Als ICE een normale overheidsinstantie was wel ja.quote:Op zondag 1 februari 2026 17:44 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gewoon uitstappen als ze daar om vragen?
Ik heb even gemist dat het een soort vreemdelingenlegioen is? Heb je een link?quote:Op zondag 1 februari 2026 18:08 schreef Wantie het volgende:
Als ICE een normale overheidsinstantie was wel ja.
Vreemdelingenlegioen?quote:Op zondag 1 februari 2026 18:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik heb even gemist dat het een soort vreemdelingenlegioen is? Heb je een link?
Toegegeven, beide plaatsen beginnen met dezelfde eerste 4 lettersquote:Op maandag 2 februari 2026 07:59 schreef Wantie het volgende:
Zo ben je op donderdag bedrijfsleider in de VS, en op vrijdag een dakloze in Almere...
Amerika zet gescheiden Twentenaar halsoverkop uit: zonder geld en papieren terug naar Almelo
Die man had dit kunnen weten en had gewoon Amerikaan moeten worden maar geen zin in gehad, dan heb je pechquote:Op maandag 2 februari 2026 07:59 schreef Wantie het volgende:
Zo ben je op donderdag bedrijfsleider in de VS, en op vrijdag een dakloze in Almere...
Amerika zet gescheiden Twentenaar halsoverkop uit: zonder geld en papieren terug naar Almelo
Van een normale overheidsorganisatie zou ik verwachten dat zij zich aan de wet houdt en haar best doet om de schijn van een tweede, anonieme politiemacht te vermijden.quote:Op zondag 1 februari 2026 18:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het is blijkbaar geen "normale overheidsinstantie", wat is het dan wel?
Net zo dom als een geladen vuurwapen met extra magazijnen meenemen naar een protest.quote:Op maandag 2 februari 2026 09:29 schreef theguyver het volgende:
https://x.com/DerrickEvan(...)592732?s=202732?s=20[/x]
kinderen meenemen naar een protest.![]()
je ziet dit soort rellen maar op 3 plekken.quote:Op maandag 2 februari 2026 09:30 schreef incel het volgende:
[..]
Net zo dom als een geladen vuurwapen met extra magazijnen meenemen naar een protest.
Ach ja, wat verwacht je van deze mensen.
Waar je vooral extreem linksen hebt wonen.quote:Op maandag 2 februari 2026 09:33 schreef theguyver het volgende:
[..]
je ziet dit soort rellen maar op 3 plekken.
Minnesota, Oregon, Californië
En dezelfde protest borden zie je op alle 3 de plekken.quote:Op maandag 2 februari 2026 09:34 schreef incel het volgende:
[..]
Waar je vooral extreem linksen hebt wonen.
Useful idiots of paid protestorsquote:Op maandag 2 februari 2026 09:38 schreef theguyver het volgende:
[..]
En dezelfde protest borden zie je op alle 3 de plekken.
[ afbeelding ]
Wil ik ook wel een topic voor openen hoor.quote:
Ik Wapper niet met een buitenlandse vlag.quote:Op maandag 2 februari 2026 09:45 schreef theguyver het volgende:
[..]
Wil ik ook wel een topic voor openen hoor.
btw, nog steeds niet naar filmpje gekeken van die agent die tot in de puntjes de regels aan geeft van ICE en wanneer iemand de wet overtreed?
btw, waarom wapper je een buitenlandse vlag als je in de VS woont?
Ik bedoel die lui die protesteren.quote:Op maandag 2 februari 2026 09:53 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik Wapper niet met een buitenlandse vlag.
Anyway: het gaat om protesten op verschillende locaties over hetzelfde onderwerp.
Wat lijkt je aannemelijker: dat iedereen spontaan en 'blind' op straat gaat, of dat men anno 2026 met uitgebreide communicatie mogelijkheden via internet georganiseerd demonstraties voert?
Wat niet wil zeggen dat ze dus ingehuurd zijn om te demonstreren.
Kijk, dat Trump niet geloofd dat mensen zich tegen hem kunnen keren, tenzij ze daarvoor betaald worden: dat begrijp ik nog wel
Maar van iemand die van een afstand de situatie kan bekijken verwacht ik dat eigenlijk niet.
quote:Op maandag 2 februari 2026 09:29 schreef theguyver het volgende:
[ x ]
kinderen meenemen naar een protest.![]()
Is het ook niet.quote:Op maandag 2 februari 2026 09:38 schreef theguyver het volgende:
[..]
En dezelfde protest borden zie je op alle 3 de plekken.
[ afbeelding ]
In de basis heb je gelijk.quote:Op maandag 2 februari 2026 09:56 schreef DrDentz het volgende:
Ik snap het hele probleem met ICE niet zo. Het is gewoon de immigratiepolitie die illegalen uitzet, goed werk doet dus.
Voor de rest: dit. Maar nee, fijn je auto gebruiken als toeterkast om chaos te creëren en tussen een convoy te proppen, of als 'observer' hinderlijk dagenlang je camera pushen en ruzie zoeken.quote:Blijf uit hun buurt, loop ze niet voor de voeten, dan heb je er geen last van. Maar het is natuurlijk een mooie boeman om te haten en te laten zien hoe erg je deugt.
quote:
quote:Op woensdag 28 januari 2026 23:33 schreef TheFreshPrince het volgende:
Protesten lopen wel vaker een beetje uit de hand, toch?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Opdat je het ook even ziet, want dit is vrij weinig in het nieuws hier.quote:Op donderdag 29 januari 2026 02:20 schreef Red_85 het volgende:
[..]
1 dag.
Hoeveel weken inmiddels ice protesten?
Hoeveel weken blm protesten?
Hoeveel weken anti israel protesten?
Die 2 doden hebben beide zelf een reeks aan eigen bewuste keuzes gemaakt die ze hebben gebracht in de situatie waarin ze kwamen. Hun dood is volledig de schuld van die triggerhappy halve gare gekken, zelf hadden ze bij 1 keuze niet in die situatie terecht gekomen.quote:Op maandag 2 februari 2026 10:37 schreef Harmankardon het volgende:
Tig voorbeelden dat ICE zich niet aan de grondwet houdt en dat is in de VS veel meer een ding dan hier, maar blijf vooral volhouden dat het de bevolking is waardoor het misgaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |