Was het plan. Maar er kwam een douchdeurmeneer op het moment dat het circuit was. Ik heb sinds vorige week zondag 6 keer gesport en bijna elke dag geklust dus ik geloof dat mijn lijf het wel even goed vindt ookquote:Op maandag 9 februari 2026 12:44 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Moest jij niet naar de sportschool?
quote:Op maandag 9 februari 2026 12:47 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Was het plan. Maar er kwam een douchdeurmeneer op het moment dat het circuit was. Ik heb sinds vorige week zondag 6 keer gesport en bijna elke dag geklust dus ik geloof dat mijn lijf het wel even goed vindt ook![]()
Jij wel geweest?
Joh 😢 Hoe krijg je dat voor elkaar? Té zwaar deeg?quote:Op maandag 9 februari 2026 15:59 schreef Goitske het volgende:
Ik heb net de motor van mn keukenmachine opgeblazen![]()
En nu ben ik verdrietig
Was brood aan het draaien maar is een machine van 10 jaar oud dus denk ook gewoon zn leeftijd/slijtagequote:Op maandag 9 februari 2026 16:19 schreef AnneX het volgende:
[..]
Joh 😢 Hoe krijg je dat voor elkaar? Té zwaar deeg?
Dan heeft hij lekker lang dienst gedaan, maar wat ontzettend vervelend. Heb je al een alternatief op het oog?quote:Op maandag 9 februari 2026 16:21 schreef Goitske het volgende:
[..]
Was brood aan het draaien maar is een machine van 10 jaar oud dus denk ook gewoon zn leeftijd/slijtage
Was een bosch mum 5 serie die heel wat draai uren heeft gehad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben aan het kijken evt een KitchenAid artisan, prijstechnisch is een nieuwe Bosch mum 5 serie ook wel een optie maar vind het lastigquote:Op maandag 9 februari 2026 17:22 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dan heeft hij lekker lang dienst gedaan, maar wat ontzettend vervelend. Heb je al een alternatief op het oog?
quote:Op maandag 9 februari 2026 17:26 schreef Yinny het volgende:
Hoi, allemaal!
Eerst een hele dikke knuffel voor @:Blues Wat een rottige situatie met vriend en hopelijk is er snel een empathische arts die goed wil meedenken en meewerkt...
En een WOEHOE voor @:vlindertje89! Super dat het je gelukt is en mooi dat je dat van je lijstje kan afstrepen!
(Hoe is het trouwens met natte dak afgelopen?) Ik duim voor een hele leuke en mooie aanvulling qua werk!
Beterschap aan alle zieken!
Ik ben dus wel aan het lurken en voor de rest heel erg druk bezig om nieuwe huis klaar te hebben voor de verhuizing en alle spullen inpakken in oude huis. Inmiddels al meer dan 50 dozen ingepakt en mijn dozen zijn op. De spullen nog niet, dus morgen kan een vriendin mij langs dozenwinkel rijden.
Morgen is het ook eindelijk drie maanden geleden dat ik werd geopereerd. Morgen foto van bot en hopelijk een oke van arts om auto te mogen rijden en officieel mijn arm zwaarder te belasten. Ahem...want dozen inpakken en stapelen lukt niet met een arm. Gelukkig krijg ik heel veel hulp van familie en vrienden (nieuw bed in elkaar zetten, verven, behangen, schoonmaken en inpakken) en komende zondag is het verhuisdag!Wat een gedoe! Groot gelijk dat je het vast wil leggen je kunt tzt best soepel zijn als dingen goed lopen maar voor nu zou ik alles wel goed regelen. Zie bij een vriendin wat voor gedoe een scheiding oplevert en die zijn al 5 jaar uit elkaar en nog altijd gedoeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie net dat Kenwood leuke valentijns kortingen heeft. Ik heb jaren een Kenwood standmixer gehad, intensief gebruikt, heerlijk ding. Omdat ik ‘m nauwelijks meer gebruikte heb ik m verkocht, niet omdat hij niet goed meer was.quote:Op maandag 9 februari 2026 17:32 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik ben aan het kijken evt een KitchenAid artisan, prijstechnisch is een nieuwe Bosch mum 5 serie ook wel een optie maar vind het lastig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |