Ach, kinderen hebben ook 'imaginary friends'quote:Op vrijdag 30 januari 2026 17:47 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zou je een kind naar school willen hebben waar een gast/vrouw voor je zit en dien om de dag wisselt van gedachten wat hijzijhet is en dan boos word omdat je het niet meer weet als kind, en dus opzadelt met allerlei geslachtsonderwerpen?
Nee hoor, ik erken dat de agenten in het geval van Pretti verkeerd hebben gehandeld. Het wapen werd hem ontnomen en dat werd niet goed gecommuniceerd. Vervolgens gaat dat wapen af en word er gun geroepen en daarna word hij afgeschoten. Het is een mix van slechte communicatie en onervaren agenten in een stressvolle situatie.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 17:11 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Jazeker. Ik verlies mijn moraliteit niet alleen maar omdat er iets gebeurt waarbij ik mijn eigen 'kant' moet bekritiseren. Je doet niets anders dan het feit dat de agenten nooit hadden moeten schieten terzijde schuiven om de slachtoffers zoveel mogelijk de schuld te kunnen geven (evenals mensen die er nóg verder vanaf staan). Als je dat alleen baseert op het feit dat anderen in jouw ogen hetzelfde doen maar dan de andere kant op, waar houdt het dan op? Waarom geef je je eigen denkvermogen zo compleet uit handen?
Nee, schiet die kerel dood.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 20:43 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Nee hoor, ik erken dat de agenten in het geval van Pretti verkeerd hebben gehandeld. Het wapen werd hem ontnomen en dat werd niet goed gecommuniceerd. Vervolgens gaat dat wapen af en word er gun geroepen en daarna word hij afgeschoten. Het is een mix van slechte communicatie en onervaren agenten in een stressvolle situatie.
Ik deel alleen de mening niet dat de agenten niet hadden moeten schieten, wij hebben het voordeel dat we achteraf kunnen beoordelen over wat er had moeten gebeuren.
Je moet dit natuurlijk zien vanuit het oogpunt van de agent, die hoort gun en een wapen afgaan dus die neemt het zekere voor het onzekere en schiet die kerel neer.
Ik ken er 3 in totaal en heb er met 1 over gehad toen dit werd aangepast in de VS, zij boeide het niet veel.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 19:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij denkt dat het zo werkt bij de gemiddelde transgender?
De NRA was er behoorlijk verdeeld over wat ik er van begreep!quote:Op vrijdag 30 januari 2026 21:13 schreef Arcee het volgende:
Why is Gun Culture Ignoring the Alex Pretti Killing?
Bekijk deze YouTube-video
Maar ze bedenkt dus niet elke dag dat ze toch maar liever van het andere geslacht wil zijn?quote:Op vrijdag 30 januari 2026 21:22 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik ken er 3 in totaal en heb er met 1 over gehad toen dit werd aangepast in de VS, zij boeide het niet veel.
Ze wou het liefste met rust gelaten worden, Wat ze wel heel storend vond was de vele die zoveel aandacht naar zich toe trokken, met rare fratsen en gedrag.
Zij is heeft 13 jaar geleden behoorlijk wat operaties ondergaan om van Herman naar Anna te gaan, en Ik kende haar dus eerst als Herman, en toen ze de operaties en dergelijke onderging was ze 25.
Het stoort haar wel dat er in de VS zoveel om verschillende redenen aandacht vroegen,.
Toen ik met haar op een terras zat werd ze geregeld aangeken, dit komt omdat ze nog steeds heel erg mannelijk over komt daarom komt ze zelf ook niet veel op plekken zoals een terras en ze heeft nog steeds een zware stem en dat helpt ook niet veel. ze wil het liefst met rust gelaten worden
Geen idee hoe de anderen daar over denken heb ze niet veel gesproken het afgelopen jaar.
Het is natuurlijk lastig, de wapenlobby is helemaal op Maga gericht. En nu roept Trump dat je om problemen vraagt als je met een wapen op straat loopt.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 21:23 schreef theguyver het volgende:
[..]
De NRA was er behoorlijk verdeeld over wat ik er van begreep!
Fijn, dan zijn we het daar iig over eens.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 20:43 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Nee hoor, ik erken dat de agenten in het geval van Pretti verkeerd hebben gehandeld.
Klopt Net als de FBI director kash patel, en daarom is het filmpje zo interessant want die gast haalt ook dat aan.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 22:04 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het is natuurlijk lastig, de wapenlobby is helemaal op Maga gericht. En nu roept Trump dat je om problemen vraagt als je met een wapen op straat loopt.
Dat levert een tweespalt op.
Zal ik je nog wat mooiers vertellen ze is ook nog is moslim, maar word geweert hier bij de lokale moskee.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 22:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar ze bedenkt dus niet elke dag dat ze toch maar liever van het andere geslacht wil zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
Ja, die kan goed fulmineren tegen Trump.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 01:50 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
ArnieGod. Een national treasure.
quote:Op zaterdag 31 januari 2026 14:37 schreef Ericr het volgende:
Ben je de Nederlandse vertegenwoordiger van die Sortor knakker, Ali?
Nee, ook dan schiet je niet. Je spreekt jezelf nogal tegen hier. Je geeft zelf toe dat als ze betere communicatie en ervaring hadden, er niet was geschoten. Immers, dan was het 100% duidelijk dat er geen dreiging was. Bij onduidelijke communicatie schiet je niet.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 20:43 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Nee hoor, ik erken dat de agenten in het geval van Pretti verkeerd hebben gehandeld. Het wapen werd hem ontnomen en dat werd niet goed gecommuniceerd. Vervolgens gaat dat wapen af en word er gun geroepen en daarna word hij afgeschoten. Het is een mix van slechte communicatie en onervaren agenten in een stressvolle situatie.
Ik deel alleen de mening niet dat de agenten niet hadden moeten schieten, wij hebben het voordeel dat we achteraf kunnen beoordelen over wat er had moeten gebeuren.
Je moet dit natuurlijk zien vanuit het oogpunt van de agent, die hoort gun en een wapen afgaan dus die neemt het zekere voor het onzekere en schiet die kerel neer.
En dat doet ICE legaal? Deuren intrappen en autoramen kapot slaan? Maar goed, raddraaiers moeten ze oppakken.quote:Op zondag 1 februari 2026 16:06 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Altijd maar andermans spullen slopen.
Ik snap ook niet waarom ICE de hele tijd autoruiten inslaat.quote:Op zondag 1 februari 2026 16:06 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Altijd maar andermans spullen slopen.
Gewoon uitstappen als ze daar om vragen?quote:Op zondag 1 februari 2026 16:32 schreef Wantie het volgende:
Ik snap ook niet waarom ICE de hele tijd autoruiten inslaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |