Zou je hopen ja. Ze zijn al vaker aangesproken op hun achterlijke gedrag maar niets lijkt te helpen.quote:Op donderdag 5 februari 2026 11:39 schreef pmponer het volgende:
Belliga's zijn wel klaar toch hoop ik
Kijk je die oude roddelpraats dan niet op een ander kanaal?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 februari 2026 19:29 schreef Watmoetjenou het volgende:
Dank, ik heb hem gedownload want kan pas later kijken Hij was nog gewoon beschikbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door pmponer op 06-02-2026 06:48:19 ]Drop you like an ill, bad habit
Ja hij is nog niet verwijderd dit keer. Dennis Schouter ligt nog te slapen zekerquote:Op donderdag 5 februari 2026 20:49 schreef pmponer het volgende:
[..]
Dank, ik heb hem gedownload want kan pas later kijken Hij was nog gewoon beschikbaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan ik me niet voorstellen, maar moet ook nog gaan kijkenquote:Op woensdag 18 februari 2026 18:25 schreef potjecreme het volgende:
.....dat ik dit zou zeggen had ik niet gedacht. Liever die Sterre hork dan leeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuukkkkk Rogier.
Ik snap je nu, die zit totaal in zijn eigen wereldquote:Op woensdag 18 februari 2026 18:25 schreef potjecreme het volgende:
.....dat ik dit zou zeggen had ik niet gedacht. Liever die Sterre hork dan leeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuukkkkk Rogier.
Ik zal je zeggen, moet ie zelf wetenquote:Op donderdag 19 februari 2026 10:07 schreef coinchantal het volgende:
Ik zit op de helft, wat kan die Rogier ouwehoeren zeg
Van zijn voeten toen hij in bad lagquote:Op donderdag 19 februari 2026 10:36 schreef potjecreme het volgende:
Maar wat voor foto's stuurt Dennis naar Rogier?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SNEL SNEL SNEL
[ Bericht 11% gewijzigd door Watmoetjenou op 20-02-2026 01:20:47 ]
quote:Op donderdag 19 februari 2026 19:03 schreef Watmoetjenou het volgende:
Hij is alweer weg,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SNEL SNEL SNEL![]()
Gewoon lid worden van de telegram groep. Makkelijker.quote:
Ik kijk liever via YouTube, wil geen telegram.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 00:24 schreef RipCity het volgende:
[..]
Gewoon lid worden van de telegram groep. Makkelijker.
quote:Op vrijdag 20 februari 2026 01:21 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Was ook niet doorheen te komen, maar er staat een nieuwe link
De nieuwe werkt nog gewoon hierquote:Op vrijdag 20 februari 2026 01:46 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]Snelle jongen die Dennis, het is alweer weg.
Maar Jezus wat een figuur die Rogier. Als je daar een paar uur naast zit, functioneer je niet meer.
Die heeft een spanningsboog van maximaal 5 seconden.
Dan kijk ik gauw weer verder! Thanks!quote:Op vrijdag 20 februari 2026 01:48 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
De nieuwe werkt nog gewoon hier
Dat is de nieuwe link, mooie gast voor 1 keer, wat een gek.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 07:10 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Uuh, ik kan er gewoon bij?
Jan werd gewoon omver geblazen.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:33 schreef SebbeSwensje het volgende:
Beste aflevering ooit![]()
ga echt om de haverklap stuk.
Niemand kan tegen deze Rogier opquote:Op vrijdag 20 februari 2026 11:20 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Jan werd gewoon omver geblazen.
Ja, topaflevering! Het zeiken om een heinekenbiertje, er maar elke keer doorheen praten, dat rare lachje, een witte poeder-vlek onder zijn neus... Dennis die ongemakkelijk kijkt als Rogier hem weer aanraakt.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:33 schreef SebbeSwensje het volgende:
Beste aflevering ooit![]()
ga echt om de haverklap stuk.
Geef die man wat mij betreft een eigen show. Roddelpraat is leuk vanwege de humor, niet de scoops. Dit was top tier humor!quote:Op vrijdag 20 februari 2026 13:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, topaflevering! Het zeiken om een heinekenbiertje, er maar elke keer doorheen praten, dat rare lachje, een witte poeder-vlek onder zijn neus... Dennis die ongemakkelijk kijkt als Rogier hem weer aanraakt.
Rogier mag wat mij betreft elk jaar wel een keer terugkomen.
[ Bericht 11% gewijzigd door Watmoetjenou op 24-02-2026 00:25:24 ]
quote:Op zondag 22 februari 2026 21:37 schreef Watmoetjenou het volgende:
Alweer verwijderdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die in Telegram RPExtra doet het wel gelukkig
![]()
Niet teveel benoemen zeker nú Dennis zo actief bezig is tegen die youtube linkjes.quote:Op zondag 22 februari 2026 22:24 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Alweer verwijderdDie in Telegram RPExtra doet het wel gelukkig
Dit dus. En zelfs in spoilertag zetten heeft geen zin; zelfs zonder inlog kun je de inhoud van een spoilertag inzienquote:Op maandag 23 februari 2026 12:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niet teveel benoemen zeker nú Dennis zo actief bezig is tegen die youtube linkjes.
Ik heb meer van Schiphol gezien dan van Thailand in de eerste aflevering. Ik snap ook dat ze het een beetje moeten opvullen maar dit was wel heel ernstigquote:Op maandag 23 februari 2026 07:55 schreef pmponer het volgende:
En was de thailand serie de moeite?
Deze week hebben ze vakantie, krijgen echt te veel donaties.
mwa, hoe moeten ze mensen aanpakken die het videobestandje delen via Telegram dan..quote:Op maandag 23 februari 2026 12:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niet teveel benoemen zeker nú Dennis zo actief bezig is tegen die youtube linkjes.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 23 februari 2026 19:26 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
mwa, hoe moeten ze mensen aanpakken die het videobestandje delen via Telegram dan..
Bovendien is de eerste aflevering niet veel aan, gebeurd niets. Ik heb het meeste doorgespoeld. Alleen het einde is wel grappig met Erica op de bluetooth speaker
[ Bericht 15% gewijzigd door Watmoetjenou op 02-03-2026 08:45:37 ]
Nu hadden we de meeste beelden hiervan ook al gezien natuurlijk.quote:Op maandag 2 maart 2026 20:23 schreef dikkedaniel het volgende:
Deze Thailand aflevering was nog saaier dan de vorige
Volgens mij hebben ze van tevoren ook niet bedacht wat ze wilden gaan doen of wat ze wilden gaan filmen ofzo.
Als Halper er niet was had de aflevering maar een paar minuten geduurd.
Jan gaat alleen maar weer enorm lopen zeiken en klagen vermoed ik. Vind dat over actualiteit in de reguliere shows vaak wel geestig, ook omdat ie wel spitsvondig is qua taalgebruik.quote:Op maandag 2 maart 2026 20:25 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Nu hadden we de meeste beelden hiervan ook al gezien natuurlijk.
Maar ik ben vooral benieuwd wat er over blijft... Dennis is daarna naar huis gegaan met Henry, dan heb je nog de Cameraman en Jan.
Sowieso vraag ik me af waarom ze zo nodig naar Thailand wilden gaan, want behalve een beetje over dat Soi6 lopen omdat die Halper daar telkens 'roesjes' (quote:Op maandag 2 maart 2026 20:23 schreef dikkedaniel het volgende:
Deze Thailand aflevering was nog saaier dan de vorige
Volgens mij hebben ze van tevoren ook niet bedacht wat ze wilden gaan doen of wat ze wilden gaan filmen ofzo.
Dan was Dennieboy trillend terug naar het huis gegaan om daar in foetushouding op de grond te gaan liggenquote:Als Halper er niet was had de aflevering maar een paar minuten geduurd.
Wat is überhaupt de functie van een cameraman bij dit programmaquote:Op woensdag 4 maart 2026 16:39 schreef PeterKelder het volgende:
Geen reguliere Roddelpraat vanavond:
https://www.instagram.com/roddelpraat/p/DVd1jNViLeW/
Wat een ongekend gepruts weer
Het aan/uit knopje bedienen en checken of de opname nog loopt zekerquote:Op woensdag 4 maart 2026 17:51 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Wat is überhaupt de functie van een cameraman bij dit programma
Dat dus, en de beelden kun je gewoon doorsturen naar de editor toch, het is niet dat Dubai geen internet heeft.quote:Op woensdag 4 maart 2026 19:15 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het aan/uit knopje bedienen en checken of de opname nog loopt zekerNiets wat ze zelf of die huisjunk van een 'Hanrie' niet ook kunnen doen met een simpele smartphone op een statiefje.
Maar je moet de humor erachter begrijpen. Hij zoekt zijn roesjes op die manier en ik doe eigenlijk precies hetzelfde, maar dan solo, thuis en onder invloed van chemische hulpmiddelen die ervoor zorgen dat ik niet mezelf ben.quote:Op maandag 2 maart 2026 22:13 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Sowieso vraag ik me af waarom ze zo nodig naar Thailand wilden gaan, want behalve een beetje over dat Soi6 lopen omdat die Halper daar telkens 'roesjes' () zoekt heeft het weinig met Roddelpraat als geheel te maken. Mallorca en Albufeira ook niet, maar dat werd dan nog gesponsord.
[..]
Dan was Dennieboy trillend terug naar het huis gegaan om daar in foetushouding op de grond te gaan liggen
[ Bericht 10% gewijzigd door Watmoetjenou op 06-03-2026 11:45:03 ]
Zit in surin. Video’s kan je op telegram kijkenquote:Op woensdag 4 maart 2026 20:18 schreef Discombobulate het volgende:
Dennis weet ook totaal geen houding aan te nemen in Thailand zeg.
Hoe is het met Halper trouwens?
Niks waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 00:37 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Gelukt en leuke uitzending! Thanks!
Wat is er nou met Tukkertje?
Ik schrok er wel ff van, dat gun je die geestelijk beperkte ook niet, maar tegelijkertijd alles voor de views.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 00:50 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Niks waarschijnlijk.
Hij is ook gewoon constant live op TikTok
op welke Telegram group dan?quote:Op vrijdag 6 maart 2026 00:41 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zit in surin. Video’s kan je op telegram kijken
Nou ik zou die telegram groepen afraden, van Hitler tot pedofilie en elkaar de kanker wensen.quote:
Onzin. Aleeen de video’s van halper staan erquote:Op vrijdag 6 maart 2026 11:43 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Nou ik zou die telegram groepen afraden, van Hitler tot pedofilie en elkaar de kanker wensen.
Er staat weer een nieuwe link
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
quote:Op vrijdag 6 maart 2026 11:51 schreef RipCity het volgende:
[..]
Onzin. Aleeen de video’s van halper staan er
@:dikkedanielIk doelde op de roddelpraat groep natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Las even niet waar de vorige quote over ging
quote:Op vrijdag 6 maart 2026 11:51 schreef RipCity het volgende:
[..]
Onzin. Aleeen de video’s van halper staan er
@:dikkedanielthanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wat ik nou niet snap, is/was die Mimi nou een prostitue/bargirl of niet?quote:Op vrijdag 6 maart 2026 19:32 schreef Discombobulate het volgende:
Halper wordt gewoon gebruikt door die chick
No ideaquote:Op vrijdag 6 maart 2026 19:46 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
wat ik nou niet snap, is/was die Mimi nou een prostitue/bargirl of niet?
Want na de 3e dag kwam ze naar Bas toe en zei hij in de vlog dat ze geen bedrag vooraf vroeg. Maar daarna zijn ze elke video samen en doen ze activiteiten alsof ze een relatie hebben.
Ik heb al een hele tijd niet gekeken dus dat heb ik even gemist allemaal.
Ik heb net even de meest recente drie filmpjes gekeken.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 19:46 schreef dikkedaniel het volgende:
Het is toch wel wat dat ie dat leventje nu al maanden aan het volhouden is. Van welk geld? Krijgt ie zo veel van donateurs?quote:Op vrijdag 6 maart 2026 19:46 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Want na de 3e dag kwam ze naar Bas toe en zei hij in de vlog dat ze geen bedrag vooraf vroeg. Maar daarna zijn ze elke video samen en doen ze activiteiten alsof ze een relatie hebben.
Je kan ze uitkopen (75euro per dag). Dan hoeven ze niet te werken en kan die dus elke dag met haar op stap.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 19:46 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Oh dan heeft hij al wel flink wat geld aan haar uitgegeven, ook al betaald die Mimi sommige kleding ook zelf verteld hij af en toe. Volgens mij gooit hij al z'n eigen principes nu wegquote:Op zaterdag 7 maart 2026 10:55 schreef RipCity het volgende:
[..]
Je kan ze uitkopen (75euro per dag). Dan hoeven ze niet te werken en kan die dus elke dag met haar op stap.
Ja blijkbaar betalen mensen op zn eigen website echt voor die videos en levert het nog genoeg op?quote:Op zaterdag 7 maart 2026 10:11 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Het is toch wel wat dat ie dat leventje nu al maanden aan het volhouden is. Van welk geld? Krijgt ie zo veel van donateurs?
Wel mooi leventje hoor. Even los van dat gehoerenloop.
Ik betwijfel of ze dat echt lukt... Albufeira en Mallorca waren ook vrij ongemakkelijk, al had dat nog iets doordat ze zich in het uitgaansleven stortten, bijna als een parodie op 't Is Hier Fantasties. En 'Jan en Dennis doen dingen' was ook een weinig boeiende serie om naar te kijken. Je zou denken dat het duo prima characters zijn voor een Geer & Goor-achtig format, maar buiten het Roddelpraat-format valt het toch best tegen. Plus dat de productie in het geheel te wensen overlaat.quote:Op maandag 9 maart 2026 10:18 schreef dikkedaniel het volgende:
Thailand serie is niet boeiend om naar te kijken inderdaad. Als ze weer zo iets gaan doen moeten ze vooraf maar even bedenken iets te maken wat een beetje leuk is om naar te kijken.
Die is echt niet wijsquote:Op donderdag 12 maart 2026 09:06 schreef Regilio_ het volgende:
Dennis die geen doggystyle kan en wil doen vanwege zijn buikspiertjes en het ruiken van poep.
Kan ie beter geen full time homo worden.
Absoluut. Vind dit soort maffe verhalen nog wel het leukst eigenlijk, itt weer de zoveelste domme troela over internationale vrouwendag of zo'n Soundos met haar geblaat. Erg vermoeiend.quote:
Zonder ook met z'n knieën op bed te rusten. Staat ie dan heel debiel gehurkt ofzo?quote:Op donderdag 12 maart 2026 09:06 schreef Regilio_ het volgende:
Dennis die geen doggystyle kan en wil doen vanwege zijn buikspiertjes en het ruiken van poep.
Ja echt hè, hij weet niet eens hoe je goed doggy kan doenquote:Op donderdag 12 maart 2026 11:37 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Zonder ook met z'n knieën op bed te rusten. Staat ie dan heel debiel gehurkt ofzo?
Dat hebben die vrouwen maar te accepteren. Ze kunnen ook een vent zoeken die daar wel voor in is.quote:Op donderdag 12 maart 2026 09:06 schreef Regilio_ het volgende:
Als je dat programma van die Amerikareis ziet is dat best een hoop. Dennyboi zit vast op dag 2 alweer jankend in het vliegtuig terug naar Nederland.quote:Op donderdag 12 maart 2026 13:06 schreef PeterKelder het volgende:
Ze willen dus na die 'prachtige' (____ ) Thailand-serie een Amerika-serie én een camping-serie maken
![]()
Laat ze alsjeblieft eerst wat échte scoops opduikelen, daar waar ze gisteren mee kwamen was allang uitgebreid gebracht door RealityFBI en Juicechannel
Ergens heb ik het gevoel dat die hele reis wegens gebrek aan belangstelling wordt gecanceld, en anders dat Dennieboy niet eens op Schiphol verschijntquote:Op donderdag 12 maart 2026 14:07 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Als je dat programma van die Amerikareis ziet is dat best een hoop. Dennyboi zit vast op dag 2 alweer jankend in het vliegtuig terug naar Nederland.
Ja dit... Haha😆quote:Op donderdag 12 maart 2026 15:30 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ergens heb ik het gevoel dat die hele reis wegens gebrek aan belangstelling wordt gecanceld, en anders dat Dennieboy niet eens op Schiphol verschijnt
Grote kans idd ja.quote:Op donderdag 12 maart 2026 15:30 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ergens heb ik het gevoel dat die hele reis wegens gebrek aan belangstelling wordt gecanceld, en anders dat Dennieboy niet eens op Schiphol verschijnt
Ze beginnen er in de extra zelf overquote:Op donderdag 12 maart 2026 15:30 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Linkje misschien iemand?van de extra??quote:Op donderdag 12 maart 2026 20:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ze beginnen er in de extra zelf over
quote:Op donderdag 12 maart 2026 21:24 schreef Watmoetjenou het volgende:
Dankje!! 👍SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van minimaal 50 mensen mee op reis (om het te laten doorgaan) naar 15 en nu 8quote:Op donderdag 12 maart 2026 20:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ze beginnen er in de extra zelf over
Je betaald dan ook 3350 euro voor 1 persoon. Voor een 2 of 3 sterren hotelkamer.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 10:46 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Van minimaal 50 mensen mee op reis (om het te laten doorgaan) naar 15 en nu 8![]()
Geluid is ook altijd kut.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 19:09 schreef Discombobulate het volgende:
Is toch 100x niks om met hun op vakantie naar de VS te gaan?
FTFYquote:Op vrijdag 13 maart 2026 19:09 schreef Discombobulate het volgende:
Is toch 100x niks om met hun op vakantie naar de VS te gaan?
Goeie tetten wel die Mimi.quote:Op maandag 16 maart 2026 19:53 schreef Discombobulate het volgende:
Halper gaat naar de Filipijnen met die Lorenzo. Gedag gezegd tegen die chick.
quote:Op donderdag 19 maart 2026 19:09 schreef Watmoetjenou het volgende:
Dank u zeer mijnheer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die app van die twee stinkhoeren werkt op geen enkel medium momenteel![]()
.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
Moet je nagaanquote:Op donderdag 19 maart 2026 19:56 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Dank u zeer mijnheer.
Die app van die twee stinkhoeren werkt op geen enkel medium momenteel![]()
.
quote:Op donderdag 19 maart 2026 19:09 schreef Watmoetjenou het volgende:
niet zo lang, werkt niet jammer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drop you like an ill, bad habit
quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2026 08:16 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]Ik heb nooit tijd om de extra zo snel te kijken, dus ben erg blij dat ie alsnog gewoon gedeeld kan blijven worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
Wel leuk een andere setting overigensquote:Op zondag 22 maart 2026 10:36 schreef Regilio_ het volgende:
Onze held Halper heeft ook teveel roesjes gescoord zonder condoom lijkt het.
Laatste video:
-De museum
-De kolonialisme
-De Westen
"Het is hier ook internationale vrouwendag (joh) dus we mogen vandaag geen vrouwen aanranden" was dan wel weer geestig.
Het kost 'm nu toch 0 euro in deze situatiequote:Op woensdag 25 maart 2026 11:24 schreef PeterKelder het volgende:
Lol, Dennieboy kan weer gaan bedelen om Zoef de Haas te kunnen betalen
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Dan hoeft ie toch eigenlijk niks te betalen?quote:Op woensdag 25 maart 2026 11:24 schreef PeterKelder het volgende:
Lol, Dennieboy kan weer gaan bedelen om Zoef de Haas te kunnen betalen
[ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 maart 2026 11:35 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Het kost 'm nu toch 0 euro in deze situatie
Wel die ¤7.500 euro die hij eerder al gehad heeft in 2023quote:Op woensdag 25 maart 2026 18:57 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dan hoeft ie toch eigenlijk niks te betalen?
quote:Op woensdag 25 maart 2026 11:35 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Het kost 'm nu toch 0 euro in deze situatie
Schouten moet Dragic een schadevergoeding van 7500 euro betalen, plus rente.quote:Op woensdag 25 maart 2026 18:57 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dan hoeft ie toch eigenlijk niks te betalen?
https://www.mediacourant.(...)n-online-erg-pikant/quote:Jan Smit lastiggevallen in tijdelijke huis, beelden online: Erg pikant
Jan Smit is in zijn tijdelijke huurwoning in Broek in Waterland lastiggevallen door Iris Schoutsen, beter bekend onder de artiestennaam IrisQueen. “Ze bracht een behoorlijk pikante taart.”
Een drama voor Jan Smit: hij is temidden van zijn scheidingsdrama vertrokken naar een tijdelijke huurwoning in Broek in Waterland, maar daar blijkt hij een nogal bijzondere buurtgenoot te hebben. Iris Schouten, die enige online bekendheid geniet door het vulgaire liedje Raggen, vindt het geweldig dat Jan in de wijk is komen wonen en maakt een hoop poeha.
Expliciete taart
Iris maakt allerlei filmpjes over haar nieuwe buurtbewoner, is te zien op haar Instagram-kanaal. Eerst viel ze al zijn verhuizers lastig en ditmaal is de zanger zélf het slachtoffer. Ze laat in een filmpje op haar socials zien hoe ze bij Jan aanbelt en hem vervolgens een taart overhandigt met daarop een expliciete afbeelding van zichzelf.
Weblog VKmag leeft mee met Jan. “Jan komt naast niemand minder dan viral sensatie IrisQueen te wonen. Je weet wel, die van ‘Raggen’. Door ons ook weleens omschrijven als de vrouwelijke rapper Sjors, wat Iris niet kan waarderen. En alsof dat nog niet bijzonder genoeg is, werd de eerste kennismaking al meteen vastgelegd.”
Beetje spijt
Jan is zichtbaar ongemakkelijk op het filmpje. Hij merkt al snel op dat ze beelden aan het maken is, en daar zit je natuurlijk niet op te wachten als je in je eigen woning bent. VKmag kan zich goed voorstellen dat Jan er spijt van heeft dat hij uitgerekend naar deze wijk in Broek in Waterland is verhuisd.
Wel vindt de website hem sportief. "Jan, altijd wel in als een dame met een grote voorgevel aan de deur staat, nam de taart in ontvangst. En dit is eigenlijk toch wel een beetje internet-goud."
Wie?quote:Op donderdag 26 maart 2026 11:56 schreef Regilio_ het volgende:
De nieuwe buurvrouw van Jan Smit is (dus) niemand minder dan...Irisqueen![]()
![]()
![]()
![]()
[ tiktok ]
Je zou maar naast die borderliner wonen. Schitterend hoe die verhuizers ook al kijken van: "oh no, not this shit again".
Meer bij de vrienden van Mediacourant:
[..]
https://www.mediacourant.(...)n-online-erg-pikant/
Op de instagram van Roddelpraat hebben ze die video met die taart staan, lukt me niet die hier te delen helaas. Zijn huisnummer staat daar ook vol in beeld. Lekker dan.
Jan kocht 1,5 jaar geleden ook een woning van meer dan een miljoen. Dus dat roddelpraat loopt primaquote:Op dinsdag 31 maart 2026 19:15 schreef PeterKelder het volgende:
SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP!
Roddelpraat-presentator Dennis Schouten koopt deze leuke eengezinswoning
Of het kaasboertje heeft hem financieel geholpen, of die donaties brengen aardig wat geld op ±D
Hij gaat er op vooruit. Paar jaar geleden zat hij nog in dat kleine appartementje in Almere. Of om met Jan te spreken ´de rukbunker'quote:Op dinsdag 31 maart 2026 19:15 schreef PeterKelder het volgende:
SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP!
Roddelpraat-presentator Dennis Schouten koopt deze leuke eengezinswoning
Of het kaasboertje heeft hem financieel geholpen, of die donaties brengen aardig wat geld op ±D
Allebei denk ik.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 19:15 schreef PeterKelder het volgende:
[ Bericht 26% gewijzigd door Watmoetjenou op 02-04-2026 19:41:29 ]
Die throwback naar dat broertje van S10 met "Toen vloog je uit... Je kankert door de ruit" vond ik dan weer heel erg grappig hoe hard het ook was.quote:Op donderdag 2 april 2026 01:10 schreef FreshFruit het volgende:
Kanker grapjes over Chris Klomp vond ik te ver gaan.
Clickbait idd. Dennis zn relatie is uit.quote:Op woensdag 8 april 2026 21:24 schreef Discombobulate het volgende:
Stoppen ze? Ik heb nog geen tijd om te kijken, maar zal wel weer clickbait zijn.
RP Extraquote:
quote:Op donderdag 9 april 2026 19:51 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
RP ExtraBen ik de enige bij wie deze link niks doet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet je maar even zoeken op kanaal van Tofiascoquote:Op vrijdag 10 april 2026 18:38 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ben ik de enige bij wie deze link niks doet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.laatste aflevering staat er wel ergens tussen![]()
Echt he?quote:
quote:Op vrijdag 10 april 2026 18:49 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Moet je maar even zoeken op kanaal van TofiascoDank je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.laatste aflevering staat er wel ergens tussen
Er staat in de link na de @ een : voor Tofiasco, die moet je weg halen.quote:Op vrijdag 10 april 2026 18:38 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ben ik de enige bij wie deze link niks doet?
Wie?quote:Op woensdag 15 april 2026 19:09 schreef Zipportal het volgende:
Afgekeurde Turk. SCOOOOOOOOOOOOOOOOP. @:Wereldgozer
Marokkaanquote:Op woensdag 15 april 2026 19:09 schreef Zipportal het volgende:
Afgekeurde Turk. SCOOOOOOOOOOOOOOOOP. @:Wereldgozer
Hebben hem wel horen praten, met Fries accent.quote:Op donderdag 16 april 2026 21:52 schreef Watmoetjenou het volgende:
Ik vraag me toch wel af of het niet gewoon OJ weer is die nieuwe editor. Je hoort hem ook niet praten, en hij is sws beter dan Dirkie
Dennis is zo ongemakkelijk... Ik snap niet hoe hij zo veel meiden over de vloer krijgt met dit soort dingen.quote:
Haha heerlijk dit, Dennis zou wel afgewezen zijn. Rancuneus mannetje, net een oud wijf met zijn persoonlijke vetes in de show.quote:
Strontvervelend ook die aandachtshoer.quote:Op vrijdag 17 april 2026 07:43 schreef pmponer het volgende:
Een aangeschoten/dronken Johan Pieters (bijna) niet te doen.
Als ik nou wat beter mijn best had gedaan, dan zou ik ook een leuk fatsoenlijk gesprekje met haar hebben kunnen aanknopen.quote:
Zijn allemaal onzekere jonge grietjes volgens mij.quote:Op vrijdag 17 april 2026 07:17 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dennis is zo ongemakkelijk... Ik snap niet hoe hij zo veel meiden over de vloer krijgt met dit soort dingen.
Juist, wat ik voor de uitzending ook al ongeveer dacht ja.quote:Op vrijdag 17 april 2026 07:54 schreef damsco het volgende:
[..]
Haha heerlijk dit, Dennis zou wel afgewezen zijn. Rancuneus mannetje, net een oud wijf met zijn persoonlijke vetes in de show.
Dat hele gezeik van haar elders dat ze geen relatie kan krijgen blabla zegt wel veel meer over haar dan over andere (betere) mannen. Ze heeft ook wel issues.quote:Op vrijdag 17 april 2026 09:15 schreef Regilio_ het volgende:
Lale is niet in hem geïnteresseerd maar in andere (betere) mannen en daar kan ie niet mee omgaan.
En daar is niets mis mee. Ik was vanaf dag 1 al niet geïnteresseerd toen dat boek heel toevallig werd uitgebracht en ik toevallig op iemand ogen had laten vallen, maar zij mag ook gewoon lekker zichzelf zijn en er op haar manier instaan zonder bang te hoeven zijn om voor afgekeurde Turk uitgemaakt te worden, laat staan te hoeven vrezen voor haar veiligheid.quote:Op vrijdag 17 april 2026 18:47 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dat hele gezeik van haar elders dat ze geen relatie kan krijgen blabla zegt wel veel meer over haar dan over andere (betere) mannen. Ze heeft ook wel issues.
TURKEDquote:Op vrijdag 17 april 2026 18:27 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Buttplug in Dennis zn kont @:zipportal
Lale Gül met haar knoflookkut bohhhhquote:Op vrijdag 17 april 2026 18:27 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Buttplug in Dennis zn kont @:zipportal
Als je je ogen dichtdoet hoor je Eus praten. TURKEDquote:Op vrijdag 17 april 2026 19:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lale Gül met haar knoflookkut bohhhh
Ja, hij was echt bezopen, vooral in de extra.quote:Op vrijdag 17 april 2026 07:43 schreef pmponer het volgende:
Een aangeschoten/dronken Johan Pieters (bijna) niet te doen.
Misschien is zij zo'n typje die hier juist voor valt en dan extra hard haar best wil doen om hem te versieren. Ze bestaan, dus het zou zomaar kunnen.quote:
Ik post het zonder mening Sebe. Laat ze het zelf maar oplossen.quote:Op zaterdag 18 april 2026 07:10 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Misschien is zij zo'n typje die hier juist voor valt en dan extra hard haar best wil doen om hem te versieren. Ze bestaan, dus het zou zomaar kunnen.
Oh, helemaal mee eens hoor. Ik ga me er ook niet mee bemoeien, maar ik ben gewoon benieuwd of dit hun manier van communiceren is en ze nu indruk op elkaar proberen te maken.quote:Op zaterdag 18 april 2026 07:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik post het zonder mening Sebe. Laat ze het zelf maar oplossen.
Ok, dat is me ontgaan. Lijkt me zeker dat ze issues heeft. Je gebruikte slipjes verkopen ookquote:Op vrijdag 17 april 2026 18:47 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dat hele gezeik van haar elders dat ze geen relatie kan krijgen blabla zegt wel veel meer over haar dan over andere (betere) mannen. Ze heeft ook wel issues.
Lekker sniften man!quote:Op zaterdag 18 april 2026 09:02 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ok, dat is me ontgaan. Lijkt me zeker dat ze issues heeft. Je gebruikte slipjes verkopen ook![]()
.
Hoe ze nu wild om zich heen aan het slaan is, is ook bijzonder verstandig.
zou die sukkel zichzelf niet van kant maken of zo?quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2026 20:49 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ja, hij was echt bezopen, vooral in de extra.
Je loopt een beetje achter.quote:Op zaterdag 18 april 2026 18:06 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
zou die sukkel zichzelf niet van kant maken of zo?
was het een publiciteitsstunt dan?quote:
Dennis is behoorlijk manisch. Ik denk een combinatie; hij zat daadwerkelijk slecht in zijn vel maar was ook in de veronderstelling dat het veel verkochte boekjes op zou leveren dus heeft hij het toen wat aangedikt.quote:Op dinsdag 21 april 2026 20:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
was het een publiciteitsstunt dan?
Ik zou hem geen diagnose geven, maar hij past wel een beetje in dat hokje idd.quote:Op dinsdag 21 april 2026 20:55 schreef ISVV het volgende:
[..]
Dennis is behoorlijk manisch. Ik denk een combinatie; hij zat daadwerkelijk slecht in zijn vel maar was ook in de veronderstelling dat het veel verkochte boekjes op zou leveren dus heeft hij het toen wat aangedikt.
Frankgodquote:Op woensdag 22 april 2026 18:03 schreef Regilio_ het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP
Kan ik deze overslaan denk je?quote:Op woensdag 22 april 2026 19:00 schreef Watmoetjenou het volgende:
Wat een saaie kutuitzending, sommige gasten dragen echt niks bij behalve het nog saaier maken. Dit is niveau Jan Priem.
Viel wel mee. Op zich prima aflevering.quote:Op donderdag 23 april 2026 05:19 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Kan ik deze overslaan denk je?
Misschien vanavond of morgenochtend in de presessie, dankjewel makker.quote:Op donderdag 23 april 2026 07:54 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Viel wel mee. Op zich prima aflevering.
quote:
quote:Op donderdag 23 april 2026 19:16 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]Deze man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Mijn dank is groot.quote:
😅quote:Op vrijdag 24 april 2026 10:41 schreef BillDauterive het volgende:
De nieuwe editor doet het goed. Alleen mag het iets minder nazi zijn
Ach iedereen heeft wel een randje he.quote:Op vrijdag 24 april 2026 20:59 schreef Discombobulate het volgende:
Die Frank van Etten was een prima gast ondanks z'n akkefietjes hier en daar.
Ai dat wordt een strijd der titanenquote:Op woensdag 29 april 2026 09:09 schreef Regilio_ het volgende:
Contentmembers.com is blijkbaar van Dennyboi.
Onze roesjesjager in het Verre Oosten uploadde daar en op zijn eigen site halperhub zijn video's, en dat mag niet tegelijk ofzo en nu hebben ze ruzie.
Video van de roeskoning hierover:
https://halperhub.nl/video/69ef75e08737a?t=0
Teleurgesteld. Niet hard genoeg.quote:Op woensdag 29 april 2026 18:50 schreef Zipportal het volgende:
@:de_boswachter
Het ademt helaas nog.quote:Op woensdag 29 april 2026 19:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Teleurgesteld. Niet hard genoeg.
Jaquote:Op woensdag 29 april 2026 20:49 schreef BillDauterive het volgende:
20 juni vrijgezellenfeest Johan Pieters in Groningen.
Zouden ze weten dat er dan Groningen Pride is?
Klopt. De obsessie van die knul met wel/niet geneukt icm zijn Andrew Tate opvattingen blijft fascinerend. En hilarisch.quote:Op donderdag 30 april 2026 20:45 schreef Discombobulate het volgende:
Halper is volgens mij ook weer op YouTube.
Ik ben benieuwd, moet nog gaan kijken.quote:Op donderdag 30 april 2026 20:52 schreef Regilio_ het volgende:
Zelfde geldt voor de enorm misogyne opvattingen van Dennyboi in de Extra van Roddelpraat van vandaag. Zo krankzinnig dat het gewoon knap is hoe je het bij elkaar bedenkt.
Dat je een date met een meisje hebt en haar dan je ramen laat lappen. En dat ze dat ook doet .
Jean-Pierre kan beter zelf direct naar Jeugdzorg bij de geboorte.
Ok, dan zeg ik verder inhoudelijk niks meer. Alleen dat je de intro (eerste ~40 seconden ofzo) beter niet met kleine kinderen in de buurt kunt kijken, mocht je die hebben.quote:Op donderdag 30 april 2026 20:53 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, moet nog gaan kijken.
Dennis is een erg kwetsbaar mannetje, mentaal (zijn zelfwaarde lijkt alleen af te hangen van de goedkeuring van andere) en fysiek (als je zijn bokswedstrijd kijkt denk ik dat 95% van de populatie hem fysiek de baas is). Dus de wereld is ook erg onveilig voor hem en ik denk dat hij er op deze manier mee omgaat. Nog kwetsbaarder meisjes zoeken waar die dan bazig over kan doen.quote:Op donderdag 30 april 2026 20:52 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Klopt. De obsessie van die knul met wel/niet geneukt icm zijn Andrew Tate opvattingen blijft fascinerend. En hilarisch.
Zelfde geldt voor de enorm misogyne opvattingen van Dennyboi in de Extra van Roddelpraat van vandaag. Zo krankzinnig dat het gewoon knap is hoe je het bij elkaar bedenkt.
Dat je een date met een meisje hebt en haar dan je ramen laat lappen. En dat ze dat ook doet.
Jean-Pierre kan beter zelf direct naar Jeugdzorg bij de geboorte.
Klopt, maar de dynamiek tussen die twee is toch wel goud af en toequote:Op zaterdag 2 mei 2026 20:30 schreef dikkedaniel het volgende:
En het feit dat Jan Roos het programma 'draagt'. Stel je eens een Roddelpraat voor zonder Jan en met iemand anders, dat is niet bijster interessant. Kijk maar naar het begin toen Slijptol er nog zat.
Maar als je een leuk persoon naast Jan zet krijg je alsnog een show die vermakelijk is
quote:Op maandag 4 mei 2026 20:07 schreef Discombobulate het volgende:
Ik vervuil het topic hier even, maar werkelijk waar hoe die jongen gebruikt wordt![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
Op telegram pas na 22:00 vandaag dus denk daarom overal laterquote:
[ Bericht 16% gewijzigd door Watmoetjenou op 07-05-2026 23:08:34 ]
Hij is daar nooit geweest. Hij plaatst constant story's uit NL.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 10:04 schreef Regilio_ het volgende:
Voormalig (?) junk, vriend van de show, vers terug uit Zuid-Afrika, gesignaleerd in Amsterdam.
[ afbeelding ]
Lol, goed de weg kwijt zo te horen dus.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 10:11 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Hij is daar nooit geweest. Hij plaatst constant story's uit NL.
Ah met Dutch Travel Maniacquote:Op vrijdag 8 mei 2026 18:41 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP. @:wereldgozer @:paul
Dacht eerst dat t Piebe Giedo wasquote:Op vrijdag 8 mei 2026 18:41 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP. @:wereldgozer @:paul
Vanaf 13:35 in de reguliere uitzending van deze week is dus Naomi?quote:Op vrijdag 15 mei 2026 18:14 schreef Zipportal het volgende:
Slachtoffer Ali B doet aangifte tegen Dennis Schouten om uitspraken RoddelPraat
https://www.nu.nl/media/6(...)ken-roddelpraat.html
SCOOOOOOOOOOOOOOOOP @:paul
Dit dus. Dacht gewoon een random foto.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 18:24 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
in de reguliere uitzending van deze week is dus Naomi?
Is dat ook weer helder
Waarom gaat het hier zo vaak over die Halper?quote:Op zondag 17 mei 2026 11:26 schreef Discombobulate het volgende:
Halper heeft een nieuwe video gedeeld waar hij de camera voor de deur heeft en zo'n Filipijnse aan het neuken is.
Met daaronder ook nog "Roeskoningen krijgen een exclusieve inkijk" Is iemand daar op geabonneerd?
Ze maken het Lale Gül wel heel makkelijk, nu heeft ze wéér iets om over te zeikenquote:
Het is d'r wel heel veel naar het hoofd gestegen. Wil ze daten met Virigl van Dijk, had een date gehad met Ronnie Flex, etc.quote:Op woensdag 27 mei 2026 18:41 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ze maken het Lale Gül wel heel makkelijk, nu heeft ze wéér iets om over te zeiken(vanaf 26:43).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |