abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220044935
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2026 12:44 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Moest jij niet naar de sportschool? :wtf:
Was het plan. Maar er kwam een douchdeurmeneer op het moment dat het circuit was. Ik heb sinds vorige week zondag 6 keer gesport en bijna elke dag geklust dus ik geloof dat mijn lijf het wel even goed vindt ook :+

Jij wel geweest?
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220045057
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2026 12:47 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Was het plan. Maar er kwam een douchdeurmeneer op het moment dat het circuit was. Ik heb sinds vorige week zondag 6 keer gesport en bijna elke dag geklust dus ik geloof dat mijn lijf het wel even goed vindt ook :+

Jij wel geweest?
:Y
Heel hard gewerkt en nu mag ik een weekje pauze want alles moe en niet aflatende spierpijn enzo.

Mijn broekie geeft nu ook small group. Vast leuk om te proberen. Misschien ook leuk voor @vlindertje89 om te kijken of ie echt te jong is *)
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220046628
Ik heb net de motor van mn keukenmachine opgeblazen -O-

En nu ben ik verdrietig -O-
pi_220046677
Ook weer thuis, drukke dag op de boten maar alles ging redelijk soepel.
Een meneer waarbij ik, bij het kijken naar zijn gebit, al kiespijn kreeg, allemaal bruine en zwarte staafjes. Maar wel een zeer goedlachse man :o
Morgen tussen 8-12 komt de monteur voor het verdeelding bij de cv, uiteraard zal die om 11.55 er zijn en zit ik al om 7.55 klaar

Ai @Goitske dat is wel heel verdrietig en enorm balen
We have far more in common than that which devides us..
pi_220046784
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2026 15:59 schreef Goitske het volgende:
Ik heb net de motor van mn keukenmachine opgeblazen -O-

En nu ben ik verdrietig -O-
Joh 😢 Hoe krijg je dat voor elkaar? Té zwaar deeg?
pi_220046808
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2026 16:19 schreef AnneX het volgende:

[..]
Joh 😢 Hoe krijg je dat voor elkaar? Té zwaar deeg?
Was brood aan het draaien maar is een machine van 10 jaar oud dus denk ook gewoon zn leeftijd/slijtage
Was een bosch mum 5 serie die heel wat draai uren heeft gehad
pi_220047286
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2026 16:21 schreef Goitske het volgende:

[..]
Was brood aan het draaien maar is een machine van 10 jaar oud dus denk ook gewoon zn leeftijd/slijtage
Was een bosch mum 5 serie die heel wat draai uren heeft gehad
Dan heeft hij lekker lang dienst gedaan, maar wat ontzettend vervelend. Heb je al een alternatief op het oog?
pi_220047316
Wat treurig.
Keukenspullen zouden eeuwig moeten leven.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220047350
Hoi, allemaal!

Eerst een hele dikke knuffel voor @Blues Wat een rottige situatie met vriend en hopelijk is er snel een empathische arts die goed wil meedenken en meewerkt...

En een WOEHOE voor @vlindertje89! Super dat het je gelukt is en mooi dat je dat van je lijstje kan afstrepen!
(Hoe is het trouwens met natte dak afgelopen?) Ik duim voor een hele leuke en mooie aanvulling qua werk!

Beterschap aan alle zieken!

Ik ben dus wel aan het lurken en voor de rest heel erg druk bezig om nieuwe huis klaar te hebben voor de verhuizing en alle spullen inpakken in oude huis. Inmiddels al meer dan 50 dozen ingepakt en mijn dozen zijn op. De spullen nog niet, dus morgen kan een vriendin mij langs dozenwinkel rijden.
Morgen is het ook eindelijk drie maanden geleden dat ik werd geopereerd. Morgen foto van bot en hopelijk een oke van arts om auto te mogen rijden en officieel mijn arm zwaarder te belasten. Ahem...want dozen inpakken en stapelen lukt niet met een arm. Gelukkig krijg ik heel veel hulp van familie en vrienden (nieuw bed in elkaar zetten, verven, behangen, schoonmaken en inpakken) en komende zondag is het verhuisdag!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220047435
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 17:22 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Dan heeft hij lekker lang dienst gedaan, maar wat ontzettend vervelend. Heb je al een alternatief op het oog?
Ik ben aan het kijken evt een KitchenAid artisan, prijstechnisch is een nieuwe Bosch mum 5 serie ook wel een optie maar vind het lastig
pi_220047469
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 17:26 schreef Yinny het volgende:
Hoi, allemaal!

Eerst een hele dikke knuffel voor @:Blues Wat een rottige situatie met vriend en hopelijk is er snel een empathische arts die goed wil meedenken en meewerkt...

En een WOEHOE voor @:vlindertje89! Super dat het je gelukt is en mooi dat je dat van je lijstje kan afstrepen!
(Hoe is het trouwens met natte dak afgelopen?) Ik duim voor een hele leuke en mooie aanvulling qua werk!

Beterschap aan alle zieken!

Ik ben dus wel aan het lurken en voor de rest heel erg druk bezig om nieuwe huis klaar te hebben voor de verhuizing en alle spullen inpakken in oude huis. Inmiddels al meer dan 50 dozen ingepakt en mijn dozen zijn op. De spullen nog niet, dus morgen kan een vriendin mij langs dozenwinkel rijden.
Morgen is het ook eindelijk drie maanden geleden dat ik werd geopereerd. Morgen foto van bot en hopelijk een oke van arts om auto te mogen rijden en officieel mijn arm zwaarder te belasten. Ahem...want dozen inpakken en stapelen lukt niet met een arm. Gelukkig krijg ik heel veel hulp van familie en vrienden (nieuw bed in elkaar zetten, verven, behangen, schoonmaken en inpakken) en komende zondag is het verhuisdag!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een gedoe! Groot gelijk dat je het vast wil leggen je kunt tzt best soepel zijn als dingen goed lopen maar voor nu zou ik alles wel goed regelen. Zie bij een vriendin wat voor gedoe een scheiding oplevert en die zijn al 5 jaar uit elkaar en nog altijd gedoe
pi_220047614
Och @Yinny even een dikke knuffel voor je. Uit elkaar gaan is nooit fijn maar wanneer het dan ook nog gaat, bah. Maar wat een sterk mens ben je toch ook!
pi_220047682
Yinny heel veel sterkte met alles :* :*
pi_220048020

Compleet met wel drie kleffe witte kledders *)
pi_220048075
Goed bezig @Yinny!
Klinkt moeilijk en zwaar, maar je doet het niet voor niks :*
pi_220048077
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2026 17:32 schreef Goitske het volgende:

[..]
Ik ben aan het kijken evt een KitchenAid artisan, prijstechnisch is een nieuwe Bosch mum 5 serie ook wel een optie maar vind het lastig
Ik zie net dat Kenwood leuke valentijns kortingen heeft. Ik heb jaren een Kenwood standmixer gehad, intensief gebruikt, heerlijk ding. Omdat ik ‘m nauwelijks meer gebruikte heb ik m verkocht, niet omdat hij niet goed meer was.
pi_220048814
@Yinny :*

Op sommige fronten licht aan het einde van de tunnel, en op andere fronten begint het nu pas ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 9 februari 2026 @ 18:42:21 #298
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220049026
ok. nu ben ik ook aan het janken bij schaatsen :P

SPOILER
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_220049027
Ik heb het schaatsen gezien :D
pi_220049048
Kak ik dacht dat ik de eerste was :P
pi_220049052
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')