abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220044489
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_220044516
LLDL stopt en daar krijgen we nu een verkapte datingshow voor terug. Ze sorteren vast voor. Maar wat ik gisteren of eerder schreef al die RLS zijn verkapte datingshows en er volgen misschien wel langdurigere relaties uit na afloop dan bij programma's die echt om dating gaan zoals LLDL, MAFS en zelfs Winter vol Liefde en B&B Vol liefde. Na Utopia zijn er ook al diverse langdurige relaties ontstaan die as we speak nog steeds standhouden. Denk omdat het komt omdat je 24/7 op elkaars lip zit en dan ontstaat het makkelijker dan zo'n gekunstelde setting waarin je elkaar leuk moet gaan vinden en dan gaat het wat te onnatuurlijk.
Allemaal cabaretteketet!
pi_220044656
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 11:59 schreef freaky40 het volgende:
LLDL stopt en daar krijgen we nu een verkapte datingshow voor terug. Ze sorteren vast voor. Maar wat ik gisteren of eerder schreef al die RLS zijn verkapte datingshows en er volgen misschien wel langdurigere relaties uit na afloop dan bij programma's die echt om dating gaan zoals LLDL, MAFS en zelfs Winter vol Liefde en B&B Vol liefde. Na Utopia zijn er ook al diverse langdurige relaties ontstaan die as we speak nog steeds standhouden. Denk omdat het komt omdat je 24/7 op elkaars lip zit en dan ontstaat het makkelijker dan zo'n gekunstelde setting waarin je elkaar leuk moet gaan vinden en dan gaat het wat te onnatuurlijk.
Dat zou best kunnen maar in het leven buiten zal het toch anders zijn. Nu leer je elkaar alleen kennen in een gesloten situatie met anderen om je heen en niet in je werkelijke leven.
pi_220045300
Blijkbaar blijkt dit concept toch beter te werken dan in al die andere programma's die ik benoem. De basis is veel beter, je bent voor langere tijd samen. Al die andere programma's zijn gedraaid zoals MAFS, B&B WvLin een zeer kort tijdsbestek van 2 weken max gedraaid, bij EJVJL zelfs korter max 48 uur dat je bij elkaar bent. Dat is gewoon veel te kort. Daarin kun je elkaar niet echt leren kennen. In DB ben je veel langer bij elkaar, sowieso een maand, en wat ik zeg dat is een betere basis dan die vluchtige korte periode. Als je deze basis hebt, zal het buiten de poort van dit programma veel beter gaan omdat de basis steviger is.
Allemaal cabaretteketet!
pi_220045764
Als ik naar figuren wil kijken die de liefde willen vinden zet ik wel 1 van al die andere programma's op. De keuze is reuze. Daarvoor kijk ik ook niet naar De Bondgenoten waarvan de eigenlijke opzet niet het vinden van de liefde is. En al heeft de focus daar altijd wel veel op gelegen, het is de laatste tijd wel weer extreem. Om met Mary te spreken 'nu is het ordinair en goedkoop.'..

Andere deelnemers/verhalen worden erdoor ondergesneeuwd. Zonde, want met het wegvallen van BB is dit het enige programma nog in z'n soort. Tuurlijk kunnen verhalen saai zijn, net als deelnemers die misschien de hele dag niks uitvreten, maar we hebben eigenlijk geen idee, we zien het gewoon niet. Ik zie dat liever af en toe eens langskomen dan weer het zoveelste stelletje voor de zoveelste keer in 'die vieze hoek'.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_220045968
Je kan tegenwoordig bijna het hele programma al in de teasers kijken. 6 filmpjes vandaag.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_220045984
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 14:11 schreef KinKiJan het volgende:
Als ik naar figuren wil kijken die de liefde willen vinden zet ik wel 1 van al die andere programma's op. De keuze is reuze. Daarvoor kijk ik ook niet naar De Bondgenoten waarvan de eigenlijke opzet niet het vinden van de liefde is. En al heeft de focus daar altijd wel veel op gelegen, het is de laatste tijd wel weer extreem. Om met Mary te spreken 'nu is het ordinair en goedkoop.'..

Andere deelnemers/verhalen worden erdoor ondergesneeuwd. Zonde, want met het wegvallen van BB is dit het enige programma nog in z'n soort. Tuurlijk kunnen verhalen saai zijn, net als deelnemers die misschien de hele dag niks uitvreten, maar we hebben eigenlijk geen idee, we zien het gewoon niet. Ik zie dat liever af en toe eens langskomen dan weer het zoveelste stelletje voor de zoveelste keer in 'die vieze hoek'.
Ik denk dat ze de focus verlegd hebben. Blijkbaar scoren die rela toestanden goed gezien de kijkcijfers want nog niet eerder werd bijna de 700.000 grens bereikt dus het slaat wel aan. Drama, relatie ontwikkelingen slaat wel aan en beter dan die infantiele opdrachten en quizjes tussendoor. Programmamakers leven van drama en liefdesrelaties tijdens RLS's, dat was al bij BB, Utopia etc. Ze moedigen het ook aan.
Nu vind Melvin Noah ook al een lekker hapje, dus we gaan nog even door...
Allemaal cabaretteketet!
pi_220046014
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 14:37 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Ik denk dat ze de focus verlegd hebben. Blijkbaar scoren die rela toestanden goed gezien de kijkcijfers want nog niet eerder werd bijna de 700.000 grens bereikt dus het slaat wel aan. Drama, relatie ontwikkelingen slaat wel aan en beter dan die infantiele opdrachten en quizjes tussendoor. Programmamakers leven van drama en liefdesrelaties tijdens RLS's, dat was al bij BB, Utopia etc. Ze moedigen het ook aan.
En er wordt ook aandacht aan besteed in bijv. Boulevard en Shownieuws.
pi_220046115
Ze kunnen de naam beter veranderen in de BED genoten. Wie beland er bij wie in bed, wie blijven er bij elkaar en in plaats van spelletjes, relatietestjes gaan doen. Er is mssn een markt voor, maar dan zijn denk ik niet de trouwe kijkers, die beginnen zich meer en meer te ergeren.

En laat de jeugd in de loods de mond houden over een speels tikje op de billen door Frank. Ze zijn behoorlijk losbandig en hebben heel andere normen en waarden dan die ik van mijn ouders heb meegekregen.
if it's meant to be, it will be
  maandag 9 februari 2026 @ 14:55:08 #160
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220046146
De Show begint nu pas een beetje op stoom te komen, doe maar wat meer van die giebelkutjes , de cijfers zijn top las ik al hierboven ;)

pi_220046224
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 14:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ze kunnen de naam beter veranderen in de BED genoten. Wie beland er bij wie in bed, wie blijven er bij elkaar en in plaats van spelletjes, relatietestjes gaan doen. Er is mssn een markt voor, maar dan zijn denk ik niet de trouwe kijkers, die beginnen zich meer en meer te ergeren.

En laat de jeugd in de loods de mond houden over een speels tikje op de billen door Frank. Ze zijn behoorlijk losbandig en hebben heel andere normen en waarden dan die ik van mijn ouders heb meegekregen.
Ik ben het met je eens over het teveel focus op relaties en setjes die binnen de loods ontstaan, maar ook al ben je losbandig met één persoon, betekend toch niet dat een derde persoon nu een vrijbrief heeft?

Frank had die tik op billen niet moeten geven, hij heeft zijn excuses aangeboden, heeft er een gele kaart voor gekregen en daar moet het klaar moeten zijn, zowel in de loods als hier op het forum.
pi_220046746
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 14:37 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Nu vind Melvin Noah ook al een lekker hapje, dus we gaan nog even door...
Tja, seks verkoopt en inderdaad, zolang de meute het top vindt blijven we dit voorgeschoteld krijgen.
pi_220047053
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 14:40 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
En er wordt ook aandacht aan besteed in bijv. Boulevard en Shownieuws.
Daar is het voor te doen voor aandacht en clicks op websites. Het is voor het eerst dat Boulevard een uitgebreid item heeft gemaakt over DB, gisterenavond van een concurrerende zender.
Allemaal cabaretteketet!
pi_220047070
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 15:06 schreef KapiteinChris het volgende:

[..]
Ik ben het met je eens over het teveel focus op relaties en setjes die binnen de loods ontstaan, maar ook al ben je losbandig met één persoon, betekend toch niet dat een derde persoon nu een vrijbrief heeft?

Frank had die tik op billen niet moeten geven, hij heeft zijn excuses aangeboden, heeft er een gele kaart voor gekregen en daar moet het klaar moeten zijn, zowel in de loods als hier op het forum.
Het is gewoon ironisch dat die jeugd het niet zo nauw neemt en Frank de wind van voren krijgt voor iets onbenulligs, dan wordt ineens de ongewenst gedrag/deug kaart getrokken door deelnemers en de FEBO idem in deze door een straf uit te delen....hypocriet!
Allemaal cabaretteketet!
  maandag 9 februari 2026 @ 17:29:37 #165
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220047381
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 16:13 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Tja, seks verkoopt en inderdaad, zolang de meute het top vindt blijven we dit voorgeschoteld krijgen.
Julia en Peter waren zo'n beetje de laatste Hijgneukers in beeld gebracht door de regie, en dat was al zowat weer een half jaar geleden, sindien is er blijkbaar overgestapt op KussieKussieGiebelKutterij want het is tenslotten een "FamielieShow" en er kunnen kinderzieltjes meekijken ;)

De focus is nu duidelijk meer gericht op etterbakkerij dan op keiharde Neuksex&Bollende Dekbeddden in ZwartWit
pi_220047564
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 17:29 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Julia en Peter waren zo'n beetje de laatste Hijgneukers in beeld gebracht door de regie, en dat was al zowat weer een half jaar geleden, sindien is er blijkbaar overgestapt op KussieKussieGiebelKutterij want het is tenslotten een "FamielieShow" en er kunnen kinderzieltjes meekijken ;)

De focus is nu duidelijk meer gericht op etterbakkerij dan op keiharde Neuksex&Bollende Dekbeddden in ZwartWit
Is ook niet meer nodig. Dat wordt achteraf besproken in girlstalk. 2 minuten. Hihihihi.
  maandag 9 februari 2026 @ 17:41:15 #167
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220047609
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 17:39 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Is ook niet meer nodig. Dat wordt achteraf besproken in girlstalk. 2 minuten. Hihihihi.
Rollende ChessOOgjes, jaja er is zoooveel gebeurd _O-
pi_220047680
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 17:29 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Ze weten inmiddels in de loods dat de beelden niet gebruikt kunnen worden wanneer ze het op in plaats van onder de dekbedden doen. Wanneer ze onder de dekbedden blijven, komen ze gewoon weer in beeld zoals de promo laat zien. ;)
  maandag 9 februari 2026 @ 17:50:26 #169
3542 Gia
User under construction
pi_220047758
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 17:39 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Of was het nu 2 seconden? Chess?
  maandag 9 februari 2026 @ 17:59:49 #170
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220047928
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 17:46 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Ze weten inmiddels in de loods dat de beelden niet gebruikt kunnen worden wanneer ze het op in plaats van onder de dekbedden doen. Wanneer ze onder de dekbedden blijven, komen ze gewoon weer in beeld zoals de promo laat zien. ;)
Ik ga met spanning wachten op het Bollende Dekbed van Merc&Salar.. en de furieuze papa die met zijn hummer door het hek komt om zijn dochter te redden van die vieze ouwe man Sallar :P
pi_220048486
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 17:50 schreef Gia het volgende:

[..]
Of was het nu 2 seconden? Chess?
hem al die tijd op lopen geilen en dan klagen dat het in 2 minuten gebeurd is hmmm
  maandag 9 februari 2026 @ 18:31:53 #172
3542 Gia
User under construction
pi_220048581
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 18:28 schreef Chanel5 het volgende:

[..]
hem al die tijd op lopen geilen en dan klagen dat het in 2 minuten gebeurd is hmmm
Ik vind het ronduit schandalig hoe ze hem te kakken zet bij iedereen. Bedprestaties bespreek je niet met anderen, punt!

Het is ook tweede(derde)hands waar, dus hoop dat Noah zijn verstand gebruikt!
pi_220048804
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 18:31 schreef Gia het volgende:

[..]
Ik vind het ronduit schandalig hoe ze hem te kakken zet bij iedereen. Bedprestaties bespreek je niet met anderen, punt!

Het is ook tweede(derde)hands waar, dus hoop dat Noah zijn verstand gebruikt!
Dat sowieso, echt laag.
  maandag 9 februari 2026 @ 18:57:12 #174
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220049410
Komt dat Mercedes bezoek nog een keer of is dat per ongeluk weggeScorpioent?
pi_220049574
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 18:28 schreef Chanel5 het volgende:

[..]
ze maakt er nu al 2 seconden van :+
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')