Zou je hopen ja. Ze zijn al vaker aangesproken op hun achterlijke gedrag maar niets lijkt te helpen.quote:Op donderdag 5 februari 2026 11:39 schreef pmponer het volgende:
Belliga's zijn wel klaar toch hoop ik
Kijk je die oude roddelpraats dan niet op een ander kanaal?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 februari 2026 19:29 schreef Watmoetjenou het volgende:
Dank, ik heb hem gedownload want kan pas later kijken Hij was nog gewoon beschikbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door pmponer op 06-02-2026 06:48:19 ]Drop you like an ill, bad habit
Ja hij is nog niet verwijderd dit keer. Dennis Schouter ligt nog te slapen zekerquote:Op donderdag 5 februari 2026 20:49 schreef pmponer het volgende:
[..]
Dank, ik heb hem gedownload want kan pas later kijken Hij was nog gewoon beschikbaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan ik me niet voorstellen, maar moet ook nog gaan kijkenquote:Op woensdag 18 februari 2026 18:25 schreef potjecreme het volgende:
.....dat ik dit zou zeggen had ik niet gedacht. Liever die Sterre hork dan leeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuukkkkk Rogier.
Ik snap je nu, die zit totaal in zijn eigen wereldquote:Op woensdag 18 februari 2026 18:25 schreef potjecreme het volgende:
.....dat ik dit zou zeggen had ik niet gedacht. Liever die Sterre hork dan leeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuukkkkk Rogier.
Ik zal je zeggen, moet ie zelf wetenquote:Op donderdag 19 februari 2026 10:07 schreef coinchantal het volgende:
Ik zit op de helft, wat kan die Rogier ouwehoeren zeg
Van zijn voeten toen hij in bad lagquote:Op donderdag 19 februari 2026 10:36 schreef potjecreme het volgende:
Maar wat voor foto's stuurt Dennis naar Rogier?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |