Dat het jou nog niet (extreem?)rechts genoeg is, wil absoluut niet zeggen dat het 'links' is. Zit niks links aanquote:Op zondag 1 februari 2026 23:11 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Maar wel de speeidingswet doordrukkendat is echt niet rechts hoor
Veel rechtse mensen willen gewoon een asielstop en geen miljarden naar klimaat
En het uitkleden van allerlei ziekte uitkeringen en ww rechten zitten revhtsebmesnen ook niet op te wachten
Zeker niet als dat geld in de bodemloze klimaatput wordt gestort
D66 is progressief rechts en ook altijd geweest.quote:Op zondag 1 februari 2026 23:11 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
D66 heeft altijd een sociaal-liberaal programma gehad. Liberaal is vaak progressief, ja, het sociale is links. SP heeft een sociaal-conservatief programma.
OK dan is het CDA altijd conservatief rechts geweest.quote:Op zondag 1 februari 2026 23:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
D66 is progressief rechts en ook altijd geweest.
Kloptquote:Op zondag 1 februari 2026 23:16 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
OK dan is het CDA altijd conservatief rechts geweest.
Het is precies goed dusquote:Op zondag 1 februari 2026 23:24 schreef Cupfighter het volgende:
Rechts roept dit is te links
Links roept dit is te rechts
Hoe werkt zoiets eigenlijk, een asielstop? Wou je de grenzen sluiten ofzo? Je weet dat het gewoon een recht is om asiel aan te vragen?quote:Op zondag 1 februari 2026 23:11 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Maar wel de speeidingswet doordrukkendat is echt niet rechts hoor
Veel rechtse mensen willen gewoon een asielstop en geen miljarden naar klimaat
En het uitkleden van allerlei ziekte uitkeringen en ww rechten zitten revhtsebmesnen ook niet op te wachten
Zeker niet als dat geld in de bodemloze klimaatput wordt gestort
Dat zéker nietquote:
Ja kloptquote:Op zondag 1 februari 2026 23:24 schreef Cupfighter het volgende:
Nee, klopt niet. Er zit niks 'links' in.quote:Op zondag 1 februari 2026 23:26 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Ja klopt
Hoeveel miljarden gaan er naar klimaat en stikstof ? Dat is echt wel een links ding
Dat geld kan ook gebruikt worden om de sociale rechten niet af te breken en om de -oudeeenzorg te betalen
Veel rechtse partijen zien hier helemaal niets in
Die belachelijke roep om een asielstop komt uit de koker van roeptoeter en ophitser Wilders.quote:Op zondag 1 februari 2026 23:25 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Hoe werkt zoiets eigenlijk, een asielstop? Wou je de grenzen sluiten ofzo? Je weet dat het gewoon een recht is om asiel aan te vragen?
Rechts vindt links kut. Rechts vindt het regeerakkoord kut, dus is het regeerakkoord links.quote:Op zondag 1 februari 2026 23:24 schreef Cupfighter het volgende:
Staat niet eens genoemd im het akkoord: wij streven naar 0 asielzoekersquote:Op zondag 1 februari 2026 23:25 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Hoe werkt zoiets eigenlijk, een asielstop? Wou je de grenzen sluiten ofzo? Je weet dat het gewoon een recht is om asiel aan te vragen?
Ja maar de vraag blijft staan: hoe gaat dat werken?quote:Op zondag 1 februari 2026 23:27 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Die belachelijke roep om een asielstop komt uit de koker van roeptoeter en ophitser Wilders.
Geef eens antwoord op de vraag. Leg mij eens uit hoe je een asielstop realiseert en wat je doet met de mensen die nu in de procedure of in Ter Apel zitten.quote:Op zondag 1 februari 2026 23:28 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Staat niet eens genoemd im het akkoord: wij streven naar 0 asielzoekers
Wel genoemd de spreisingswet
Mwah, Hongarije als voorbeeld?quote:Op zondag 1 februari 2026 23:28 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ja maar de vraag blijft staan: hoe gaat dat werken?
Hongarije heeft geen instroom, dan hoef je ook niemand te weigeren. Verder heeft Orban de rechtsstaat gesloopt. 2 zaken die hier niet van toepassing zijn.quote:
Waarom moet ik dat oplossenquote:Op zondag 1 februari 2026 23:29 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Geef eens antwoord op de vraag. Leg mij eens uit hoe je een asielstop realiseert en wat je doet met de mensen die nu in de procedure of in Ter Apel zitten.
Je geeft dus zelf het antwoord al.quote:Op zondag 1 februari 2026 23:30 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Hongarije heeft geen instroom, dan hoef je ook niemand te weigeren. Verder heeft Orban de rechtsstaat gesloopt. 2 zaken die hier niet van toepassing zijn.
Goed dus je roept maar wat maar hebt geen enkel verhaal. Bedankt voor je constructieve bijdrage.quote:Op zondag 1 februari 2026 23:30 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Waarom moet ik dat oplossen
Ik vlieg ook graag zonder dat ik een vliegtuig kan besturen
Ik probeer je wat uit te leggen waarom rechtse mensen dit een links akkoord vindenquote:Op zondag 1 februari 2026 23:32 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Goed dus je roept maar wat maar hebt geen enkel verhaal. Bedankt voor je constructieve bijdrage.
Ik had die discussie vanmiddag ook met mijn broer, hij vindt te links ivm klimaat en asiel, ik vind het te rechts ivm zorg en wwquote:Op zondag 1 februari 2026 23:32 schreef PieterDeRijcke het volgende:
Nou ja je snapt waarom revhstebmensen dit een heel links akkoord vinden
Begrijp dat jullie dan niet vinden ook prima
Nee dat snappen we dus niet. Er zitten een centrumrechtse partij, een rechtse partij en een partij die op economisch gebied rechts is aan tafel.quote:Op zondag 1 februari 2026 23:32 schreef PieterDeRijcke het volgende:
Wetenschapsontkenning, papieren oplossingen voor reële problemen, en de burger luchtkastelen beloven zijn rechts?quote:Op zondag 1 februari 2026 22:52 schreef PieterDeRijcke het volgende:
Voor de rechtse mens is dit toch ook een links akkoord
Miljarden en miljarden aan klimaathysterie en stikstof, en geen asielstop
We hebben net 2 jaar lang partijen aan de knoppen gehad die gewoon deden alsof het probleem niet bestond. Het resultaat was totale stilstand.quote:Op zondag 1 februari 2026 23:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wetenschapsontkenning en papieren oplossingen voor reële problemen zijn rechts?
Waarvan akte.
Nee dus. Wat er is NIKS 'links' aan.quote:Op zondag 1 februari 2026 23:32 schreef PieterDeRijcke het volgende:
Maar "de rechtse mens" was wel tevreden, toch???quote:Op zondag 1 februari 2026 23:36 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
We hebben net 2 jaar lang partijen aan de knoppen gehad die gewoon deden alsof het probleem niet bestond. Het resultaat was totale stilstand.
Klimaat en asiel zijn echt wel de punten daarquote:Op zondag 1 februari 2026 23:34 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik had die discussie vanmiddag ook met mijn broer, hij vindt te links ivm klimaat en asiel, ik vind het te rechts ivm zorg en ww
Wat daar in het akkoord over staat is NIET 'links'. Voor de 1000e xquote:Op zondag 1 februari 2026 23:37 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Klimaat en asiel zijn echt wel de punten daar
Dat klimaatgeld kan zo naar zorg en ww
Dat gaat echt over miljarden
Die miljarden zijn nodig om de boeren met megastallen uit te kopen, aan Tatasteel durven ze hun vingers nog niet te branden.quote:Op zondag 1 februari 2026 23:37 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Klimaat en asiel zijn echt wel de punten daar
Dat klimaatgeld kan zo naar zorg en ww
Dat gaat echt over miljarden
Zelfs dat niet, omdat Wilders door zijn compromisloze houding en zijn gebrek aan talent voor het creëren van draagvlak NIETS voor elkaar heeft gekregen.quote:Op zondag 1 februari 2026 23:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Maar "de rechtse mens" was wel tevreden, toch???
Vind jijz met een waarschijnlijk linkse brilquote:Op zondag 1 februari 2026 23:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat daar in het akkoord over staat is NIET 'links'. Voor de 1000e x
Hij heeft er niets van gebakkenquote:Op zondag 1 februari 2026 23:39 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Zelfs dat niet, omdat Wilders door zijn compromisloze houding en zijn gebrek aan talent voor het creëren van draagvlak NIETS voor elkaar heeft gekregen.
Hij en zijn achterban noemen het tegenwerken. Wat mij betreft is het meer een gebrek aan politiek talent en weinig kaas hebben gegeten van politiek handwerk.
Zucht. 'Links' is NIET gelijk aan 'alles waar ik het niet mee eens ben'quote:Op zondag 1 februari 2026 23:40 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Vind jijz met een waarschijnlijk linkse bril
Rechts ziet dat heel anders
Feiten zijn links. Zeker als ze onwelgevallig zijn. Heb je de memo gemist?quote:Op zondag 1 februari 2026 23:40 schreef Hanca het volgende:
Stikstof is geen rechts of links, net zo min als klimaat. Het enige 'linkse' wat er dan dus over blijft is dat ze het Europese pact op asiel gaan uitvoeren, een pact waarmee asielzoekers al in kampen aan de rand van de EU worden opgesloten. Niet echt links, dus.
Het is gewoon een charlatan die al 25 jaar uit de staatsruif vreet en niets bereikt behalve het adresseren van een topic dat ergens onderaan de prioriteitenlijst thuishoort maar door hem tot ongekende proporties is opgeblazen.quote:Op zondag 1 februari 2026 23:40 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Hij heeft er niets van gebakken
Ook door zichzelf niet
Hij heeft de memo heus ontvangen hoorquote:Op zondag 1 februari 2026 23:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Feiten zijn links. Zeker als ze onwelgevallig zijn. Heb je de memo gemist?
Ik vind lekker doorstoken, fuck het klimaat wel lekker rechts hoor.quote:Op zondag 1 februari 2026 23:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Feiten zijn links. Zeker als ze onwelgevallig zijn. Heb je de memo gemist?
Kok (PvdA) was links, zijn kabinet midden.quote:Op zondag 1 februari 2026 23:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zucht. 'Links' is NIET gelijk aan 'alles waar ik het niet mee eens ben'
De Jantjes zegquote:Op zondag 1 februari 2026 23:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zucht. 'Links' is NIET gelijk aan 'alles waar ik het niet mee eens ben'
Hij heeft veel mensen teleurgesteldquote:Op zondag 1 februari 2026 23:43 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Het is gewoon een charlatan die al 25 jaar uit de staatsruif vreet en niets bereikt behalve het adresseren van een topic dat ergens onderaan de prioriteitenlijst thuishoort maar door hem tot ongekende proporties is opgeblazen.
Onderaan de streep denk ik dat zelfs een kansloze tegenpartij als de SP meer voor elkaar heeft gekregen dan de PVV.
quote:Op zondag 1 februari 2026 23:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij heeft de memo heus ontvangen hoor
En daarna in de shredder geflikkerd.
Jij bent 'rechts' niet. De jantjes zeg..quote:Op zondag 1 februari 2026 23:43 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
De Jantjes zeg
Ik geef alleen maar aan hoe rechts dit akkoord ziet
Die zijn hier helemaal niet blij mee
Vinden het gewoon links
Kun nog langer je hoofd tegen een muur gaan bonken maar daarmee haal je je gelijk niet
Er is een heele grote.heoep op rechts die dit veel te links vind
En jij bent links nietquote:Op zondag 1 februari 2026 23:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij bent 'rechts' niet. De jantjes zeg..
En in het akkoord zit niks 'links'. Potverdriedubbeltjes zeg..
Jaaaa precies maatje zoistmanet. Ik gooi nog wat extra stikstof op de bbq mijn vatte ze nie hahahaha!!!quote:Op zondag 1 februari 2026 23:43 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik vind lekker doorstoken, fuck het klimaat wel lekker rechts hoor.
Ik heb het mijne en de rest zoekt het maar uit. Het zal mijn tijd wel duren.
Die fractieleden hebben allemaal een kilo boter op het hoofd en zijn bijna allemaal op de slippen van Geert in de Kamer gekomen. En figuren als Bosma of vrouwenmepper Graus waren er ook al die tijd bij.quote:Op zondag 1 februari 2026 23:44 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Hij heeft veel mensen teleurgesteld
Ook in zijn fractie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |