Lekker netwerken!quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bobo's zijn er altijd heel erg goed in om ervoor te zorgen dat hun snoepreisjes doorgaan.
Nou ja, even los daarvan. Maar meestal doet dit soort interessantdoenerij het vooral nationaal goed, en vindt men het over de grens al snel aanstellerig gedrag.quote:
Vriend van de show Aran suggereerde gisteren dat die delegatie er is omdat de NOS het vanaf volgend jaar weer van AVROTROS gaat overnemen.quote:
Ook lekker dat al haar speeksel straks in haar ogen zit.quote:
Hoe zit dat qua afspraken met AvroTros over het ESF?quote:Op zondag 3 mei 2026 11:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vriend van de show Aran suggereerde gisteren dat die delegatie er is omdat de NOS het vanaf volgend jaar weer van AVROTROS gaat overnemen.
Met hoe ze bijna beschamend compleet uitpakken dit jaar zou me dat niets verbazen.quote:Op zondag 3 mei 2026 11:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vriend van de show Aran suggereerde gisteren dat die delegatie er is omdat de NOS het vanaf volgend jaar weer van AVROTROS gaat overnemen.
De NOS laat dit jaar al zien dat ze geen ruggengraat hebben dus dit zou mij niets verbazen.quote:Op zondag 3 mei 2026 11:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat zei Tina Nijkamp een paar dagen terug ook al. Dat Nederland terugkeert, maar dan waarschijnlijk met de NOS of MAX.quote:Op zondag 3 mei 2026 11:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik hier een complot blootleg, als ik zeg dat de NOS best wil meedoen, maar dat winnen en organiseren wel het laatste is waar ze zin in hebben. Dat wordt gewoon een representatieve inzending, zoiets als Duitsland of België dit jaar, en verder niet te veel energie aan verspillen.quote:Op zondag 3 mei 2026 11:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hoe zit dat qua afspraken met AvroTros over het ESF?
Hopelijk neemt de NOS de selectieprocedure van AvroTros over en steken ze ook geld in de act.
* schrijft alvast met potlood Maan met een DJ opquote:Op zondag 3 mei 2026 11:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik hier een complot blootleg, als ik zeg dat de NOS best wil meedoen, maar dat winnen en organiseren wel het laatste is waar ze zin in hebben. Dat wordt gewoon een representatieve inzending, zoiets als Duitsland of België dit jaar, en verder niet te veel energie aan verspillen.
Een lekker tenenkrommende NF met juryleden die na elk optreden hun mening gaan geven "Je bent de nieuw Adele" net alsof het de X factor is. Juryleden als Carlo Boszhard, Martien Meiland die in helemaal qua smaak 30 jaar terug zitten. Maar in plaats van interessante artiesten zijn er juist veel van die oud talentjachten artiesten die best ok kunnen zingen maar geen artistieke visie hebben. Een nothing burger die ok gezongen is, hoe kan het nou dat we niet doorgaan?quote:Op zondag 3 mei 2026 11:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik hier een complot blootleg, als ik zeg dat de NOS best wil meedoen, maar dat winnen en organiseren wel het laatste is waar ze zin in hebben. Dat wordt gewoon een representatieve inzending, zoiets als Duitsland of België dit jaar, en verder niet te veel energie aan verspillen.
Mondkapjes editie, dus net als in 2021 buiten de top 10.quote:Op zondag 3 mei 2026 10:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat mondkapje gaat Zweden gewoon uit de Top 10 houden hè?
Jammerquote:Op zondag 3 mei 2026 11:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik stel voor om Jaap Resema in de jury. Carlo kan zich beter bezig houde met The Masked Singer en Martien Meiland met zijn zoveelste reallife soap.quote:Op zondag 3 mei 2026 12:00 schreef Momo het volgende:
[..]
Een lekker tenenkrommende NF met juryleden die na elk optreden hun mening gaan geven "Je bent de nieuw Adele" net alsof het de X factor is. Juryleden als Carlo Boszhard, Martien Meiland die in helemaal qua smaak 30 jaar terug zitten. Maar in plaats van interessante artiesten zijn er juist veel van die oud talentjachten artiesten die best ok kunnen zingen maar geen artistieke visie hebben. Een nothing burger die ok gezongen is, hoe kan het nou dat we niet doorgaan?
Er moeten gewoon mensen in de jury achter de schermen die niet perse een grote naam zijn voor Henk en Ingrid. Geen jury die dom lult na elk optreden. In Oostenrijk was dat was cringe dit jaar, twee nummers met een beetje rock erin. Zegt de jury bij beide nummers dat het net Linkin Park was terwijl het daar in geen lichtjaar op leek. Een of ander belegen ballads zou een echte televote magneet kunnen zijn op het songfestival. Ga toch weg als je niks van de muziek van nu of songfestival weet.quote:Op zondag 3 mei 2026 12:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik stel voor om Jaap Resema in de jury. Carlo kan zich beter bezig houde met The Masked Singer en Martien Meiland met zijn zoveelste reallife soap.
Omroep MAX, mijn hemel.quote:Op zondag 3 mei 2026 11:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat zei Tina Nijkamp een paar dagen terug ook al. Dat Nederland terugkeert, maar dan waarschijnlijk met de NOS of MAX.
Het zou me overigens niet helemaal verbazen als Avrotros het die andere omroepen niet gunt, en uiteindelijk alsnog zelf gaat.
Wat een heerlijk instituut is die NPO toch ook
Je zou best een radio dj van radio2 of 3fm erbij kunnen zetten. Het liefst van 3fm omdat die wel gewaagde keuzes durft te maken.quote:Op zondag 3 mei 2026 12:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Er moeten gewoon mensen in de jury achter de schermen die niet perse een grote naam zijn voor Henk en Ingrid. Geen jury die dom lult na elk optreden. In Oostenrijk was dat was cringe dit jaar, twee nummers met een beetje rock erin. Zegt de jury bij beide nummers dat het net Linkin Park was terwijl het daar in geen lichtjaar op leek. Een of ander belegen ballads zou een echte televote magneet kunnen zijn op het songfestival. Ga toch weg als je niks van de muziek van nu of songfestival weet.
Krijgen we jaren 50 en jaren 60 inzendingen anders kunnen de oudjes het niet aan.quote:
Nou ja, hoewel Jan Slagter in mij vergelijkbare emoties losmaakt als Daniel Dekker of Danny Blind, denk ik niet dat als een andere omroep het overneemt van Avrotros, dat het dan veel uitmaakt welke dat is. Ze gaan toch alle beginnersfouten maken in de eerste jaren, en de relatie tussen de EBU en Nederland is zodanig dat een bijzonder resultaat toch niet gaat gebeuren.quote:
Ik acht Jeroen Kijk in de Vegte hoog dat ie niet gaat doen.quote:Op zondag 3 mei 2026 12:23 schreef Em31 het volgende:
Nou vraag ik me af en toe wel af of het niet allemaal ook wishful thinking is van die hele Telegraaf-zooi, die onder andere al jaren doen of een nationale finale helemaal fantastisch is. Al lijkt er door hoe de NOS de boel aanpakt in ieder geval een kamp te zijn die net wil doen of we er gewoon bijzijn dit jaar alsof er niets aan de hand is (of nouja straks even 5 minuten over de actualiteit met Lenny Kuhr ofzo voor ze alle andere landen uit gaan lachen natuurlijk).
Het ESF boeit waarschijnlijk vrijwel niemand inquote:Op zondag 3 mei 2026 12:23 schreef Em31 het volgende:
Nou vraag ik me af en toe wel af of het niet allemaal ook wishful thinking is van die hele Telegraaf-zooi, die onder andere al jaren doen of een nationale finale helemaal fantastisch is. Al lijkt er door hoe de NOS de boel aanpakt in ieder geval een kamp te zijn die net wil doen of we er gewoon bijzijn dit jaar alsof er niets aan de hand is (of nouja straks even 5 minuten over de actualiteit met Lenny Kuhr ofzo voor ze alle andere landen uit gaan lachen natuurlijk).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |