Gek dat ik dit nummer totaal niet herkendequote:
Bedoelden ze dan dat ze met zichzelf getrouwd zijn, of dat ze zelf de trouwambtenaar zijn geweest?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:35 schreef DJ11 het volgende:
Singing lovesongs for myself...Nou, dan zal dit de uitkomst wel worden:
Sparks - I Married Myself
quote:I married myself
I'm very happy together
Long, long walks on the beach, lovely times
I married myself, I'm very happy together
Candlelight dinners home, lovely times
This time it's gonna last, this time it's gonna last
Forever, forever, forever
Dit was nog van daarvoor. Ik heb het ook pas later leren kennen. Vind het wel heel mooi.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:35 schreef Shii het volgende:
[..]
Gek dat ik dit nummer totaal niet herkende, terwijl ik als jonge Shii helemaal weg was van Everytime I think of you en Isn't it time.
Jij denkt te ver door. Kun je beter tijdens The Connection doenquote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Bedoelden ze dan dat ze met zichzelf getrouwd zijn, of dat ze zelf de trouwambtenaar zijn geweest?
Ze hebben zichzelf gewoon eeuwige trouw beloofd.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Bedoelden ze dan dat ze met zichzelf getrouwd zijn, of dat ze zelf de trouwambtenaar zijn geweest?
Daar zijn de verhalen niet zo duidelijk.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:40 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Jij denkt te ver door. Kun je beter tijdens The Connection doen
Oh vandaar. Ik dacht al dat had ik wel moeten herkennen, maar dan had ik ze op dat moment nog niet ontdekt.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit was nog van daarvoor. Ik heb het ook pas later leren kennen. Vind het wel heel mooi.
Robbie Williams - Bodies
Cory Wong feat. Stephen Day - Stay With Me
Ce Ce Peniston - We Got A Love Thang (Silky 7-inch)
A-ha - Oranges On Appletrees
Ik word wel verwend met veel van m'n favoriete bands vanavond.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:52 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb weer lekker veel albumtracks (niet-singles) uitgezocht, zie ikDeze komt uit 2002, van het album Lifelines:
A-ha - Oranges On Appletrees
Sla je slag ja?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:56 schreef DJ11 het volgende:
Kom naar beneden en sla je slagCrystal Waters - Come On Down
Prijzenslag. In de VS bekend als The Price Is Right.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:56 schreef Melting het volgende:
Van welke spelshow was dit ook alweer?
Het kan me niet Vout genoeg zijn.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:57 schreef DJ11 het volgende:
En voor wie dit fout (Vout) vindt, het wordt zo nog veel erger...
Die timmeren wel goed aan de weg.quote:
Ben je het zonnetje in huis, livelink?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 20:03 schreef livelink het volgende:
Ik dacht even dat je Bernadette zou gaan draaien...
Travis - Sing
Vandaag was het wel zonnig, maar het is meer een soort wishful thinking. Ik ben een beetje moe van de winter.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 20:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben je het zonnetje in huis, livelink?
Want buiten is was het deze week niet zo zonnig.
Ah, deze is lekker!quote:Op zaterdag 7 februari 2026 20:04 schreef DJ11 het volgende:
Daar is -ie weer eens, de meest onvoorspelbare rubriek ooit: Same Title, Different SongTravis - Sing
Kan ik me wel voorstellen.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 20:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Vandaag was het wel zonnig, maar het is meer een soort wishful thinking. Ik ben een beetje moe van de winter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |