Nope, bezuinigingenquote:
Dione is hier gewoon totaal ongeschikt voor, met die al dan niet geveinsde kennis van zakenquote:
Schuld van Geert?quote:
Naar het stottermannetje verlangenquote:Op zaterdag 7 februari 2026 21:18 schreef Szura het volgende:
Vanavond had je dus een Erben aan tafel willen hebben
Brengt wel emotie, wat een dooie bende daar aan tafelquote:Op zaterdag 7 februari 2026 21:39 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Naar het stottermannetje verlangen
Heel het schaatsen vind ik een dooie bende, het boeit me werkelijk niets.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 21:40 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Brengt wel emotie, wat een dooie bende daar aan tafel
500 en de 1000 vind ik wel leuk, loopt mooi door, de rest kan mij persoonlijk ook niet veel schelen nee.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 21:41 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Heel het schaatsen vind ik een dooie bende, het boeit me werkelijk niets.
Stekelenburg zal pas als laatste het veld moeten ruimen...quote:Op zaterdag 7 februari 2026 21:45 schreef PowerLoungen het volgende:
Wint ongeveer alles
''Hou je rekening met een vierde plaats''
Voor de zoveelste keer , genadeloos zuiveren die zooi.
Mwah, Femke Kok zei dat ook wel eens. Dacht dat het meer iets voor sprinters wasquote:Op zaterdag 7 februari 2026 21:51 schreef Redefine het volgende:
Hersman en Van Dijk zouden zeggen dat Beune niet snappy genoeg was.
Want dat is opeens een ding bij hen sinds Inzel.
Klopt. In dit geval hadden ze het overgenomen van De Boo die het na zijn eerste 500 meter zei. Daarvoor hadden ze het er amper/nooit over, maar daarna zowat elke ritquote:Op zaterdag 7 februari 2026 21:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mwah, Femke Kok zei dat ook wel eens. Dacht dat het meer iets voor sprinters was
Dione brengt het weer naar een klokhuizerig niveau.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 21:37 schreef Szura het volgende:
Hihihi dat gekke schansspringen, hoe kom je erop om dat te gaan doen hihi. Nitwit Dione zet de toon direct.
Dionequote:Op zaterdag 7 februari 2026 21:58 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Kijk ze eens glunderen bij het woord penis.
Mannen met big dick energy hebben dan dubbel geluk. En meer wind vangen en meer zelfvertrouwen.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 22:03 schreef R-woud93 het volgende:
Afrikaanse mannen zouden dus ook mee moeten doen, medaillekansen zijn ''groot''
Als de mannen morgen 8e, 10e en 14e worden wel ja.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 22:04 schreef Szura het volgende:
Over pakken gesproken, zou Van der Tuuk nog op het matje geroepen worden deze OS?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Hier kun je elke zuiplap uit Gerlos aan tafel zetten.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 22:07 schreef Redefine het volgende:
Jullie zijn de beste skiërs van Nederland he, dat mag ik wel zeggen. Ze brengt het alsof ze honderden anderen achter zich laten.
quote:Op zaterdag 7 februari 2026 22:07 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
Hier kun je elke zuiplap uit Gerlos aan tafel zetten.
Nou zijn dit ook wel vrij goede skiërsquote:Op zaterdag 7 februari 2026 22:07 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
Hier kun je elke zuiplap uit Gerlos aan tafel zetten.
Wel weer dat die Van de Bunt en Huizinga nog even los extra benoemd en Bosker niet. Nou verwacht ik ook het minste van die drie, maar als de NK vorm heeft eindigt nog het hoogste van de drie. Erben zal nog steeds wel MAD zijn dat Bosker is geselecteerd.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 22:17 schreef GotenSSJ het volgende:
Benieuwd naar eeuwig talent Huizinga. Erben schei uit
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |