Je loopt een beetje achter.quote:Op zaterdag 18 april 2026 18:06 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
zou die sukkel zichzelf niet van kant maken of zo?
was het een publiciteitsstunt dan?quote:
Dennis is behoorlijk manisch. Ik denk een combinatie; hij zat daadwerkelijk slecht in zijn vel maar was ook in de veronderstelling dat het veel verkochte boekjes op zou leveren dus heeft hij het toen wat aangedikt.quote:Op dinsdag 21 april 2026 20:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
was het een publiciteitsstunt dan?
Ik zou hem geen diagnose geven, maar hij past wel een beetje in dat hokje idd.quote:Op dinsdag 21 april 2026 20:55 schreef ISVV het volgende:
[..]
Dennis is behoorlijk manisch. Ik denk een combinatie; hij zat daadwerkelijk slecht in zijn vel maar was ook in de veronderstelling dat het veel verkochte boekjes op zou leveren dus heeft hij het toen wat aangedikt.
Frankgodquote:Op woensdag 22 april 2026 18:03 schreef Regilio_ het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP
Kan ik deze overslaan denk je?quote:Op woensdag 22 april 2026 19:00 schreef Watmoetjenou het volgende:
Wat een saaie kutuitzending, sommige gasten dragen echt niks bij behalve het nog saaier maken. Dit is niveau Jan Priem.
Viel wel mee. Op zich prima aflevering.quote:Op donderdag 23 april 2026 05:19 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Kan ik deze overslaan denk je?
Misschien vanavond of morgenochtend in de presessie, dankjewel makker.quote:Op donderdag 23 april 2026 07:54 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Viel wel mee. Op zich prima aflevering.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 april 2026 19:16 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]Deze man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Mijn dank is groot.quote:
😅quote:Op vrijdag 24 april 2026 10:41 schreef BillDauterive het volgende:
De nieuwe editor doet het goed. Alleen mag het iets minder nazi zijn
Ach iedereen heeft wel een randje he.quote:Op vrijdag 24 april 2026 20:59 schreef Discombobulate het volgende:
Die Frank van Etten was een prima gast ondanks z'n akkefietjes hier en daar.
Ai dat wordt een strijd der titanenquote:Op woensdag 29 april 2026 09:09 schreef Regilio_ het volgende:
Contentmembers.com is blijkbaar van Dennyboi.
Onze roesjesjager in het Verre Oosten uploadde daar en op zijn eigen site halperhub zijn video's, en dat mag niet tegelijk ofzo en nu hebben ze ruzie.
Video van de roeskoning hierover:
https://halperhub.nl/video/69ef75e08737a?t=0
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |