Knuffelquote:Op dinsdag 17 maart 2026 19:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik voel me raar en ik wil het even kwijt.
Heb ruim 2 jaar gewacht op hulp die eindelijk gaat starten, keek er echt naar uit. Maar betekent natuurlijk ook dat ik door heftige shit heen moet en dingen onder ogen moet komen. Ik heb die energie niet. Ik ben echt bang voor eventuele gevolgen. Ik ben blij maar ook bang en boos en verdrietig. Zo irritant.
2 jaar is wel heel lang...quote:Op dinsdag 17 maart 2026 19:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik voel me raar en ik wil het even kwijt.
Heb ruim 2 jaar gewacht op hulp die eindelijk gaat starten, keek er echt naar uit. Maar betekent natuurlijk ook dat ik door heftige shit heen moet en dingen onder ogen moet komen. Ik heb die energie niet. Ik ben echt bang voor eventuele gevolgen. Ik ben blij maar ook bang en boos en verdrietig. Zo irritant.
Lief, dankjewel.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 20:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Knuffel
Het is ook heftig. Zeker als je er zolang "naartoe geleefd" hebt
Je hebt er niks aan en een goed cliché gaat jaren mee: wat je ervaart is niet abnormaal. Het is doodeng en moeilijk
Alleen ik denk wel dat je er goed aan doet... het is heel dapper van je en ik ben echt super trots op jouje bent een topper waar ik veel respect voor heb
Donderdag telefonisch adviesgesprek nav intake vandaag. Zal het even opschrijven om te benoemenquote:Op dinsdag 17 maart 2026 20:02 schreef Boca_Raton het volgende:
Girl, maak het bespreekbaar de eerstvolgende keer. Dat lucht op, geeft ruimte en dan heb je het gedeeld.
Je hoeft je niet te schamenquote:Op dinsdag 17 maart 2026 20:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lief, dankjewel.
Had vandaag intake bij Jellinek, ik hoorde mezelf dingen zeggen waarvan ik later ook tegen ze zei "dit zegt natuurlijk elke verslaafde", waarop ik me realiseerde dat wat ik voel als "waar" misschien helemaal niet zo is omdat ik dagelijks onder invloed ben. Schaam me dood als ze het zo feitelijk, zonder nuance stellen.
Dankjewelquote:Op dinsdag 17 maart 2026 20:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te schamen
Verslaving is een ziekte en je pakt het aan
Voor ziektes hoef je je niet te schamen. Je gaat het aan en dat is super knap
Ik hoop echt dat je over de schaamte heen kan stappen. Of dat je je laat leren eroverheen te stappen.
Sterkte en een dikke knuffel
Je weet wat ik ga zeggen: niet vegelijken met een ander.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 20:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dankjewel![]()
Het wordt me gelukkig wel steeds duidelijker dat waar ik altijd mee geworsteld heb, te verklaren is (ADHD en/of CPTSS). Ik dacht altijd dat mijn depressies en burnouts nergens op sloegen, want er zijn zoveel mensen die zoveel heftigere shit meemaken, maar er is gelukkig echt steeds meer begrip voor. Ik kan het zelf denk ik ook eindelijk beter verwoorden.
Mja, ik denk dat hier een stukje hardnekkige CPTSS zitquote:Op dinsdag 17 maart 2026 20:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je weet wat ik ga zeggen: niet vegelijken met een ander.
Dat is nooit eerlijk en iets waarmee je jezelf tekort doet.
Verantwoorden is niet nodig
Herkenbaarquote:Op dinsdag 17 maart 2026 20:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mja, ik denk dat hier een stukje hardnekkige CPTSS zit
CPTSS is complexe ptss. Waarvoor krijg je EMDR als ik vragen mag? Ik heb ook EMDR gehad meerdere keren in mijn leven.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 21:13 schreef RedShoe het volgende:
PTSS ken ik wel (heb ik zelf) maar CPTSS kende ik dan weer niet.
Weer wat geleerd.
Hier gaat het redelijk. Een heel goed gesprek gehad met mijn therapeut vandaag. En daarnaast nog een EMDR sessie...wat best wel vermoeiend was.
Voor verschillende traumatische ervaringen. Ik zal er verder niet op in gaan.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 21:30 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
CPTSS is complexe ptss. Waarvoor krijg je EMDR als ik vragen mag? Ik heb ook EMDR gehad meerdere keren in mijn leven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |