abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220029687
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 19:54 schreef KinKiJan het volgende:
Haha, die Roland _O-
Was wel raak en dat van die afstand.
pi_220029696
Hoe heet die vent eigenlijk? :X
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_220029698
Is dit een boer? :P
pi_220029701
Die heeft die 10k afgetikt hiervoor?!
pi_220029702
Wat ongemakkelijk
pi_220029704
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 19:54 schreef LionHeart het volgende:
Hoe heet ie nou?
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 19:55 schreef KinKiJan het volgende:
Hoe heet die vent eigenlijk? :X
Richard en hij heeft een roze koffertje en komt uit Groningen. :+
pi_220029706
quote:
vrouw en kids
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_220029712
b en b gasten
pi_220029720
Heey een mede Emmeloorder :D !
pi_220029721
wat werd er nu gezegd over al die huisvrouwen die bieden _O- _O-
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
  zaterdag 7 februari 2026 @ 19:57:10 #113
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220029725
Ut Grunn en Emmeloord
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
pi_220029728
quote:
99s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 19:56 schreef greysbones het volgende:
wat werd er nu gezegd of al die huisvroiuwen die bieden _O- _O-
Gewoon 3 kerels.
pi_220029731
chanandra
of sjanandra??
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_220029733
Sjolandra?
pi_220029737
quote:
99s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 19:57 schreef greysbones het volgende:
chanandra
of sjanandra??
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 19:57 schreef LionHeart het volgende:
Sjolandra?
Mag van mij allemaal, zolang we het niet zien in beeld. :P
pi_220029751
Roxy had ook een vriend thuis zitten toch?
pi_220029752
quote:
11s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 19:59 schreef ChocoFan het volgende:
En weer een nieuw setje?
deze zat er al even aan te komen
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_220029765
}:|
pi_220029776
quote:
99s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 19:59 schreef greysbones het volgende:

[..]
deze zat er al even aan te komen
Ohw, ik had het nog niet helemaal door geloof ik. :o
pi_220029779
Mooi Thomas wees haar voor. Laat haar maar met Noah aanpappen, totdat ze zelf een keer keihard op haar hart wordt getrapt. Dat doet namelijk pijn.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator zaterdag 7 februari 2026 @ 20:30:44 #125
388664 crew  Dotteke
pi_220030137
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 19:15 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]
Maar dan wel samen met vriend een huis kopen.... kan ze als ze buiten komt die jongen uitkopen.
Of hij haar.
Ja dat gaat nog wat worden
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220030852
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 19:59 schreef Scottie16 het volgende:
Roxy had ook een vriend thuis zitten toch?
Dat wou ik net ook vragen, ik dacht dat ook.
pi_220031115
Saaie aflevering. Het standaard geslet van Chess en het verdriet van de heilige maagd Thomas. Bla bla bla.

Ik kan echt niet luisteren naar die stem van Salar. Zo nep. Brrrr.

De logeergasten zijn gewoon lekker normaal. :)
Hotapnyc
pi_220031387
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 21:54 schreef Cirilico het volgende:
Saaie aflevering. Het standaard geslet van Chess en het verdriet van de heilige maagd Thomas. Bla bla bla.

Ik kan echt niet luisteren naar die stem van Salar. Zo nep. Brrrr.

De logeergasten zijn gewoon lekker normaal. :)
Blijf het wel bizar vinden dat er twee zijn die meer dan 10.000 euro hebben betaald om daar anderhalve dag te zitten. :D
All those angels with their wings glued on.
pi_220031464
quote:
99s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 19:34 schreef greysbones het volgende:
Chess is een heel gevaarlijk meisje
deze situatie komt ook door jou
ik vind haar echt echt geslepen
en dan huilen
niet eens aankijken
Ze zit echt in mijn top drie van meest ergerlijke deelnemers van alle reality tv wat ik tot nu toe heb gezien. Vooral dat gehaaide en de vermoorde onschuld spelen wanneer het haar uitkomt. Ze is inderdaad een gevaarlijk type die je nooit met iets in vertrouwen moet laten nemen wat jou dierbaar is, want daar zal altijd ellende van komen. Met een grote boog omheen lopen :X
pi_220031863
Nah, daar was niet heel veel aan behalve Mercedes die nog wel zegt waar het op staat. En die Noah is net zo slecht maar dat was Tho eigenlijk ook natuurlijk. Die rare Chess woont straks na een paar sorry's gewoon weer bij Nanne , die trapt er vast in want dat gedrag zal voor hem ook niets nieuws zijn :{
you tokkie to me?
pi_220032098
Nou, die zaterdagaflevering is gewoon een bonus van de vrijdag eigenlijk, makes no sense. Beter trekken ze dit door naar de zondag ook of maak er een langere aflevering van en stop met die Funiest Home Video's.
Chess en Thomas gate bereikte een climax. Chess blijft Thomas scammen met z.g.n. deugkneus Noah die Frank de maat nam omtrent Roxy. Ook na het gesprek van Thomas met Chess waar niet veel uit kwam bleef ze doorgaan. Denk dat Thomas een streep door moet trekken, dit gaat hem niet worden zo. Chess is een rietenvlieger en vliegt van de ene naar de andere prooi. Die is nu single en pakt alle kansen. Roxy gaat het maandag doen met Robert, het volgende setje in the making. Straks stopt LLDL en het datingaspect wordt helemaal overgenomen door DB, het draait allemaal om de stelletjes en dat is nog nooit zo erg geweest als nu. Maar laten we wel wezen, dat was in Utopia niet anders. Eigenlijk viel BB nog wel mee met het ontstaan van setjes, zeker in de laatste seizoenen niet.
Allemaal cabaretteketet!
pi_220032484
what cringe die gasten. vind het helemaal niks.
pi_220032526
De schuimpjes, daar zijn ze heurrr. Volgens mij heet er een Richard, maar kan het mis hebben.... :? En dat meisje is 18 uit Eindhoven...zit er uit als 35...
Allemaal cabaretteketet!
pi_220032539
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 02:12 schreef freaky40 het volgende:
De schuimpjes, daar zijn ze heurrr. Volgens mij heet er een Richard, maar kan het mis hebben.... :? En dat meisje is 18 uit Eindhoven...zit er uit als 35...
Ze had zich zo opgedoft dat het totaal verkeerd ging idd. _O-
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220032599
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 09:52 schreef Marrije het volgende:

[..]
Het interesseert haar gewoon niet, zij wil plezier maken. Mercedes heeft het over dit kun je niet doen als je met iemand bent hier. Maar chess is met niemand, chess wil geen gezeik. Precies hoe ongeïnteresseerd ze naar Thomas liep, wat is er poes, knagend op een appel niet luisteren naar het antwoord en dat ook vooral afkappen door te zeggen aaaah je wil er niet over praten. Vervolgens door te lopen naar noa voor wat fun en hem onder haar shirt even haar rugspier te laten boeken 'kir kir'.

Chess is niet dom, maar achteloos en egoïstisch.
Ja dat stukje was echt bizar, dat stemmetje dat ze opzet is zo verschrikkelijk fake. wat een raar mens.

Noah was toch diegene die Roxy en chess lelijk vond en niks moest hebben van het geflirt? hij zat te helemaal te ranten tegen Lisa toen tijdens een rondje wandelen en nu gaat hij er helemaal in mee. wtf is dat dan
  zondag 8 februari 2026 @ 05:45:05 #136
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_220032638
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 19:35 schreef Scottie16 het volgende:
Thomas is een goeie jongen, chess weet niet wat ze wil. Ze ziet zelf niet dat ze flirt met noah
Natuurlijk weet ze dat wel, maar ze houdt zich gewoon van de domme. Die wil gewoon meedoen waar ze zin in heeft zonder gezeik aan dr kop.
pi_220033773
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 20:02 schreef KinKiJan het volgende:

Thomas: "Ze snappen het gewoon niet, want je doet echt, echt niks verkeerd"

Tot zover gelovige Thomas :+
Totdat het 'm zelf overkomt kennelijk .. :W
pi_220033848
548.000 lineaire kijkers keken gisterenavond naar het zaterdagavond intermezzo en behaalde daarmee net niet de Kijkcijfer Top 20 onder de lineaire TV programma's van gisterenavond.
Allemaal cabaretteketet!
pi_220034194
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 20:01 schreef Soury het volgende:
Mooi Thomas wees haar voor. Laat haar maar met Noah aanpappen, totdat ze zelf een keer keihard op haar hart wordt getrapt. Dat doet namelijk pijn.
Moet je wel een hart hebben :X
if it's meant to be, it will be
  zondag 8 februari 2026 @ 11:40:13 #140
3542 Gia
User under construction
pi_220034311
quote:
Eigenlijk wilde hij met Mercedes op 1 kamer slapen, maar dat is nu Frank geworden. Tja, het kan tegenzitten.
pi_220036750
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 11:40 schreef Gia het volgende:

[..]
Eigenlijk wilde hij met Mercedes op 1 kamer slapen, maar dat is nu Frank geworden. Tja, het kan tegenzitten.
_O-
pi_220037055
Oud-bondgenoot en winnares Mary gaf antwoord op de vraag of ze het programma nog kijkt:

quote:
“Nee, ik vind het verschrikkelijk. Volgens mij was ik net op tijd weg. Nu is het ordinair en goedkoop. Al die twintigers willen bekende influencers worden. Toen ik er was, zei ik direct: ‘geen seks’. Daar hield iedereen zich netjes aan. Dat is nu wel anders.”

Ze legt wel het vuur aan de schenen, eh nee, waar vuur is, is Mary, eh..
Spijker op de kop :Y
  zondag 8 februari 2026 @ 15:18:39 #143
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220037091
Al 2 afleveringen niet gezien, en blijkbaar niets gemist.
  zondag 8 februari 2026 @ 15:52:47 #144
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220037342
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 15:18 schreef spapaars het volgende:
Al 2 afleveringen niet gezien, en blijkbaar niets gemist.
Join the club.. waar waren waren we gebleven, amateur acteurs die al moeite hebben de cams te vinden voor hun zelf ingestudeerde act, of meer tijd besteden aan die duffe geënsceneerde ruzietjes met dramatische close-ups dan aan spellejes....

"De soap met echte mensen en echte verhalen"

Begint al aardig de "Ja Me Reet" soap te worden
pi_220039387
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 15:52 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Join the club.. waar waren waren we gebleven, amateur acteurs die al moeite hebben de cams te vinden voor hun zelf ingestudeerde act, of meer tijd besteden aan die duffe geënsceneerde ruzietjes met dramatische close-ups dan aan spellejes....

"De soap met echte mensen en echte verhalen"

Begint al aardig de "Ja Me Reet" soap te worden
WB 5thencounter
Allemaal cabaretteketet!
pi_220043251
"Feelings, nothing more than feeeeeelings..."

Vanavond in de Bondgenoten
pi_220043444

[ Bericht 51% gewijzigd door dakpanlos op 09-02-2026 12:27:16 ]
pi_220043472
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2026 10:08 schreef dakpanlos het volgende:
Wat me opvalt:
Bij bepaalde opnames, close of medium close, zie je dat Chess, vanuit ooghoeken of vluchtige blik, heel goed in de gaten houdt waar de camera hangt of langskomt.
En daar bepaalt ze haar gedrag op.

Verder zie je dat ze in haar houding en spraak zichzelf neerzet via de ogen van de ander. Dit is haar acteerwerk, wat een 2e natuur is geworden, ver verwijderd van haar eigen natuurlijke zijn oftewel
Depersonalisatie.
pi_220043831
De kijkcijfers van vorige week maandag:

Kijkdichtheid: 4,2 Marktaandeel: 14,8 Kijkcijfer: 698.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 15

Een geweldige weekstart en bijna de 700.000 grens aangetikt. ^O^ GTST eat your heart out!
Allemaal cabaretteketet!
pi_220044400
Mijn ergernis zijn al die opgerolde truien en bruin geverfde mokkels, zelfs de bedden schijnen er helemaal van te verkleuren, smerig gewoon. Jammer dat deze serie eigenlijk alleen maar verveelde tieners betreft, gezien hun gedrag, die niet van elkaar af kunnen blijven. Een kijkje in het fietsenhok van de basisschool. En ben je een jaartje ouder dan tel je niet mee maar ben je dan eindelijk eens aan de beurt dan blijkt dat die oudere alle antwoorden goed heeft. Goh, hoe kan dat nou? Diezelfde oudere werd aan de galg gehangen door een klap op een uitgestoken reet.
Nee, qua kandidaten slaan ze de plank volledig mis. En om Mercedes nou de wijste van allemaal te noemen? Kom op zeg, dat gedrag van haar is geen haar beter dan dat van die andere meiden. Ze is nog vrijgezel maar dat neemt niet weg dat ze ook elke aflevering in de schoot van die eikel serieus ligt te wezen. Het zal wel de opzet zijn om zoveel mogelijk van die domme jongelui voor lul te zetten op de t.v. Als je eenmaal je gezicht hebt laten zien in zo´n programma word je vast en zeker voor meerdere gevraagd en ja, meestal zie je al die hoofden weer tot vervelens toe terug op je beeldscherm.
pi_220044489
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_220044516
LLDL stopt en daar krijgen we nu een verkapte datingshow voor terug. Ze sorteren vast voor. Maar wat ik gisteren of eerder schreef al die RLS zijn verkapte datingshows en er volgen misschien wel langdurigere relaties uit na afloop dan bij programma's die echt om dating gaan zoals LLDL, MAFS en zelfs Winter vol Liefde en B&B Vol liefde. Na Utopia zijn er ook al diverse langdurige relaties ontstaan die as we speak nog steeds standhouden. Denk omdat het komt omdat je 24/7 op elkaars lip zit en dan ontstaat het makkelijker dan zo'n gekunstelde setting waarin je elkaar leuk moet gaan vinden en dan gaat het wat te onnatuurlijk.
Allemaal cabaretteketet!
pi_220044656
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 11:59 schreef freaky40 het volgende:
LLDL stopt en daar krijgen we nu een verkapte datingshow voor terug. Ze sorteren vast voor. Maar wat ik gisteren of eerder schreef al die RLS zijn verkapte datingshows en er volgen misschien wel langdurigere relaties uit na afloop dan bij programma's die echt om dating gaan zoals LLDL, MAFS en zelfs Winter vol Liefde en B&B Vol liefde. Na Utopia zijn er ook al diverse langdurige relaties ontstaan die as we speak nog steeds standhouden. Denk omdat het komt omdat je 24/7 op elkaars lip zit en dan ontstaat het makkelijker dan zo'n gekunstelde setting waarin je elkaar leuk moet gaan vinden en dan gaat het wat te onnatuurlijk.
Dat zou best kunnen maar in het leven buiten zal het toch anders zijn. Nu leer je elkaar alleen kennen in een gesloten situatie met anderen om je heen en niet in je werkelijke leven.
pi_220045300
Blijkbaar blijkt dit concept toch beter te werken dan in al die andere programma's die ik benoem. De basis is veel beter, je bent voor langere tijd samen. Al die andere programma's zijn gedraaid zoals MAFS, B&B WvLin een zeer kort tijdsbestek van 2 weken max gedraaid, bij EJVJL zelfs korter max 48 uur dat je bij elkaar bent. Dat is gewoon veel te kort. Daarin kun je elkaar niet echt leren kennen. In DB ben je veel langer bij elkaar, sowieso een maand, en wat ik zeg dat is een betere basis dan die vluchtige korte periode. Als je deze basis hebt, zal het buiten de poort van dit programma veel beter gaan omdat de basis steviger is.
Allemaal cabaretteketet!
pi_220045764
Als ik naar figuren wil kijken die de liefde willen vinden zet ik wel 1 van al die andere programma's op. De keuze is reuze. Daarvoor kijk ik ook niet naar De Bondgenoten waarvan de eigenlijke opzet niet het vinden van de liefde is. En al heeft de focus daar altijd wel veel op gelegen, het is de laatste tijd wel weer extreem. Om met Mary te spreken 'nu is het ordinair en goedkoop.'..

Andere deelnemers/verhalen worden erdoor ondergesneeuwd. Zonde, want met het wegvallen van BB is dit het enige programma nog in z'n soort. Tuurlijk kunnen verhalen saai zijn, net als deelnemers die misschien de hele dag niks uitvreten, maar we hebben eigenlijk geen idee, we zien het gewoon niet. Ik zie dat liever af en toe eens langskomen dan weer het zoveelste stelletje voor de zoveelste keer in 'die vieze hoek'.
pi_220045968
Je kan tegenwoordig bijna het hele programma al in de teasers kijken. 6 filmpjes vandaag.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_220045984
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 14:11 schreef KinKiJan het volgende:
Als ik naar figuren wil kijken die de liefde willen vinden zet ik wel 1 van al die andere programma's op. De keuze is reuze. Daarvoor kijk ik ook niet naar De Bondgenoten waarvan de eigenlijke opzet niet het vinden van de liefde is. En al heeft de focus daar altijd wel veel op gelegen, het is de laatste tijd wel weer extreem. Om met Mary te spreken 'nu is het ordinair en goedkoop.'..

Andere deelnemers/verhalen worden erdoor ondergesneeuwd. Zonde, want met het wegvallen van BB is dit het enige programma nog in z'n soort. Tuurlijk kunnen verhalen saai zijn, net als deelnemers die misschien de hele dag niks uitvreten, maar we hebben eigenlijk geen idee, we zien het gewoon niet. Ik zie dat liever af en toe eens langskomen dan weer het zoveelste stelletje voor de zoveelste keer in 'die vieze hoek'.
Ik denk dat ze de focus verlegd hebben. Blijkbaar scoren die rela toestanden goed gezien de kijkcijfers want nog niet eerder werd bijna de 700.000 grens bereikt dus het slaat wel aan. Drama, relatie ontwikkelingen slaat wel aan en beter dan die infantiele opdrachten en quizjes tussendoor. Programmamakers leven van drama en liefdesrelaties tijdens RLS's, dat was al bij BB, Utopia etc. Ze moedigen het ook aan.
Nu vind Melvin Noah ook al een lekker hapje, dus we gaan nog even door...
Allemaal cabaretteketet!
pi_220046014
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 14:37 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Ik denk dat ze de focus verlegd hebben. Blijkbaar scoren die rela toestanden goed gezien de kijkcijfers want nog niet eerder werd bijna de 700.000 grens bereikt dus het slaat wel aan. Drama, relatie ontwikkelingen slaat wel aan en beter dan die infantiele opdrachten en quizjes tussendoor. Programmamakers leven van drama en liefdesrelaties tijdens RLS's, dat was al bij BB, Utopia etc. Ze moedigen het ook aan.
En er wordt ook aandacht aan besteed in bijv. Boulevard en Shownieuws.
pi_220046115
Ze kunnen de naam beter veranderen in de BED genoten. Wie beland er bij wie in bed, wie blijven er bij elkaar en in plaats van spelletjes, relatietestjes gaan doen. Er is mssn een markt voor, maar dan zijn denk ik niet de trouwe kijkers, die beginnen zich meer en meer te ergeren.

En laat de jeugd in de loods de mond houden over een speels tikje op de billen door Frank. Ze zijn behoorlijk losbandig en hebben heel andere normen en waarden dan die ik van mijn ouders heb meegekregen.
if it's meant to be, it will be
  maandag 9 februari 2026 @ 14:55:08 #160
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220046146
De Show begint nu pas een beetje op stoom te komen, doe maar wat meer van die giebelkutjes , de cijfers zijn top las ik al hierboven ;)

pi_220046224
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 14:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ze kunnen de naam beter veranderen in de BED genoten. Wie beland er bij wie in bed, wie blijven er bij elkaar en in plaats van spelletjes, relatietestjes gaan doen. Er is mssn een markt voor, maar dan zijn denk ik niet de trouwe kijkers, die beginnen zich meer en meer te ergeren.

En laat de jeugd in de loods de mond houden over een speels tikje op de billen door Frank. Ze zijn behoorlijk losbandig en hebben heel andere normen en waarden dan die ik van mijn ouders heb meegekregen.
Ik ben het met je eens over het teveel focus op relaties en setjes die binnen de loods ontstaan, maar ook al ben je losbandig met één persoon, betekend toch niet dat een derde persoon nu een vrijbrief heeft?

Frank had die tik op billen niet moeten geven, hij heeft zijn excuses aangeboden, heeft er een gele kaart voor gekregen en daar moet het klaar moeten zijn, zowel in de loods als hier op het forum.
pi_220046746
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 14:37 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Nu vind Melvin Noah ook al een lekker hapje, dus we gaan nog even door...
Tja, seks verkoopt en inderdaad, zolang de meute het top vindt blijven we dit voorgeschoteld krijgen.
pi_220047053
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 14:40 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
En er wordt ook aandacht aan besteed in bijv. Boulevard en Shownieuws.
Daar is het voor te doen voor aandacht en clicks op websites. Het is voor het eerst dat Boulevard een uitgebreid item heeft gemaakt over DB, gisterenavond van een concurrerende zender.
Allemaal cabaretteketet!
pi_220047070
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 15:06 schreef KapiteinChris het volgende:

[..]
Ik ben het met je eens over het teveel focus op relaties en setjes die binnen de loods ontstaan, maar ook al ben je losbandig met één persoon, betekend toch niet dat een derde persoon nu een vrijbrief heeft?

Frank had die tik op billen niet moeten geven, hij heeft zijn excuses aangeboden, heeft er een gele kaart voor gekregen en daar moet het klaar moeten zijn, zowel in de loods als hier op het forum.
Het is gewoon ironisch dat die jeugd het niet zo nauw neemt en Frank de wind van voren krijgt voor iets onbenulligs, dan wordt ineens de ongewenst gedrag/deug kaart getrokken door deelnemers en de FEBO idem in deze door een straf uit te delen....hypocriet!
Allemaal cabaretteketet!
  maandag 9 februari 2026 @ 17:29:37 #165
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220047381
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 16:13 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Tja, seks verkoopt en inderdaad, zolang de meute het top vindt blijven we dit voorgeschoteld krijgen.
Julia en Peter waren zo'n beetje de laatste Hijgneukers in beeld gebracht door de regie, en dat was al zowat weer een half jaar geleden, sindien is er blijkbaar overgestapt op KussieKussieGiebelKutterij want het is tenslotten een "FamielieShow" en er kunnen kinderzieltjes meekijken ;)

De focus is nu duidelijk meer gericht op etterbakkerij dan op keiharde Neuksex&Bollende Dekbeddden in ZwartWit
pi_220047564
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 17:29 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Julia en Peter waren zo'n beetje de laatste Hijgneukers in beeld gebracht door de regie, en dat was al zowat weer een half jaar geleden, sindien is er blijkbaar overgestapt op KussieKussieGiebelKutterij want het is tenslotten een "FamielieShow" en er kunnen kinderzieltjes meekijken ;)

De focus is nu duidelijk meer gericht op etterbakkerij dan op keiharde Neuksex&Bollende Dekbeddden in ZwartWit
Is ook niet meer nodig. Dat wordt achteraf besproken in girlstalk. 2 minuten. Hihihihi.
  maandag 9 februari 2026 @ 17:41:15 #167
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220047609
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 17:39 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Is ook niet meer nodig. Dat wordt achteraf besproken in girlstalk. 2 minuten. Hihihihi.
Rollende ChessOOgjes, jaja er is zoooveel gebeurd _O-
pi_220047680
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 17:29 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Ze weten inmiddels in de loods dat de beelden niet gebruikt kunnen worden wanneer ze het op in plaats van onder de dekbedden doen. Wanneer ze onder de dekbedden blijven, komen ze gewoon weer in beeld zoals de promo laat zien. ;)
  maandag 9 februari 2026 @ 17:50:26 #169
3542 Gia
User under construction
pi_220047758
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 17:39 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Of was het nu 2 seconden? Chess?
  maandag 9 februari 2026 @ 17:59:49 #170
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220047928
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 17:46 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Ze weten inmiddels in de loods dat de beelden niet gebruikt kunnen worden wanneer ze het op in plaats van onder de dekbedden doen. Wanneer ze onder de dekbedden blijven, komen ze gewoon weer in beeld zoals de promo laat zien. ;)
Ik ga met spanning wachten op het Bollende Dekbed van Merc&Salar.. en de furieuze papa die met zijn hummer door het hek komt om zijn dochter te redden van die vieze ouwe man Sallar :P
pi_220048486
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 17:50 schreef Gia het volgende:

[..]
Of was het nu 2 seconden? Chess?
hem al die tijd op lopen geilen en dan klagen dat het in 2 minuten gebeurd is hmmm
  maandag 9 februari 2026 @ 18:31:53 #172
3542 Gia
User under construction
pi_220048581
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 18:28 schreef Chanel5 het volgende:

[..]
hem al die tijd op lopen geilen en dan klagen dat het in 2 minuten gebeurd is hmmm
Ik vind het ronduit schandalig hoe ze hem te kakken zet bij iedereen. Bedprestaties bespreek je niet met anderen, punt!

Het is ook tweede(derde)hands waar, dus hoop dat Noah zijn verstand gebruikt!
pi_220048804
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 18:31 schreef Gia het volgende:

[..]
Ik vind het ronduit schandalig hoe ze hem te kakken zet bij iedereen. Bedprestaties bespreek je niet met anderen, punt!

Het is ook tweede(derde)hands waar, dus hoop dat Noah zijn verstand gebruikt!
Dat sowieso, echt laag.
  maandag 9 februari 2026 @ 18:57:12 #174
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220049410
Komt dat Mercedes bezoek nog een keer of is dat per ongeluk weggeScorpioent?
pi_220049574
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 18:28 schreef Chanel5 het volgende:

[..]
ze maakt er nu al 2 seconden van :+
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_220049579
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 18:57 schreef 5thencounter het volgende:
als je niet oplet
dan weet je dat ook niet :P
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
  maandag 9 februari 2026 @ 19:08:23 #177
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220049617
quote:
99s.gif Op maandag 9 februari 2026 19:06 schreef greysbones het volgende:

[..]
als je niet oplet
dan weet je dat ook niet :P
Ik verwacht van de Allesweters hier iets meer.. ;)
pi_220049625
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 19:08 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Ik verwacht van de Allesweters hier iets meer.. ;)
das Kinki
8-)
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_220049871
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 18:57 schreef 5thencounter het volgende:
Bezoek is weg, maar ze gaat wisselen met Marlijn, en dan haar bezoek afpakken. Dus nog even geduld.
  maandag 9 februari 2026 @ 19:25:06 #180
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220049921
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 19:22 schreef LionHeart het volgende:

[..]
Bezoek is weg, maar ze gaat wisselen met Marlijn, en dan haar bezoek afpakken. Dus nog even geduld.
Ohw dan pas? ik dacht dat Merc al wekenlang haar ouwe mannetje Salar aan het preppen was voor de Grote Ontmoeting met TerrorPapa .. :{
pi_220049980
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 19:25 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Ohw dan pas? ik dacht dat Merc al wekenlang haar ouwe mannetje Salar aan het preppen was voor de Grote Ontmoeting met TerrorPapa .. :{
Ja, dat wel. Is een never ending story
pi_220050034
:Y)
pi_220050037
Was een goede grap van Anil.....
pi_220050047
Allemaal de groetjes van @drakin :D
pi_220050048
Gaan we weer....
  maandag 9 februari 2026 @ 19:32:35 #186
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220050050
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 19:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
:Y)
:P
pi_220050052
pffff b en b gasten
pi_220050069
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 19:32 schreef Chanel5 het volgende:
pffff b en b gasten
Die Groninger weet alles.
pi_220050073
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 19:32 schreef FreshFruit het volgende:
Allemaal de groetjes van @:Drakin :D
ehhh groetjes terug
pi_220050078
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 19:32 schreef Chanel5 het volgende:
pffff b en b gasten
die Chanandra is er maar druk mee op tiktok :')
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
  maandag 9 februari 2026 @ 19:34:29 #192
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220050087
Dat die verlopen figuren duizenden euros hebben afgetikt voor een dagje Loods.. _O-
pi_220050088
Nou hup, even een spel erin gooien waarbij de logeerders verplicht moeten spelen. Maar zal wel niet.
pi_220050098
quote:
99s.gif Op maandag 9 februari 2026 19:34 schreef greysbones het volgende:

[..]
die Chanandra is er maar druk mee op tiktok :')
ach tuurlijk, ik volg verder niets
pi_220050105
Het is allemaal zo ongemakkelijk
pi_220050108
quote:
10s.gif Op maandag 9 februari 2026 19:34 schreef ChocoFan het volgende:
B&B gast wil wel meedoen met Zumba.
Is tenslotte voor betaald.
pi_220050110
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 19:35 schreef LionHeart het volgende:
Het is allemaal zo ongemakkelijk
heel erg ongemakkelijk
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_220050112
Altijd weer bijzonder ; mensen condoleren die er wat dat betreft niets mee te maken hebben. Net als de buren feliciteren met de verjaardag van je oom :')
you tokkie to me?
  maandag 9 februari 2026 @ 19:36:14 #200
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220050117
Team Bullshitt..

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')