quote:Op donderdag 19 maart 2026 20:46 schreef Boca_Raton het volgende:
Chagrijnig. Kan geen topic vinden waar ik op wil reageren.
Knuffel voor jouquote:
En voor jouquote:Op donderdag 19 maart 2026 20:46 schreef Boca_Raton het volgende:
Chagrijnig. Kan geen topic vinden waar ik op wil reageren.
quote:
vervelendquote:Op maandag 23 maart 2026 06:18 schreef Chandler het volgende:
Momenteel stevige ups en downs, ex veel in mijn hoofd. Probeer veel afleiding te zoeken maar lukt niet echt.
Ach morgen mag ik weer lekker aan't werk!
Ja maar vandaag echt helemaal niets op de planning en weet ook even niet waar ik wel zin in heb.. dus slapen, tv kijken, enz vandaag maar..quote:Op maandag 23 maart 2026 12:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
vervelend
werken is een goede afleiding
RIP aan de nabestaandenquote:Op maandag 23 maart 2026 21:50 schreef CoolGuy het volgende:
Over de zeik, want ik wilde nog 'gauw even' de schuur opruimen, en dat heb ik geweten; ik stootte tegen de ladder aan, die viel naar voren, zo door het scherm van de TV heen.
Die TV hing daar 'veilig' want daar hangt ie altijd in het winterseizoen, tot hij naar buiten an komen, maar goed, het ding is kapot, dus nu moet er een nieuwe komen. Op zich niet erg, maar ik irriteer me er aan dat ik nog dacht 'nee, doe maar morgen, dan heb je wat meer tijd', maar nee nee, het moest en het zou nu.
Aiiiquote:Op maandag 23 maart 2026 21:50 schreef CoolGuy het volgende:
Over de zeik, want ik wilde nog 'gauw even' de schuur opruimen, en dat heb ik geweten; ik stootte tegen de ladder aan, die viel naar voren, zo door het scherm van de TV heen.
Die TV hing daar 'veilig' want daar hangt ie altijd in het winterseizoen, tot hij naar buiten an komen, maar goed, het ding is kapot, dus nu moet er een nieuwe komen. Op zich niet erg, maar ik irriteer me er aan dat ik nog dacht 'nee, doe maar morgen, dan heb je wat meer tijd', maar nee nee, het moest en het zou nu.
Nee joh, tv was al een paar jaar oud en erg traag, maar goed, het is niet dat ie per se kapot moest. Kostte een paar 100 euro dus ik ga geen gedoe doen met verzekeringen. Het weer is toch nog niet goed genoeg, tzt koop ik er wel links of rechts ergens eentje.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 08:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aiii
Das zonde
Inboedelverzekering?
Jawel, ik ben in orde. Ik heb gewoon weer eens geleerd dat ik beter de tijd kan nemen om iets te doen in plaats van snel snel even wat te doen.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 06:55 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
RIP aan de nabestaanden
Ben je zelf nog heel?
Haastige spoed is zelden goedquote:Op dinsdag 24 maart 2026 09:44 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jawel, ik ben in orde. Ik heb gewoon weer eens geleerd dat ik beter de tijd kan nemen om iets te doen in plaats van snel snel even wat te doen.
Wandelen is goed voor je, kan je even je gedachten verzettenquote:Op woensdag 29 april 2026 10:26 schreef Chandler het volgende:
Laatste paar dagen beetje ruk. Wederom veel met m'n ex in m'n hoofd, wil veel maar kom tot niets. Ga zo maar ff een stukkie door de stad wandelen...
En nu moet ik er aan geloven. Zit bij de kapper....quote:Op woensdag 29 april 2026 10:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wandelen is goed voor je, kan je even je gedachten verzetten
Een beetje ertussenin!quote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:36 schreef Medusa666 het volgende:
Goed, ik sta wel bekend als een overthinker, maar het heeft mij ook wel veel gebracht voor mijn gevoel. Maar ook weer niet. Ik ben ook wel verder gekomen zonder overthinken.
Dus nu weet ik niet of ik wel of niet moet overthinken/ doemdenken!
Begrijpelijk, lijkt me een hele nare situatie.quote:Op woensdag 6 mei 2026 20:03 schreef Koettie het volgende:
Ben boos en verdrietig. Zus is terugvallen en that happens, daar ben ik niet boos om. Maar het is weer terug bij liegen, bedriegen en dit keer zelfs geld 'geleend' van mn josti vader die daardoor een paar dagen zonder eten thuis zat voor hij me belde. Daar wel woest om.
Gecondoleerdquote:Op dinsdag 19 mei 2026 17:53 schreef Chandler het volgende:
Tja wat moet ik schrijven. Ruk. Gevoelens ups en downs en daarnaast gisteren bericht gekregen dat mijn oom plotseling is overleden aan een hartstilstand.net 70..
![]()
quote:Op dinsdag 19 mei 2026 17:53 schreef Chandler het volgende:
Tja wat moet ik schrijven. Ruk. Gevoelens ups en downs en daarnaast gisteren bericht gekregen dat mijn oom plotseling is overleden aan een hartstilstand.net 70..
![]()
Gecondoleerd Chandler.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 17:53 schreef Chandler het volgende:
Tja wat moet ik schrijven. Ruk. Gevoelens ups en downs en daarnaast gisteren bericht gekregen dat mijn oom plotseling is overleden aan een hartstilstand.net 70..
![]()
Lees het nu pas, gecondoleerd Chandlerquote:Op dinsdag 19 mei 2026 17:53 schreef Chandler het volgende:
Tja wat moet ik schrijven. Ruk. Gevoelens ups en downs en daarnaast gisteren bericht gekregen dat mijn oom plotseling is overleden aan een hartstilstand.net 70..
![]()
Die vraag stel ik mezelf ook wel eensquote:Op zondag 24 mei 2026 05:02 schreef Chandler het volgende:
Ik vraag mij wel eens af; wanneer komt er rust op mijn pad...
Goedemorgen!
Sowieso, opgeven is geen optie!quote:Op zondag 24 mei 2026 08:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die vraag stel ik mezelf ook wel eens
Maar ja
Je dealt er maar weer mee en doooor
Tis wat het is ( ook zo’n lekkere dooddoener)
Wie zong dat tochquote:
Ramses Shaffyquote:Op zondag 24 mei 2026 08:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wie zong dat toch
We zullen doorgaan
Een verteller was het jaquote:Op zondag 24 mei 2026 08:59 schreef Chandler het volgende:
[..]
Ramses Shaffy
Bekijk deze YouTube-video
Die vraag heb ik ook geregeld gesteld aan mn psych "ja het is een fase" maar ik wil gewoon leven met een zevenquote:Op zondag 24 mei 2026 05:02 schreef Chandler het volgende:
Ik vraag mij wel eens af; wanneer komt er rust op mijn pad...
Goedemorgen!
is het idd.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 08:33 schreef MisterFox het volgende:
Het is zoveel makkelijker om negatief te zijn dan positief…
Ik ben van nature niet negatief, vind het juist moeilijker negatief dan positief te zijn.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 08:33 schreef MisterFox het volgende:
Het is zoveel makkelijker om negatief te zijn dan positief…
Ik noem het realistischquote:Op maandag 8 juni 2026 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben van nature niet negatief, vind het juist moeilijker negatief dan positief te zijn.
De 1 is glas half volquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |