aan schaatsen maar durfde het niet te zeggen
Was dat Erik?quote:
En 'glitter, glamour, goud'quote:
Uiteraard.quote:
Morgen krijgen we gelukkig Joris!quote:Op maandag 9 februari 2026 21:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Van Dijk had deze de hele dag voor de spiegel geoefend.
Nee die maakt of een grote fout doordat die aan het gillen is of die gaat opeens bij een historische overwinning van Wout Poels commentaar te doen alsof hij een grafrede voor leest.quote:Op maandag 9 februari 2026 21:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dit had Joris VDB ook kunnen zeggen.
Zou hij in staat zijn te missen dat er geen tweede 500 is?quote:Op maandag 9 februari 2026 21:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee die maakt of een grote fout doordat die aan het gillen is of die gaat opeens bij een historische overwinning van Wout Poels commentaar te doen alsof hij een grafrede voor leest.
Ligt eraan wat hij in de ochtend in zijn schriftje heeft geschreven.quote:Op maandag 9 februari 2026 21:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zou hij in staat zijn te missen dat er geen tweede 500 is?
Femke Wiersma.quote:
quote:Op maandag 9 februari 2026 21:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
RTL had het zilver in de pushmelding aan Femke Bol gegeven, die kan ook alles!
Stagiar was weer bezig.quote:Op maandag 9 februari 2026 21:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
We hebben het over mensen die wel wat kunnen.quote:
[..]
Femke Merel van Kootenquote:Op maandag 9 februari 2026 21:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
We hebben het over mensen die wel wat kunnen.
Hopelijk in die fantastische familierubriek.quote:Op maandag 9 februari 2026 21:51 schreef Felagund het volgende:
Ik verwacht morgen ook een diepte interview met Heywoodu
Ik denk helaas niet dat Dione het verhaal van Bruna Moura kent.quote:Op maandag 9 februari 2026 21:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hopelijk in die fantastische familierubriek.
Die heeft een IQ waar die van Sjeek 12 keer in past.quote:Op maandag 9 februari 2026 21:51 schreef Felagund het volgende:
Ik verwacht morgen ook een diepte interview met Heywoodu.
[..]
quote:
Hij had ze inderdaad allebei ingestudeerd voor de jaaroverzichten en de eeuwigheid, dat kon je wel terug horenquote:
Dione niet. Al is dat wel weer typisch zo'n verhaal wat de NOS wel zou oppakken als het een rustige dag is.quote:Op maandag 9 februari 2026 21:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik denk helaas niet dat Dione het verhaal van Bruna Moura kent.
Oh god jaquote:Op maandag 9 februari 2026 21:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
Morgen krijgen we gelukkig Joris!
Er zijn Amerikanen die denken dat een OR beter/sneller is dan een WR. En nee dat is geen grap.quote:Op maandag 9 februari 2026 21:52 schreef Szura het volgende:
Waarom heeft hij het trouwens alleen over het totaal nutteloze OR? Mokerdomme Yank.
Ja, dat dan weer wel. Maar morgen begint het kortebaanschaatsen, dus daar zullen ze wel op focussen.quote:Op maandag 9 februari 2026 21:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dione niet. Al is dat wel weer typisch zo'n verhaal wat de NOS wel zou oppakken als het een rustige dag is.
Femkequote:Op maandag 9 februari 2026 21:43 schreef Felagund het volgende:
Femke! Die heeft niet een topdag, eerst net tweede worden en nu bij Jeroen langs.
Inderdaad wel fenomenaal van Bol. Eerste Nederlander met een medaille op de winter- en zomerspelen.quote:
En die spreekt het daarna nog een keer inquote:Op maandag 9 februari 2026 21:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee die maakt of een grote fout doordat die aan het gillen is of die gaat opeens bij een historische overwinning van Wout Poels commentaar te doen alsof hij een grafrede voor leest.
Precies. Dat zie je ook wel aan de timing en dat die zich niet verspreekt.quote:Op maandag 9 februari 2026 21:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
[..]
Hij had ze inderdaad allebei ingestudeerd voor de jaaroverzichten en de eeuwigheid, dat kon je wel terug horen
Heywoodu zou het dan weer best goed doen als hij 1/12 van het vermogen van Sjeek heeft.quote:Op maandag 9 februari 2026 21:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die heeft een IQ waar die van Sjeek 12 keer in past.
Echt?quote:Op maandag 9 februari 2026 21:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
Sjinkie ja jammer --> Knegt wereldkampioen.quote:Op maandag 9 februari 2026 21:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En die spreekt het daarna nog een keer in
Beetje laat.quote:Op maandag 9 februari 2026 21:55 schreef Felagund het volgende:
Jeetje, juichen omdat sporters wat pasta aan het eten zijn.
Ik hoorde Carolain vandaag zeggen dat ze het wel een risico vindt om een onervaren iemand minister te maken voor Landbouw, dan heb je echt lefquote:
Blauwdruk NOSquote:Op maandag 9 februari 2026 21:51 schreef Szura het volgende:
Kenker nou eens op met je fascistische Sjaak Paul
Gaan toch ook niet een ander z’n partner interviewen?
Liever een normaal salaris en zo zijn als ik gok dat woodu is dan heel veel geld hebben en zo gek als een deur zijn.quote:Op maandag 9 februari 2026 21:54 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Heywoodu zou het dan weer best goed doen als hij 1/12 van het vermogen van Sjeek heeft.
Dat viel me ook al op ja, alsof het goud een bijzaak isquote:Op maandag 9 februari 2026 21:52 schreef Szura het volgende:
Waarom heeft hij het trouwens alleen over het totaal nutteloze OR? Mokerdomme Yank.
De sport die u niet kunt zien bij ons.quote:Op maandag 9 februari 2026 21:56 schreef Szura het volgende:
Het NOS-overzichtje van de sporten ‘die u niet kent en kijkt’
quote:
Ben ik het helemaal mee eens hoorquote:Op maandag 9 februari 2026 21:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Liever een normaal salaris en zo zijn als ik gok dat woodu is dan heel veel geld hebben en zo gek als een deur zijn.
Dat is Jiskefet toch?quote:Op maandag 9 februari 2026 21:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hoorde Carolain vandaag zeggen dat ze het wel een risico vindt om een onervaren iemand minister te maken voor Landbouw, dan heb je echt lef
Joris kun je denk ik nog wel een voorwaardelijk contract geven. Die kan (heel misschien) nog wel normaal doen.quote:Op maandag 9 februari 2026 21:56 schreef Pino112 het volgende:
Joris en Erik moeten ze lozen, met hun hysterische geschreeuw. Gewoon normaal doen.
Komt die ook zo langs bij Stekelenburg?quote:
In de categorie 'nee dit kan niet' scoort dat wel heel erg hoog.quote:Op maandag 9 februari 2026 21:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hoorde Carolain vandaag zeggen dat ze het wel een risico vindt om een onervaren iemand minister te maken voor Landbouw, dan heb je echt lef
Dit is nog waar ook, ik denk je maakt een grapquote:Op maandag 9 februari 2026 21:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heb liever dat ze primoz interviewenquote:Op maandag 9 februari 2026 21:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
Komt die ook zo langs bij Stekelenburg?
Nee wel bij Mart die is goed in mensen die down zijn richting de rand van de brug te wijzen. Al kan Dione inmiddels er ook wel wat van.quote:Op maandag 9 februari 2026 21:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
Komt die ook zo langs bij Stekelenburg?
Je gaat niet voor je plezier bij Stekelenburg zitten.quote:Op maandag 9 februari 2026 21:59 schreef TheVulture het volgende:
Juta komt niet en Stekelenburg doet alsof dat een verrassing is en geeft nog even een sneer
Sometimes you lose, no?quote:Op maandag 9 februari 2026 21:58 schreef Szura het volgende:
[..]
Heb liever dat ze primoz interviewen
Zal wel niet eerder gekund te hebben na alle verplichtingen, dopingcontroles, etc.quote:
Dione heeft op de NOS gekeken? Al waren die geloof ik voor de verandering er live bij.quote:
De NOS was er inderdaad juist wel live bij i.t.t. het schansspringen.quote:Op maandag 9 februari 2026 22:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dione heeft op de NOS gekeken? Al waren die geloof ik voor de verandering er live bij.
Gerrit Glomser?quote:Op maandag 9 februari 2026 22:06 schreef Szura het volgende:
Dit is net zo tenenkrommend als die keer dat Dione op een parkeerplaats op een Tourrenner aan het wachten was
Mevrouw van Zetten uit Tiel is overleden?quote:Op maandag 9 februari 2026 22:05 schreef TheVulture het volgende:
Niek zegt heel lief dat de stagiair verkeerd geknipt heeft voor Tante Truus uit SchouwenkuttenDuiveland
Ik ben bang dat ze echt niet komt, in tegenstelling tot bij het Sinterklaasjournaal.quote:Op maandag 9 februari 2026 22:07 schreef TheVulture het volgende:
Maken ze er nu een soort Sinterklaasjournaal van met "komt ze wel/komt ze niet"
Die is net zoals Mart met pensioen?quote:Op maandag 9 februari 2026 22:07 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Mevrouw van Zetten uit Tiel is overleden?
Ja die zou nu 130 zijn... Mart is al 90quote:Op maandag 9 februari 2026 22:07 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Mevrouw van Zetten uit Tiel is overleden?
Dus we zijn afhankelijk van wegwijspiet of ze op tijd isquote:Op maandag 9 februari 2026 22:07 schreef TheVulture het volgende:
Maken ze er nu een soort Sinterklaasjournaal van met "komt ze wel/komt ze niet"
Of Pornhubquote:Op maandag 9 februari 2026 22:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze echt niet komt, in tegenstelling tot bij het Sinterklaasjournaal.
quote:Op maandag 9 februari 2026 22:08 schreef Szura het volgende:
Snowboardcross is het absolute topnummer van de OS
Wanneer is die eigenlijk?quote:Op maandag 9 februari 2026 22:08 schreef Szura het volgende:
Snowboardcross is het absolute topnummer van de OS
Mart en Carrie zijn op exact dezelfde dag geboren.quote:Op maandag 9 februari 2026 22:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja die zou nu 130 zijn... Mart is al 90
Wordt een herhalend thema deze Spelen, gisteravond met Vonn ook al. Zou Gremaud nu wel worden genoemd?quote:Op maandag 9 februari 2026 22:09 schreef Szura het volgende:
Gremaud heeft gewonnen maar we gaan het lekker alleen over Gu hebben die tweemaal viel
Wat dat betreft kan Olympic.org er ook wel wat van hoor... Met Gu op de voorpagina met hoe blij ze is met zilverquote:Op maandag 9 februari 2026 22:09 schreef Szura het volgende:
Gremaud heeft gewonnen maar we gaan het lekker alleen over Gu hebben die tweemaal viel
quote:Op maandag 9 februari 2026 22:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mart en Carrie zijn op exact dezelfde dag geboren.
#LeukeFeitjes
De kijkers zitten ook nog steeds te wachten op wie er nou de afdaling heeft gewonnen na de val van Vonn.quote:Op maandag 9 februari 2026 22:09 schreef Szura het volgende:
Donderdag, vrijdag en zondag.quote:
Poster Girl!quote:Op maandag 9 februari 2026 22:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat dat betreft kan Olympic.org er ook wel wat van hoor... Met Gu op de voorpagina met hoe blij ze is met zilver
Daar kan ik het dan wel van begrijpen omdat die daar toch wat meer kijkers mee trekken en geld binnenharken.quote:Op maandag 9 februari 2026 22:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat dat betreft kan Olympic.org er ook wel wat van hoor... Met Gu op de voorpagina met hoe blij ze is met zilver
Ook een postergirl... voor de stichting tegen constipatiequote:Op maandag 9 februari 2026 22:11 schreef Redefine het volgende:
Jutta kan niet, dus dan krijgen we Jorien ter Mors.
Zo praat ze altijd. Vooral leuk bij de analyses...quote:Op maandag 9 februari 2026 22:12 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Sow is Jorien depressief of wat?
Nou dat is toch de officiële site, daar zou je in mijn ogen nooit een zilveren medaille de voorkeur moeten geven boven een gouden....quote:Op maandag 9 februari 2026 22:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar kan ik het dan wel van begrijpen omdat die daar toch wat meer kijkers mee trekken en geld binnenharken.
Ja daar heb je gelijk in.quote:Op maandag 9 februari 2026 22:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou dat is toch de officiële site, daar zou je in mijn ogen nooit een zilveren medaille de voorkeur moeten geven boven een gouden....
Nee natuurlijk niet.quote:
Anders een penalty die volgens Joris 100% zeker wordt gegeven aan het andere land.quote:Op maandag 9 februari 2026 22:14 schreef TheVulture het volgende:
Dione en Jorien jinxen de Mixed Relay even, dus die gaan morgen in de halve finale onderuit
Dat zijn al die ijsbanen. Allemaal in zo'n willekeurig evenementencentrum.quote:Op maandag 9 februari 2026 22:16 schreef TheVulture het volgende:
Wat een lelijke grafhal van buiten voor de Shorttrack
Dione ziedend dat ze de wekker moet zetten?quote:Op maandag 9 februari 2026 22:17 schreef TheVulture het volgende:
"We beginnen om 10 uur omdat er AL om 10.30 geshorttrack wordt"
Never forget Manon Flierquote:Op maandag 9 februari 2026 21:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee wel bij Mart die is goed in mensen die down zijn richting de rand van de brug te wijzen. Al kan Dione inmiddels er ook wel wat van.
Dat was uiteraard de inspiratie voor die postquote:
quote:Op maandag 9 februari 2026 21:52 schreef Szura het volgende:
Op z'n Instagram staat inderdaad 'Olympic world record'quote:Op maandag 9 februari 2026 21:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er zijn Amerikanen die denken dat een OR beter/sneller is dan een WR. En nee dat is geen grap.
Jake kijk eens dom. Ja ho maar.quote:Op maandag 9 februari 2026 22:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]
Op z'n Instagram staat inderdaad 'Olympic world record'
Zal sowieso niet meer zijn, want ze zullen hooguit het al getoonde fragment nog een keer uitzenden. Het zal vrijwel zeker een ode aan Klaebo zijn, want de NOS is dol op de sterren van een sport.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 21:26 schreef Gretzl het volgende:
"En we gaan het hebben over de schoonheid van het langlaufen."
Nog meer Bruna Godin content bij de NOS zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |