Dat zou best kunnen maar in het leven buiten zal het toch anders zijn. Nu leer je elkaar alleen kennen in een gesloten situatie met anderen om je heen en niet in je werkelijke leven.quote:Op maandag 9 februari 2026 11:59 schreef freaky40 het volgende:
LLDL stopt en daar krijgen we nu een verkapte datingshow voor terug. Ze sorteren vast voor. Maar wat ik gisteren of eerder schreef al die RLS zijn verkapte datingshows en er volgen misschien wel langdurigere relaties uit na afloop dan bij programma's die echt om dating gaan zoals LLDL, MAFS en zelfs Winter vol Liefde en B&B Vol liefde. Na Utopia zijn er ook al diverse langdurige relaties ontstaan die as we speak nog steeds standhouden. Denk omdat het komt omdat je 24/7 op elkaars lip zit en dan ontstaat het makkelijker dan zo'n gekunstelde setting waarin je elkaar leuk moet gaan vinden en dan gaat het wat te onnatuurlijk.
Ik denk dat ze de focus verlegd hebben. Blijkbaar scoren die rela toestanden goed gezien de kijkcijfers want nog niet eerder werd bijna de 700.000 grens bereikt dus het slaat wel aan. Drama, relatie ontwikkelingen slaat wel aan en beter dan die infantiele opdrachten en quizjes tussendoor. Programmamakers leven van drama en liefdesrelaties tijdens RLS's, dat was al bij BB, Utopia etc. Ze moedigen het ook aan.quote:Op maandag 9 februari 2026 14:11 schreef KinKiJan het volgende:
Als ik naar figuren wil kijken die de liefde willen vinden zet ik wel 1 van al die andere programma's op. De keuze is reuze. Daarvoor kijk ik ook niet naar De Bondgenoten waarvan de eigenlijke opzet niet het vinden van de liefde is. En al heeft de focus daar altijd wel veel op gelegen, het is de laatste tijd wel weer extreem. Om met Mary te spreken 'nu is het ordinair en goedkoop.'..
Andere deelnemers/verhalen worden erdoor ondergesneeuwd. Zonde, want met het wegvallen van BB is dit het enige programma nog in z'n soort. Tuurlijk kunnen verhalen saai zijn, net als deelnemers die misschien de hele dag niks uitvreten, maar we hebben eigenlijk geen idee, we zien het gewoon niet. Ik zie dat liever af en toe eens langskomen dan weer het zoveelste stelletje voor de zoveelste keer in 'die vieze hoek'.
En er wordt ook aandacht aan besteed in bijv. Boulevard en Shownieuws.quote:Op maandag 9 februari 2026 14:37 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de focus verlegd hebben. Blijkbaar scoren die rela toestanden goed gezien de kijkcijfers want nog niet eerder werd bijna de 700.000 grens bereikt dus het slaat wel aan. Drama, relatie ontwikkelingen slaat wel aan en beter dan die infantiele opdrachten en quizjes tussendoor. Programmamakers leven van drama en liefdesrelaties tijdens RLS's, dat was al bij BB, Utopia etc. Ze moedigen het ook aan.
Ik ben het met je eens over het teveel focus op relaties en setjes die binnen de loods ontstaan, maar ook al ben je losbandig met één persoon, betekend toch niet dat een derde persoon nu een vrijbrief heeft?quote:Op maandag 9 februari 2026 14:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ze kunnen de naam beter veranderen in de BED genoten. Wie beland er bij wie in bed, wie blijven er bij elkaar en in plaats van spelletjes, relatietestjes gaan doen. Er is mssn een markt voor, maar dan zijn denk ik niet de trouwe kijkers, die beginnen zich meer en meer te ergeren.
En laat de jeugd in de loods de mond houden over een speels tikje op de billen door Frank. Ze zijn behoorlijk losbandig en hebben heel andere normen en waarden dan die ik van mijn ouders heb meegekregen.
Tja, seks verkoopt en inderdaad, zolang de meute het top vindt blijven we dit voorgeschoteld krijgen.quote:Op maandag 9 februari 2026 14:37 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de focus verlegd hebben. Blijkbaar scoren die rela toestanden goed gezien de kijkcijfers want nog niet eerder werd bijna de 700.000 grens bereikt dus het slaat wel aan. Drama, relatie ontwikkelingen slaat wel aan en beter dan die infantiele opdrachten en quizjes tussendoor. Programmamakers leven van drama en liefdesrelaties tijdens RLS's, dat was al bij BB, Utopia etc. Ze moedigen het ook aan.
Nu vind Melvin Noah ook al een lekker hapje, dus we gaan nog even door...
Daar is het voor te doen voor aandacht en clicks op websites. Het is voor het eerst dat Boulevard een uitgebreid item heeft gemaakt over DB, gisterenavond van een concurrerende zender.quote:Op maandag 9 februari 2026 14:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En er wordt ook aandacht aan besteed in bijv. Boulevard en Shownieuws.
Het is gewoon ironisch dat die jeugd het niet zo nauw neemt en Frank de wind van voren krijgt voor iets onbenulligs, dan wordt ineens de ongewenst gedrag/deug kaart getrokken door deelnemers en de FEBO idem in deze door een straf uit te delen....hypocriet!quote:Op maandag 9 februari 2026 15:06 schreef KapiteinChris het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens over het teveel focus op relaties en setjes die binnen de loods ontstaan, maar ook al ben je losbandig met één persoon, betekend toch niet dat een derde persoon nu een vrijbrief heeft?
Frank had die tik op billen niet moeten geven, hij heeft zijn excuses aangeboden, heeft er een gele kaart voor gekregen en daar moet het klaar moeten zijn, zowel in de loods als hier op het forum.
Julia en Peter waren zo'n beetje de laatste Hijgneukers in beeld gebracht door de regie, en dat was al zowat weer een half jaar geleden, sindien is er blijkbaar overgestapt op KussieKussieGiebelKutterij want het is tenslotten een "FamielieShow" en er kunnen kinderzieltjes meekijkenquote:Op maandag 9 februari 2026 16:13 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Tja, seks verkoopt en inderdaad, zolang de meute het top vindt blijven we dit voorgeschoteld krijgen.
Is ook niet meer nodig. Dat wordt achteraf besproken in girlstalk. 2 minuten. Hihihihi.quote:Op maandag 9 februari 2026 17:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Julia en Peter waren zo'n beetje de laatste Hijgneukers in beeld gebracht door de regie, en dat was al zowat weer een half jaar geleden, sindien is er blijkbaar overgestapt op KussieKussieGiebelKutterij want het is tenslotten een "FamielieShow" en er kunnen kinderzieltjes meekijken![]()
De focus is nu duidelijk meer gericht op etterbakkerij dan op keiharde Neuksex&Bollende Dekbeddden in ZwartWit
Rollende ChessOOgjes, jaja er is zoooveel gebeurdquote:Op maandag 9 februari 2026 17:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is ook niet meer nodig. Dat wordt achteraf besproken in girlstalk. 2 minuten. Hihihihi.
Ze weten inmiddels in de loods dat de beelden niet gebruikt kunnen worden wanneer ze het op in plaats van onder de dekbedden doen. Wanneer ze onder de dekbedden blijven, komen ze gewoon weer in beeld zoals de promo laat zien.quote:Op maandag 9 februari 2026 17:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Julia en Peter waren zo'n beetje de laatste Hijgneukers in beeld gebracht door de regie, en dat was al zowat weer een half jaar geleden, sindien is er blijkbaar overgestapt op KussieKussieGiebelKutterij want het is tenslotten een "FamielieShow" en er kunnen kinderzieltjes meekijken![]()
De focus is nu duidelijk meer gericht op etterbakkerij dan op keiharde Neuksex&Bollende Dekbeddden in ZwartWit
Of was het nu 2 seconden? Chess?quote:Op maandag 9 februari 2026 17:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is ook niet meer nodig. Dat wordt achteraf besproken in girlstalk. 2 minuten. Hihihihi.
Ik ga met spanning wachten op het Bollende Dekbed van Merc&Salar.. en de furieuze papa die met zijn hummer door het hek komt om zijn dochter te redden van die vieze ouwe man Sallarquote:Op maandag 9 februari 2026 17:46 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze weten inmiddels in de loods dat de beelden niet gebruikt kunnen worden wanneer ze het op in plaats van onder de dekbedden doen. Wanneer ze onder de dekbedden blijven, komen ze gewoon weer in beeld zoals de promo laat zien.
Ik vind het ronduit schandalig hoe ze hem te kakken zet bij iedereen. Bedprestaties bespreek je niet met anderen, punt!quote:Op maandag 9 februari 2026 18:28 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
hem al die tijd op lopen geilen en dan klagen dat het in 2 minuten gebeurd is hmmm
Dat sowieso, echt laag.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:31 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik vind het ronduit schandalig hoe ze hem te kakken zet bij iedereen. Bedprestaties bespreek je niet met anderen, punt!
Het is ook tweede(derde)hands waar, dus hoop dat Noah zijn verstand gebruikt!
ze maakt er nu al 2 seconden vanquote:Op maandag 9 februari 2026 18:28 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
hem al die tijd op lopen geilen en dan klagen dat het in 2 minuten gebeurd is hmmm
als je niet opletquote:Op maandag 9 februari 2026 18:57 schreef 5thencounter het volgende:
Komt dat Mercedes bezoek nog een keer of is dat per ongeluk weggeScorpioent?
Ik verwacht van de Allesweters hier iets meer..quote:Op maandag 9 februari 2026 19:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je niet oplet
dan weet je dat ook niet
das Kinkiquote:Op maandag 9 februari 2026 19:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik verwacht van de Allesweters hier iets meer..
Bezoek is weg, maar ze gaat wisselen met Marlijn, en dan haar bezoek afpakken. Dus nog even geduld.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:57 schreef 5thencounter het volgende:
Komt dat Mercedes bezoek nog een keer of is dat per ongeluk weggeScorpioent?
Ohw dan pas? ik dacht dat Merc al wekenlang haar ouwe mannetje Salar aan het preppen was voor de Grote Ontmoeting met TerrorPapa ..quote:Op maandag 9 februari 2026 19:22 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Bezoek is weg, maar ze gaat wisselen met Marlijn, en dan haar bezoek afpakken. Dus nog even geduld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |