Dat dan weer niet, dat moest er nog eens bij komenquote:Op vrijdag 6 februari 2026 23:07 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat is heel vervelend. Hopelijk niet verdubbelde smart?
Als de machine vrij nieuw is, trilt, en je je afvraagt of je de trommel wel kan bewegen dan hoop ik dat de transportbouten er voor het eerste gebruik zijn uitgehaald. Die fixeren de trommel op hun plek tijdens vervoer.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 18:27 schreef derLudolf het volgende:
[..]
hoe kun je trommel naar links rechts bewegen zonder te draaien![]()
Hij draait wel gewoon vrij, geen sokken te vinden.
Blijkbaar is "heb je het filter onderin schoongemaakt" het wasmachine equivalent van "heb je de de stekker er uit getrokken" van een modemDat moest ik toch echt doen.
Boekje zegt om de drie maand (zolang heb ik hem nog niet eens) maar goed, dat es doen. Waarom dat effect heeft op een demper, geen idee
Bouten zijn er uit. Ik kan de trommel ronddraaien. Naar voren/achter duwen, maar als ik hem naar links/rechts wil drukken gaat de trommel draaien.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 11:11 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Als de machine vrij nieuw is, trilt, en je je afvraagt of je de trommel wel kan bewegen dan hoop ik dat de transportbouten er voor het eerste gebruik zijn uitgehaald. Die fixeren de trommel op hun plek tijdens vervoer.
quote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:03 schreef Vanyel het volgende:
* Vanyel heeft ook nog steeds nergens last van, behalve van slaapgebrek door hoestende en snurkende slaapgenoten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Blues op 07-02-2026 11:38:32 ]
quote:Op zaterdag 7 februari 2026 11:32 schreef Blues het volgende:
Update gelezen van oude vriend, ik ben er gewoon een beetje boos van. Maar verdriet overheerst.
Maar afleiden met beetje bankhangen, bed verschonen, wasjes draaien, picnic is net geweest. Beetje meekijken met g naar wat er aan sport op tv voorbij komt #zapt
En mijn dinnetjes dochters staan in de krant.Wat een gaaf artikel en wat een priegelwerkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
quote:Op zaterdag 7 februari 2026 11:32 schreef Blues het volgende:
Update gelezen van oude vriend, ik ben er gewoon een beetje boos van. Maar verdriet overheerst.
Maar afleiden met beetje bankhangen, bed verschonen, wasjes draaien, picnic is net geweest. Beetje meekijken met g naar wat er aan sport op tv voorbij komt #zapt
En mijn dinnetjes dochters staan in de krant.Hóe bijzonderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kweenie, wij kopen ze altijd bij de apotheek. Siliconen kleine dopjes. Ideaal, voor snarken, zagen hakken boren in de wijk & straks bijv. herrie tijdens vliegen.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 12:06 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Bestaan dat Europese alternatieven voor?
Die ken ik niet, zou zowaar wel iets kunnen zijn.quote:
Deze hebben wij:quote:Op zaterdag 7 februari 2026 13:46 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Die ken ik niet, zou zowaar wel iets kunnen zijn.
Ik kan niet op een oor met in-oor-dopjes liggen, slaap moeilijk op links en in mijn linkeroor past geen enkele oordop die ik heb geprobeerd. Misschien werkt op de gang wel.
Ik heb die andere net besteldquote:Op zaterdag 7 februari 2026 14:03 schreef Blues het volgende:
[..]
Deze hebben wij:
https://meinarztbedarf.co(...)5EAQYASABEgLnTPD_BwE
Ze stonden een keer bij de apotheek en na geprobeerd waren we allebei enthousiast.
Dus we zorgen altijd voor een paar doosjes in voorraad. Na een paar keer gebruik gooien we ze weg.
Ze zijn er ook in kleinere uitvoering voor kinderen/kleine gehooringangetjes :
https://meinarztbedarf.co(...)85625&pr_seq=uniform
Ja die lijken heel erg op die wij gebruiken hoor.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 14:18 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik heb die andere net besteld
Klein gehoorgangetje doet het vast goed ook met een halve grote
Ziet er idd onhandig uit om mee te slapn hihiquote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:12 schreef derLudolf het volgende:
Gehoorbescherming, afhankelijk van de werkzaamheden:
Deze het de kettingzaag en bosmaaier
[ afbeelding ]
Al het andere
[ afbeelding ]
Beide niet heel handig om mee te slapen.
Ik moest al aan jullie denken.quote:
quote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:12 schreef derLudolf het volgende:
Gehoorbescherming, afhankelijk van de werkzaamheden:
Deze met de kettingzaag en bosmaaier
[ afbeelding ]
Al het andere
[ afbeelding ]
Beide niet heel handig om mee te slapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |