Ik zie het zo voor mequote:Op woensdag 4 februari 2026 11:28 schreef derLudolf het volgende:
Er bestaan schil apparaten voor op de kettingzaag. Om boomschors te verwijderen. Vrijwilligers om de aardappels vast te houden?
En daarom: annuleringsverzekering! Ik raad het mijn klanten altijd aan, want ja: het is duur. Maar ieder jaar heb ik wel mensen die, al dan niet last minute, hun reis moeten annuleren. En geen verzekering is dag centen, dat is een stuk duurder...quote:Op woensdag 4 februari 2026 12:04 schreef Blues het volgende:
Niet glad, toch een coll lelijk ten val gister na werk, voor het werk (zkh dus) gecompliceerde polsbreuk, mag/ kan niet op vakantie morgen
En bij sommige (doorlopende) annuleringsverzekeringen vallen bijvoorbeeld ook theaterkaartjes en festivaltickets onder de voorwaarden.quote:Op woensdag 4 februari 2026 13:25 schreef flipsen het volgende:
[..]
En daarom: annuleringsverzekering! Ik raad het mijn klanten altijd aan, want ja: het is duur. Maar ieder jaar heb ik wel mensen die, al dan niet last minute, hun reis moeten annuleren. En geen verzekering is dag centen, dat is een stuk duurder...
Ik ben op de terugweg van werk toch maar even bij de Posten Börse (soort van Action) gestopt en een dunschiller gehaald. Weet niet in hoeverre je voor ¤1,29 iets mag verwachten maar het is geen geweldig ding.quote:
Achquote:Op woensdag 4 februari 2026 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou klaar. Lasagnesaus met wat water en extra zout in een pannetje, wat bladen in repen gesneden. Soep.
Hebben we die ongein ook maar weer achter de rug. Afwas morgen in de tijd van de baas.
Jazekerquote:Op woensdag 4 februari 2026 19:02 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Achen lasagne kan zo lekker zijn
toch soepquote:Op woensdag 4 februari 2026 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou klaar. Lasagnesaus met wat water en extra zout in een pannetje, wat bladen in repen gesneden. Soep.
Hebben we die ongein ook maar weer achter de rug. Afwas morgen in de tijd van de baas.
Snurkt hij (te) hard?quote:Op woensdag 4 februari 2026 19:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Zou trouwens wel willen dat ik kon slapen als mijn man.. Die slaapt gewoon door NL alert heen van 2 telefoons
Laat maarquote:Op woensdag 4 februari 2026 19:54 schreef sigme het volgende:
[..]
Snurkt hij (te) hard?
Ik kan op zoek naar die ene post... lang, lang geleden
Ergens tussen 12 en 23 febr. Ik gok op meer in de buurt van die 12equote:Op woensdag 4 februari 2026 20:07 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Laat maar![]()
Wanneer verwachten jullie pups?
Spannend! Wel van een rasknapperd neem ik aanquote:Op woensdag 4 februari 2026 20:10 schreef sigme het volgende:
[..]
Ergens tussen 12 en 23 febr. Ik gok op meer in de buurt van die 12e
Mooiste reu uit de wijde omgeving (serieusquote:Op woensdag 4 februari 2026 20:13 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Spannend! Wel van een rasknapperd neem ik aan
Een sjondierquote:Op woensdag 4 februari 2026 20:37 schreef derLudolf het volgende:
Wat voor merk heeft er op gezeten dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Een hele fraaie stabij-achtige (geen stamboek, daarvoor te veel krul).quote:Op woensdag 4 februari 2026 20:37 schreef derLudolf het volgende:
Wat voor merk heeft er op gezeten dan?
Ga je een kleine krullenemoe houden denk je?quote:Op woensdag 4 februari 2026 22:14 schreef sigme het volgende:
Een hele fraaie stabij-achtige (geen stamboek, daarvoor te veel krul).
Wij hadden in mijn kindertijd ook een Friese Stabij thuis, Floris. Wat een leuke beesten zijn dat tochquote:Op donderdag 5 februari 2026 07:02 schreef sigme het volgende:
Mogge!
Dit is Mooitje tweemaal:
[ afbeelding ]
Dat is een product van een stabij-achtige reu en een Münsterland-achtige teef.
Ik denk dat er wel een kleine emoetje bij moe Mooike blijft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |