Ja, ik ben meteen even de foto’s van de reis naar oa Botswana gaan kijken. Zo veel moois gezien, dingen die ik ook al weer vergeten was.quote:
Mijn eerste vriendje maakte het uit toen dit op de radio werd gedraaid.quote:
Ja, tot 10 uur morgenochtend. Alweer ijs.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 23:45 schreef Kaatje1 het volgende:
Mensen in het noorden, voorzichtig aan morgenochtend! Ik keek net nieuws en het is glibberen bij jullie
Dit klinkt als een heel rare oorzaak>gevolg als je het zo leestquote:Op dinsdag 3 februari 2026 23:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn eerste vriendje maakte het uit toen dit op de radio werd gedraaid.
quote:Op woensdag 4 februari 2026 07:14 schreef sigme het volgende:
Dit was geen overbodige luxe:
[ afbeelding ]
Gewekt worden door een NL-Alert is daarentegen geen luxe. We worden niet voor niets normaal gesproken wakker doordat het licht langzaam aangaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je meteen een lekkere workoutquote:Op woensdag 4 februari 2026 10:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Niet gewoon je aardappels schillen met je kloofbijl
Bij niet meer helemaal verse nieuwe aardappels haal ik de schil er wel af met een schuurspons. Ik denk dat je bij oude aardappels een heel end komt met een rvs of ijzeren spons.quote:Op woensdag 4 februari 2026 11:28 schreef derLudolf het volgende:
Er bestaan schil apparaten voor op de kettingzaag. Om boomschors te verwijderen. Vrijwilligers om de aardappels vast te houden?
Oh bah! Zowel voor de breuk als niet op vakantiequote:Op woensdag 4 februari 2026 12:04 schreef Blues het volgende:
Niet glad, toch een coll lelijk ten val gister na werk, voor het werk (zkh dus) gecompliceerde polsbreuk, mag/ kan niet op vakantie morgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |