Dat het jou nog niet (extreem?)rechts genoeg is, wil absoluut niet zeggen dat het 'links' is. Zit niks links aanquote:Op zondag 1 februari 2026 23:11 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Maar wel de speeidingswet doordrukkendat is echt niet rechts hoor
Veel rechtse mensen willen gewoon een asielstop en geen miljarden naar klimaat
En het uitkleden van allerlei ziekte uitkeringen en ww rechten zitten revhtsebmesnen ook niet op te wachten
Zeker niet als dat geld in de bodemloze klimaatput wordt gestort
D66 is progressief rechts en ook altijd geweest.quote:Op zondag 1 februari 2026 23:11 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
D66 heeft altijd een sociaal-liberaal programma gehad. Liberaal is vaak progressief, ja, het sociale is links. SP heeft een sociaal-conservatief programma.
OK dan is het CDA altijd conservatief rechts geweest.quote:Op zondag 1 februari 2026 23:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
D66 is progressief rechts en ook altijd geweest.
Kloptquote:Op zondag 1 februari 2026 23:16 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
OK dan is het CDA altijd conservatief rechts geweest.
Het is precies goed dusquote:Op zondag 1 februari 2026 23:24 schreef Cupfighter het volgende:
Rechts roept dit is te links
Links roept dit is te rechts
Hoe werkt zoiets eigenlijk, een asielstop? Wou je de grenzen sluiten ofzo? Je weet dat het gewoon een recht is om asiel aan te vragen?quote:Op zondag 1 februari 2026 23:11 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Maar wel de speeidingswet doordrukkendat is echt niet rechts hoor
Veel rechtse mensen willen gewoon een asielstop en geen miljarden naar klimaat
En het uitkleden van allerlei ziekte uitkeringen en ww rechten zitten revhtsebmesnen ook niet op te wachten
Zeker niet als dat geld in de bodemloze klimaatput wordt gestort
Dat zéker nietquote:
Ja kloptquote:Op zondag 1 februari 2026 23:24 schreef Cupfighter het volgende:
Nee, klopt niet. Er zit niks 'links' in.quote:Op zondag 1 februari 2026 23:26 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Ja klopt
Hoeveel miljarden gaan er naar klimaat en stikstof ? Dat is echt wel een links ding
Dat geld kan ook gebruikt worden om de sociale rechten niet af te breken en om de -oudeeenzorg te betalen
Veel rechtse partijen zien hier helemaal niets in
Die belachelijke roep om een asielstop komt uit de koker van roeptoeter en ophitser Wilders.quote:Op zondag 1 februari 2026 23:25 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Hoe werkt zoiets eigenlijk, een asielstop? Wou je de grenzen sluiten ofzo? Je weet dat het gewoon een recht is om asiel aan te vragen?
Rechts vindt links kut. Rechts vindt het regeerakkoord kut, dus is het regeerakkoord links.quote:Op zondag 1 februari 2026 23:24 schreef Cupfighter het volgende:
Staat niet eens genoemd im het akkoord: wij streven naar 0 asielzoekersquote:Op zondag 1 februari 2026 23:25 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Hoe werkt zoiets eigenlijk, een asielstop? Wou je de grenzen sluiten ofzo? Je weet dat het gewoon een recht is om asiel aan te vragen?
Ja maar de vraag blijft staan: hoe gaat dat werken?quote:Op zondag 1 februari 2026 23:27 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Die belachelijke roep om een asielstop komt uit de koker van roeptoeter en ophitser Wilders.
Geef eens antwoord op de vraag. Leg mij eens uit hoe je een asielstop realiseert en wat je doet met de mensen die nu in de procedure of in Ter Apel zitten.quote:Op zondag 1 februari 2026 23:28 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Staat niet eens genoemd im het akkoord: wij streven naar 0 asielzoekers
Wel genoemd de spreisingswet
Mwah, Hongarije als voorbeeld?quote:Op zondag 1 februari 2026 23:28 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ja maar de vraag blijft staan: hoe gaat dat werken?
Hongarije heeft geen instroom, dan hoef je ook niemand te weigeren. Verder heeft Orban de rechtsstaat gesloopt. 2 zaken die hier niet van toepassing zijn.quote:
Waarom moet ik dat oplossenquote:Op zondag 1 februari 2026 23:29 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Geef eens antwoord op de vraag. Leg mij eens uit hoe je een asielstop realiseert en wat je doet met de mensen die nu in de procedure of in Ter Apel zitten.
Je geeft dus zelf het antwoord al.quote:Op zondag 1 februari 2026 23:30 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Hongarije heeft geen instroom, dan hoef je ook niemand te weigeren. Verder heeft Orban de rechtsstaat gesloopt. 2 zaken die hier niet van toepassing zijn.
Goed dus je roept maar wat maar hebt geen enkel verhaal. Bedankt voor je constructieve bijdrage.quote:Op zondag 1 februari 2026 23:30 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Waarom moet ik dat oplossen
Ik vlieg ook graag zonder dat ik een vliegtuig kan besturen
Ik probeer je wat uit te leggen waarom rechtse mensen dit een links akkoord vindenquote:Op zondag 1 februari 2026 23:32 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Goed dus je roept maar wat maar hebt geen enkel verhaal. Bedankt voor je constructieve bijdrage.
Ik had die discussie vanmiddag ook met mijn broer, hij vindt te links ivm klimaat en asiel, ik vind het te rechts ivm zorg en wwquote:Op zondag 1 februari 2026 23:32 schreef PieterDeRijcke het volgende:
Nou ja je snapt waarom revhstebmensen dit een heel links akkoord vinden
Begrijp dat jullie dan niet vinden ook prima
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |