als je niet opletquote:Op maandag 9 februari 2026 18:57 schreef 5thencounter het volgende:
Komt dat Mercedes bezoek nog een keer of is dat per ongeluk weggeScorpioent?
Ik verwacht van de Allesweters hier iets meer..quote:Op maandag 9 februari 2026 19:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je niet oplet
dan weet je dat ook niet
das Kinkiquote:Op maandag 9 februari 2026 19:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik verwacht van de Allesweters hier iets meer..
Bezoek is weg, maar ze gaat wisselen met Marlijn, en dan haar bezoek afpakken. Dus nog even geduld.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:57 schreef 5thencounter het volgende:
Komt dat Mercedes bezoek nog een keer of is dat per ongeluk weggeScorpioent?
Ohw dan pas? ik dacht dat Merc al wekenlang haar ouwe mannetje Salar aan het preppen was voor de Grote Ontmoeting met TerrorPapa ..quote:Op maandag 9 februari 2026 19:22 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Bezoek is weg, maar ze gaat wisselen met Marlijn, en dan haar bezoek afpakken. Dus nog even geduld.
Ja, dat wel. Is een never ending storyquote:Op maandag 9 februari 2026 19:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohw dan pas? ik dacht dat Merc al wekenlang haar ouwe mannetje Salar aan het preppen was voor de Grote Ontmoeting met TerrorPapa ..
Die Groninger weet alles.quote:
die Chanandra is er maar druk mee op tiktokquote:
ach tuurlijk, ik volg verder nietsquote:Op maandag 9 februari 2026 19:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
die Chanandra is er maar druk mee op tiktok
Is tenslotte voor betaald.quote:
heel erg ongemakkelijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |