Mijn eerste vriendje maakte het uit toen dit op de radio werd gedraaid.quote:
Ja, tot 10 uur morgenochtend. Alweer ijs.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 23:45 schreef Kaatje1 het volgende:
Mensen in het noorden, voorzichtig aan morgenochtend! Ik keek net nieuws en het is glibberen bij jullie
Dit klinkt als een heel rare oorzaak>gevolg als je het zo leestquote:Op dinsdag 3 februari 2026 23:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn eerste vriendje maakte het uit toen dit op de radio werd gedraaid.
quote:Op woensdag 4 februari 2026 07:14 schreef sigme het volgende:
Dit was geen overbodige luxe:
[ afbeelding ]
Gewekt worden door een NL-Alert is daarentegen geen luxe. We worden niet voor niets normaal gesproken wakker doordat het licht langzaam aangaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je meteen een lekkere workoutquote:Op woensdag 4 februari 2026 10:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Niet gewoon je aardappels schillen met je kloofbijl
Bij niet meer helemaal verse nieuwe aardappels haal ik de schil er wel af met een schuurspons. Ik denk dat je bij oude aardappels een heel end komt met een rvs of ijzeren spons.quote:Op woensdag 4 februari 2026 11:28 schreef derLudolf het volgende:
Er bestaan schil apparaten voor op de kettingzaag. Om boomschors te verwijderen. Vrijwilligers om de aardappels vast te houden?
Oh bah! Zowel voor de breuk als niet op vakantiequote:Op woensdag 4 februari 2026 12:04 schreef Blues het volgende:
Niet glad, toch een coll lelijk ten val gister na werk, voor het werk (zkh dus) gecompliceerde polsbreuk, mag/ kan niet op vakantie morgen
Ik zie het zo voor mequote:Op woensdag 4 februari 2026 11:28 schreef derLudolf het volgende:
Er bestaan schil apparaten voor op de kettingzaag. Om boomschors te verwijderen. Vrijwilligers om de aardappels vast te houden?
En daarom: annuleringsverzekering! Ik raad het mijn klanten altijd aan, want ja: het is duur. Maar ieder jaar heb ik wel mensen die, al dan niet last minute, hun reis moeten annuleren. En geen verzekering is dag centen, dat is een stuk duurder...quote:Op woensdag 4 februari 2026 12:04 schreef Blues het volgende:
Niet glad, toch een coll lelijk ten val gister na werk, voor het werk (zkh dus) gecompliceerde polsbreuk, mag/ kan niet op vakantie morgen
En bij sommige (doorlopende) annuleringsverzekeringen vallen bijvoorbeeld ook theaterkaartjes en festivaltickets onder de voorwaarden.quote:Op woensdag 4 februari 2026 13:25 schreef flipsen het volgende:
[..]
En daarom: annuleringsverzekering! Ik raad het mijn klanten altijd aan, want ja: het is duur. Maar ieder jaar heb ik wel mensen die, al dan niet last minute, hun reis moeten annuleren. En geen verzekering is dag centen, dat is een stuk duurder...
Ik ben op de terugweg van werk toch maar even bij de Posten Börse (soort van Action) gestopt en een dunschiller gehaald. Weet niet in hoeverre je voor ¤1,29 iets mag verwachten maar het is geen geweldig ding.quote:
Achquote:Op woensdag 4 februari 2026 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou klaar. Lasagnesaus met wat water en extra zout in een pannetje, wat bladen in repen gesneden. Soep.
Hebben we die ongein ook maar weer achter de rug. Afwas morgen in de tijd van de baas.
Jazekerquote:Op woensdag 4 februari 2026 19:02 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Achen lasagne kan zo lekker zijn
toch soepquote:Op woensdag 4 februari 2026 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou klaar. Lasagnesaus met wat water en extra zout in een pannetje, wat bladen in repen gesneden. Soep.
Hebben we die ongein ook maar weer achter de rug. Afwas morgen in de tijd van de baas.
Snurkt hij (te) hard?quote:Op woensdag 4 februari 2026 19:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Zou trouwens wel willen dat ik kon slapen als mijn man.. Die slaapt gewoon door NL alert heen van 2 telefoons
Laat maarquote:Op woensdag 4 februari 2026 19:54 schreef sigme het volgende:
[..]
Snurkt hij (te) hard?
Ik kan op zoek naar die ene post... lang, lang geleden
Ergens tussen 12 en 23 febr. Ik gok op meer in de buurt van die 12equote:Op woensdag 4 februari 2026 20:07 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Laat maar![]()
Wanneer verwachten jullie pups?
Spannend! Wel van een rasknapperd neem ik aanquote:Op woensdag 4 februari 2026 20:10 schreef sigme het volgende:
[..]
Ergens tussen 12 en 23 febr. Ik gok op meer in de buurt van die 12e
Mooiste reu uit de wijde omgeving (serieusquote:Op woensdag 4 februari 2026 20:13 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Spannend! Wel van een rasknapperd neem ik aan
Een sjondierquote:Op woensdag 4 februari 2026 20:37 schreef derLudolf het volgende:
Wat voor merk heeft er op gezeten dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Een hele fraaie stabij-achtige (geen stamboek, daarvoor te veel krul).quote:Op woensdag 4 februari 2026 20:37 schreef derLudolf het volgende:
Wat voor merk heeft er op gezeten dan?
Ga je een kleine krullenemoe houden denk je?quote:Op woensdag 4 februari 2026 22:14 schreef sigme het volgende:
Een hele fraaie stabij-achtige (geen stamboek, daarvoor te veel krul).
Wij hadden in mijn kindertijd ook een Friese Stabij thuis, Floris. Wat een leuke beesten zijn dat tochquote:Op donderdag 5 februari 2026 07:02 schreef sigme het volgende:
Mogge!
Dit is Mooitje tweemaal:
[ afbeelding ]
Dat is een product van een stabij-achtige reu en een Münsterland-achtige teef.
Ik denk dat er wel een kleine emoetje bij moe Mooike blijft
Die sirenes worden afgeschaft toch?quote:Op woensdag 4 februari 2026 07:26 schreef derLudolf het volgende:
Uh NL alert kun je uitschakelen. Als er echt levensgevaarlijk dreigt gaat de sirene wel.
Niemand had gezegd dat er water bij moest toch?quote:Op woensdag 4 februari 2026 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Je hebt niet goed (terug)gelezen.quote:Op donderdag 5 februari 2026 12:17 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Niemand had gezegd dat er water bij moest toch?
Ik heb niet ver genoeg teruggelezen. Wat een vreemd advies trouwens.quote:Op donderdag 5 februari 2026 12:20 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Je hebt niet goed (terug)gelezen.
De lasagne was als lasagne vrij teleurstellend en dus had iemand geopperd om van de resterende porties soep te maken.
Hier ook. Toen zag ik gister de stuifmeelinfo toevallig. Knalroodquote:Op donderdag 5 februari 2026 11:50 schreef [url=https://forum.fok.nl/user/
profile/368605]Kaatje1[/url] het volgende:
Mogge!
Niet verkouden maar wel weer een verstopte neus, dat is nu al een hele tijd, sommige dagen is neus open en soms helemaal dicht. Heb er nog geen patroon in kunnen terugvinden
Daar heb ik nog nooit last van gehad, maar ga m in de gaten houden. Al staat nu bij mij 2 dingen op laag, de rest op nietsquote:Op donderdag 5 februari 2026 12:25 schreef Syrena het volgende:
[..]
Hier ook. Toen zag ik gister de stuifmeelinfo toevallig. Knalroodaha
In theorie zou het een soort minestrone kunnen worden. In de praktijk nietquote:Op donderdag 5 februari 2026 12:20 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Ik heb niet ver genoeg teruggelezen. Wat een vreemd advies trouwens.
Niet zo bescheiden, je kan heus wel kokenquote:Op donderdag 5 februari 2026 13:04 schreef Dr_Flash het volgende:
HET IS OP.
Het is al poep geworden ook denk ik. We kunnen erover ophouden
Voorafgegaan door "koop of leen een oven"?quote:Op donderdag 5 februari 2026 13:38 schreef Clubsoda het volgende:
Ik denk dat het advies "koop of leen een ovenschaal" steekhoudende qas geweest dan het soepadvies
https://www.airfryertotaa(...)irfryer-ovenschalen/quote:Op donderdag 5 februari 2026 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voorafgegaan door "koop of leen een oven"?
Ik gebruik de oven niet zo heel vaak meer. Alleen wanneer er echt iets groots in moet. Van de week krijg ik een eter en we eten flammkuchen, dat past niet in de AF.quote:Op donderdag 5 februari 2026 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voorafgegaan door "koop of leen een oven"?
1x eieren in gekookt, dat vond ik niet zo'n succes. Maar het kan wel.quote:Op donderdag 5 februari 2026 13:56 schreef Dr_Flash het volgende:
AF is geweldig. Vervangt bij mij zo veel apparaten in 1.
Ik gebruik hem nog net niet als waterkokerMaar het zou kunnen
Voor ons voelde het wel als afscheid. Hij vroeg: hoe lang duurt dit nog. Man man man dat ging door merg en been, we stonden daarna met zijn 3tjes (g, ik en onze vriendin/zijn vrouw) ff te janken in de gang.quote:Op donderdag 5 februari 2026 17:07 schreef Kaatje1 het volgende:
Ach @:blues zo moeilijk en zo raar en onvoorstelbaar dat je iemand nooit meer zult zien en spreken. Heel veel sterkte
Pfff, heel zwaar en heftig ja. Zelf gelukkig maar kort meegemaakt met mijn vader, maar inderdaad dat "soms helder, soms in eigen wereld" is dramatischquote:Op donderdag 5 februari 2026 17:10 schreef Blues het volgende:
[..]
Voor ons voelde het wel als afscheid. Hij vroeg: hoe lang duurt dit nog. Man man man dat ging door merg en been, we stonden daarna met zijn 3tjes (g, ik en onze vriendin/zijn vrouw) ff te janken in de gang.
Verder is hij soms best helder, maar dan weer in eigen wereld.
Dit duurt nu al maanden, weken
Wat verdrietig toch! Sterkte 😘quote:Op donderdag 5 februari 2026 16:46 schreef Blues het volgende:
Ik denk zomaar dat we vanmiddag onze oude vriend voor het laatst levend gezien hebben. Wat een lange lijdensweg voor hem.(En voor haar loodzwaar om m thuis te hebben in een bed in de kamer)
Vind t maar een zwaar soort week zo.
"Had hij maar ergens pijn" dan kan er palliatieve sedatie ingezet worden.quote:Op donderdag 5 februari 2026 17:12 schreef flipsen het volgende:
[..]
Pfff, heel zwaar en heftig ja. Zelf gelukkig maar kort meegemaakt met mijn vader, maar inderdaad dat "soms helder, soms in eigen wereld" is dramatisch![]()
Dat is toch niet te doenquote:Op donderdag 5 februari 2026 17:21 schreef Blues het volgende:
[..]
"Had hij maar ergens pijn" dan kan er palliatieve sedatie ingezet worden.
Nu bestaat zijn einde leven uit tig keer per dag overgeven, een slokje water en 'wachten'...
Nu kan de h.a. niks. Alleen wat medicatie voor comfort.
Dat maakt het ook zo zwaar. Zij houdt dit ook niet eeuwig vol. Maar ja, paar weken geleden was hij hersteld van longontsteking dus kwam ie weer naar huis.quote:
Ik ookquote:
Appels en peren lieve Vlindertje, no worries. Of eigenlijk wel, lastig voor jou!quote:Op donderdag 5 februari 2026 17:33 schreef vlindertje89 het volgende:
En een aparte![]()
![]()
voor @:Blues! Daarmee vergeleken zijn mijn struggles natuurlijk gerommel in de marge. Wat een verdrietige situatie zeg, voor iedereen
An old mans friend..quote:Op donderdag 5 februari 2026 17:29 schreef Blues het volgende:
[..]
Dat maakt het ook zo zwaar. Zij houdt dit ook niet eeuwig vol. Maar ja, paar weken geleden was hij hersteld van longontsteking dus kwam ie weer naar huis.
Och meisje tochquote:Op donderdag 5 februari 2026 17:32 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Vind jij jezelf ook zo zielig?
Ik mezelf wel.
Lief van jequote:Op donderdag 5 februari 2026 17:38 schreef Blues het volgende:
[..]
Appels en peren lieve Vlindertje, no worries. Of eigenlijk wel, lastig voor jou!
Hier heb ik ook niks anders zinnig over te zeggen danquote:Op donderdag 5 februari 2026 17:29 schreef Blues het volgende:
[..]
Dat maakt het ook zo zwaar. Zij houdt dit ook niet eeuwig vol. Maar ja, paar weken geleden was hij hersteld van longontsteking dus kwam ie weer naar huis.
Keuze om uit te zoeken naar 'Wat heb ik eigenlijk' en allerlei onderzoeken naar het overgeven e.d. is nu door haar en hem in samenspraak met de h.a. nu wel echt van de baan.
Dus nu is het 'wachten'...
Vandaag inderdaad. Lief dat je dat onthouden hebt. Het helpt ook niet mee dat dat er dus ook nog tussendoor speelt, want ook al zijn dat wel leuke dingen om mee bezig te zijn, is het ook spannend.quote:Op donderdag 5 februari 2026 17:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Och meisje toch![]()
Had je nou vandaag f morgen ook nog een gesprek bij een oude uni of faculteit?
Anyway:![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is wel fijn om het hier even van me af te schrijven, want ik heb dinsdagavond pas met vriendin gehad over die longembolie gedachte en dat zat dus al vier dagen in mijn hoofd te cirkelen, en dat ik het vliegen gewoon verdomd spannend begin te vinden nu het dichtbij is heb ik ook nog niet echt veel uitgesproken. Vooral het wel gemerkt en dan in avond veel gaan wandelen ter ontspanning (/afleiding). Had psych vanmiddag, dat was heel fijn. Ze vroeg ook wat ik doe met dat gevoel. Ja, niks. Proberen het te negeren. Of dat goed werkte vooralsnogja nee, niet echt. Opperde of het dan een ideetje was om er juist even aandacht aan te geven. Omdat dat misschien wel beter werkt in het minder laten worden
. Dus nou ja, bij deze
[ Bericht 11% gewijzigd door vlindertje89 op 05-02-2026 18:10:17 ]
quote:Op donderdag 5 februari 2026 18:03 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Vandaag inderdaad. Lief dat je dat onthouden hebt. Het helpt ook niet mee dat dat er dus ook nog tussendoor speelt, want ook al zijn dat wel leuke dingen om mee bezig te zijn, is het ook spannend.Onderschat nooit de gun-factor! Niet alleen voor je carrière, maar eerst en vooral ook als reflectie op hoe mensen eigenlijk over je denken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Daar zijn wij een clubje voor. Een kliekje zo je wil. Om echte mensendingen te doen met echte mensen, zoals moderne mensen betaamt.quote:
Dat zeg je mooiquote:Op donderdag 5 februari 2026 18:10 schreef sigme het volgende:
[..]
Onderschat nooit de gun-factor! Niet alleen voor je carrière, maar eerst en vooral ook als reflectie op hoe mensen eigenlijk over je denken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 5 februari 2026 18:11 schreef sigme het volgende:
[..]
Daar zijn wij een clubje voor. Een kliekje zo je wil. Om echte mensendingen te doen met echte mensen, zoals moderne mensen betaamt.dankjewel
[ Bericht 11% gewijzigd door vlindertje89 op 05-02-2026 18:36:02 ]
Meh!quote:Op donderdag 5 februari 2026 17:56 schreef sigme het volgende:
[..]
An old mans friend..
Mijn oma (die van die onterving van mijn moeder) hebben ze tegen alle instructies in toch door de longontsteking heen gesleept met AB. Daarna. nog een paar jaar dement geleefd, tot niemands vreugd.
quote:Op donderdag 5 februari 2026 18:13 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Dat zegt je mooi. Dank je voor dat inzicht
Je spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]dankjewel
![]()
![]()
Nou, dat laatste valt wel mee hoor! 😘quote:Op donderdag 5 februari 2026 18:26 schreef sigme het volgende:
De grap is natuurlijk dat ik alle wijze inzichten - en het inzicht dat ik soms best wat inzicht kan bieden in allerlei situaties- enkel tot wasdom heb zien komen in getypte menselijke relaties
In echtleven ben ik gewoon een beperkte nurk
Eens!quote:Op donderdag 5 februari 2026 18:53 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nou, dat laatste valt wel mee hoor! 😘
Echt? Wat pijnlijk.quote:Op donderdag 5 februari 2026 17:21 schreef Blues het volgende:
[..]
"Had hij maar ergens pijn" dan kan er palliatieve sedatie ingezet worden.
Nu bestaat zijn einde leven uit tig keer per dag overgeven, een slokje water en 'wachten'...
Nu kan de h.a. niks. Alleen wat medicatie voor comfort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |