Hij is de baas van Talent Chris Huizinga, dat lijkt mij dus niet.quote:Op zondag 8 februari 2026 22:06 schreef GotenSSJ het volgende:
Wij hopen dat Sven het schaatsen zometeen even compleet afbrand.
Ga je toch nooit iets mee winnen, dus kan je net zo goed doen.quote:Op zondag 8 februari 2026 22:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij is de baas van Talent Chris Huizinga, dat lijkt mij dus niet.
Ik vind het een prima gesprek. Wat mij betreft hadden ze Dione en haar gasten geskipt.quote:Op zondag 8 februari 2026 22:02 schreef Steven184 het volgende:
Ziet er gezellig uit bij nepobaby, Sven en talent Chris.
Een gemiddelde begrafenis heeft meer sfeer.
Als je het op een afzet tegen het alternatief Wennemars/Tuitert zeker ja.quote:Op zondag 8 februari 2026 22:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vind het een prima gesprek. Wat mij betreft hadden ze Dione en haar gasten geskipt.
En Henry/Stekelenburg in Hilversum?quote:Op zondag 8 februari 2026 22:17 schreef TheVulture het volgende:
Het is niet dat ik Dione graag zie interviewen maar het is wel een aparte keuze om Stekelenburg daar dit soort interviews af te zien nemen op de locatie terwijl dit ook gewoon door een Dione of Henry gedaan kan worden toch?
Jij denkt dat Stekelenburg z'n snoepreisjes op wil geven?quote:Op zondag 8 februari 2026 22:17 schreef TheVulture het volgende:
Het is niet dat ik Dione graag zie interviewen maar het is wel een aparte keuze om Stekelenburg daar dit soort interviews af te zien nemen op de locatie terwijl dit ook gewoon door een Dione of Henry gedaan kan worden toch?
Nee je had Henry toch gewoon in Milaan deze show kunnen laten maken die Dione nu doet.quote:Op zondag 8 februari 2026 22:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
En Henry/Stekelenburg in Hilversum?
Maar dat willen ze niet vanwege bezuinigingen. Daarom moet Dione in Hilversum blijven.quote:Op zondag 8 februari 2026 22:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee je had Henry toch gewoon in Milaan deze show kunnen laten maken die Dione nu doet.
Het voelt wel een beetje geforceerd aan ja...quote:Op zondag 8 februari 2026 22:17 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Jij denkt dat Stekelenburg z'n snoepreisjes op wil geven?
Ja en dat is dus eigenlijk gewoon voor de bühne als je toch een hele studio in Milaan gaat optuigen. Je bezuinigd alleen op het invliegen van 3/4 gasten per dag.quote:Op zondag 8 februari 2026 22:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar dat willen ze niet vanwege bezuinigingen. Daarom moet Dione in Hilversum blijven.
Ja snap ik, maar nu hebben ze wel een soort Aldi-versie van het concept. Dan had je die hele studio in Hilversum ook achterwege kunnen laten en gewoon Henri het deel wat Dione nu doet kunnen laten doen, in Milaan.quote:Op zondag 8 februari 2026 22:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar dat willen ze niet vanwege bezuinigingen. Daarom moet Dione in Hilversum blijven.
Ging over het voorstukjequote:Op zondag 8 februari 2026 22:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vind het een prima gesprek. Wat mij betreft hadden ze Dione en haar gasten geskipt.
Dit dus, en die gasten zijn er vaak toch al wel op uitnodiging van NOC*NSF of op eigen gelegenheidquote:Op zondag 8 februari 2026 22:20 schreef Remco het volgende:
[..]
Ja en dat is dus eigenlijk gewoon voor de bühne als je toch een hele studio in Milaan gaat optuigen. Je bezuinigd alleen op het invliegen van 3/4 gasten per dag.
En op de crew, dat lijkt mij een significante kostenpost. En je kan nu gewoon een simpel zaaltje afhuren.quote:Op zondag 8 februari 2026 22:20 schreef Remco het volgende:
[..]
Ja en dat is dus eigenlijk gewoon voor de bühne als je toch een hele studio in Milaan gaat optuigen. Je bezuinigd alleen op het invliegen van 3/4 gasten per dag.
Speel niet zo op De Manquote:
Kijken of er nog wat te verdienen valt.quote:Op zondag 8 februari 2026 22:06 schreef Felagund het volgende:
Als chirurg naar een afdaling kijken, lol. Wat moet ik mij daar bij voorstellen?
Aan die knie van Vonn is weinig eer meer aan te halen.quote:Op zondag 8 februari 2026 22:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Kijken of er nog wat te verdienen valt.
Maar juist wel weer veel geld te verdienen gok ik.quote:Op zondag 8 februari 2026 22:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Aan die knie van Vonn is weinig eer meer aan te halen.
Op zich is het wel goed dat ze voor live sport kiezen i.p.v. het programma. Maar heel gek is het wel ja. Dan zit je daar als publiek opeens mee tv te kijken.quote:Op zondag 8 februari 2026 22:34 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap er ook geen reet van dat je in zo'n studio vol met gasten naar deze landenwedstrijd gaat zitten kijken, terwijl het een circusonderdeel is waar maar 5 landen aan meedoen
Die heeft anders best een bijzonder verhaal vanwege haar dopingluchtquote:Op zondag 8 februari 2026 22:48 schreef Redefine het volgende:
Heel veel tijd zouden ze besteden aan de daadwerkelijke winnares van de afdaling? Drie seconden? Die heeft natuurlijk geen verhaal, dus dan heb je pech.
Dat levert geen tranen opquote:Op zondag 8 februari 2026 22:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die heeft anders best een bijzonder verhaal vanwege haar dopinglucht
Ja, beetje jammer dit dat Vonn alle aandacht krijgt.quote:Op zondag 8 februari 2026 22:48 schreef Redefine het volgende:
Heel veel tijd zouden ze besteden aan de daadwerkelijke winnares van de afdaling? Drie seconden? Die heeft natuurlijk geen verhaal, dus dan heb je pech.
Als vuilnisman zou die denk ik geen skiër zijn geworden.quote:Op zondag 8 februari 2026 22:50 schreef Redefine het volgende:
De Man praat ook wel echt als een chirurg.
Dit is toch wel blauwdruk NOS om zo'n item zo aan te vliegen "Jongens, Vonn is gevallen, hoe kunnen we dat uitmelken?" "He laten we De Man bellen, die is toch chirurg?"quote:Op zondag 8 februari 2026 22:50 schreef Redefine het volgende:
De Man praat ook wel echt als een chirurg.
Wel schaatser. Kjeld met zijn vuilnisbjelt.quote:Op zondag 8 februari 2026 22:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als vuilnisman zou die denk ik geen skiër zijn geworden.
Ja. Al denk ik dat ze ook zonder val hem in de uitzending hadden gehad.quote:Op zondag 8 februari 2026 22:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit is toch wel blauwdruk NOS om zo'n item zo aan te vliegen "Jongens, Vonn is gevallen, hoe kunnen we dat uitmelken?" "He laten we De Man bellen, die is toch chirurg?"
Op zich kan zo'n analyse wel, al haalt het de vaart er wel wat uit, maar dan moet je het wel goed verpakken.quote:Op zondag 8 februari 2026 22:54 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap dat er vanuit Nederlands perspectief weinig te juichen valt tot nu toe, maar dit programma zou zoveel leuker zijn zonder dit soort diepte-analyses over sporters die Tante Truus uit Schubbekutteveen geen hol interesseert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |