Ik zal je zeggen, moet ie zelf wetenquote:Op donderdag 19 februari 2026 10:07 schreef coinchantal het volgende:
Ik zit op de helft, wat kan die Rogier ouwehoeren zeg
Van zijn voeten toen hij in bad lagquote:Op donderdag 19 februari 2026 10:36 schreef potjecreme het volgende:
Maar wat voor foto's stuurt Dennis naar Rogier?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SNEL SNEL SNEL
[ Bericht 11% gewijzigd door Watmoetjenou op 20-02-2026 01:20:47 ]
quote:Op donderdag 19 februari 2026 19:03 schreef Watmoetjenou het volgende:
Hij is alweer weg,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SNEL SNEL SNEL![]()
Gewoon lid worden van de telegram groep. Makkelijker.quote:
Ik kijk liever via YouTube, wil geen telegram.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 00:24 schreef RipCity het volgende:
[..]
Gewoon lid worden van de telegram groep. Makkelijker.
quote:Op vrijdag 20 februari 2026 01:21 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Was ook niet doorheen te komen, maar er staat een nieuwe link
De nieuwe werkt nog gewoon hierquote:Op vrijdag 20 februari 2026 01:46 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]Snelle jongen die Dennis, het is alweer weg.
Maar Jezus wat een figuur die Rogier. Als je daar een paar uur naast zit, functioneer je niet meer.
Die heeft een spanningsboog van maximaal 5 seconden.
Dan kijk ik gauw weer verder! Thanks!quote:Op vrijdag 20 februari 2026 01:48 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
De nieuwe werkt nog gewoon hier
Dat is de nieuwe link, mooie gast voor 1 keer, wat een gek.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 07:10 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Uuh, ik kan er gewoon bij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Zou Je Haar Geven?? :P"
Jan werd gewoon omver geblazen.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:33 schreef SebbeSwensje het volgende:
Beste aflevering ooit![]()
ga echt om de haverklap stuk.
Niemand kan tegen deze Rogier opquote:Op vrijdag 20 februari 2026 11:20 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Jan werd gewoon omver geblazen.
Ja, topaflevering! Het zeiken om een heinekenbiertje, er maar elke keer doorheen praten, dat rare lachje, een witte poeder-vlek onder zijn neus... Dennis die ongemakkelijk kijkt als Rogier hem weer aanraakt.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:33 schreef SebbeSwensje het volgende:
Beste aflevering ooit![]()
ga echt om de haverklap stuk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |