Ze waren wel allemaal blij en trots dat ze het mochten organiseren 5 jaar terug.quote:Op zondag 3 mei 2026 12:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het ESF boeit waarschijnlijk vrijwel niemand in
Hilversum, maar het levert bakken geld en kijkcijfers op. Als dit het WK Sjoelen was, hadden ze het ook goed gevonden.
Volgens mij moet AVROTROS eerst officieel het ESF "teruggeven", waarna andere omroepen het over kunnen nemenquote:Op zondag 3 mei 2026 11:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hoe zit dat qua afspraken met AvroTros over het ESF?
Hopelijk neemt de NOS de selectieprocedure van AvroTros over en steken ze ook geld in de act.
Dat waren op ESF-vlak natuurlijk andere tijden. En andere mensen mochten het vuile werk doen.quote:Op zondag 3 mei 2026 12:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze waren wel allemaal blij en trots dat ze het mochten organiseren 5 jaar terug.
Jeroen is een van de weinige DJ's die nog zeer bescheiden is. Een over het paard getilde DJ als Ruud de Wild zie ik het wel doen.quote:Op zondag 3 mei 2026 12:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik acht Jeroen Kijk in de Vegte hoog dat ie niet gaat doen.
AvroTros kan ook beslissen niet terug te geven en ook geen inzending sturen.quote:Op zondag 3 mei 2026 12:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgens mij moet AVROTROS eerst officieel het ESF "teruggeven", waarna andere omroepen het over kunnen nemen
Dat gieren, lachen en brullen. Laten we dat niet doen.quote:Op zondag 3 mei 2026 12:55 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Jeroen is een van de weinige DJ's die nog zeer bescheiden is. Een over het paard getilde DJ als Ruud de Wild zie ik het wel doen.
Dat zal wel geen tweede keer geaccepteerd worden.quote:Op zondag 3 mei 2026 13:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
AvroTros kan ook beslissen niet terug te geven en ook geen inzending sturen.
Eigenlijk zou het beste scenario zijn dat als we volgend jaar meedoen, dat de AvroTros het bij zich houdt. Je kan er van alles van denken, maar die hebben tenminste nog wat ervaring. En dan blijft de nationale voorronde hopelijk ook uit beeld.quote:Op zondag 3 mei 2026 12:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, hoewel Jan Slagter in mij vergelijkbare emoties losmaakt als Daniel Dekker of Danny Blind, denk ik niet dat als een andere omroep het overneemt van Avrotros, dat het dan veel uitmaakt welke dat is. Ze gaan toch alle beginnersfouten maken in de eerste jaren, en de relatie tussen de EBU en Nederland is zodanig dat een bijzonder resultaat toch niet gaat gebeuren.
Ja dat was de hele bedoelingquote:Op zondag 3 mei 2026 13:27 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat zal wel geen tweede keer geaccepteerd worden.
Ja misschien als Israël wint dan. Die lieten trouwens gisteren weten dat de nieuwe regels ‘anti-Israël’ zijn. Je weet wel, die regels om de boel eerlijk te houden en niet de boel te manipuleren.
Ik las ook dat ze liever niet Finland zien winnen omdat ze dan bang zijn dat ze volgend jaar niet welkom zijnquote:Op zondag 3 mei 2026 13:27 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja misschien als Israël wint dan. Die lieten trouwens gisteren weten dat de nieuwe regels ‘anti-Israël’ zijn. Je weet wel, die regels om de boel eerlijk te houden en niet de boel te manipuleren.
Portugal heeft een simpel liedje over een best wel ingewikkeld onderwerp waar ze best de finale mee kunnen halen maar ze moeten zichzelf echt beter gaan verkopen hoor. Dit kan echt niet.quote:
Dat geeft toch maar weer eens aan hoe walgelijk weinig gevoel die omroep/delegatie heeft. Alles gedaan om te manipuleren de afgelopen twee jaar om te winnen en je deelname te waarborgen, maar het ligt weer aan de boze buitenwereld.quote:Op zondag 3 mei 2026 13:27 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Nederland volgend jaar zeg we doen weer niet mee.quote:Op zondag 3 mei 2026 17:24 schreef TheVulture het volgende:
https://www.ynetnews.com/(...)fcbl#google_vignette
Dit komt uit een Israëlische krant waarbij vanuit de delegatie gewoon wordt toegegeven dat men toch wel weer de boel kan mobiliseren, ondanks de beperkingen.
Martin Green, hoeveel *** bewijs heb je nodig dat het ze nog steeds alleen maar om politieke inmenging te doen is, met het benoemen van de angst voor een Finse zege als toetje.
Ook typisch dat Felicia na kritiek op Israël de mond werd gesnoerd maar Boy George heeft zo ongeveer 30 keer iets gepost pro Israël en dat is dan wel ok.quote:Op zondag 3 mei 2026 17:24 schreef TheVulture het volgende:
https://www.ynetnews.com/(...)fcbl#google_vignette
Dit komt uit een Israëlische krant waarbij vanuit de delegatie gewoon wordt toegegeven dat men toch wel weer de boel kan mobiliseren, ondanks de beperkingen.
Martin Green, hoeveel *** bewijs heb je nodig dat het ze nog steeds alleen maar om politieke inmenging te doen is, met het benoemen van de angst voor een Finse zege als toetje.
Er worden weer wat open deuren ingetrapt en problemen door de woordsalade gemixtquote:Op zondag 3 mei 2026 18:08 schreef NLpop het volgende:
Nieuwsuur heeft vanavond een report, inclusief interview met Green
NOS.nl: Songfestival-directeur belooft in te grijpen bij politieke inmenging na Israël-rel
Misschien moet Zweden nu weer hetzelfde zeggen over Israël, kijken of dat wel weer een probleem is.quote:Op zondag 3 mei 2026 17:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat geeft toch maar weer eens aan hoe walgelijk weinig gevoel die omroep/delegatie heeft. Alles gedaan om te manipuleren de afgelopen twee jaar om te winnen en je deelname te waarborgen, maar het ligt weer aan de boze buitenwereld.
En dan ook nog benoemen dat je bang bent dat Finland wint. Benieuwd of Martin Green daar ook nog een reactie aan waagt.
Dan krijgen ze in de finale waarschijnlijk weer de tweede startpositiequote:Op zondag 3 mei 2026 19:43 schreef Em31 het volgende:
[..]
Misschien moet Zweden nu weer hetzelfde zeggen over Israël, kijken of dat wel weer een probleem is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |