Zou goed kunnen, maar ik verwacht Hongarije dan wel weer terug nu Orban weg is.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 07:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik denk zelfs de belgie volgend jaar afhaakt met de vrt.
Nah, dan breekt de pleuris uit. Vooral als netanyahu nog aan de macht is in Ismael.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 08:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, maar ik verwacht Hongarije dan wel weer terug nu Orban weg is.
Veel zal afhangen van het winnende land. Ik zie de Finnen er wel voor aan om Israel te weigeren bijvoorbeeld
Wel een beetje vreemd dat hij wel mee wilde doen aan die ESF 70 live tour.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 06:50 schreef Cee het volgende:
Oh ik verwacht ook niet dat ze het financiële gat kunnen dichten met al die nieuwe pogingen. En ik denk ook wel dat van alle boycot-landen, “we” als eerste terugkomen.
Johnny Logan heeft ondertussen tot vier keer toe het verzoek om onderdeel uit te maken van de 70-jarige editie, afgewezen:
https://www.instagram.com(...)MWdiMzFoOGxqeXZxbQ==
Ach.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 07:29 schreef Fred_B het volgende:
[ x ]
De tickets zijn nog steeds niet op. Voor alle shows zelfs
Kan zijn dat hij daar nog voor de General Assembly voor was gevraagd en geboekt.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 09:03 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wel een beetje vreemd dat hij wel mee wilde doen aan die ESF 70 live tour.
deze dan: Maybe Dutch and Spanish TV bought thousands of tickets for the show with the intention of not using them - Jonas - 30 Apr, 22:16:22quote:Op vrijdag 1 mei 2026 10:11 schreef Rebel- het volgende:
Op ESC Nation staat een bericht met spoilers van een een lichttechnicus:
http://www.escnation.com/mbnews/viewmsg.php?id=5344185
Dat lijkt me dan wel weer heel sterkquote:Op vrijdag 1 mei 2026 13:08 schreef Giggio het volgende:
[..]
deze dan: Maybe Dutch and Spanish TV bought thousands of tickets for the show with the intention of not using them - Jonas - 30 Apr, 22:16:22
Nou ja, er zijn iets van 95.000 tickets verkocht in totaal geloof ik. Daarvan kan best 3% naar Nederlanders zijn gegaan (om het maar even minder spannend te laten klinken).quote:Op vrijdag 1 mei 2026 16:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan wel weer heel sterk![]()
Al vind ik het idee dat duizenden Nederlanders blijkbaar kaartjes hebben gekocht ook wel weer bizar klinken.
quote:[Er zijn] twee commentatoren (eentje meer dan vorig jaar), een delegatieleider (de eerder door AvroTros aan de kant gezette Twan van de Nieuwenhuijzen), een woordvoerster en – in het finaleweekend – ook twee topbestuurders van de NPO: Lucien Brouwer en Jurre Bosman.
Snoepreisje. Straks gaat NPO het organiseren en krijgen we weer Sieneke NFs.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 22:44 schreef Fred_B het volgende:
De Nederlandse delegatie die volgens het Parool dit jaar naar Wenen gaat:
[..]
quote:Op vrijdag 1 mei 2026 23:04 schreef Momo het volgende:
[..]
Snoepreisje. Straks gaat NPO het organiseren en krijgen we weer Sieneke NFs.
‘de eerder door AvroTros aan de kant gezette Twan van de Nieuwenhuijzen’quote:Op vrijdag 1 mei 2026 22:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het komt van Reetveger. Die zal ook met Twan wel weer ergens ruzie over hebben.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 03:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
‘de eerder door AvroTros aan de kant gezette Twan van de Nieuwenhuijzen’
Uhh wat?
Ik doelde op dat hij blijkbaar door de AVROTROS aan de kant is gezet.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 14:02 schreef Cee het volgende:
Twan werkt nu toch bij NOS voor registratie van international events? Daar hoort ESF bij dus het is dan niet zo raar dat ie er bij is.
Dit lijkt me logischquote:Op zaterdag 2 mei 2026 08:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het komt van Reetveger. Die zal ook met Twan wel weer ergens ruzie over hebben.
Ja, die bestuurders heb je echt nodig nuquote:Op vrijdag 1 mei 2026 22:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bobo's zijn er altijd heel erg goed in om ervoor te zorgen dat hun snoepreisjes doorgaan.quote:
Thierry Baudet zet meteen de TV uitquote:Op zondag 3 mei 2026 10:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat mondkapje gaat Zweden gewoon uit de Top 10 houden hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |