Sinds wanneer licht Volkel niet meer in Brabant?quote:Op donderdag 5 februari 2026 08:07 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat ging om het plaatsen van kruisraketten in Brabant.
Die zijn nooit geplaatst.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 5 februari 2026 03:14 schreef Kijkertje het volgende:
Jeff Bezos![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
The Murder of The Washington Post
Today's layoffs are the latest attempt to kill what makes the paper special.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Best veel mensen.quote:Op donderdag 5 februari 2026 10:32 schreef Perrin het volgende:
Sja we kunnen wel afgeven op ontslagen journalisten, maar wie koopt hun producten nog?
Ik betaal graag voor niet al te gekleurde informatie dit in tegenstelling tot de magacisten die we hier alleen nog maar met x propaganda zien komen aanzetten.quote:Op donderdag 5 februari 2026 10:32 schreef Perrin het volgende:
Sja we kunnen wel afgeven op ontslagen journalisten, maar wie koopt hun producten nog?
De kruisraketten zouden op vliegbasis Woensdrecht worden gestationeerd.quote:Op donderdag 5 februari 2026 09:51 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Sinds wanneer licht Volkel niet meer in Brabant?
quote:Trump says he will only accept the midterm results ‘if the elections are honest’ and again pushes to ‘nationalize’ voting
After days of speculation over exactly what President Donald Trump meant when he called on Republicans to "take over" American elections, the commander in chief has clarified that he will accept the 2026 midterm results — but only if they are "honest."
On Wednesday, Trump told NBC News’ Tom Llamas that he will only accept the results of the 2026 midterm elections if they are "honest," and that if he believes they aren't, then "something else has to happen."
He made the comment after Llamas asked him to clarify what he meant when he called to "nationalize" the elections. Under the U.S. Constitution, the states are given the right to oversee elections. The process has limited input from the federal government.
“I didn’t say ‘nationalize,’” Trump claimed. “I said there are some areas in the country that are extremely corrupt. They have very corrupt elections. Take a look at Detroit, Philadelphia, Atlanta. There are some areas that are unbelievably corrupt."
Trump provided no evidence to suggest any kind of corruption related to elections was occurring in any of the cities he listed. The cities he listed typically vote for Democrats.
quote:Op donderdag 5 februari 2026 07:20 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat klopt niet we hebben in Nederland ooit met meer dan een half miljoen mensen tegen kernwapens gedemonstreerd en ze zijn alsnog geplaatst in Nederland.
Er woonden toendertijd 14.3 miljoen mensen in Nederland het aantal demonstranten was toen dus 4% van de populatie.
quote:Op donderdag 5 februari 2026 08:07 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat ging om het plaatsen van kruisraketten in Brabant.
Die zijn nooit geplaatst.
De kruisraket is een first strike capability en daarmee inderdaad politiek anders beladen dan de B61 nukes op Volkel die reactief zijn bedoeld.quote:Op donderdag 5 februari 2026 12:41 schreef Wantie het volgende:
[..]
De kruisraketten zouden op vliegbasis Woensdrecht worden gestationeerd.
Dat is afgeblazen.
In Volkel zijn geen kruisraketten, maar kernwapens die door vliegtuigen worden afgeworpen.
Serieus?quote:Op donderdag 5 februari 2026 09:51 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Sinds wanneer licht Volkel niet meer in Brabant?
En dan denk ik aan Braband, wand daar brant nog ligt.quote:
En indien mogelijk zouden ze rustig een 4e keer voor hem stemmen. Ik maak me geen illusies.quote:Op donderdag 5 februari 2026 15:01 schreef GarlandBriggs het volgende:
Een beetje op de achtergrond geraakt door alle dagelijkse waanzin: de landbouw crisis.
De tarieven van Trump, de deportaties van personeel en torenhoge kosten onder Trump 2 zorgt voor een enorme toename van faillissementen onder boeren...een belangrijk deel van zijn achterban.
https://www.thefencepost.(...)e-to-trump-policies/
https://www.wpr.org/news/(...)bor-shortage-harvest
https://www.farmaid.org/b(...)p-against-right-now/
Wat hebben ze zichzelf in de vingers gesneden door Trump te herkiezen...
Hij denkt dat het uitmaakt wat hij wel en niet accepteertquote:Op donderdag 5 februari 2026 13:20 schreef beefkeek het volgende:
Samenvatting: Elke staat die stemt op democraten is corrupt, dus die uitslag accepteer ik niet.
[..]
Offtopic : ik ben blij dit te lezen. Voor jou, maar zeker ook voor journalistiek in het algemeen.quote:Op donderdag 5 februari 2026 11:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Best veel mensen.
In het geval van de WaPo zijn er gewoon domme keuzes gemaakt. Het besluit om geen steun uit te spreken voor Harris was niet handig: daardoor liepen honderdduizenden abbo's weg. Dat zijn een hoop inkomsten.
Als ik naar ons eigen bedrijf kijk: ons bereik en lezerspubliek is groter dan ooit. Alleen leveren digitale abbo's wel minder geld op.
Toch maken we nog gewoon winst.
Bannon zag dit als doemscenario. Dat men het zakkenvullen met de holle retoriek en de opgestoken middelvinger zo beu zou worden dat de keuze tussen de ene of de andere democraat zou gaan. Dus die heeft zich al helemaal in het harnas gehesen met het zwaard erbij.quote:Op donderdag 5 februari 2026 17:05 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Hij denkt dat het uitmaakt wat hij wel en niet accepteertWat een kleuter is het toch.
De Washington Post maakt al veel langer geen winst, er was een tijdelijke opleving tijdens Trump 1 maar dat was niet duurzaam. Het #resistance gebeuren uit 2017/18/19 heeft z'n beste tijd gehad, dat snapt bijvoorbeeld de NYT ook. Het besluit om geen endorsement te geven is daar niet van op invloed.quote:Op donderdag 5 februari 2026 11:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Best veel mensen.
In het geval van de WaPo zijn er gewoon domme keuzes gemaakt. Het besluit om geen steun uit te spreken voor Harris was niet handig: daardoor liepen honderdduizenden abbo's weg. Dat zijn een hoop inkomsten.
Als ik naar ons eigen bedrijf kijk: ons bereik en lezerspubliek is groter dan ooit. Alleen leveren digitale abbo's wel minder geld op.
Toch maken we nog gewoon winst.
Nou ja, ik begrijp dat het uitblijven van een endorsement ertoe leidde dat 250.000 mensen hun abbo opzegden. Voor de duidelijkheid: dat is wat ik her en der lees. Als dat zo is, dan zijn dat kostbare beslissingen.quote:Op donderdag 5 februari 2026 17:11 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
De Washington Post maakt al veel langer geen winst, er was een tijdelijke opleving tijdens Trump 1 maar dat was niet duurzaam. Het #resistance gebeuren uit 2017/18/19 heeft z'n beste tijd gehad, dat snapt bijvoorbeeld de NYT ook. Het besluit om geen endorsement te geven is daar niet van op invloed.
Bezos heeft wel zoveel vermogen dat verlies van vertrouwen in- en het mogelijk opruimen van- een mediakanaal best wat mag kosten.quote:Op donderdag 5 februari 2026 17:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nou ja, ik begrijp dat het uitblijven van een endorsement ertoe leidde dat 250.000 mensen hun abbo opzegden. Voor de duidelijkheid: dat is wat ik her en der lees. Als dat zo is, dan zijn dat kostbare beslissingen.
Je raakt daarmee niet alleen een vaste stroom inkomsten kwijt, maar bent ook meteen een stuk minder aantrekkelijk voor adverteerders. Afijn, dat lijkt mij verder geen ingewikkeld verhaal.
Lezers die weglopen is altijd gevaarlijk voor geschreven media, dat is nogal een open deur.
Het heeft natuurlijk ook iets paradoxaals. Zelfs toen internet al gemeengoed was, bestond het lezerspubliek van regionale media voor 90 procent uit mensen die een abbo hadden op de papieren krant.quote:Op donderdag 5 februari 2026 17:06 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Offtopic : ik ben blij dit te lezen. Voor jou, maar zeker ook voor journalistiek in het algemeen.
Nee dat was toen Bezos zich meer ging bemoeien met de opiniepagina's. De nieuwskant is niet veranderd en is nog steeds 100% anti-Trump.quote:Op donderdag 5 februari 2026 17:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nou ja, ik begrijp dat het uitblijven van een endorsement ertoe leidde dat 250.000 mensen hun abbo opzegden. Voor de duidelijkheid: dat is wat ik her en der lees. Als dat zo is, dan zijn dat kostbare beslissingen.
Je raakt daarmee niet alleen een vaste stroom inkomsten kwijt, maar bent ook meteen een stuk minder aantrekkelijk voor adverteerders. Afijn, dat lijkt mij verder geen ingewikkeld verhaal.
Lezers die weglopen is altijd gevaarlijk voor geschreven media, dat is nogal een open deur.
Precies het risico. Hij zal dus zoveel mogelijk doen om ervoor te zorgen dat hij zijn zin krijgt.quote:Op donderdag 5 februari 2026 17:05 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Hij denkt dat het uitmaakt wat hij wel en niet accepteertWat een kleuter is het toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |