Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 23 februari 2026 19:26 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
mwa, hoe moeten ze mensen aanpakken die het videobestandje delen via Telegram dan..
Bovendien is de eerste aflevering niet veel aan, gebeurd niets. Ik heb het meeste doorgespoeld. Alleen het einde is wel grappig met Erica op de bluetooth speaker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Watmoetjenou op 02-03-2026 08:45:37 ]
Nu hadden we de meeste beelden hiervan ook al gezien natuurlijk.quote:Op maandag 2 maart 2026 20:23 schreef dikkedaniel het volgende:
Deze Thailand aflevering was nog saaier dan de vorige
Volgens mij hebben ze van tevoren ook niet bedacht wat ze wilden gaan doen of wat ze wilden gaan filmen ofzo.
Als Halper er niet was had de aflevering maar een paar minuten geduurd.
Jan gaat alleen maar weer enorm lopen zeiken en klagen vermoed ik. Vind dat over actualiteit in de reguliere shows vaak wel geestig, ook omdat ie wel spitsvondig is qua taalgebruik.quote:Op maandag 2 maart 2026 20:25 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Nu hadden we de meeste beelden hiervan ook al gezien natuurlijk.
Maar ik ben vooral benieuwd wat er over blijft... Dennis is daarna naar huis gegaan met Henry, dan heb je nog de Cameraman en Jan.
Sowieso vraag ik me af waarom ze zo nodig naar Thailand wilden gaan, want behalve een beetje over dat Soi6 lopen omdat die Halper daar telkens 'roesjes' (quote:Op maandag 2 maart 2026 20:23 schreef dikkedaniel het volgende:
Deze Thailand aflevering was nog saaier dan de vorige
Volgens mij hebben ze van tevoren ook niet bedacht wat ze wilden gaan doen of wat ze wilden gaan filmen ofzo.
Dan was Dennieboy trillend terug naar het huis gegaan om daar in foetushouding op de grond te gaan liggenquote:Als Halper er niet was had de aflevering maar een paar minuten geduurd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Zou Je Haar Geven?? :P"
Wat is überhaupt de functie van een cameraman bij dit programmaquote:Op woensdag 4 maart 2026 16:39 schreef PeterKelder het volgende:
Geen reguliere Roddelpraat vanavond:
https://www.instagram.com/roddelpraat/p/DVd1jNViLeW/
Wat een ongekend gepruts weer
Het aan/uit knopje bedienen en checken of de opname nog loopt zekerquote:Op woensdag 4 maart 2026 17:51 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Wat is überhaupt de functie van een cameraman bij dit programma
Dat dus, en de beelden kun je gewoon doorsturen naar de editor toch, het is niet dat Dubai geen internet heeft.quote:Op woensdag 4 maart 2026 19:15 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het aan/uit knopje bedienen en checken of de opname nog loopt zekerNiets wat ze zelf of die huisjunk van een 'Hanrie' niet ook kunnen doen met een simpele smartphone op een statiefje.
Maar je moet de humor erachter begrijpen. Hij zoekt zijn roesjes op die manier en ik doe eigenlijk precies hetzelfde, maar dan solo, thuis en onder invloed van chemische hulpmiddelen die ervoor zorgen dat ik niet mezelf ben.quote:Op maandag 2 maart 2026 22:13 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Sowieso vraag ik me af waarom ze zo nodig naar Thailand wilden gaan, want behalve een beetje over dat Soi6 lopen omdat die Halper daar telkens 'roesjes' () zoekt heeft het weinig met Roddelpraat als geheel te maken. Mallorca en Albufeira ook niet, maar dat werd dan nog gesponsord.
[..]
Dan was Dennieboy trillend terug naar het huis gegaan om daar in foetushouding op de grond te gaan liggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Watmoetjenou op 05-03-2026 19:44:35 ]
Zit in surin. Video’s kan je op telegram kijkenquote:Op woensdag 4 maart 2026 20:18 schreef Discombobulate het volgende:
Dennis weet ook totaal geen houding aan te nemen in Thailand zeg.
Hoe is het met Halper trouwens?
Niks waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 00:37 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Gelukt en leuke uitzending! Thanks!
Wat is er nou met Tukkertje?
Ik schrok er wel ff van, dat gun je die geestelijk beperkte ook niet, maar tegelijkertijd alles voor de views.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 00:50 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Niks waarschijnlijk.
Hij is ook gewoon constant live op TikTok
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |