Die sirenes worden afgeschaft toch?quote:Op woensdag 4 februari 2026 07:26 schreef derLudolf het volgende:
Uh NL alert kun je uitschakelen. Als er echt levensgevaarlijk dreigt gaat de sirene wel.
Niemand had gezegd dat er water bij moest toch?quote:Op woensdag 4 februari 2026 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou klaar. Lasagnesaus met wat water en extra zout in een pannetje, wat bladen in repen gesneden. Soep.
Hebben we die ongein ook maar weer achter de rug. Afwas morgen in de tijd van de baas.
Je hebt niet goed (terug)gelezen.quote:Op donderdag 5 februari 2026 12:17 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Niemand had gezegd dat er water bij moest toch?
Ik heb niet ver genoeg teruggelezen. Wat een vreemd advies trouwens.quote:Op donderdag 5 februari 2026 12:20 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Je hebt niet goed (terug)gelezen.
De lasagne was als lasagne vrij teleurstellend en dus had iemand geopperd om van de resterende porties soep te maken.
Hier ook. Toen zag ik gister de stuifmeelinfo toevallig. Knalroodquote:Op donderdag 5 februari 2026 11:50 schreef [url=https://forum.fok.nl/user/
profile/368605]Kaatje1[/url] het volgende:
Mogge!
Niet verkouden maar wel weer een verstopte neus, dat is nu al een hele tijd, sommige dagen is neus open en soms helemaal dicht. Heb er nog geen patroon in kunnen terugvinden
Daar heb ik nog nooit last van gehad, maar ga m in de gaten houden. Al staat nu bij mij 2 dingen op laag, de rest op nietsquote:Op donderdag 5 februari 2026 12:25 schreef Syrena het volgende:
[..]
Hier ook. Toen zag ik gister de stuifmeelinfo toevallig. Knalroodaha
In theorie zou het een soort minestrone kunnen worden. In de praktijk nietquote:Op donderdag 5 februari 2026 12:20 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Ik heb niet ver genoeg teruggelezen. Wat een vreemd advies trouwens.
Niet zo bescheiden, je kan heus wel kokenquote:Op donderdag 5 februari 2026 13:04 schreef Dr_Flash het volgende:
HET IS OP.
Het is al poep geworden ook denk ik. We kunnen erover ophouden
Voorafgegaan door "koop of leen een oven"?quote:Op donderdag 5 februari 2026 13:38 schreef Clubsoda het volgende:
Ik denk dat het advies "koop of leen een ovenschaal" steekhoudende qas geweest dan het soepadvies
https://www.airfryertotaa(...)irfryer-ovenschalen/quote:Op donderdag 5 februari 2026 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voorafgegaan door "koop of leen een oven"?
Ik gebruik de oven niet zo heel vaak meer. Alleen wanneer er echt iets groots in moet. Van de week krijg ik een eter en we eten flammkuchen, dat past niet in de AF.quote:Op donderdag 5 februari 2026 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voorafgegaan door "koop of leen een oven"?
1x eieren in gekookt, dat vond ik niet zo'n succes. Maar het kan wel.quote:Op donderdag 5 februari 2026 13:56 schreef Dr_Flash het volgende:
AF is geweldig. Vervangt bij mij zo veel apparaten in 1.
Ik gebruik hem nog net niet als waterkokerMaar het zou kunnen
Voor ons voelde het wel als afscheid. Hij vroeg: hoe lang duurt dit nog. Man man man dat ging door merg en been, we stonden daarna met zijn 3tjes (g, ik en onze vriendin/zijn vrouw) ff te janken in de gang.quote:Op donderdag 5 februari 2026 17:07 schreef Kaatje1 het volgende:
Ach @:blues zo moeilijk en zo raar en onvoorstelbaar dat je iemand nooit meer zult zien en spreken. Heel veel sterkte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |