Hopelijk in die fantastische familierubriek.quote:Op maandag 9 februari 2026 21:51 schreef Felagund het volgende:
Ik verwacht morgen ook een diepte interview met Heywoodu
Ik denk helaas niet dat Dione het verhaal van Bruna Moura kent.quote:Op maandag 9 februari 2026 21:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hopelijk in die fantastische familierubriek.
Die heeft een IQ waar die van Sjeek 12 keer in past.quote:Op maandag 9 februari 2026 21:51 schreef Felagund het volgende:
Ik verwacht morgen ook een diepte interview met Heywoodu.
quote:Op maandag 9 februari 2026 21:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
RTL had het zilver in de pushmelding aan Femke Bol gegeven, die kan ook alles!
quote:
Hij had ze inderdaad allebei ingestudeerd voor de jaaroverzichten en de eeuwigheid, dat kon je wel terug horenquote:
Dione niet. Al is dat wel weer typisch zo'n verhaal wat de NOS wel zou oppakken als het een rustige dag is.quote:Op maandag 9 februari 2026 21:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik denk helaas niet dat Dione het verhaal van Bruna Moura kent.
Oh god jaquote:Op maandag 9 februari 2026 21:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
Morgen krijgen we gelukkig Joris!
Er zijn Amerikanen die denken dat een OR beter/sneller is dan een WR. En nee dat is geen grap.quote:Op maandag 9 februari 2026 21:52 schreef Szura het volgende:
Waarom heeft hij het trouwens alleen over het totaal nutteloze OR? Mokerdomme Yank.
Ja, dat dan weer wel. Maar morgen begint het kortebaanschaatsen, dus daar zullen ze wel op focussen.quote:Op maandag 9 februari 2026 21:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dione niet. Al is dat wel weer typisch zo'n verhaal wat de NOS wel zou oppakken als het een rustige dag is.
Femkequote:Op maandag 9 februari 2026 21:43 schreef Felagund het volgende:
Femke! Die heeft niet een topdag, eerst net tweede worden en nu bij Jeroen langs.
Inderdaad wel fenomenaal van Bol. Eerste Nederlander met een medaille op de winter- en zomerspelen.quote:
En die spreekt het daarna nog een keer inquote:Op maandag 9 februari 2026 21:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee die maakt of een grote fout doordat die aan het gillen is of die gaat opeens bij een historische overwinning van Wout Poels commentaar te doen alsof hij een grafrede voor leest.
Precies. Dat zie je ook wel aan de timing en dat die zich niet verspreekt.quote:Op maandag 9 februari 2026 21:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
[..]
Hij had ze inderdaad allebei ingestudeerd voor de jaaroverzichten en de eeuwigheid, dat kon je wel terug horen
Heywoodu zou het dan weer best goed doen als hij 1/12 van het vermogen van Sjeek heeft.quote:Op maandag 9 februari 2026 21:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die heeft een IQ waar die van Sjeek 12 keer in past.
Echt?quote:Op maandag 9 februari 2026 21:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
RTL had het zilver in de pushmelding aan Femke Bol gegeven, die kan ook alles!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |