Hardstikke leuk, totaal niet waar ik het over heb.quote:Op maandag 2 februari 2026 10:44 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Die 2 doden hebben beide zelf een reeks aan eigen bewuste keuzes gemaakt die ze hebben gebracht in de situatie waarin ze kwamen. Hun dood is volledig de schuld van die triggerhappy halve gare gekken, zelf hadden ze bij 1 keuze niet in die situatie terecht gekomen.
Die verpleger had zelf al 3x een aanvaring met ze voordat hij werd afgemaakt.
Soms moet je slimmer zijn.
Moet je duidelijker zijnquote:Op maandag 2 februari 2026 10:47 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Hardstikke leuk, totaal niet waar ik het over heb.
Maar dat weet Redje ook welquote:Op maandag 2 februari 2026 10:47 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Hardstikke leuk, totaal niet waar ik het over heb.
Paramilitaire eskaders trekken gemaskerd door de stad om razzia's uit te voeren in opdracht van een fantastisch regime aangevoerd door een boze kleuter met fantastische fantasietjes en hoeven geen enkele verantwoording af te leggen voor hun daden, terwijl datzelfde fantastisch regime en boze kleuter een compleet verzonnen alternatieve realiteit presenteren.quote:Op maandag 2 februari 2026 09:56 schreef DrDentz het volgende:
Ik snap het hele probleem met ICE niet zo. Het is gewoon de immigratiepolitie die illegalen uitzet, goed werk doet dus. Blijf uit hun buurt, loop ze niet voor de voeten, dan heb je er geen last van. Maar het is natuurlijk een mooie boeman om te haten en te laten zien hoe erg je deugt.
Een uur geleden heb ik met de bakfiets mijn zoontje van school gehaald en nu zitten we even bij te komen met een chai latte en vega clafoutis, na een uurtje stenen gooien en vuilnisbakken in de fik steken. Normaal doe ik dat compenseren vooraf, maar nu hadden we haast, dus ik open zo meteen mijn startpagina treesforall.nl om onze daden en het internetten te compenseren.quote:Op maandag 2 februari 2026 10:28 schreef Red_85 het volgende:
[..]![]()
Kinderen meenemen als menselijk schild. Zelf stenen gooien en projectielen katapulteren en dan buurt vrij roepen als de politie wat terug doet.
Zo kennen we links weer. Uitdelen uitdelen maar maar janken als ze moeten incasseren. Wat heb ik echt een schijthekel aan die laffe hypocrisie en daarbij ook nog eens je kinderen moedwillig in gevaar brengen.
Ok, wat bedoel je hiermee?quote:Op maandag 2 februari 2026 10:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Paramilitaire eskaders trekken gemaskerd door de stad om razzia's uit te voeren in opdracht van een fantastisch regime aangevoerd door een boze kleuter met fantastische fantasietjes en hoeven geen enkele verantwoording af te leggen voor hun daden, terwijl datzelfde fantastisch regime en boze kleuter een compleet verzonnen alternatieve realiteit presenteren.
Maar jij snapt het probleem niet? Dat verbaast me niks.
Onder Obama werden er geen burgers uit autos gesleept, kinderen gedetineerd en publiekelijke executies uitgevoerd.quote:Op maandag 2 februari 2026 11:22 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ok, wat bedoel je hiermee?
En die razzia's zijn er al sinds 2003 dus ook onder Obama en Biden.
![]()
Maar nu onder Trump is het slecht, en toen was het wel goed?
Als ICE zo slecht was waarom hebben 2 presidenten in hun 12 jaar dit niet opgeheven.![]()
Maar exact hetzelfde laten doen als Trump!
Exact hetzelfde doen? Alsof jij vóór maart 2025 ooit beelden zag van gemaskerde mannen in vrijetijdskleding die auto’s ramden en mensen uit hun auto’s sleurdenquote:Op maandag 2 februari 2026 11:22 schreef theguyver het volgende:
[..]
![]()
Als ICE zo slecht was waarom hebben 2 presidenten in hun 12 jaar dit niet opgeheven.![]()
Leugens bedoel ik hiermee.quote:
Ja, EXACT hetzelfde maat. Alsjeblieft houd opquote:En die razzia's zijn er al sinds 2003 dus ook onder Obama en Biden.
![]()
Slimmer, of laf.quote:Op maandag 2 februari 2026 10:44 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Die 2 doden hebben beide zelf een reeks aan eigen bewuste keuzes gemaakt die ze hebben gebracht in de situatie waarin ze kwamen. Hun dood is volledig de schuld van die triggerhappy halve gare gekken, zelf hadden ze bij 1 keuze niet in die situatie terecht gekomen.
Die verpleger had zelf al 3x een aanvaring met ze voordat hij werd afgemaakt.
Soms moet je slimmer zijn.
Eh ja hoor zat!quote:Op maandag 2 februari 2026 11:33 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Exact hetzelfde doen? Alsof jij vóór maart 2025 ooit beelden zag van gemaskerde mannen in vrijetijdskleding die auto’s ramden en mensen uit hun auto’s sleurden![]()
Je vergeet gemakshalve ook nog dat Trump al vier jaar president is geweest. Of nou misschien vergeet je dat niet maar hoort dat ook bij je alternatieve realiteit
Mensen die roepen 'deze organisatie bestond al en zette al illegale immigranten uit en ging daarbij zelf hun boekje wel te buiten' missen gewoon het punt. Dat gaat om de wijze waarop ze worden ingezet en de mate van verantwoording die men is verschuldigd voor hun optreden. Hier wordt het aardig samengevat:quote:Op maandag 2 februari 2026 11:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Leugens bedoel ik hiermee.
[..]
Ja, EXACT hetzelfde maat. Alsjeblieft houd op. ICE is door Trump volledig gepolitiseerd en is nu zijn persoonlijke provocatiebrigade en wordt doelbewust ingezet om chaos te veroorzaken en bevolkingsgroepen tegen elkaar op te zetten.
Maar ICE bestond al onder Oboema dus ja is precies hetzelfde toch???
Ja maar mobiele telefoonsquote:Op maandag 2 februari 2026 11:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mensen die roepen 'deze organisatie bestond al en zette al illegale immigranten uit en ging daarbij zelf hun boekje wel te buiten' missen gewoon het punt. Dat gaat om de wijze waarop ze worden ingezet en de mate van verantwoording die men is verschuldigd voor hun optreden. Hier wordt het aardig samengevat:
Bekijk deze YouTube-video
Kort gezegd, een organisatie die zich bezighoudt het met bewaken van grenzen en het opsporen en uitzetten van illegale immigranten is prima, maar die zou gewoon onderhevig moeten zijn aan een systeem van checks & balances in een democratische rechtsstaat.
Simpel youtube bestond nog maar net twitter en andere media stonden nog in de kinderschoenen en nu staat letterlijk iedereen aan de kant met een telefoon om te filmen.quote:
Ja, precies! Onder Obama kon je nog gewoon de democratische rechtsstaat afbreken en paramilitaire eskaders op pad sturen zonder gezeik want mobiele telefoons!!!quote:Op maandag 2 februari 2026 11:55 schreef theguyver het volgende:
[..]
Simpel youtube bestond nog maar net twitter en andere media stonden nog in de kinderschoenen en nu staat letterlijk iedereen aan de kant met een telefoon om te filmen.
![]()
plus eerste video die ik vond waren net 2 man uit hun auto gesleurd, ik moest wel even zoeken naar die oude beelden.
Komt je kan tot jaar geleden aangeven niet langer oop youtube.
Ik heb op een blauwe maandag nog eens het torentje bestormd. Kwam toch niet op de tube dus fok it. 🤘🤘quote:Op maandag 2 februari 2026 12:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, precies! Onder Obama kon je nog gewoon de democratische rechtsstaat afbreken en paramilitaire eskaders op pad sturen zonder gezeik want mobiele telefoons!!!
2000 waren er al razzia's!quote:Op maandag 2 februari 2026 11:22 schreef theguyver het volgende:
[..]
![]()
Tuurlijk maar als ze tegen gewerkt worden door steden en Staten en er ontzettend veel illegalen bij gekomen zijn moet je wel wat anders handelen. Ook dat politie niet helpt en criminelen gewoon vrijgelaten worden maakt het allemaal wat lastiger.quote:Op maandag 2 februari 2026 11:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mensen die roepen 'deze organisatie bestond al en zette al illegale immigranten uit en ging daarbij zelf hun boekje wel te buiten' missen gewoon het punt. Dat gaat om de wijze waarop ze worden ingezet en de mate van verantwoording die men is verschuldigd voor hun optreden. Hier wordt het aardig samengevat:
Bekijk deze YouTube-video
Kort gezegd, een organisatie die zich bezighoudt het met bewaken van grenzen en het opsporen en uitzetten van illegale immigranten is prima, maar die zou gewoon onderhevig moeten zijn aan een systeem van checks & balances in een democratische rechtsstaat.
oh sorry Biden heeft ook ICE ingezetquote:Op maandag 2 februari 2026 12:12 schreef Isdatzo het volgende:
Ja maar OBAMA!!!!!!!!
Zo'n sterk argument altijd
Hitler dronk ook water.quote:Op maandag 2 februari 2026 12:23 schreef theguyver het volgende:
[..]
oh sorry Biden heeft ook ICE ingezet![]()
En Bush jr ook!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |