abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220023775
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 23:07 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Dat is heel vervelend. Hopelijk niet verdubbelde smart?
Dat dan weer niet, dat moest er nog eens bij komen :D
Spoilers!
pi_220023780
Nog gecondoleerd @Isabeau !
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220024261
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 18:27 schreef derLudolf het volgende:

[..]
hoe kun je trommel naar links rechts bewegen zonder te draaien :?
Hij draait wel gewoon vrij, geen sokken te vinden.

Blijkbaar is "heb je het filter onderin schoongemaakt" het wasmachine equivalent van "heb je de de stekker er uit getrokken" van een modem :') Dat moest ik toch echt doen.
Boekje zegt om de drie maand (zolang heb ik hem nog niet eens) maar goed, dat es doen. Waarom dat effect heeft op een demper, geen idee :')
Als de machine vrij nieuw is, trilt, en je je afvraagt of je de trommel wel kan bewegen dan hoop ik dat de transportbouten er voor het eerste gebruik zijn uitgehaald. Die fixeren de trommel op hun plek tijdens vervoer.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_220024311
Ik kan eindelijk eens zeggen dat het goed met me gaat
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been hauntef by a million screams
  Moderator zaterdag 7 februari 2026 @ 11:19:53 #155
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220024344
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 11:11 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Als de machine vrij nieuw is, trilt, en je je afvraagt of je de trommel wel kan bewegen dan hoop ik dat de transportbouten er voor het eerste gebruik zijn uitgehaald. Die fixeren de trommel op hun plek tijdens vervoer.
Bouten zijn er uit. Ik kan de trommel ronddraaien. Naar voren/achter duwen, maar als ik hem naar links/rechts wil drukken gaat de trommel draaien.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220024410
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 10:03 schreef Vanyel het volgende:
* Vanyel heeft ook nog steeds nergens last van, behalve van slaapgebrek door hoestende en snurkende slaapgenoten.
pi_220024439
Update gelezen van oude vriend, ik ben er gewoon een beetje boos van. Maar verdriet overheerst.

Maar afleiden met beetje bankhangen, bed verschonen, wasjes draaien, picnic is net geweest. Beetje meekijken met g naar wat er aan sport op tv voorbij komt #zapt
En mijn dinnetjes dochters staan in de krant. O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 2% gewijzigd door Blues op 07-02-2026 11:38:32 ]
pi_220024655
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 11:32 schreef Blues het volgende:
Update gelezen van oude vriend, ik ben er gewoon een beetje boos van. Maar verdriet overheerst.

Maar afleiden met beetje bankhangen, bed verschonen, wasjes draaien, picnic is net geweest. Beetje meekijken met g naar wat er aan sport op tv voorbij komt #zapt
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een gaaf artikel en wat een priegelwerk
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator zaterdag 7 februari 2026 @ 12:06:46 #159
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220024757
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 11:28 schreef Blues het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Bestaan dat Europese alternatieven voor?
pi_220024913
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 11:32 schreef Blues het volgende:

SPOILER
Hķe bijzonder _O_
pi_220025744
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 12:06 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Bestaan dat Europese alternatieven voor?
Kweenie, wij kopen ze altijd bij de apotheek. Siliconen kleine dopjes. Ideaal, voor snarken, zagen hakken boren in de wijk & straks bijv. herrie tijdens vliegen.
pi_220025812
quote:

[..]
[ afbeelding ]
Die ken ik niet, zou zowaar wel iets kunnen zijn.
Ik kan niet op een oor met in-oor-dopjes liggen, slaap moeilijk op links en in mijn linkeroor past geen enkele oordop die ik heb geprobeerd. Misschien werkt op de gang wel.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zaterdag 7 februari 2026 @ 13:52:30 #163
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220025855
quote:

[..]
[ afbeelding ]
Dit is inderdaad het beste merk oordopjes.
Zelf slaap ik al ruim 20 jaar met deze variant:

33 Decibel demping, superzacht/gevoelloos in je oor en de nachtelijke bomaanslag een paar straten verderop heb ik daardoor ook niet gehoord… :P
pi_220025915
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 13:46 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Die ken ik niet, zou zowaar wel iets kunnen zijn.
Ik kan niet op een oor met in-oor-dopjes liggen, slaap moeilijk op links en in mijn linkeroor past geen enkele oordop die ik heb geprobeerd. Misschien werkt op de gang wel.
Deze hebben wij:

https://meinarztbedarf.co(...)5EAQYASABEgLnTPD_BwE

Ze stonden een keer bij de apotheek en na geprobeerd waren we allebei enthousiast.
Dus we zorgen altijd voor een paar doosjes in voorraad. Na een paar keer gebruik gooien we ze weg.
Ze zijn er ook in kleinere uitvoering voor kinderen/kleine gehooringangetjes :
https://meinarztbedarf.co(...)85625&pr_seq=uniform
pi_220025970
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 14:03 schreef Blues het volgende:

[..]
Deze hebben wij:

https://meinarztbedarf.co(...)5EAQYASABEgLnTPD_BwE

Ze stonden een keer bij de apotheek en na geprobeerd waren we allebei enthousiast.
Dus we zorgen altijd voor een paar doosjes in voorraad. Na een paar keer gebruik gooien we ze weg.
Ze zijn er ook in kleinere uitvoering voor kinderen/kleine gehooringangetjes :
https://meinarztbedarf.co(...)85625&pr_seq=uniform
Ik heb die andere net besteld :D

Klein gehoorgangetje doet het vast goed ook met een halve grote ^O^
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220025993
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 14:18 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik heb die andere net besteld :D

Klein gehoorgangetje doet het vast goed ook met een halve grote ^O^
Ja die lijken heel erg op die wij gebruiken hoor.
  Moderator zaterdag 7 februari 2026 @ 16:07:58 #167
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220026686
Voortuin en "tegen 't huis" (zoals we naast het huis hier noemen) het gazon even blad vrij gemaakt zodat het niet verstikt. Komt alweer van alles boven.

Daarna m'n bessentuin wat uitgebreid, twee rassen rode kruisbes er bij, twee groene kruisbessen (had ik nog niet) en twee blauwe bessen. Tevens de bestaande kruisbessen gesnoeid. Terwijl ik dit schrijf bedenk ik dat ik de aalbessen ook nog moet snoeien. Dan maar es kijken naar het filter van de wasmachine.

Het is hier sinds 12:30 echt mooi weer en zonnig, 10°C aldus de radio. Vanochtend was het nog redelijk nevelig. In de regio in Emmen was het de hele dag mistig :o

Ik moest er gisteravond aan denken, vanochtend weer, de dagen zijn echt al weer een stuk langer zeg. Gisteravond om 18u was het echt nog niet donker.
Kom er maar in @vlindertje89 hoeveel langer :P
  Moderator zaterdag 7 februari 2026 @ 16:12:38 #168
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220026783
Gehoorbescherming, afhankelijk van de werkzaamheden:
Deze met de kettingzaag en bosmaaier

Al het andere

Beide niet heel handig om mee te slapen.

[ Bericht 0% gewijzigd door derLudolf op 07-02-2026 16:44:33 ]
  Moderator zaterdag 7 februari 2026 @ 16:16:25 #169
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220026831
KWF in Duitsland is
"Kuratorium für Waldarbeit und Forsttechnik" - als dat logo er op staat voldoet het aan de veiligheidseisen. Logo staat ook op m'n broek en laarzen.
pi_220027164
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 16:12 schreef derLudolf het volgende:
Deze het de kettingzaag en bosmaaier
[ afbeelding ]

Al het andere
[ afbeelding ]

Ziet er idd onhandig uit om mee te slapn hihi
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been hauntef by a million screams
  Moderator zaterdag 7 februari 2026 @ 17:02:33 #171
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220027413
Ik ging dus direct na m'n vorige bericht naar buiten en binnen vijf minuten was het mistig. Dat dat zo snel kan :o

Nu binnen, kachel brandt. O+
pi_220028074
Gehuild ✅
Spoilers!
pi_220028126
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 17:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
Gehuild ✅
Ik moest al aan jullie denken.
Ik volg het schaatsen al lang niet meer zo intensief maar hier ook vochtige ogen.
pi_220028206
Avo.. middag!

Nog gecondoleerd @Isabeau , ik had er heel overheen gelezen :*

Wat een vrijwillig levenseinde betreft; ik snap dat niet elke huisarts dit graag zelf zou doen, maar alles op de Levenseinde Kliniek afschuiven vind ik ook niet fair. Dat zijn echt maar een heel klein aantal medewerkers die nu alle shitzooi mogen oplossen omdat anderen het niet willen/kunnen/durven en de wachtlijsten zijn echt enorm lang. Goede vriend kon ook een dik jaar wachten voor alleen al een eerste gesprek.

Verder hebben we een fantastisch mooi reisvoorstel gekregen. Alleen wel een beetje groter budget nodig dan verwacht :+ . We gaan bespreken in hoeverre een andere periode nog verschil maakt. Hij staat nu op juli ( niet helemaal duidelijk of het deels juni of deels juli is, we hebben nog geen datum vastgelegd) , maar wellicht kunnen we het volledig naar juni trekken.
Het is niet gelijk een reden om er niet mee door te gaan, maar vragen kan altijd.

De Grote Trek is volgens reismevrouw overigens in september pas goed te zien, niet in de periode die ik dacht (echt al die sites en kaartjes spreken elkaar tegen }:| ) maar ik ben nog in dubio of we het daarvoor willen uitstellen. Extra dagen Serengeti maakt het niet voordeliger, maar misschien komen we door het laagseizoen wel gelijkaardig uit….
(Ik kan maandag pas bekijken of het dit jaar überhaupt met mijn werk een optie is om in september weg te gaan )

Ik word er wel helemaal blij van O+ ze hebben daar heeeul veeeeeul olifanten O+ O+ O+

In de tussentijd zijn we het toilet aan het tegelen. Iets minder exotisch maar moest toch gebeuren. Nog steeds. Al een half jaar. (Dankuwel tegelbedrijf met zeer matige service….) Uiteraard moest er van heel veel tegeltjes iets af, gekke hoekjes , etc. Maar het zit er op, nu nog voegen. En kitten. En het houtwerk schilderen. En de wc terughangen!
pi_220028208
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 16:12 schreef derLudolf het volgende:
Deze met de kettingzaag en bosmaaier
[ afbeelding ]

Al het andere
[ afbeelding ]

:D
pi_220028221
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 17:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
Gehuild ✅
g ook O+
pi_220028246
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 17:39 schreef Candaasje het volgende:

Verder hebben we een fantastisch mooi reisvoorstel gekregen. Alleen wel een beetje groter budget nodig dan verwacht :+ . We gaan bespreken in hoeverre een andere periode nog verschil maakt. Hij staat nu op juli ( niet helemaal duidelijk of het deels juni of deels juli is, we hebben nog geen datum vastgelegd) , maar wellicht kunnen we het volledig naar juni trekken.
Het is niet gelijk een reden om er niet mee door te gaan, maar vragen kan altijd.

De Grote Trek is volgens reismevrouw overigens in september pas goed te zien, niet in de periode die ik dacht (echt al die sites en kaartjes spreken elkaar tegen }:| ) maar ik ben nog in dubio of we het daarvoor willen uitstellen. Extra dagen Serengeti maakt het niet voordeliger, maar misschien komen we door het laagseizoen wel gelijkaardig uit….
(Ik kan maandag pas bekijken of het dit jaar überhaupt met mijn werk een optie is om in september weg te gaan )

Ik word er wel helemaal blij van O+ ze hebben daar heeeul veeeeeul olifanten O+ O+ O+

Mooie plannen! In Artis weer een kleine 🐘 geboren.
pi_220028257
En Chopin o|O
Heb last van nek en rug, zo ingespannen dat 2e deel gestudeerd :D O+
pi_220028298
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 17:34 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ik moest al aan jullie denken.
Ik volg het schaatsen al lang niet meer zo intensief maar hier ook vochtige ogen.
Dit was geen goede start van de Spelen nee.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220028383
Niet gehuild maar wel dingen gezegd die niet netjes waren. Al stond ik ook wel te juichen voor lollobrigida, op haar verjaardag en in eigen land en zo ontzettend goed.

@Candaasje ik was er toen begin/medio september en toen waren, aan de Tanzaniaanse kant, de gnoes etc zich aan het verzamelen. Het is ook niet één grote trek maar over 2 maanden of zo, diverse groepen die oversteken.
Toen was er ook al een kudde die overgestoken was en het stonk zo verschrikkelijk, echt ik ruik het nog
We have far more in common than that which devides us..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')