SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meerendeel is nu afkomstig van fiberdrones toch? Zal wel ergens achteraf geuploaded worden.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:47 schreef AchJa het volgende:
Maar goed, even over Starllink, al die combat- en dronefilmpjes weten het internet nog prima te bereiken... Ik heb niet het idee dat er minder gepost wordt in de diverse kanalen...
Sommige landen hebben alternatieven. Ook aan de andere kant van de gang.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 22:08 schreef Straatcommando. het volgende:
Het zal ongetwijfeld vervelend zijn daar Starlink bijna overal werkt en heel makkelijk te verkrijgen is, maar een alternatief (ook al zal dat niet zo goed werken) zullen ze wel op poten zetten of al hebben.
Dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 22:16 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Sommige landen hebben alternatieven. Ook aan de andere kant van de gang.
Dat klinkt hoogst aannemelijk. Zal wat zijn als de Chinezen zich in weten te kopen.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 22:29 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Vroeg me al af waarom het zo lang heeft geduurd. Dit zal het wel zijn inderdaad.
Nou, dan zal Starlink wel weer aan gaan in Rusland zodra de aandelen genoteerd staan.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 22:29 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Vroeg me al af waarom het zo lang heeft geduurd. Dit zal het wel zijn inderdaad.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |