Klote, mij hetzelfde overkomen. Was zelf blij dat ik nog die weken met haar door heb kunnen brengen in plaats van dat ze bijvoorbeeld plotseling stierf zonder laatste momenten samen.quote:Op woensdag 22 juli 2026 09:03 schreef Chandler het volgende:
[..]
Dat is de tijd die mijn moeder nog heeft...
Sterkte Chandlerquote:Op woensdag 22 juli 2026 09:03 schreef Chandler het volgende:
[..]
Dat is de tijd die mijn moeder nog heeft...
Ach….quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:18 schreef Chandler het volgende:
Kut. Wil graag bij mijn ma zijn maar wil ook weer weg zodra ik er ben. Kan mijn tranen niet inhouden. Daarnaast is ze heel moe en hopen we dat ze spoedig sondevoeding krijgt.
Sterkte. Zelfde meegemaakt ongeveer. Elke keer weer denk je zou het de laatste keer zijn? Hoop dat jullie nog wat mooie momenten kunnen beleven samen zover mogelijk. En er zijn is ook al goed.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:18 schreef Chandler het volgende:
Kut. Wil graag bij mijn ma zijn maar wil ook weer weg zodra ik er ben. Kan mijn tranen niet inhouden. Daarnaast is ze heel moe en hopen we dat ze spoedig sondevoeding krijgt.
Echt mooie momenten zijn niet meer mogelijk helaas, maar als ik haar zie kus ik haar wel en zeg ik dat ik van der hou <3 maar echte mooie herinneringen, die maken we niet meer.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 20:53 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Sterkte. Zelfde meegemaakt ongeveer. Elke keer weer denk je zou het de laatste keer zijn? Hoop dat jullie nog wat mooie momenten kunnen beleven samen zover mogelijk. En er zijn is ook al goed.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:18 schreef Chandler het volgende:
Dat is al genoeg toch? Dat je er niet meer op uit kan is klote, maar alles wat je al hebt aan herinneringen dat blijft.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 21:09 schreef Chandler het volgende:
[..]
Echt mooie momenten zijn niet meer mogelijk helaas, maar als ik haar zie kus ik haar wel en zeg ik dat ik van der hou <3 maar echte mooie herinneringen, die maken we niet meer.
Jemig. Wat heftig.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 18:59 schreef Joena123 het volgende:
Even heel verdrietig. Vandaag brief gehad dat mijn aanmelding voor euthanasie niet is geaccepteerd. Weet niet hoe nu verder...
quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 18:59 schreef Joena123 het volgende:
Even heel verdrietig. Vandaag brief gehad dat mijn aanmelding voor euthanasie niet is geaccepteerd. Weet niet hoe nu verder...
Opgeven is geen optie hé, want je hebt een doel.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 22:06 schreef Joena123 het volgende:
Dankjewel. Zo spannend is het niet. Gewoon me zo lang slecht en depressief voelen. Ik vind geen plaats in deze wereld. Ik heb al zo veel behandelingen hiervoor gehad en niks werkt.
Maar ja wat moet je dan nu. De behandelingen die me nog voor worden gehouden zie ik echt niet meer zitten.
Dat is fijn, zeker de energie, geniet ervan zolang het kan.quote:Op zondag 9 augustus 2026 19:58 schreef Chandler het volgende:
[..]
Opgeven is geen optie hé, want je hebt een doel.
Niet dat ik die kan begrijpen maar heb er wel begrip voor. Al snap ik er vaak geen bal van, iig veel sterkte.
Hier gaat het even een beetje beter. Moeders heeft zondevoeding en kan nog even weer een paar dagen/weken mee? ze is iig positief en heeft iets wat meer energie en dat zorgt dat ze zich nog aardig kan vermaken met de nodige rust momenten.
Sterkte. Loopt dit via je huisarts? Anders kun je ook terecht bij het Expertisecentrum Euthanasie. Maar dat is wel heeeel lang wachten (aantal jaar tot intake en dan moet je traject nog starten).quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 22:06 schreef Joena123 het volgende:
Dankjewel. Zo spannend is het niet. Gewoon me zo lang slecht en depressief voelen. Ik vind geen plaats in deze wereld. Ik heb al zo veel behandelingen hiervoor gehad en niks werkt.
Maar ja wat moet je dan nu. De behandelingen die me nog voor worden gehouden zie ik echt niet meer zitten.
Huisarts en psychiater wilde allebei niet. Dit was bij het expertisecentrum en mag nog niet eens op de wachtlijst helaas.quote:Op zondag 9 augustus 2026 21:03 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Dat is fijn, zeker de energie, geniet ervan zolang het kan.
[..]
Sterkte. Loopt dit via je huisarts? Anders kun je ook terecht bij het Expertisecentrum Euthanasie. Maar dat is wel heeeel lang wachten (aantal jaar tot intake en dan moet je traject nog starten).
Dat is wel extra zuur dan.quote:Op maandag 10 augustus 2026 22:13 schreef Joena123 het volgende:
[..]
Huisarts en psychiater wilde allebei niet. Dit was bij het expertisecentrum en mag nog niet eens op de wachtlijst helaas.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 17:20 schreef Chandler het volgende:
KUUUT!
Vandaag gehoord dat m'n moeder de keuze heeft gemaakt om geen zondevoeding meer te nemen, daarmee gaan we spoedig naar het palliatieve idee, oftewel dat ze spoedig in slaap gebracht wordt en daarna het leven verlaat![]()
Ze hopen donderdag op een gesprek met de huisarts of ze deze weg mogen inslaan (of ze aan alle voorwaarden voldoet, nou dat doet ze![]()
)
Dus ik voel mij kut, zit al uren met tranen in de ogen, over de wangen, heb kei honger maar krijg geen hap naar binnen.
Live is so unfair sometimes!
quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 17:20 schreef Chandler het volgende:
KUUUT!
Vandaag gehoord dat m'n moeder de keuze heeft gemaakt om geen zondevoeding meer te nemen, daarmee gaan we spoedig naar het palliatieve idee, oftewel dat ze spoedig in slaap gebracht wordt en daarna het leven verlaat![]()
Ze hopen donderdag op een gesprek met de huisarts of ze deze weg mogen inslaan (of ze aan alle voorwaarden voldoet, nou dat doet ze![]()
)
Dus ik voel mij kut, zit al uren met tranen in de ogen, over de wangen, heb kei honger maar krijg geen hap naar binnen.
Ik wens je heel veel sterkte de komende periode.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 17:20 schreef Chandler het volgende:
KUUUT!
)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |