Charlie Noordewier - Joy And Despair
Dit heeft soulquote:Op zaterdag 7 februari 2026 20:50 schreef DJ11 het volgende:
Ik weet niet wat 2026 nog gaat brengen, maar was dit nummer vorig jaar uitgebracht, had het moeiteloos de allerhoogste regionen van m'n jaarlijst gehaald.Charlie Noordewier - Joy And Despair
Zit wat inquote:Op zaterdag 7 februari 2026 20:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Dronken mensen zeggen de waarheid, dus ik zou me niet te veel zorgen maken.
quote:
Nou, proost dan maar!quote:Op zaterdag 7 februari 2026 20:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik niet, helaas. Als ik nog een wijntje neem val ik in slaap.
Laat het smaken.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 20:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
[..]
Nou, proost dan maar!
* Fogel zit aan de rum. Uit Mauritius deze keer
Dido - Here With Me (Chillin' With The Family mix)
Proost!quote:Op zaterdag 7 februari 2026 20:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
[..]
Nou, proost dan maar!
Pure rum?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 20:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
[..]
Nou, proost dan maar!
Uiteraard.quote:
Gek eigenlijk, ik ken alleen maar mensen die rum drinken met cola. En dat trekt me dan nooit. Rum zo drinken is nooit bij me opgekomen.quote:
Mja, maar die drinken dan vast witte, goedkope, rum ala Baccardi.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 21:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Gek eigenlijk, ik ken alleen maar mensen die rum drinken met cola. En dat trekt me dan nooit. Rum zo drinken is nooit bij me opgekomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
quote:Op zaterdag 7 februari 2026 21:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mja, maar die drinken dan vast witte, goedkope, rum ala Baccardi.
Rum die op vat gerijpt is, da's een hele andere smaak.Die spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Je kent me onderhand toch wel een beetje?quote:
quote:Op zaterdag 7 februari 2026 21:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je kent me onderhand toch wel een beetje?
quote:Op zaterdag 7 februari 2026 21:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mja, maar die drinken dan vast witte, goedkope, rum ala Baccardi.
Rum die op vat gerijpt is, da's een hele andere smaak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doe je goed.
Ik hou wel van rum.
Heb ooit een hele fijn rum geproefd van MadMasterPietje Puk en de Plakbandcrisis
Minder bekend, maar zeker 1 van zijn betere.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 21:06 schreef livelink het volgende:
Dit was wel een hele mooie van Tom Jones
Flopquote:Op zaterdag 7 februari 2026 21:05 schreef Melting het volgende:
Eens kijken hoe de plaat hierna beoordeeld word.
Symph zei ook al flop.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 21:07 schreef livelink het volgende:
Je bandje heeft wel wisselende nummers hoor. Dit vind ik dan weer wat te simpel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |