Ik loop al wat langer mee op Fok en daarom open ik geen topic.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 16:34 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
RedShoe ik zou willen dat je een topic voor jezelf aanmaakte. Werkelijk, want dit is armoe.
Maak een andere naam aan. Die trollen worden er vanzelf uitgegooid. Nu geen smoesjes meer.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 16:41 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik loop al wat langer mee op Fok en daarom open ik geen topic.
Trekt alleen maar trollen e.d. aan. En ik ben al niet zo geliefd bij een aantal (en dan druk ik me nog netjes uit).
Vast contract is altijd fijnquote:Op woensdag 18 februari 2026 18:04 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik kreeg een mooie verrassing vandaag. Ben eerder van werkgever gewisseld, ben nu veel gelukkiger met mijn huidige baan. Net te horen gekregen dat ik een vast contract krijg. Voelt als een fijn nieuw begin.
Ik heb dat nog nooit eerder gehad. Voor het eerst.quote:Op woensdag 18 februari 2026 18:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vast contract is altijd fijn
Ik 9 jaar geleden ongeveer ook. Sindsdien werk ik er nog. Eerste werkgever die het deed. Het voelt heel speciaalquote:Op woensdag 18 februari 2026 18:06 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit eerder gehad. Voor het eerst.
Kan ik mij voorstellen, loyaliteit van beide kanten is mooi.quote:Op woensdag 18 februari 2026 18:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik 9 jaar geleden ongeveer ook. Sindsdien werk ik er nog. Eerste werkgever die het deed. Het voelt heel speciaal
Eens. Ze zien de potentie en meerwaarde. Dat is tof en is motiverend!quote:Op woensdag 18 februari 2026 18:07 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Kan ik mij voorstellen, loyaliteit van beide kanten is mooi.
Dat dat nog kan in deze tijd. Ik heb nog steeds geen vast contract gekregen.quote:Op woensdag 18 februari 2026 18:04 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik kreeg een mooie verrassing vandaag. Ben eerder van werkgever gewisseld, ben nu veel gelukkiger met mijn huidige baan. Net te horen gekregen dat ik een vast contract krijg. Voelt als een fijn nieuw begin.
Eis het op.quote:Op woensdag 18 februari 2026 19:06 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dat dat nog kan in deze tijd. Ik heb nog steeds geen vast contract gekregen.
gefeliciteerd nootjequote:Op woensdag 18 februari 2026 18:04 schreef Borrelnootje00 het volgende:
In al mijn ervaringen draaide het gewoon om geld, of dat ze zelf niet met geld kunnen omgaan. Drie keer tijdelijk en er uit.quote:Op woensdag 18 februari 2026 19:13 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Eis het op.Maar heb zelf geen ingewikkelde baan, misschien is dat het ook.
Ja dat is kut. Weinig zekerheid.quote:Op woensdag 18 februari 2026 19:38 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
In al mijn ervaringen draaide het gewoon om geld, of dat ze zelf niet met geld kunnen omgaan. Drie keer tijdelijk en er uit.
Heel fijn, het is je gegundquote:Op woensdag 18 februari 2026 18:04 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Dat klinkt vervelend inderdaadquote:Op woensdag 25 februari 2026 15:48 schreef RedShoe het volgende:
Iets minder goed nieuws gehoord vandaag. Mijn pompfunctie van het hart is weer iets gedaald naar 45%. De cardioloog noemt het een redelijke waarde.
En daar moet ik het maar mee doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Knuffel voor jouquote:Op woensdag 25 februari 2026 16:29 schreef Sally het volgende:
Eigenlijk.... niet... goed.
En van de andere kant... toch ook wel redelijk.
Gaat op en af.
Oefquote:Op woensdag 25 februari 2026 15:48 schreef RedShoe het volgende:
Iets minder goed nieuws gehoord vandaag. Mijn pompfunctie van het hart is weer iets gedaald naar 45%. De cardioloog noemt het een redelijke waarde.
quote:Op woensdag 25 februari 2026 15:48 schreef RedShoe het volgende:
Niet zulk goed nieuws RedShoe.quote:Op woensdag 25 februari 2026 15:48 schreef RedShoe het volgende:
We doen het er maar mee. Veel aan veranderen kan ik niet. Gezond levenquote:Op woensdag 25 februari 2026 18:36 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Niet zulk goed nieuws RedShoe.
quote:Op vrijdag 27 februari 2026 19:25 schreef Knipoogje het volgende:
Vandaag te horen gekregen dat ik blaaskanker heb... Ik voel me heel leeg nu
Hoop het. Operatie zal over een maandje zijn. Als het niet-invasief is, dan kan het goed verwijderd worden, al is de kans 30% dat het terug komt, dus dan moet ik regelmatig cystoscopie laten uitvoeren (wat vrij onaangenaam is).quote:Op vrijdag 27 februari 2026 19:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan je eraan geholpen worden?
Logisch. Ik duim voor je!quote:Op vrijdag 27 februari 2026 19:35 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Hoop het. Operatie zal over een maandje zijn. Als het niet-invasief is, dan kan het goed verwijderd worden, al is de kans 30% dat het terug komt, dus dan moet ik regelmatig cystoscopie laten uitvoeren (wat vrij onaangenaam is).
Wereldje stort wel even in nu. Net mijn vriendin met 2 jaar borstkanker (nu genezen) en dan kom ik er overheen
Dus ik dacht fuck it, ik schrijf het van me af op Fok.
Dank voor het positivisme, daar heb ik een dosis van nodig!quote:Op vrijdag 27 februari 2026 19:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Logisch. Ik duim voor je!
Mijn vader heeft darmkanker gehad en is er goed van hersteld. Hij mag nog langer vader en opa zijn.
Nogmaals, fingers crossed hier!
Heel veel sterkte.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 19:35 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Hoop het. Operatie zal over een maandje zijn. Als het niet-invasief is, dan kan het goed verwijderd worden, al is de kans 30% dat het terug komt, dus dan moet ik regelmatig cystoscopie laten uitvoeren (wat vrij onaangenaam is).
Wereldje stort wel even in nu. Net mijn vriendin met 2 jaar borstkanker (nu genezen) en dan kom ik er overheen
Sterkte. Alles staat op zijn kop zeg ik uit ervaringen van mensen dichtbij. Sowieso zijn er geen goede woorden voor, maar het ergste vond ik de onzekerheid die je als patiënt en naaste in het begin hebt. Zó veel vragen en zo weinig antwoorden terwijl je zo ziek bent. Heel veel sterkte.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 19:25 schreef Knipoogje het volgende:
O vreselijk Knipoogje. Sterktequote:Op vrijdag 27 februari 2026 19:25 schreef Knipoogje het volgende:
Fijn dat je er aan geholpen kan worden, fijn dat je vriendin is genezen in ieder gevalquote:Op vrijdag 27 februari 2026 19:35 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Heel veel sterkte komende tijdquote:Op vrijdag 27 februari 2026 20:08 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Dank voor het positivisme, daar heb ik een dosis van nodig!
Sterkte de komende periode!quote:Op vrijdag 27 februari 2026 19:25 schreef Knipoogje het volgende:
Aah, das naar nieuwsquote:Op vrijdag 27 februari 2026 19:35 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Sterktequote:Op vrijdag 27 februari 2026 19:25 schreef Knipoogje het volgende:
quote:Op woensdag 25 februari 2026 15:48 schreef RedShoe het volgende:
Veel sterkte gewenst.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 19:25 schreef Knipoogje het volgende:
Sterkte! Ik kan helaas niet meer doen dan voor je duimen.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 19:25 schreef Knipoogje het volgende:
Oh boca toch ...quote:Op woensdag 11 maart 2026 18:49 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik voel me zo gestrest dat de spanning mijn keel heeft bereikt. Ik zou overmorgen de trein pakken naar familie maar ik zie het niet echt zitten. Ik word er supergespannen van. En als ik dit keer niet kan gaan dan komt het er niet meer van. Ik kon moeilijk na een enthousiaste uitnodiging “Nee” zeggen. De grap is dat ik van stress depressief word. Het was een foute beslissing; dit is zwaar.
Dat herken ik welquote:Op woensdag 11 maart 2026 18:49 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik voel me zo gestrest dat de spanning mijn keel heeft bereikt. Ik zou overmorgen de trein pakken naar familie maar ik zie het niet echt zitten. Ik word er supergespannen van. En als ik dit keer niet kan gaan dan komt het er niet meer van. Ik kon moeilijk na een enthousiaste uitnodiging “Nee” zeggen. De grap is dat ik van stress depressief word. Het was een foute beslissing; dit is zwaar.
Knuffelquote:Op vrijdag 27 februari 2026 19:25 schreef Knipoogje het volgende:
Dank je!quote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O vreselijk Knipoogje. Sterkte
[..]
Fijn dat je er aan geholpen kan worden, fijn dat je vriendin is genezen in ieder geval
Ken best een paar mensen die het gehad hebben en allemaal genezen zijn.
Komt vast goed, positief blijven, heb zelf ook kanker overleefd, mijn partner ook
Nogmaals sterkte![]()
Wat een goed nieuws heb je gekregen. Logisch dat je hoofd overuren maakt er komt nogal iets op je af. Begrijp helemaal hoe je je voelt. Maar fijn dat je dit nieuws hebt gekregen. Hopelijk heb je nu wat meer rust in je hoofd.quote:Op woensdag 11 maart 2026 23:06 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Dank je!![]()
De CT scan afgelopen week wees geen uitzaaiingen aan, dus hopelijk gaat het gewoon goed komen!
Bizar hoe dat hoofd tekeer gaat, niet te stoppen. Heb nu ineens veel meer respect voor mensen die heel veel stress ervaren en toch weten te functioneren. Dat energiemetertje is snel leeg en informatie opnemen is ook ineens hard werken. Ik snap wel dat je daar op lange termijn fysieke klachten van gaat krijgen.
Jij hebt het zelf ook meegemaakt dus! (En jouw en mijn partner ook dus)
Dat moet een opluchting geweest zijn! En geeft ook rust nu je die duidelijkheid hebt.quote:Op woensdag 11 maart 2026 23:06 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Dank je!![]()
De CT scan afgelopen week wees geen uitzaaiingen aan, dus hopelijk gaat het gewoon goed komen!
Bizar hoe dat hoofd tekeer gaat, niet te stoppen. Heb nu ineens veel meer respect voor mensen die heel veel stress ervaren en toch weten te functioneren. Dat energiemetertje is snel leeg en informatie opnemen is ook ineens hard werken. Ik snap wel dat je daar op lange termijn fysieke klachten van gaat krijgen.
Wat een vreselijk nieuws Ericr, gecondoleerdquote:Op donderdag 12 maart 2026 07:35 schreef Ericr het volgende:
Rot, verdrietig.
Week leek zo mooi te beginnen nadat ik twee aanbiedingen tegelijk kreeg voor een baan. 1 geaccepteerd en heel blij mij.
Eigenlijk bijna direct daarna te horen gekregen dat mijn zwager in Brazilië kritisch lag na een mishandeling. Gisterochtend overleden en nu staat onze wereld aardig op zijn kop mede omdat we daar niet zijn.
Heb misschien halfuurtje vreugde kunnen hebben over mijn baan. Nu weer terug in de rauwe werkelijkheid van het leven.
Bedankt Dotteke. Het is zo dubbel. Even vreugde maar van korte duur.quote:Op donderdag 12 maart 2026 09:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een vreselijk nieuws Ericr, gecondoleerd
Logisch dat je wereld op zijn kop staat dit is niet zo maar iets. En dan is het ook nog zo ver weg.
Ik wens je heel veel sterkte.
Evengoed ook gefeliciteerd met je nieuwe baan.
Is ook dubbel, het leven heeft soms rare dingen voor ons in petto.quote:Op donderdag 12 maart 2026 11:01 schreef Ericr het volgende:
[..]
Bedankt Dotteke. Het is zo dubbel. Even vreugde maar van korte duur.
Uitvaart is gelukkig geregeld inmiddels. Dat is dan nog een klein lichtpuntje.
Geweldig nieuwsquote:Op woensdag 11 maart 2026 23:06 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Dank je!![]()
Is er al iemand aangehouden?quote:Op donderdag 12 maart 2026 07:35 schreef Ericr het volgende:
Rot, verdrietig.
Week leek zo mooi te beginnen nadat ik twee aanbiedingen tegelijk kreeg voor een baan. 1 geaccepteerd en heel blij mij.
Eigenlijk bijna direct daarna te horen gekregen dat mijn zwager in Brazilië kritisch lag na een mishandeling. Gisterochtend overleden en nu staat onze wereld aardig op zijn kop mede omdat we daar niet zijn.
Heb misschien halfuurtje vreugde kunnen hebben over mijn baan. Nu weer terug in de rauwe werkelijkheid van het leven.
Nee, mogelijk wel beelden van de omgeving maar dat is in onderzoek. Tegelijkertijd, het is Brazilië waar dit helaas dagelijkse kost is. Zal niet de hoogst prio hebben vrees ik.quote:Op donderdag 12 maart 2026 11:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is er al iemand aangehouden?
Sterkte!
Gecondoleerdquote:Op donderdag 12 maart 2026 11:01 schreef Ericr het volgende:
Het is zo dubbel. Even vreugde maar van korte duur.
Uitvaart is gelukkig geregeld inmiddels. Dat is dan nog een klein lichtpuntje.
Gecondoleerd @Ericr, wat een week met uitersten dan voor jou.quote:Op donderdag 12 maart 2026 11:15 schreef Ericr het volgende:
[..]
Nee, mogelijk wel beelden van de omgeving maar dat is in onderzoek. Tegelijkertijd, het is Brazilië waar dit helaas dagelijkse kost is. Zal niet de hoogst prio hebben vrees ik.
Het biedt zeker wat verlichting. Banenjacht zelf ook niet altijd fijn mede omdat ik liefst soepele transitie maak van freelance naar loondienst. Gelukkig bij minimaal 5 bedrijven in vizier en ze wilden me eigenlijk allemaal wel graag hebben. Dat geeft wel goed gevoel maar gelet op gisteren en maandag wel met een wrange nasmaak.quote:Op donderdag 12 maart 2026 11:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook dubbel, het leven heeft soms rare dingen voor ons in petto.
Ik hoop dat je toch kan gaan genieten van je nieuwe baan straks
Banenjacht is altijd kut. Spreek uit ervaring. Daarom oprecht blij voor jequote:Op donderdag 12 maart 2026 18:32 schreef Ericr het volgende:
[..]
Het biedt zeker wat verlichting. Banenjacht zelf ook niet altijd fijn mede omdat ik liefst soepele transitie maak van freelance naar loondienst. Gelukkig bij minimaal 5 bedrijven in vizier en ze wilden me eigenlijk allemaal wel graag hebben. Dat geeft wel goed gevoel maar gelet op gisteren en maandag wel met een wrange nasmaak.
Maar toekomst veilig stellen geeft in ieder geval rust. Had nu niet graag nog baan onzekerheid er bij willen hebben. Gewild of niet, je hebt pas iets als contract is getekend.
Dat laatste is zeker waar en dat opnieuw blij zijn met je nieuwe baan komt wel weerquote:Op donderdag 12 maart 2026 18:32 schreef Ericr het volgende:
[..]
Het biedt zeker wat verlichting. Banenjacht zelf ook niet altijd fijn mede omdat ik liefst soepele transitie maak van freelance naar loondienst. Gelukkig bij minimaal 5 bedrijven in vizier en ze wilden me eigenlijk allemaal wel graag hebben. Dat geeft wel goed gevoel maar gelet op gisteren en maandag wel met een wrange nasmaak.
Maar toekomst veilig stellen geeft in ieder geval rust. Had nu niet graag nog baan onzekerheid er bij willen hebben. Gewild of niet, je hebt pas iets als contract is getekend.
Iemand verliezen door zinloos geweld is vreselijk.quote:Op donderdag 12 maart 2026 18:44 schreef Ericr het volgende:
Alsof het ook zo moest zijn. Had vandaag nog gesprekken anders maar dat was grote opgave geweest gelet op huidige situatie. Ook al kan ik redelijk van staal zijn maar nu even niet. Geen zin in. Ook niet gezond natuurlijk.
Moord is altijd iets abstracts lijkt het, tot je er mee te maken krijgt. Veel wreder kan bijna niet.
Nee totaal onduidelijk. Blijkbaar had hij ook een onbekende aandoening bij zijn hersens. Bij de autopsie naar boven gekomen. Dus kansloos, geraakt waar hij meest kwetsbaar was. Hoofd is al grootste risico op blijvend letsel maar nu helemaal.quote:Op donderdag 12 maart 2026 19:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iemand verliezen door zinloos geweld is vreselijk.
Weten ze al waarom en hebben ze de dader?
Dat maakt het nog erger voor de nabestaande niet weten waarom en door wie. Vreselijk.quote:Op donderdag 12 maart 2026 20:20 schreef Ericr het volgende:
[..]
Nee totaal onduidelijk. Blijkbaar had hij ook een onbekende aandoening bij zijn hersens. Bij de autopsie naar boven gekomen. Dus kansloos, geraakt waar hij meest kwetsbaar was. Hoofd is al grootste risico op blijvend letsel maar nu helemaal.
poeh heftig!quote:Op donderdag 12 maart 2026 07:35 schreef Ericr het volgende:
Rot, verdrietig.
Knuffelquote:Op dinsdag 17 maart 2026 19:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik voel me raar en ik wil het even kwijt.
Heb ruim 2 jaar gewacht op hulp die eindelijk gaat starten, keek er echt naar uit. Maar betekent natuurlijk ook dat ik door heftige shit heen moet en dingen onder ogen moet komen. Ik heb die energie niet. Ik ben echt bang voor eventuele gevolgen. Ik ben blij maar ook bang en boos en verdrietig. Zo irritant.
2 jaar is wel heel lang...quote:Op dinsdag 17 maart 2026 19:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik voel me raar en ik wil het even kwijt.
Heb ruim 2 jaar gewacht op hulp die eindelijk gaat starten, keek er echt naar uit. Maar betekent natuurlijk ook dat ik door heftige shit heen moet en dingen onder ogen moet komen. Ik heb die energie niet. Ik ben echt bang voor eventuele gevolgen. Ik ben blij maar ook bang en boos en verdrietig. Zo irritant.
Lief, dankjewel.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 20:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Knuffel
Het is ook heftig. Zeker als je er zolang "naartoe geleefd" hebt
Je hebt er niks aan en een goed cliché gaat jaren mee: wat je ervaart is niet abnormaal. Het is doodeng en moeilijk
Alleen ik denk wel dat je er goed aan doet... het is heel dapper van je en ik ben echt super trots op jouje bent een topper waar ik veel respect voor heb
Donderdag telefonisch adviesgesprek nav intake vandaag. Zal het even opschrijven om te benoemenquote:Op dinsdag 17 maart 2026 20:02 schreef Boca_Raton het volgende:
Girl, maak het bespreekbaar de eerstvolgende keer. Dat lucht op, geeft ruimte en dan heb je het gedeeld.
Je hoeft je niet te schamenquote:Op dinsdag 17 maart 2026 20:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lief, dankjewel.
Had vandaag intake bij Jellinek, ik hoorde mezelf dingen zeggen waarvan ik later ook tegen ze zei "dit zegt natuurlijk elke verslaafde", waarop ik me realiseerde dat wat ik voel als "waar" misschien helemaal niet zo is omdat ik dagelijks onder invloed ben. Schaam me dood als ze het zo feitelijk, zonder nuance stellen.
Dankjewelquote:Op dinsdag 17 maart 2026 20:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te schamen
Verslaving is een ziekte en je pakt het aan
Voor ziektes hoef je je niet te schamen. Je gaat het aan en dat is super knap
Ik hoop echt dat je over de schaamte heen kan stappen. Of dat je je laat leren eroverheen te stappen.
Sterkte en een dikke knuffel
Je weet wat ik ga zeggen: niet vegelijken met een ander.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 20:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dankjewel![]()
Het wordt me gelukkig wel steeds duidelijker dat waar ik altijd mee geworsteld heb, te verklaren is (ADHD en/of CPTSS). Ik dacht altijd dat mijn depressies en burnouts nergens op sloegen, want er zijn zoveel mensen die zoveel heftigere shit meemaken, maar er is gelukkig echt steeds meer begrip voor. Ik kan het zelf denk ik ook eindelijk beter verwoorden.
Mja, ik denk dat hier een stukje hardnekkige CPTSS zitquote:Op dinsdag 17 maart 2026 20:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je weet wat ik ga zeggen: niet vegelijken met een ander.
Dat is nooit eerlijk en iets waarmee je jezelf tekort doet.
Verantwoorden is niet nodig
Herkenbaarquote:Op dinsdag 17 maart 2026 20:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mja, ik denk dat hier een stukje hardnekkige CPTSS zit
CPTSS is complexe ptss. Waarvoor krijg je EMDR als ik vragen mag? Ik heb ook EMDR gehad meerdere keren in mijn leven.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 21:13 schreef RedShoe het volgende:
PTSS ken ik wel (heb ik zelf) maar CPTSS kende ik dan weer niet.
Weer wat geleerd.
Hier gaat het redelijk. Een heel goed gesprek gehad met mijn therapeut vandaag. En daarnaast nog een EMDR sessie...wat best wel vermoeiend was.
Voor verschillende traumatische ervaringen. Ik zal er verder niet op in gaan.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 21:30 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
CPTSS is complexe ptss. Waarvoor krijg je EMDR als ik vragen mag? Ik heb ook EMDR gehad meerdere keren in mijn leven.
quote:Op woensdag 18 maart 2026 17:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dat ik langzaam aan het afglijden ben.
Gelukkig is de woonbegeleiding op de hoogte en die houdt me goed in de gaten...
quote:Op woensdag 18 maart 2026 17:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dikke knuffel, Bosquote:Op woensdag 18 maart 2026 17:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
Knuffelquote:Op donderdag 19 maart 2026 20:46 schreef Boca_Raton het volgende:
Chagrijnig. Kan geen topic vinden waar ik op wil reageren.
quote:Op donderdag 19 maart 2026 20:46 schreef Boca_Raton het volgende:
Knuffel voor jouquote:
En voor jouquote:Op donderdag 19 maart 2026 20:46 schreef Boca_Raton het volgende:
quote:
vervelendquote:Op maandag 23 maart 2026 06:18 schreef Chandler het volgende:
Momenteel stevige ups en downs, ex veel in mijn hoofd. Probeer veel afleiding te zoeken maar lukt niet echt.
Ach morgen mag ik weer lekker aan't werk!
Ja maar vandaag echt helemaal niets op de planning en weet ook even niet waar ik wel zin in heb.. dus slapen, tv kijken, enz vandaag maar..quote:Op maandag 23 maart 2026 12:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
vervelend
werken is een goede afleiding
RIP aan de nabestaandenquote:Op maandag 23 maart 2026 21:50 schreef CoolGuy het volgende:
Over de zeik, want ik wilde nog 'gauw even' de schuur opruimen, en dat heb ik geweten; ik stootte tegen de ladder aan, die viel naar voren, zo door het scherm van de TV heen.
Die TV hing daar 'veilig' want daar hangt ie altijd in het winterseizoen, tot hij naar buiten an komen, maar goed, het ding is kapot, dus nu moet er een nieuwe komen. Op zich niet erg, maar ik irriteer me er aan dat ik nog dacht 'nee, doe maar morgen, dan heb je wat meer tijd', maar nee nee, het moest en het zou nu.
Aiiiquote:Op maandag 23 maart 2026 21:50 schreef CoolGuy het volgende:
Over de zeik, want ik wilde nog 'gauw even' de schuur opruimen, en dat heb ik geweten; ik stootte tegen de ladder aan, die viel naar voren, zo door het scherm van de TV heen.
Die TV hing daar 'veilig' want daar hangt ie altijd in het winterseizoen, tot hij naar buiten an komen, maar goed, het ding is kapot, dus nu moet er een nieuwe komen. Op zich niet erg, maar ik irriteer me er aan dat ik nog dacht 'nee, doe maar morgen, dan heb je wat meer tijd', maar nee nee, het moest en het zou nu.
Nee joh, tv was al een paar jaar oud en erg traag, maar goed, het is niet dat ie per se kapot moest. Kostte een paar 100 euro dus ik ga geen gedoe doen met verzekeringen. Het weer is toch nog niet goed genoeg, tzt koop ik er wel links of rechts ergens eentje.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 08:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aiii
Das zonde
Inboedelverzekering?
Jawel, ik ben in orde. Ik heb gewoon weer eens geleerd dat ik beter de tijd kan nemen om iets te doen in plaats van snel snel even wat te doen.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 06:55 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
RIP aan de nabestaanden
Ben je zelf nog heel?
Haastige spoed is zelden goedquote:Op dinsdag 24 maart 2026 09:44 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jawel, ik ben in orde. Ik heb gewoon weer eens geleerd dat ik beter de tijd kan nemen om iets te doen in plaats van snel snel even wat te doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |