Is Mercedes nu echt de jongste en meest verstandige daarquote:Op zaterdag 7 februari 2026 09:23 schreef LionHeart het volgende:
Zit het voorstukje te bekijken op insta. Is Chess nu echt zo dom...?
quote:Op zaterdag 7 februari 2026 09:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is Mercedes nu echt de jongste en meest verstandige daar
Ze gaat helemaal los, denk dat het haar niet boeit. Dat zag je al toen vriend smeekte om te stoppenquote:Op zaterdag 7 februari 2026 09:37 schreef LionHeart het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/reel/DUcv848Du5R/
Het interesseert haar gewoon niet, zij wil plezier maken. Mercedes heeft het over dit kun je niet doen als je met iemand bent hier. Maar chess is met niemand, chess wil geen gezeik. Precies hoe ongeïnteresseerd ze naar Thomas liep, wat is er poes, knagend op een appel niet luisteren naar het antwoord en dat ook vooral afkappen door te zeggen aaaah je wil er niet over praten. Vervolgens door te lopen naar noa voor wat fun en hem onder haar shirt even haar rugspier te laten boeken 'kir kir'.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 09:23 schreef LionHeart het volgende:
Zit het voorstukje te bekijken op insta. Is Chess nu echt zo dom...?
Ah ja, precies dit.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 09:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze gaat helemaal los, denk dat het haar niet boeit. Dat zag je al toen vriend smeekte om te stoppen
Mercedes geeft haar tips aan haar wat ze er mee doet Soms vraag ik mij af of ze beseffen hoe dingen naar buiten gebracht worden. Ze speelt wel met mensen als je zo doet.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 09:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
Het interesseert haar gewoon niet, zij wil plezier maken. Mercedes heeft het over dit kun je niet doen als je met iemand bent hier. Maar chess is met niemand, chess wil geen gezeik. Precies hoe ongeïnteresseerd ze naar Thomas liep, wat is er poes, knagend op een appel niet luisteren naar het antwoord en dat ook vooral afkappen door te zeggen aaaah je wil er niet over praten. Vervolgens door te lopen naar noa voor wat fun en hem onder haar shirt even haar rugspier te laten boeken 'kir kir'.
Chess is niet dom, maar achteloos en egoïstisch.
Mercedes is zich daar wel van bewust. Chess niet en het boeit haar ook niet. Die is in de loods zoals ze thuis ook is.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 09:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mercedes geeft haar tips aan haar wat ze er mee doet Soms vraag ik mij af of ze beseffen hoe dingen naar buiten gebracht worden. Ze speelt wel met mensen als je zo doet.
Ik heb geen idee hoe ze thuis is. Maar het lijkt mij als ze ook zo thuis was haar vriend dat nooit gepikt hadquote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Mercedes is zich daar wel van bewust. Chess niet en het boeit haar ook niet. Die is in de loods zoals ze thuis ook is.
Ik vermoed nog eerder dat Franchesca denkt. Hier in de loods kan ik alles maken, heb het buiten toch al verpest.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Mercedes is zich daar wel van bewust. Chess niet en het boeit haar ook niet. Die is in de loods zoals ze thuis ook is.
Waarom denk je dat het al een tijd niet zo lekker liep tussen die twee.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe ze thuis is. Maar het lijkt mij als ze ook zo thuis was haar vriend dat nooit gepikt had
Ze had er niet aan gedacht en dat feit wilde ze niet toegeven, dus daarom zei ze dat ze het expres gedaan had. Misschien voelt ze het als falen als ze zoiets 'belangrijks' vergeet!quote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, maar, hij lust dat echt niet en dat wist ze.
Misschien wist hij dat niet. Thuis staan er geen 24/7 camera's op.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe ze thuis is. Maar het lijkt mij als ze ook zo thuis was haar vriend dat nooit gepikt had
Kun je dat niet onder een spoiler zetten of mag dat niet? Ik sta open voor een pbquote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:01 schreef greysbones het volgende:
Ik zie op TikTok een spoiler die ik nergens anders kan vinden
Raar
Gesprekje Chess en Thomas
Ik zeg verder maar niks
Je hebt dmquote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
Kun je dat niet onder een spoiler zetten of mag dat niet? Ik sta open voor een pb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Maar dan wel samen met vriend een huis kopen.... kan ze als ze buiten komt die jongen uitkopen.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
en hij maar wachtenquote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Maar dan wel samen met vriend een huis kopen.... kan ze als ze buiten komt die jongen uitkopen.
Of hij haar.
zo raarquote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:27 schreef KinKiJan het volgende:
Nog even en we krijgen meteen reclame na de lange recap
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |