Klote, mij hetzelfde overkomen. Was zelf blij dat ik nog die weken met haar door heb kunnen brengen in plaats van dat ze bijvoorbeeld plotseling stierf zonder laatste momenten samen.quote:Op woensdag 22 juli 2026 09:03 schreef Chandler het volgende:
[..]
Dat is de tijd die mijn moeder nog heeft...
Sterkte Chandlerquote:Op woensdag 22 juli 2026 09:03 schreef Chandler het volgende:
[..]
Dat is de tijd die mijn moeder nog heeft...
Ach….quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:18 schreef Chandler het volgende:
Kut. Wil graag bij mijn ma zijn maar wil ook weer weg zodra ik er ben. Kan mijn tranen niet inhouden. Daarnaast is ze heel moe en hopen we dat ze spoedig sondevoeding krijgt.
Sterkte. Zelfde meegemaakt ongeveer. Elke keer weer denk je zou het de laatste keer zijn? Hoop dat jullie nog wat mooie momenten kunnen beleven samen zover mogelijk. En er zijn is ook al goed.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:18 schreef Chandler het volgende:
Kut. Wil graag bij mijn ma zijn maar wil ook weer weg zodra ik er ben. Kan mijn tranen niet inhouden. Daarnaast is ze heel moe en hopen we dat ze spoedig sondevoeding krijgt.
Echt mooie momenten zijn niet meer mogelijk helaas, maar als ik haar zie kus ik haar wel en zeg ik dat ik van der hou <3 maar echte mooie herinneringen, die maken we niet meer.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 20:53 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Sterkte. Zelfde meegemaakt ongeveer. Elke keer weer denk je zou het de laatste keer zijn? Hoop dat jullie nog wat mooie momenten kunnen beleven samen zover mogelijk. En er zijn is ook al goed.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:18 schreef Chandler het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |