Een parelketting bestaat ook uit herhalingenquote:Op zaterdag 7 februari 2026 20:37 schreef DJ11 het volgende:
The Proclaimers - Letter From America
Onderweg is nog mijn favoriete, nieuwe nummer van de week...
En dat ene pareltje dat in de herhaling gaat, alweer.
Maar ook uit parels.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 20:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Een parelketting bestaat ook uit herhalingen
Rick Astley - Waiting On You
Ik dacht even dat het Weeping Willow was. Mooi dit hoor.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 20:41 schreef DJ11 het volgende:
Toen ik de nieuwe muziek van deze week zag staan, met deze naam daartussen, had ik niet verwacht dat ik 'm ging aankondigen als mijn favoriete nieuwe plaat van de week. Maar het is toch echt zo:Rick Astley - Waiting On You
Vandaar die flauwe rickroll-opmerkingen van mij![]()
Pet Shop Boys - You Only Tell Me You Love Me When You're Drunk
Dronken mensen zeggen de waarheid, dus ik zou me niet te veel zorgen maken.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 20:44 schreef DJ11 het volgende:
Uitgebracht in week 1 van het jaar 2000, deze single. Goed voor een #8-notering in eigen land. De Pet Shop Boys die country doen:Pet Shop Boys - You Only Tell Me You Love Me When You're Drunk
quote:Op zaterdag 7 februari 2026 20:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Dronken mensen zeggen de waarheid, dus ik zou me niet te veel zorgen maken.
The Alan Parsons Project - The Turn Of A Friendly Card (single edit)
Wie is dronken?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 20:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Dronken mensen zeggen de waarheid, dus ik zou me niet te veel zorgen maken.
pareltje met een Pquote:Op zaterdag 7 februari 2026 20:48 schreef DJ11 het volgende:
Ik besteed de laatste tijd naast nieuwe muziek steeds vaker tijd aan het (her)ontdekken van oude muziek, of nummers die ik gewoon was vergeten. Dit is ook zo'n pareltje.The Alan Parsons Project - The Turn Of A Friendly Card (single edit)
Ik niet, helaas. Als ik nog een wijntje neem val ik in slaap.quote:
quote:Op zaterdag 7 februari 2026 20:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik niet, helaas. Als ik nog een wijntje neem val ik in slaap.
Dat ga ik niet nodig hebben.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 20:50 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dan zou ik dat wijntje maar nemen als je al in bed ligt.
Ze hebben prachtige nummers.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 20:48 schreef DJ11 het volgende:
Ik besteed de laatste tijd naast nieuwe muziek steeds vaker tijd aan het (her)ontdekken van oude muziek, of nummers die ik gewoon was vergeten. Dit is ook zo'n pareltje.The Alan Parsons Project - The Turn Of A Friendly Card (single edit)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |