SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Ik zit snowboardspringen bij de OS te kijken…quote:Op donderdag 5 februari 2026 21:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Op naar de tv, eens kijken wat Telstar ervan bakt. In het kader van stambomen kom je eerst daar uit
Een Sonos Beam valt qua prijs op zich nog redelijk mee zie ik maar die is net wat te breed.quote:Op donderdag 5 februari 2026 20:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sonos is prima, maar dan betaal je wel de hoofdprijs.
Afgelopen weekend hebben we voor zo'n 200 euro een nieuwe 27” Samsung HD TV voor in de slaapkamer gekocht, maar het geluid is bagger…
Blijf het bijzonder vinden dat zo'n TV zo goedkoop is, terwijl een telefoon vaak een veelvoud van dat bedrag kost…
Het is de kwalificatie al...quote:Op donderdag 5 februari 2026 21:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zit snowboardspringen bij de OS te kijken…
Vergeleken met de aanschafprijs van de TV zelf vind ik het vrij prijzig.quote:Op donderdag 5 februari 2026 21:05 schreef brother52 het volgende:
[..]
Een Sonos Beam valt qua prijs op zich nog redelijk mee zie ik maar die is net wat te breed.
Het commentaar is gelukkig nog niet zo slecht als bij het ijshockey. Daar dat de commentator het idee dat het de finale al was.quote:Op donderdag 5 februari 2026 21:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh dit is best gaaf om te kijken, op de achterlijke commentator na dan. Bij Telstar werd ik gestoord van het geluid, dus nu dan ook maar naar de Olympische Spelen. Symph had al wat Curling gekeken
Een Sonos Ray is een stuk goedkoper. In dezelfde prijsklasse heb je ook de Bose solo 2 of de Teufel cinebar one.quote:Op donderdag 5 februari 2026 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vergeleken met de aanschafprijs van de TV zelf vind ik het vrij prijzig.
Ik wil alleen wat meer bas dan de TV zelf afgeeft, films e.d. kijk ik er toch niet op.
Het nu mijn oude Jabra Solemate aan de TV gekoppeld en dat is al een hele verbetering.
[ afbeelding ]
Vooraf-track: kort na 18:57 uurquote:Programma voor vandaag:
19:00 uur: DJ11 - Music Boost
21:00 uur: DJ Melting - Golden Oldies
Goedenavond, welkomquote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:59 schreef livelink het volgende:
Ik ben ingelogd. Ben wel echt heel erg moe, dus benieuwd hoe lang ik het vol ga houden vanavond.
Basement Jaxx feat. Lightspeed Champion - My Turn
Sophie Ellis-Bextor - If I Can't Dance
Billie Ray Martin - Your Loving Arms (new single remix)
Lekker niemendalletje wel.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:09 schreef DJ11 het volgende:
Terug naar de 90s, met een eendagsvlieg die door Junior Vasquez de hitlijsten in werd geremixt:Billie Ray Martin - Your Loving Arms (new single remix)
Future Breeze - Why Don't You Dance With Me (radio mix)
Sly Fox - Let's Go All The Way (single version)
Fijne binnenkomer.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:17 schreef DJ11 het volgende:
De uptempo-kop is eraf. We borduren richting het eerste nieuwe nummer. Dat is een tikje eigenzinnig en komt uit.... Indonesië.Maar eerst deze:
Sly Fox - Let's Go All The Way (single version)
Goedenavond, welkom bij je voorprogrammaquote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:17 schreef Melting het volgende:
Ingetuned.
Had moeite met verbinden. Jullie ook?
Ja, altijd. Moet minimaal 2x verbinden voordat ik geluid heb.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:17 schreef Melting het volgende:
Ingetuned.
Had moeite met verbinden. Jullie ook?
quote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:19 schreef livelink het volgende:
Hij staat nu ook op YouTube met Adam Curry. Daar heb ik eerder naar gezocht
Bekijk deze YouTube-video
Elephant Kind - Strangest Thing
Goedenavond Shiiquote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:23 schreef Shii het volgende:
Goedenavond, ben er ook weer eens bij.![]()
En ook problemen met verbinden, maar dat lag volgens mij meer aan m'n laptop.
Hoi Shii.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:23 schreef Shii het volgende:
Pet Shop Boys - Flamboyant (single mix)
Goedenavond. En mooi dat je er bent, want ik heb iets heel grappigs gevonden met Midge Ure-betrokkenheid. Dat ga ik dus even klaarzetten.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:23 schreef Shii het volgende:
Leuk, je OS-UIquote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:23 schreef Shii het volgende:
quote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:26 schreef DJ11 het volgende:
Hierna: een band die een deel van een winkelketen wil
Ik ben wel voorzichtiger geworden met zomaar op YouTube-linkjes klikken.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:19 schreef livelink het volgende:
Hij staat nu ook op YouTube met Adam Curry. Daar heb ik eerder naar gezocht
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:28 schreef livelink het volgende:
De winkel is vreselijk, het nummer goed!
The Babys - A Piece Of The Action
quote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:28 schreef livelink het volgende:
De winkel is vreselijk, het nummer goed!
Agnes - Lovesongs
Gek dat ik dit nummer totaal niet herkendequote:
Bedoelden ze dan dat ze met zichzelf getrouwd zijn, of dat ze zelf de trouwambtenaar zijn geweest?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:35 schreef DJ11 het volgende:
Singing lovesongs for myself...Nou, dan zal dit de uitkomst wel worden:
Sparks - I Married Myself
quote:I married myself
I'm very happy together
Long, long walks on the beach, lovely times
I married myself, I'm very happy together
Candlelight dinners home, lovely times
This time it's gonna last, this time it's gonna last
Forever, forever, forever
Dit was nog van daarvoor. Ik heb het ook pas later leren kennen. Vind het wel heel mooi.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:35 schreef Shii het volgende:
[..]
Gek dat ik dit nummer totaal niet herkende, terwijl ik als jonge Shii helemaal weg was van Everytime I think of you en Isn't it time.
Jij denkt te ver door. Kun je beter tijdens The Connection doenquote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Bedoelden ze dan dat ze met zichzelf getrouwd zijn, of dat ze zelf de trouwambtenaar zijn geweest?
Ze hebben zichzelf gewoon eeuwige trouw beloofd.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Bedoelden ze dan dat ze met zichzelf getrouwd zijn, of dat ze zelf de trouwambtenaar zijn geweest?
Daar zijn de verhalen niet zo duidelijk.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:40 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Jij denkt te ver door. Kun je beter tijdens The Connection doen
Oh vandaar. Ik dacht al dat had ik wel moeten herkennen, maar dan had ik ze op dat moment nog niet ontdekt.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit was nog van daarvoor. Ik heb het ook pas later leren kennen. Vind het wel heel mooi.
Robbie Williams - Bodies
Cory Wong feat. Stephen Day - Stay With Me
Ce Ce Peniston - We Got A Love Thang (Silky 7-inch)
A-ha - Oranges On Appletrees
Ik word wel verwend met veel van m'n favoriete bands vanavond.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:52 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb weer lekker veel albumtracks (niet-singles) uitgezocht, zie ikDeze komt uit 2002, van het album Lifelines:
A-ha - Oranges On Appletrees
Sla je slag ja?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:56 schreef DJ11 het volgende:
Kom naar beneden en sla je slagCrystal Waters - Come On Down
Prijzenslag. In de VS bekend als The Price Is Right.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:56 schreef Melting het volgende:
Van welke spelshow was dit ook alweer?
Het kan me niet Vout genoeg zijn.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:57 schreef DJ11 het volgende:
En voor wie dit fout (Vout) vindt, het wordt zo nog veel erger...
Die timmeren wel goed aan de weg.quote:
Ben je het zonnetje in huis, livelink?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 20:03 schreef livelink het volgende:
Ik dacht even dat je Bernadette zou gaan draaien...
Travis - Sing
Vandaag was het wel zonnig, maar het is meer een soort wishful thinking. Ik ben een beetje moe van de winter.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 20:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben je het zonnetje in huis, livelink?
Want buiten is was het deze week niet zo zonnig.
Ah, deze is lekker!quote:Op zaterdag 7 februari 2026 20:04 schreef DJ11 het volgende:
Daar is -ie weer eens, de meest onvoorspelbare rubriek ooit: Same Title, Different SongTravis - Sing
Kan ik me wel voorstellen.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 20:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Vandaag was het wel zonnig, maar het is meer een soort wishful thinking. Ik ben een beetje moe van de winter.
Ik was bezig met een variant op de rubriek als thema maar dat is nog best lastig.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 20:04 schreef DJ11 het volgende:
Daar is -ie weer eens, de meest onvoorspelbare rubriek ooit: Same Title, Different SongTravis - Sing
Different title, same song?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 20:06 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik was bezig met een variant op de rubriek als thema maar dat is nog best lastig.
Polarkreis 18 - Unendliche Sinfonie
Altijd goed 👍quote:Op zaterdag 7 februari 2026 20:01 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Onthoud deze woorden. Je gaat zo meteen uitvinden dat je voorspellende gaven hebt...
Ja, daar komt het wel zo'n beetje op neer maar heb tot nu toe net een halve show bij elkaar...quote:
Bosse - Nokia
Hij is echt heel mooiquote:Op zaterdag 7 februari 2026 20:13 schreef DJ11 het volgende:
Symphonic heeft mij net een YouTube-link gestuurd via DM. Ik was (opnieuw) bang voor een rickroll, maar het bleek een fraaie cover. Die staat nu klaar en komt straks langs.
Trouwens: Bosse zingt: doe mij maar gewoon weer een Nokia, weg met die smartphones. Ik wil menselijk contact.
Had ik nooit geweten.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 20:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hij is echt heel mooi![]()
Ben benieuwd of iemand de uitvoerende(n) raadt.
Ik denk dat het connectiontrauma opspeeltquote:
Phil Lynott - Yellow Pearl
Een beetje robotachtig. Dat heeft Phil toch niet nodig.quote:
Electronic - Forbidden City
Het is niet ingefluisterdquote:Op zaterdag 7 februari 2026 20:28 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Eeuwige roem, ervan uitgaande dat het niet is ingefluisterd
Niet ingefluisterd, ik heb best wat albums van Pulp in de kastquote:Op zaterdag 7 februari 2026 20:28 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Eeuwige roem, ervan uitgaande dat het niet is ingefluisterd
Ja, het nummer past echt heel erg bij Pulp. De deels gesproken zang stoort me ook niet. Ook typisch Pulp.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 20:28 schreef Symphonic het volgende:
Ik vind dit echt zo’n gave uitvoering
Common people ken je welquote:Op zaterdag 7 februari 2026 20:29 schreef livelink het volgende:
Ik vind het mooi. Pulp ken ik niet echt.
Ik geloof je hoorquote:Op zaterdag 7 februari 2026 20:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Niet ingefluisterd, ik heb best wat albums van Pulp in de kast
Gelukkig zit ik niet in de huiskamer, scheelt foute antwoordenquote:Op zaterdag 7 februari 2026 20:31 schreef DJ11 het volgende:
Huiskamervraag #2 komt er meteen achteraan
Curtiss Maldoon - Sepheryn
quote:Op zaterdag 7 februari 2026 20:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gelukkig zit ik niet in de huiskamer, scheelt foute antwoorden
Ik denk dat ik het origineel niet ken.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 20:34 schreef DJ11 het volgende:
Niemand die het herkent? Vooral de coupletten zijn heel duidelijk. In de cover is het refrein wat verbouwd...
Zal ook wel een onbekende uitvoerende zijn.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 20:34 schreef DJ11 het volgende:
Niemand die het herkent? Vooral de coupletten zijn heel duidelijk. In de cover is het refrein wat verbouwd...
Nee, zit in mijn, tja, hoe zal ik het noemen... hobbyhok? Soms thuiskantoor, soms soldeerhok, 3D print hok, etc.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 20:34 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Waar was je nu ook alweer? Portugal?
Ik heb het wel eens gehoord. Ook een mooi nummerquote:Op zaterdag 7 februari 2026 20:34 schreef DJ11 het volgende:
Dat hoorde ik er echt totaal niet in.quote:
Ene Madonnaquote:Op zaterdag 7 februari 2026 20:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Zal ook wel een onbekende uitvoerende zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 20:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat hoorde ik er echt totaal niet in.
Ik ook niet maar hoorde ineens 'ray of light' voorbij komen in de tekst... Toen viel het refrein ook op z'n plek.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 20:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat hoorde ik er echt totaal niet in.
The Proclaimers - Letter From America
quote:Op zaterdag 7 februari 2026 20:36 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ene MadonnaDat hoorde ik dus totaal niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
Een parelketting bestaat ook uit herhalingenquote:Op zaterdag 7 februari 2026 20:37 schreef DJ11 het volgende:
The Proclaimers - Letter From America
Onderweg is nog mijn favoriete, nieuwe nummer van de week...
En dat ene pareltje dat in de herhaling gaat, alweer.
Maar ook uit parels.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 20:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Een parelketting bestaat ook uit herhalingen
Rick Astley - Waiting On You
Ik dacht even dat het Weeping Willow was. Mooi dit hoor.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 20:41 schreef DJ11 het volgende:
Toen ik de nieuwe muziek van deze week zag staan, met deze naam daartussen, had ik niet verwacht dat ik 'm ging aankondigen als mijn favoriete nieuwe plaat van de week. Maar het is toch echt zo:Rick Astley - Waiting On You
Vandaar die flauwe rickroll-opmerkingen van mij![]()
Pet Shop Boys - You Only Tell Me You Love Me When You're Drunk
Dronken mensen zeggen de waarheid, dus ik zou me niet te veel zorgen maken.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 20:44 schreef DJ11 het volgende:
Uitgebracht in week 1 van het jaar 2000, deze single. Goed voor een #8-notering in eigen land. De Pet Shop Boys die country doen:Pet Shop Boys - You Only Tell Me You Love Me When You're Drunk
quote:Op zaterdag 7 februari 2026 20:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Dronken mensen zeggen de waarheid, dus ik zou me niet te veel zorgen maken.
The Alan Parsons Project - The Turn Of A Friendly Card (single edit)
Wie is dronken?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 20:45 schreef livelink het volgende:
[..]
pareltje met een Pquote:Op zaterdag 7 februari 2026 20:48 schreef DJ11 het volgende:
Ik besteed de laatste tijd naast nieuwe muziek steeds vaker tijd aan het (her)ontdekken van oude muziek, of nummers die ik gewoon was vergeten. Dit is ook zo'n pareltje.The Alan Parsons Project - The Turn Of A Friendly Card (single edit)
Ik niet, helaas. Als ik nog een wijntje neem val ik in slaap.quote:
quote:Op zaterdag 7 februari 2026 20:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik niet, helaas. Als ik nog een wijntje neem val ik in slaap.
Dat ga ik niet nodig hebben.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 20:50 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dan zou ik dat wijntje maar nemen als je al in bed ligt.
Ze hebben prachtige nummers.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 20:48 schreef DJ11 het volgende:
Ik besteed de laatste tijd naast nieuwe muziek steeds vaker tijd aan het (her)ontdekken van oude muziek, of nummers die ik gewoon was vergeten. Dit is ook zo'n pareltje.The Alan Parsons Project - The Turn Of A Friendly Card (single edit)
Charlie Noordewier - Joy And Despair
Dit heeft soulquote:Op zaterdag 7 februari 2026 20:50 schreef DJ11 het volgende:
Ik weet niet wat 2026 nog gaat brengen, maar was dit nummer vorig jaar uitgebracht, had het moeiteloos de allerhoogste regionen van m'n jaarlijst gehaald.Charlie Noordewier - Joy And Despair
Zit wat inquote:Op zaterdag 7 februari 2026 20:45 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:
Nou, proost dan maar!quote:Op zaterdag 7 februari 2026 20:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik niet, helaas. Als ik nog een wijntje neem val ik in slaap.
Laat het smaken.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 20:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
[..]
Nou, proost dan maar!
* Fogel zit aan de rum. Uit Mauritius deze keer
Dido - Here With Me (Chillin' With The Family mix)
Proost!quote:Op zaterdag 7 februari 2026 20:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
[..]
Nou, proost dan maar!
Pure rum?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 20:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
[..]
Nou, proost dan maar!
Uiteraard.quote:
Gek eigenlijk, ik ken alleen maar mensen die rum drinken met cola. En dat trekt me dan nooit. Rum zo drinken is nooit bij me opgekomen.quote:
Mja, maar die drinken dan vast witte, goedkope, rum ala Baccardi.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 21:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Gek eigenlijk, ik ken alleen maar mensen die rum drinken met cola. En dat trekt me dan nooit. Rum zo drinken is nooit bij me opgekomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
quote:Op zaterdag 7 februari 2026 21:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mja, maar die drinken dan vast witte, goedkope, rum ala Baccardi.
Rum die op vat gerijpt is, da's een hele andere smaak.Die spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
Je kent me onderhand toch wel een beetje?quote:
quote:Op zaterdag 7 februari 2026 21:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je kent me onderhand toch wel een beetje?
quote:Op zaterdag 7 februari 2026 21:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mja, maar die drinken dan vast witte, goedkope, rum ala Baccardi.
Rum die op vat gerijpt is, da's een hele andere smaak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doe je goed.
Ik hou wel van rum.
Heb ooit een hele fijn rum geproefd van MadMasterPietje Puk en de Plakbandcrisis
Minder bekend, maar zeker 1 van zijn betere.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 21:06 schreef livelink het volgende:
Dit was wel een hele mooie van Tom Jones
Flopquote:Op zaterdag 7 februari 2026 21:05 schreef Melting het volgende:
Eens kijken hoe de plaat hierna beoordeeld word.
Symph zei ook al flop.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 21:07 schreef livelink het volgende:
Je bandje heeft wel wisselende nummers hoor. Dit vind ik dan weer wat te simpel.
De rest had toch alles verkeerd om?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 21:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die bassist hield hem ook verkeerd om
Dit vind ik ook niet het beste werk van dat bandjequote:Op zaterdag 7 februari 2026 21:07 schreef livelink het volgende:
Je bandje heeft wel wisselende nummers hoor. Dit vind ik dan weer wat te simpel.
Ander Perspectief, ik hou ervanquote:Op zaterdag 7 februari 2026 21:07 schreef brother52 het volgende:
[..]
De rest had toch alles verkeerd om?
Er is wel iets fatsoenlijks van te makenquote:Op zaterdag 7 februari 2026 21:08 schreef DJ11 het volgende:
[..]
De enige cover die mijn eigen werk-band in een ver verleden ooit heeft gespeeld
Daar moet ik je gelijk in geven.quote:
U riep?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 21:12 schreef Melting het volgende:
Waar is Homijn als je familie van hem draait?
Ik neem aan dat Homijn altijd in het huis van DJ11 te vinden is. Hopelijk blijft hij wel van de kabels af.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 21:12 schreef Melting het volgende:
Waar is Homijn als je familie van hem draait?
Ik woon in de duinen bij Egmond aan Zeequote:Op zaterdag 7 februari 2026 21:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Homijn altijd in het huis van DJ11 te vinden is. Hopelijk blijft hij wel van de kabels af.
Hoiquote:
Oh, jij leek me echt een typisch vrijgevochten huiskonijnquote:Op zaterdag 7 februari 2026 21:14 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik woon in de duinen bij Egmond aan Zee
Als ik huiskonijn moest zijn, zou ik naast mijn reguliere hok ook minimaal een hobbyhok eisen. Net als @Fogelquote:Op zaterdag 7 februari 2026 21:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, jij leek me echt een typisch vrijgevochten huiskonijn
Ieder ons eigen hobbyhok was een vereiste bij het zoeken naar een nieuwe woonplek. Kan ze mooi niet zeuren als het een teringzooi is in mijn hok, moet ze de deur maar dicht latenquote:Op zaterdag 7 februari 2026 21:17 schreef Homijn het volgende:
[..]
Als ik huiskonijn moest zijn, zou ik naast mijn reguliere hok ook minimaal een hobbyhok eisen. Net als @:Fogel
quote:Op zaterdag 7 februari 2026 21:22 schreef livelink het volgende:
Dit blijft echt een heel mooi nummer...
In zo'n kleine ruimte zou ik geen sub gebruiken eerder voor iets gaan met speakers met een grotere diameter.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 21:13 schreef Fogel het volgende:
Voor net wat meer "oomph" in mijn hobbyhok, waar ik nu deze speakers heb wil ik er misschien een subwoofer bijkopen maar zonder te overdrijven. In de huiskamer staat deze en die zou te lomp zijn voor dit hok van 7-8 m2. Maar... heeft een 6 of 8" sub "nut"?
Wie heeft goed advies?
quote:Op zaterdag 7 februari 2026 21:24 schreef livelink het volgende:
Deze artiesten hebben zelfs een wereld voor zichzelf. Dat is nog wel wat anders dan een eigen hobbyhok.
quote:Op zaterdag 7 februari 2026 21:24 schreef livelink het volgende:
Deze artiesten hebben zelfs een wereld voor zichzelf. Dat is nog wel wat anders dan een eigen hobbyhok.
quote:Op zaterdag 7 februari 2026 21:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
Strandjochies wouldnt it be nice
Mja, maar veel grotere speakers heb ik niet echt plek voor op mijn bureau. Onder het bureau wel plek voor een subquote:Op zaterdag 7 februari 2026 21:23 schreef brother52 het volgende:
[..]
In zo'n kleine ruimte zou ik geen sub gebruiken eerder voor iets gaan met speakers met een grotere diameter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |