Jammer dat hij daar niks mee doet bij zijn user icon.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 12:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij hebt er echt verstand van zie ik
Idem.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 12:19 schreef Strani het volgende:
En wat waren voor jullie de eerste winterspelen waar jullie echt wat van meekregen?
Ik kan me een klein beetje herinneren van de gouden medailles van Yvonne van Gennip in Calgary, 1988. Maar Albertville 1992 zullen de eerste spelen zijn geweest die ik echt meer heb kunnen volgen.
Ik heb een hele vage herinnering aan updates van Mart Smeets in de vroege ochtend in 1988. Heb jij dat toevallig ook? Ik neem aan dat die dan gingen over wat er de afgelopen nacht nog was gebeurd.quote:
Van 1998 kreeg ik als 7-jarige een heel klein beetje mee denk ik, maar dat is echt een vage herinnering. Dan is het 2002, met name het schaatsen natuurlijk. Dat ik ook echt veel andere dingen keek is vooral vanaf 2010 denk ik, daarvoor was het ook gewoon lastig met school.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 12:19 schreef Strani het volgende:
En wat waren voor jullie de eerste winterspelen waar jullie echt wat van meekregen?
Ik kan me een klein beetje herinneren van de gouden medailles van Yvonne van Gennip in Calgary, 1988. Maar Albertville 1992 zullen de eerste spelen zijn geweest die ik echt meer heb kunnen volgen.
Oh wel bijzonder dan ook juist dat je zo veel weet van de OS voordat je écht mee kon kijkenquote:Op vrijdag 6 februari 2026 12:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Van 1998 kreeg ik als 7-jarige een heel klein beetje mee denk ik, maar dat is echt een vage herinnering. Dan is het 2002, met name het schaatsen natuurlijk. Dat ik ook echt veel andere dingen keek is vooral vanaf 2010 denk ik, daarvoor was het ook gewoon lastig met school.
Er zijn hier mensen die er véél meer van wetenquote:Op vrijdag 6 februari 2026 12:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh wel bijzonder dan ook juist dat je zo veel weet van de OS voordat je écht mee kon kijken
Prachtig mens.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 12:30 schreef NailQueen het volgende:
De meeste zijn hier geen Soundos fan, ik ook niet, maar ik wil dit toch even delen want hier had ze volkomen gelijk
https://www.rtl.nl/boulev(...)ls-vrouwonveiligheid
Van de twee mensen die nu op deze post gereageerd hebben is 100% Soundosfan, dus je aanname klopt niet!!!quote:Op vrijdag 6 februari 2026 12:30 schreef NailQueen het volgende:
De meeste zijn hier geen Soundos fan, ik ook niet, maar ik wil dit toch even delen want hier had ze volkomen gelijk
Dat ga ik dan nu doorbrekenquote:Op vrijdag 6 februari 2026 12:39 schreef Meke het volgende:
[..]
Van de twee mensen die nu op deze post gereageerd hebben is 100% Soundosfan, dus je aanname klopt niet!!!
SOUNDOS
Hé, dat is mijn videoquote:Op vrijdag 6 februari 2026 12:03 schreef Strani het volgende:
Als het om Nederland gaat, net als bovenstaande in 2002, kies ik toch voor de gouden medaille van Gerard van Velde. Alles klopte daaraan. Het verhaal (finishte vaak vierde, kon niet meekomen met de klapschaats maar kwam toch nog terug) en dan al vroeg moeten rijden en dan al die favorieten zien sneuvelen op zijn tijd (ook nog eens een wereldrecord).
Bekijk deze YouTube-video
Het lastige bij die beelden (en eigenlijk nog wel extremer bij het EK 88) is dat ik niet meer weet wat ik nou actief gezien heb destijds of wat ik denk mij te herinneren maar eigenlijk beelden zijn die ik vaak in al die jaren erna heb gezien.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 12:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb een hele vage herinnering aan updates van Mart Smeets in de vroege ochtend in 1988. Heb jij dat toevallig ook? Ik neem aan dat die dan gingen over wat er de afgelopen nacht nog was gebeurd.
Met typische wintertruien, natuurlijk.
Oh joh wat leukquote:Op vrijdag 6 februari 2026 12:55 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Hé, dat is mijn video
Check de uploader maar
Ik val ertussenin. Ik heb geen hekel aan haar noch ben ik fanquote:Op vrijdag 6 februari 2026 12:30 schreef NailQueen het volgende:
Ik denk ook 1988 met Yvonne van Gennipquote:Op vrijdag 6 februari 2026 12:19 schreef Strani het volgende:
Er zijn hier mensen die veel van sport weten. Maar meer dan jou denk ik nietquote:Op vrijdag 6 februari 2026 12:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Er zijn hier mensen die er véél meer van weten
Aan de EK finale van 1988 heb ik nog de herinnering dat we dat met de hele familie keken bij mijn opa en oma thuisquote:Op vrijdag 6 februari 2026 12:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het lastige bij die beelden (en eigenlijk nog wel extremer bij het EK 88) is dat ik niet meer weet wat ik nou actief gezien heb destijds of wat ik denk mij te herinneren maar eigenlijk beelden zijn die ik vaak in al die jaren erna heb gezien.
Even het gemiddelde omlaag brengenquote:Op vrijdag 6 februari 2026 12:39 schreef Meke het volgende:
[..]
Van de twee mensen die nu op deze post gereageerd hebben is 100% Soundosfan, dus je aanname klopt niet!!!
SOUNDOS
Maar jij bent net een paar jaar ouder dan wij he. Van het WK van 1990 weet ik sowieso dat mijn herinneringen niet uit latere beelden komenquote:Op vrijdag 6 februari 2026 13:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Aan de EK finale van 1988 heb ik nog de herinnering dat we dat met de hele familie keken bij mijn opa en oma thuis. En nee, die herinnering kan ik niet daarna nog op tv hebben gezien
.
Dit soort dingen zeggen we niet hardop Redefine!quote:Op vrijdag 6 februari 2026 13:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar jij bent net een paar jaar ouder dan wij he. Van het WK van 1990 weet ik sowieso dat mijn herinneringen niet uit latere beelden komen
Het is ook een kwestie van je kunnen verplaatsen in iemand anders. Ja, ook ik heb best een beetje standaard die interne reactie van 'ja hallo, toch niet álle mannen'. Maar ik moest er net ook aan denken dat ik me toen ik in Colombia woonde ook vaak niet veilig voelde, en allerlei dingen wel of niet moest doen om problemen zo veel mogelijk te voorkomen.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 13:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik val ertussenin. Ik heb geen hekel aan haar noch ben ik fan![]()
Hier heeft ze zeker gelijk ja. Die presentator vind het belangrijker om de boel te bagatelliseren dan het serieus te nemen. En dat allemaal omdat de vrouwen die hij kent het overdreven vinden...
En het blijft stom dat het alleen maar serieus wordt genomen als de dader een asielzoeker of allochtoon is. Anders wordt het een beetje weggewoven of gaat men victim blamen.
Die herinnering heb ik ookquote:Op vrijdag 6 februari 2026 13:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Aan de EK finale van 1988 heb ik nog de herinnering dat we dat met de hele familie keken bij mijn opa en oma thuis. En nee, die herinnering kan ik niet daarna nog op tv hebben gezien
.
Dat is je eigen schuldquote:Op vrijdag 6 februari 2026 13:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dit soort dingen zeggen we niet hardop Redefine!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |